Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт залізничних колій до Комплексу з виробництва металевих бочок і залізобетонних контейнерів для зберігання радіоактивних відходів ЧАЕС" (ДК 021:2015 код 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
42 470 186,00 UAH
UA-2018-05-07-000635-b 1affa273699f48d2b4e283fdd50f9f63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Асамова Оксана Миколаївна

+380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Асамова Оксана Миколаївна
+380459343263
o.asamova@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 30 травня 2018 14:24
Очікувана вартість: 42 470 186,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212 350,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Будівельні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт залізничних колій до Комплексу з виробництва металевих бочок і залізобетонних контейнерів для зберігання радіоактивних відходів ЧАЕС"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівельні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт залізничних колій до Комплексу з виробництва металевих бочок і залізобетонних контейнерів для зберігання радіоактивних відходів ЧАЕС"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07100, Україна, Київська обл., Славутич, не визначена
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2018 10:30
Електронний підпис
15 травня 2018 10:30
До_Додатку_5.zip
15 травня 2018 10:30
Зм_1_Додаток 4.doc
15 травня 2018 10:30
Зм_1_ТД.doc
15 травня 2018 10:30
Перел_к Зм_1.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 5.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 2.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 6.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 4.doc
07 травня 2018 13:46
ТД.doc
07 травня 2018 13:46
До_Додатку_6_Від_Заліш.pdf
07 травня 2018 13:46
Додаток 1.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 3.doc
07 травня 2018 13:46
26.ims
07 травня 2018 13:46
До_Додатку_6.pdf
15 травня 2018 10:30
Електронний підпис
07 травня 2018 13:46
Електронний підпис
15 травня 2018 10:30
До_Додатку_5.zip
15 травня 2018 10:30
Зм_1_Додаток 4.doc
15 травня 2018 10:30
Зм_1_ТД.doc
15 травня 2018 10:30
Перел_к Зм_1.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 5.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 2.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 6.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 4.doc
07 травня 2018 13:46
ТД.doc
07 травня 2018 13:46
До_Додатку_6_Від_Заліш.pdf
07 травня 2018 13:46
Додаток 1.doc
07 травня 2018 13:46
Додаток 3.doc
07 травня 2018 13:46
26.ims
07 травня 2018 13:46
До_Додатку_6.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо пункту договору
Дата подання: 08 травня 2018 12:26
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:41
Просимо надати роз’яснення щодо вимог п.3.11.2 договору, а саме: «Після отримання позитивного висновку на розроблену проектну документацію, з метою приведення обсягів робіт та відповідно, Договірної ціни на відповідність до проекту.», та відкоригувати цей пункт, чи видалити.
Відповідь: Після отримання позитивного експертного висновку на розроблену проектну документацію об’єми робіт як правило, відрізняються від відомості орієнтованих обсягів робіт Замовника. Тому необхідно буде відкоригувати обсяги в договірній ціні відповідно до проектно-кошторисної документації.
Пункт залишається без змін.
Поводження з демонтованими матеріальними цінностями
Дата подання: 08 травня 2018 12:27
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:41
Згідно вимог п.7.3.38 договору «При завершенні робіт Підрядник зобов'язаний скласти повний перелік товарно-матеріальних цінностей, отриманих при демонтажі, та передати Замовнику за актом приймання-передачі.», а в п.12.5 вказано, що «В разі якщо у процесі проведення робіт у Підрядника виникає необхідність демонтувати та вилучати товарно-матеріальні цінності, які не підлягають подальшому використанню Підрядником за договором, вони повинні бути передані Замовнику за актом приймання-передачі.» Просимо надати роз’яснення в який термін необхідно передавати Замовнику демонтовані матеріальні цінності – при завершенні робіт, чи в процесі виконання робіт, а при завершенні робіт скласти повний перелік переданих матеріальних цінностей, та відкоригувати відповідний пункт проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У процесі проведення робіт необхідно передавати Замовнику демонтовані матеріальні цінності за актом приймання-передачі, а при завершенні робіт скласти повний перелік переданих матеріальних цінностей.
Будуть внесені зміни в проект договору.
Використання матеріалів та обладнання Замовника
Дата подання: 08 травня 2018 12:28
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:41
