Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери повітря
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-05-07-000608-b c5d0ab87c0634a249ffda54765204641
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валігурська Тетяна Леонідівна

+380563716707 nashemistodmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Редакція газети «Наше місто» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 19087191
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Валігурська Тетяна Леонідівна
+380563716707
nashemistodmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 13:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2018 13:37
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Кондиціонери повітря
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Кондиціонер IDEA ISR-09HR-PA7-DN1 (або еквівалент з аналогічними або кращими технічними характеристиками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
1 шт
Кондиціонер IDEA ISR-18HR-PA7-DN1 (або еквівалент з аналогічними або кращими технічними характеристиками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2018 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 139 179,00
UAH з ПДВ
139 179,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2018 15:47
Тендерна пропозиція.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАСИЛЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАСИЛЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2858412578
Переможець 139 179,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 17:27

Документи

18 травня 2018 17:26
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2018 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2858412578
139 179,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2018 17:26
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
23 травня 2018 16:31
Договір укладений
23 травня 2018 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити суму Договору №220518 від ____ травня 2018 р. в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів) на суму 13 579,00 (тринадцять тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.) грн. і визначити суму Договору (з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Постачальника) 125 600,00 грн.(сто двадцять п’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.) грн., ПДВ не передбачене. Розрахунок суми наводиться у Додатку №2.
Номер договору про закупівлю: 220518
Договір:
Номер додаткової угоди: 220518
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML