Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2018-05-07-000996-b d26fd20ed5024d4cad35bc81ca53ee6c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поїзд Ярослав Дмитрович

380684924895
okip.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олімпійський коледж імені Івана Піддубного
Код ЄДРПОУ: 02125315
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, Матеюка, 4
Контактна особа: Поїзд Ярослав Дмитрович
380684924895,
okip.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 15:50
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 15:50
Початок аукціону: 24 травня 2018 11:03
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

куряче філе 5000кг,куряче стегно 5000кг, куряча печінка 2000кг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
М'ясо свійської птиці ( стегно куряче - 5000 кг, філе куряче - 5000 кг, печінка куряча - 2000 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, вул. Матеюка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2018 15:33
ТД- м'ясо кур (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-07-000996-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3168209595
Дата подання: 29 травня 2018 16:38
скарга на рішення замовника
За результатами закупівлі 15110000-2 М’ясо (UA-2018-05-07-000996-b), які відбулись 25.05.2018р, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФО-П Сергієнко В.І.
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо: 1) Договір з постачальником ТОВ «Агро-овен» не є дійсний на момент подання пропозиції, а саме: договір від 07.02.13р. терміном дії на 5 років тобто до 07.02.18р. Немає підтверджуючих документів щодо подовження терміну дії договору. 2) Відсутність документу який вимагається п. 5.1.1.4 тендерної документації – висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на складські або виробничі приміщення. Також немає пояснення щодо ненадання вищезазначеного документу.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель
У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-05-07-000996-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 01 червня 2018 18:32
Скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко В.І.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» переможцем аукціону є учасник, ціна пропозиції якого є найбільш економічно вигідною. ФОП Сергієнко Володимир Іванович переміг в аукціону з ціною 735 260,00 грн.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету від «23» травня 2018 року пропозиція ФОП Сергієнко В.І. відхилена у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, але за яким саме критерієм не уточнено.
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» п.п. 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі холодильного обладнання, спеціального автотранспорту, складів) необхідної для виконання договору та поставок товарів, що є предметом даної закупівлі;
- Правові підстави наявності обладнання та матеріально-технічної бази(в тому числі холодильного обладнання, спеціального автотранспорту, складів). Учасник в складі пропозиції на підтвердження надає наступні документи: Копія договору купівлі-продажу та\або оренди, та\або Копії свідоцтва про державну реєстрацію автотранспорту(не менше двох), у разі якщо Учасник не має власного автотранспорту, він подає Копію договору оренди автотранспорту, або інший рівнозначний документ. - Копія Експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів;
- Копія Висновку санітарно-епідеміологічної станції (СЕС) на складські або виробничі приміщення;
- Копії документів на санітарну обробку автотранспорту для перевезення продуктів харчування;
- Копія виписки\рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей операторів ринку.
- Довідку про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2017 роки, складена у довільній формі із зазначенням повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адрес та контактних номерів телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування товару згідно договорів, строки виконання договорів, щодо кожного з таких договорів окремо. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі.
- Копії виконаних аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2017 роки (не менше 2-х).
- Листи-відгуки про виконання аналогічних договорів згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2017 роки (не менше 2-х);

У складі тендерної пропозиції ФОП Сергієнко В.І. надав завірені копії та копії оригіналів вищевказаних документів, а саме:
- довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- завірені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; копію договору оренди холодильних камер;
- копію Експлуатаційного дозволу для потужностей ПАТ «Полтавахолод»;
- пояснення щодо Висновку санітарно-епідеміологічної станції (СЕС) на складські або виробничі приміщення щодо висновків СЕС на приміщення (відповідно до п. 5.6. тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У Положенні про Головне управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в області, в місті Києві не передбачені повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо видачі висновків СЕС на приміщення. Отже, вказаний документ не передбачений для учасників згідно вимог чинного законодавства України, тому його відсутність в складі пропозиції не є підставою для відхилення ФОП Сергієнко В. І. натомість надано в складі пропозиції Акт про проведення планового заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, тому порушення вимог тендерної документації відсутні); копію договору між Полтавською обласною державною лікарнею ветеринарної медицини та ФОП Сергієнко В.І. про надання ветеринарних послуг ;
- завірені копії документів на санітарну обробку автотранспортів ФОП Сергієнко В.І.; пояснення щодо вимоги про надання у складі пропозиції копії санітарних паспортів (відповідно до п. 5.6. тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вимога про наявність санітарних паспортів на транспортні засоби не встановлена. Також Держпродспоживслужба в Полтавській області повідомляє, що не має повноважень щодо видачі санітарних паспортів. Отже, вказаний документ не передбачений для учасників згідно вимог чинного законодавства України, тому його відсутність в складі пропозиції не є підставою для відхилення ФОП Сергієнко В. І.); копію договору на надання послуг у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення: профілактична дезінфекція поверхонь автотранспорту;
- копію листа від управління Держпродспоживслужби в м. Полтаві про державну реєстрацію потужностей ФОП Сергієнко В.І.;
- довідку про досвід виконання аналогічних;
- завірені копії виконаних аналогічних договорів;
- копії позитивних листів-відгуків про виконання аналогічних договорів.