Згідно умов договору: П.12.2 «Підрядник забезпечує виконання робіт власними матеріальними ресурсами з урахуванням норм витрат матеріалів.», П.12.3 «У випадку використання Підрядником виробів, матеріалів, обладнання поставки Замовника при формуванні договірної ціни складається розподільча відомість поставки матеріальних ресурсів.». Просимо роз’яснити, чи планує Замовник надавати (постачати) Підряднику з будівництва матеріали та обладнання, необхідні для виконання робіт, які є власністю Замовника, та надати відповідну відомість таких матеріалів та обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 12.3 договору набере чинності, якщо наступить випадок поставки матеріалів Замовника.
Роз'яснення щодо пункту договору
Дата подання: 08 травня 2018 12:29
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:42
В п.7.3.7 умов договору вказано: «Виконати з використанням власних ресурсів та у встановлені строки роботи відповідно до проектної документації», В п.7.3.8 вказано: «Виконати з використанням власних ресурсів та у встановлені строки роботи відповідно до проектної та кошторисної документації.» Просимо роз’яснити, якою вимогою необхідно користуватись при виконанні робіт, та відкоригувати (за необхідністю) проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Видалити п.7.3.8 (як помилковий)
використовувати п.7.3.7
Будуть внесені зміни в проект договору.
Роз'яснення щодо Завдання на коригування
Дата подання: 08 травня 2018 12:30
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:42
Згідно п.2 Завдання на коригування №51-4-2017 від 24.03.2017, підставою для коригування є «зауваження Замовника та Підрядника Корпорації «Укртрансбуд», що виявлені в ході виконання будівельних робіт». Просимо роз’яснити, про якого Підрядника Корпорації «Укртрансбуд» йде мова, якщо ще не відбулась процедура закупівлі на виконання робіт: Будівельні монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт залізничних колій до Комплексу з виробництва металевих бочок і залізобетонних контейнерів для зберігання радіоактивних відходів ЧАЕС".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підставою для коригування є зауваження Замовника, що виявлені в ході виконання будівельних робіт попереднім Підрядником.
Корпорація «Укртрансбуд» попередній Підрядник з яким розірвано договірні відносини відповідно до чинного законодавства.
Роз'яснення щодо Завдання на коригування
Дата подання: 08 травня 2018 12:30
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:43
Згідно п.12.3 Завдання на коригування №51-4-2017 від 24.03.2017, необхідно: «Розробити відомість загальних обсягів (всього, виконано, додано, залишок) робіт по проекту, погодити її із Замовником та проектувальником. Просимо надати пояснення із яким Проектувальником необхідно погоджувати вказаний в п.12.3 документ, якщо Підрядник і є Проектувальником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни в п.12.3 Завдання на коригування №51-4-2017 від 24.03.2017
«Розробити, за підписом ГІП (головним інженером проекта) відомість загальних обсягів (всього, виконано, додано, залишок) робіт по проекту та погодити її із Замовником».
Відомість обсягів робіт
Дата подання: 11 травня 2018 11:16
Дата відповіді: 16 травня 2018 10:17
Згідно з Технічним завданням на капітальний ремонт залізничних колій №51-3 від 29.03.2017р, об’єми робіт наведені в додатку до ТЗ (п.9.2) «Відомість орієнтовних обсягів робіт з реалізації робочого проекту «Капітальний ремонт залізничних колій до Комплексу з виробництва металевих бочок і залізобетонних контейнерів для зберігання радіоактивних відходів ЧАЕС», затвердженої 24.03.2017р. Задання на коригування робочого проекту «Капітальний ремонт залізничних колій до Комплексу з виробництва металевих бочок і залізобетонних контейнерів для зберігання радіоактивних відходів ЧАЕС» 354-4-2017 від 24.03.2017 є додатком до ТЗ (п.9.1. ТЗ). Додатком до Завдання на коригування (п.14.1) є «Відомість залишків робіт, що підлягають виконанню від 22.03.2017». Просимо пояснити, якою Відомістю обсягів робіт необхідно керуватись Підряднику при розрахунках Договірної ціни (Додаток до Договору), оскільки обсяги робіт наведені в цих Відомостях значно відрізняються.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розрахунках Договірної ціни (Додаток до Договору) Підряднику необхідно керуватись «Відомістю орієнтовних обсягів робіт з реалізації робочого проекту «Капітальний ремонт залізничних колій до Комплексу з виробництва металевих бочок і залізобетонних контейнерів для зберігання радіоактивних відходів ЧАЕС» (Коригування), затвердженої 24.03.2017р.
Додані файли
Дата подання: 11 травня 2018 11:17
Дата відповіді: 16 травня 2018 10:18
Чи можна вважати окремими файлами до Додатку 5 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД інформацію, наведену у файлах, позначених як «До_Додатку_6_Від_Заліш.pdf», та «До_Додатку_6.pdf».
Відповідь: Вважати окремими файлами до Додатку 5 файли, позначені як «До_Додатку_6_Від_Заліш.pdf», «До_Додатку_6.pdf». Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Додані файли
Дата подання: 11 травня 2018 11:17
Дата відповіді: 16 травня 2018 10:18
У складі тендерної документації є документ позначений 26.ims. Учасник торгів просить пояснити з якою метою наведено даний документ, оскільки в ТД відсутні будь які вказівки чи інструкції щодо застосування/заповнення/використання цього документу.
Відповідь: Відповідно до умов п 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповується замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проекту документацію. В наданому файлі зазначено інформацію щодо обсягів робіт, які закуповуються. Дану інформацію учасник може використовувати при розрахунку ціни.
Запит на надання додаткової інформації
Дата подання: 18 травня 2018 10:33
Дата відповіді: 23 травня 2018 08:44
З метою оптимізації вартості робіт, учасник торгів проводить моніторинг ринку будівельних матеріалів та варіанти іх доставки на будівельний майданчик. Просимо надати інформацію, чи існує поблизу зони виконання робіт підвищена залізнична колія для розвантаження щебеню із вагонів.
Відповідь: Поблизу зони виконання робіт підвищеної залізничної колії для розвантаження щебню із вагонів немає. Але як правило для влаштування баластної призми залізничної колії використовують вагони «хопери», які вивантаження щебню з вагону виконують безпосередньо на залізничну колію.
Запит на надання додаткової інформації
Дата подання: 18 травня 2018 10:33
Дата відповіді: 23 травня 2018 08:46
З метою оптимізації вартості робіт, учасник торгів проводить моніторинг ринку будівельних матеріалів та варіанти іх доставки на будівельний майданчик. Просимо надати інформацію, чи існує поблизу зони виконання робіт підвищена залізнична колія для розвантаження щебеню із вагонів.
Відповідь: Поблизу зони виконання робіт підвищеної залізничної колії для розвантаження щебню із вагонів немає. Але як правило для влаштування баластної призми залізничної колії використовують вагони «хопери», які вивантаження щебню з вагону виконують безпосередньо на залізничну колію.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-07-000635-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:34482827
Дата подання: 08 травня 2018 12:24
Тип договірної ціни
1. Згідно п. 3.4 договору (додаток 4 до ТД) вказано, що «Договірна ціна зазначена в п. 3.1. цього Договору визначена за результатами аукціону та розрахована Підрядником на підставі завданні на коригування робочого проекту від 24.03.2017…»
В п.3.5 договору зазначено, що «Динамічна договірна ціна встановлюється відкритою на матеріальні, трудові ресурси, і може уточнюватись, протягом всього строку будівництва…»
В той же час, в п.3.1 договору вказано: «…Договірна ціна є твердою».
Просимо відкоригувати п.3.1 проекту договору відповідно до вимог п.3.5, та п.3.11 проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 11:52
рішення тендерного комітету від 14.05.2018 протокол № 032
Номер вимоги: UA-2018-05-07-000635-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:34482827
Дата подання: 08 травня 2018 12:25
Надання проектно-кошторисної документації
Згідно п.11.1 договору «Замовник протягом 5-ти днів з моменту укладення Договору передає Підряднику для коригування необхідну кількість проектно-кошторисної документації, необхідної для виконання робіт.»
Просимо вказати яку кількість проектно-кошторисної документації, та формат, в якому вона буде передана Замовником (на паперовому носії, на електронному носії в форматі Word, Excel, в програмному комплексі АВК-5, AutoCad тощо).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 11:54
рішення тендерного комітету від 14.05.2018 протокол № 032
Номер вимоги: UA-2018-05-07-000635-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Укрбалтбуд, Код ЄДРПОУ:35533023
Дата подання: 11 травня 2018 11:18
Аналіз цін на будівельні матеріали
Згідно п.2.2 документу «Вимоги до розрахунку договірної ціни (кошторису)» (додаток 3 до ТД) вимагається:
«В Підсумковій відомості матеріальних ресурсів поточні ціни на матеріально-технічні ресурси приймаються за обґрунтованими цінами, на підставі проведеного Учасником аналізу цін на ринку будівельних матеріалів. Аналіз надається разом з договірною ціною.»
Учасник торгів вимагає видалити останнє речення як дискримінаційне, або вказати, згідно яких документів (Закони України, постанови КМУ, ДСТУ, ДБН тощо) Замовником вимагається надання вказаного документу, та надати зразок форми документу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2018 10:22
рішення тендерного комітету від 15.05.2018 протокол № 033
Номер вимоги: UA-2018-05-07-000635-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 18 травня 2018 10:35
Вимоги до розрахунку договірної ціни
Згідно п.2.2 документу «Вимоги до розрахунку договірної ціни (кошторису)» (додаток 3 до ТД) вимагається:
«В Підсумковій відомості матеріальних ресурсів поточні ціни на матеріально-технічні ресурси приймаються за обґрунтованими цінами, на підставі проведеного Учасником аналізу цін на ринку будівельних матеріалів. Аналіз надається разом з договірною ціною.»
Вимагаємо видалити останнє речення як дискримінаційне, оскільки Законами України, стандартами та іншими нормативними документами не вимагається розробка та надання аналізу цін на ринку будівельних матеріалів разом з договірною ціною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2018 08:48
рішення тендерного комітету від 22.05.2018 протокол № 034