Згідно ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (Додаток 1) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати копію договору з постачальником-виробником (дійсним на момент подання), у якого буде закуповуватися даний продукт, або довідку про те, що учасник є виробником даного товару.

ФОП Сергієнко В.І. у складі тендерної пропозиції надав завірену копію договору з ТОВ «Агро-Овен».
Відповідно до п. 5.1 Договору «Договір набирає сили з моменту підписання і діє строком п’ять років. У випадку, якщо жодна із Сторін не заявить про своє бажання розірвати договір не пізніше ніж 10 днів до закінчення строку його дії, дія договору продовжується на той самий строк на тих самих умовах. Таким чином, договір є пролонгованим на тих же умовах ще на п’ять років і дія його не закінчилась.

Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Сергієнко В.І. повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону в тендерній документації Замовника.
Оскільки в складі тендерної пропозиції були надані всі вищевказані документи, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Сергієнка Володимира Івановича. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2018 16:41
Учасником ФОП Сергієнко наданий договір на поставку продукції, зТОВ "Агро-Овен", темін дії якого завершений. Тому тендерна пропозиція ФОП Сергієнко В.І. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону в тендерній документації Замовника
Номер вимоги: UA-2018-05-07-000996-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3168209595
Дата подання: 13 червня 2018 10:10
скарга на рішення замовника
За результатами закупівлі 15110000-2 М’ясо (UA-2018-05-07-000996-b), які відбулись 25.05.2018р, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП «Продцентр –Плюс». Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо:
1) згідно технічного завдання (Додаток 1 до ТД) учасник повинен надати копію договору з постачальником-виробником (дійсним на момент подання).
Договора між постачальниками та ПП «Продцентр –плюс» не є дійсними на момент подання пропозиції, а саме: договір з ТзОВ «Торговий дім «Лука Трейд» №14 від 07.09.16р з терміном дії до 31.12.16р., договір з ТзОВ «Торговий дім «Дніпро-торг» №48 від 17.03.16р з терміном дії до 31.12.16р. На вищезазначені договори немає підтверджуючих документів щодо подовження терміну дії договору. Крім того до договору з ТзОВ «Торговий дім «Дніпро-торг» №48 від 17.03.16р не надані Додатки до договору, які є невід’ємною частиною даного договору (згідно п.п.1 п.1 договору).
2) ПП «Продцентр –плюс» надав копії санітарних паспортів на автомобілі, у яких закінчився термін дії 07.02.2018р. Щодо терміну подовження дії - немає підтверджуючих документів.
3) щодо відповідності до вимог п.п.3.2 п.3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» учасник має надати в складі пропозиції - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації щодо порядку змін умов договору про закупівлю визначено згідно п.4.4. цього Розділу. Однак ПП «Продцентр –плюс» не надав такого гарантійного листа.
4) щодо п.п. 5.1.2 та п.п. 5.1.2.1 п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: учасник повинен надати копії (не менше 2-х) виконаних аналогічних договорів на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. ПП «Продцентр-плюс» надав тільки один аналогічний договір, згідно з вимогами тендерної пропозиції, другий договір не відповідає вимогам ТД, а саме це договір поставки від 23.01.17р. № 11 на ковбаси та потрухи (печінка яловича).
5) згідно технічного завдання (додаток 1 до ТД) п.1 учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації), посвідчення або декларація про якість, експертні висновки ПП «Продцентр –плюс» не надав: ні сертифікати відповідності, ніекспертні висновки ні пояснення щодо їх відсутності.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель.
У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 червня 2018 10:14
Причина: помилково завантажена вимога
Номер вимоги: UA-2018-05-07-000996-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3168209595
Дата подання: 13 червня 2018 10:25
скарга на рішення замовника
За результатами закупівлі 15110000-2 М’ясо (UA-2018-05-07-000996-b), які відбулись 25.05.2018р, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП «Продцентр –Плюс». Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо:
1) згідно технічного завдання (Додаток 1 до ТД) учасник повинен надати копію договору з постачальником-виробником (дійсним на момент подання).
Договора між постачальниками та ПП «Продцентр –плюс» не є дійсними на момент подання пропозиції, а саме: договір з ТзОВ «Торговий дім «Лука Трейд» №14 від 07.09.16р з терміном дії до 31.12.16р., договір з ТзОВ «Торговий дім «Дніпро-торг» №48 від 17.03.16р з терміном дії до 31.12.16р. На вищезазначені договори немає підтверджуючих документів щодо подовження терміну дії договору. Крім того до договору з ТзОВ «Торговий дім «Дніпро-торг» №48 від 17.03.16р не надані Додатки до договору, які є невід’ємною частиною даного договору (згідно п.п.1 п.1 договору).
2) ПП «Продцентр –плюс» надав копії санітарних паспортів на автомобілі, у яких закінчився термін дії 07.02.2018р. Щодо терміну подовження дії - немає підтверджуючих документів.
3) щодо відповідності до вимог п.п.3.2 п.3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» учасник має надати в складі пропозиції - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації щодо порядку змін умов договору про закупівлю визначено згідно п.4.4. цього Розділу. Однак ПП «Продцентр –плюс» не надав такого гарантійного листа.
4) щодо п.п. 5.1.2 та п.п. 5.1.2.1 п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: учасник повинен надати копії (не менше 2-х) виконаних аналогічних договорів на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. ПП «Продцентр-плюс» надав тільки один аналогічний договір, згідно з вимогами тендерної пропозиції, другий договір не відповідає вимогам ТД, а саме це договір поставки від 23.01.17р. № 11 на ковбаси та потрухи (печінка яловича).
5) згідно технічного завдання (додаток 1 до ТД) п.1 учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації), посвідчення або декларація про якість, експертні висновки ПП «Продцентр –плюс» не надав: ні сертифікати відповідності, ні експертні висновки ні пояснення щодо їх відсутності.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель.
У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

25 травня 2018 12:49
скарга коледж кури.pdf

Документи подані скаржником

13 червня 2018 10:09
скарга.pdf

Документи подані скаржником

13 червня 2018 10:24
скарга.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 736 860,00
UAH з ПДВ
735 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Продцентр-плюс" 737 460,00
UAH з ПДВ
735 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 739 500,00
UAH з ПДВ
739 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович 794 200,00
UAH з ПДВ
744 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДОВ БОГДАН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ольвія-1" 790 740,00
UAH з ПДВ
790 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 09:31
цінова
23 травня 2018 10:13
Пропозиція 3.rar
23 травня 2018 10:13
Пропозиція 2.part3.rar
23 травня 2018 10:13
Пропозиція 2.part2.rar
23 травня 2018 10:13
Пропозиція 2.part1.rar
23 травня 2018 10:13
Пропозиція 1.rar

Публічні документи

08 червня 2018 11:06
довідки ст17.pdf
08 червня 2018 11:06
довідка МВС.pdf
08 червня 2018 11:05
довідка ДФС.pdf
06 червня 2018 16:54
онов. цінова проп..pdf
23 травня 2018 10:06
Електронний підпис
23 травня 2018 10:03
договор склад.rar
23 травня 2018 10:03
тех.сан.паспорта 914.rar
23 травня 2018 10:03
лист- погодж..pdf
23 травня 2018 10:03
ТОВ Лука трейд.pdf
23 травня 2018 10:03
Дог. ДНІПРО-торг.pdf
23 травня 2018 10:03
Договір СЕС.pdf
23 травня 2018 10:03
договір М914.rar
23 травня 2018 10:03
договір WW LT35.rar
23 травня 2018 10:03
документи про якість.pdf
23 травня 2018 10:03
довідки.PDF
23 травня 2018 10:03
довідки ст.17.PDF
23 травня 2018 10:03
аналог. дог..pdf
23 травня 2018 10:03
аналог договір.pdf
23 травня 2018 10:03
проект дог..pdf
23 травня 2018 10:03
тех. вимоги.pdf
23 травня 2018 10:03
цінова проп..pdf
23 травня 2018 10:03
Установчі д-ти.rar