Документи

14 травня 2018 11:52
Разъяснения_відп_1.doc

Документи

14 травня 2018 11:54
Разъяснения_відп_1.doc

Документи

16 травня 2018 10:22
Вимога_відп_16_05_18.doc

Документи

23 травня 2018 08:48
Разясн_Відпов_22_05_18.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" 42 455 726,00
UAH з ПДВ
42 455 726,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація «Укртрансбуд» 42 470 159,00
UAH з ПДВ
42 470 159,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2018 16:35
Документи переможця
25 травня 2018 16:15
Електронний підпис
25 травня 2018 16:00
Перелік документів.pdf
25 травня 2018 16:00
9 Інші документи.rar
25 травня 2018 16:00
8 Гарантійний лист.pdf
25 травня 2018 16:00
0 Укрбудмонтаж p7s.rar

Публічні документи

25 травня 2018 13:21
9. Інші документи.pdf
25 травня 2018 13:21
Титульний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ"

Корпорація «Укртрансбуд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ"
#34482827
Переможець 42 455 726,00
UAH з ПДВ
06 червня 2018 09:09

Документи

06 червня 2018 09:09
Електронний підпис
06 червня 2018 09:09
Пов_про_нам.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2018 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ"
#34482827
42 455 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2018 09:09
Електронний підпис
06 червня 2018 09:09
Пов_про_нам.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 17:27
Договір.pdf укладений
26 червня 2018 17:25
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 13:24
Угод_розірв.pdf укладений
21 жовтня 2019 13:24
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 10:01
Д_у_4 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2018 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 591 876,49
UAH (в тому числі ПДВ 265 312,75 UAH)
Причини розірвання договору: відповідно до умов угоди про розірвання від 21.10.2019