Публічні документи

14 червня 2018 17:21
документи переможця.pdf
14 червня 2018 17:20
пропозиція оновлена.pdf
23 травня 2018 11:04
техн.документація.pdf
23 травня 2018 11:04
установчі документи .pdf
23 травня 2018 11:04
склад.pdf
23 травня 2018 11:04
склад холодильники.PDF
23 травня 2018 11:04
технічне завдання.pdf
23 травня 2018 11:04
сан.книжка РЕНО.pdf
23 травня 2018 11:04
сан.книжка ГАЗ.pdf
23 травня 2018 11:04
пропозиція.pdf
23 травня 2018 11:04
оренда авто РЕНО.pdf
23 травня 2018 11:04
проект договору.pdf
23 травня 2018 11:04
оренда авто ГАЗ.pdf
23 травня 2018 11:04
мед.книжки.pdf
23 травня 2018 11:04
листи, довідки.pdf
23 травня 2018 11:04
договор з виробником.pdf
23 травня 2018 11:04
довідки ст.17.pdf
23 травня 2018 11:04
аналог.договора.pdf
23 травня 2018 11:04
Витяг 27.03.2018р.zip

Публічні документи

22 травня 2018 13:27
копии - 0002.jpg
22 травня 2018 13:27
22 витяг єдр (3).jpg
22 травня 2018 13:27
22 витяг єдр (4).jpg
22 травня 2018 13:27
22 витяг єдр (2).jpg
22 травня 2018 13:27
копии - 0003.jpg
22 травня 2018 13:27
22 витяг єдр (1).jpg
22 травня 2018 13:27
копии - 0001.jpg
22 травня 2018 13:27
довідка про підпис.jpg
22 травня 2018 13:27
витяг ПДВ - 0002.jpg
22 травня 2018 13:27
22 витяг єдр (2).jpg
22 травня 2018 13:27
копии - 0002.jpg
22 травня 2018 13:27
22 витяг єдр (3).jpg
22 травня 2018 13:27
22 витяг єдр (1).jpg
22 травня 2018 13:27
копии - 0001.jpg
22 травня 2018 13:27
22 витяг єдр (4).jpg
22 травня 2018 13:27
копии - 0003.jpg
22 травня 2018 13:27
довідка про підпис.jpg
22 травня 2018 13:27
витяг ПДВ - 0002.jpg

Публічні документи

23 травня 2018 14:53
Електронний підпис
23 травня 2018 14:50
витяги.pdf
23 травня 2018 14:50
Паспорт (ФОП)(1).pdf
23 травня 2018 14:50
технычны.pdf
23 травня 2018 14:50
стаття 17.pdf
23 травня 2018 14:50
Рудов ІПН.pdf
23 травня 2018 14:50
Паспорт рудов.pdf
23 травня 2018 14:50
договір .pdf
23 травня 2018 14:50
довідки 2.pdf
23 травня 2018 14:50
довідка рудов.pdf
23 травня 2018 14:50
Витяг рудов.pdf

Публічні документи

21 травня 2018 17:34
статут.pdf
21 травня 2018 17:34
стаття 17.pdf
21 травня 2018 17:34
санкції.pdf
21 травня 2018 17:34
працівники.pdf
21 травня 2018 17:34
повноваження.pdf
21 травня 2018 17:34
інші документи.pdf
21 травня 2018 17:34
відгуки.pdf
21 травня 2018 17:34
вет служба 2.pdf
21 травня 2018 17:34
вет служба 1.pdf
21 травня 2018 17:34
аналогічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ПП "Продцентр-плюс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович

ФОП "РУДОВ БОГДАН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ТОВ "Ольвія-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 735 260,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 18:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Рішення скасоване 735 852,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 14:41
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Відхилено 735 852,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 15:20
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3168209595
Переможець 739 500,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 15:54

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

31 травня 2018 18:10
Електронний підпис
31 травня 2018 18:05
кваліф 1 КУРКА.docx
31 травня 2018 18:02
кваліф 1 КУРКА.docx

Документи

06 червня 2018 17:31
Електронний підпис
06 червня 2018 17:29
переможець 1 КУРКА.docx

Документи

13 червня 2018 14:59
Електронний підпис

Документи

13 червня 2018 15:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2018 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3168209595
739 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2018 15:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 13:01
ДУ 2506 Громік курятина розірвання.pdf укладений
20 вересня 2018 12:59
Лист відмова 2506 курятина Громіки.pdf укладений
20 вересня 2018 12:59
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 15:32
№2506 курятина Громік.PDF укладений
25 червня 2018 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 26 406,40
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: відмова від виконання умов договору