Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600м.куб на добу» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
127 287 836,00 UAH
UA-2018-05-05-001344-a 4abdbe54fa1840aeb0da3ca172050f81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 dezere35@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
dezere35@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2018 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2018 16:00
Початок аукціону: 01 червня 2018 12:38
Очікувана вартість: 127 287 836,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 287,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 280000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600м.куб на добу» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, с.Підгірці, Обухівський район, Полігон твердих побутових відходів № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2018 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2018 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 14:31
4-зміни 2018 коммуникации_23.05.18.docx
23 травня 2018 14:31
4-2018 коммуникации_23.05.18_нова редакція_закреслена.doc.docx
23 травня 2018 14:31
4-2018 коммуникации_23.05.18_нова редакція_портал.doc
16 травня 2018 09:58
3-2018 коммуникации_15.05.18_зміни.docx
16 травня 2018 09:58
3-2018 коммуникации_15.05.18_нова редакція.doc
16 травня 2018 09:58
3-2018 коммуникации_15.05.18_нова редакція_закреслена.doc.docx
05 травня 2018 17:01
2018 коммуникации_04.05.18_портал.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-02-000088 ● 3b11d339b5e5437991d248b02242e8a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2019 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2019 №69
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 69

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2018-05-05-001344-a 05.05.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-06 16:58:56

Про надання розяснень щодо виновку

Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 26 квітня 2019 року через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600м.куб на добу» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформація про моніторинг № UA-M-2019-04-02-000088 що закупівлі за № UA-2018-05-05-001344-a).
Відповідно до частини 8 статті 7-1 України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи викладене, Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» просить надати роз’яснення щодо наступних положень висновку.
1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» (далі – Переможець).
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» (далі – Переможець) не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 15.05.2018, чим не дотримано вимоги пп. 5 п. 1.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, якою передбачено надання витягу не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій – 01.06.2018).».
До тендерної документації замовником двічі вносилися зміни. Відповідно до вимог частини 2 статті 23 Закону строк для подання тендерних пропозицій було продовжено до 31.05.2018. Електронною системою закупівель аукціон автоматично було призначено на 02.06.2018.
Перша дата розкриття тендерних пропозицій була призначена електронною системою закупівель на 22.05.2018 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21.05.2018).
Відповідно до вимог п.1.5 Розділу 3 тендерної документації у разі внесення змін до тендерної документації документи та інформація, підготовлені на попередню (першу) дату розкриття тендерних пропозицій, будуть вважатися дійсними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації на нову дату розкриття тендерних пропозицій.
З огляду на викладене, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 15.05.2018 повністю відповідає вимогам тендерної документації.



Питання:
З яких причин при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північний офіс Держаудитслужби не врахував вимоги тендерної документації щодо дійсності документів тендерної пропозиції у разі внесення змін до тендерної документації?

2. Щодо підтвердження права власності на основні типи обладнання, будівельні машини і механізми в наданій оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 станом на 15.05.2018.
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Крім того, встановлено, що в наданій Переможцем довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для виконання робіт від 29.05.2018 № 2018/05/29-1, а саме п.п. 3-6, 10, 11, 15, 16, 21 та 22, не підтверджено право власності на такі ресурси в наданій оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 станом на 15.05.2018, чим не дотримано вимоги пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 27.06.2018 № 27/06/18-ПО (далі – договір) на загальну суму 127 252 634,79 гривень.».
Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен був надати:
1. Довідку про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е) або орендовану(е) обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
2. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих потужностей, надати копії діючих договорів оренди з усіма додатками до них (договори оренди повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/співпраці, підписаний орендодавцем та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси.
При цьому, положеннями тендерної документації не передбачено, що оборотно-сальдова відомість повинна підтверджувати все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана в довідці згідно форми Додатку 9 тендерної документації.
Враховуючи викладене, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Питання:
З яких причин при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північний офіс Держаудитслужби не врахував вимоги тендерної документації щодо документального підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу учасника?

3. Щодо дотримання вимог частини 1 статті 10 Закону.
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткових угод від 30.08.2018 № 1/18 (повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 04.09.2018), від 10.10.2018 № 2/18 (повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2018) та від 05.12.2018 № 3/18 (повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 06.12.2018). В порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору до додаткової угоди від 10.10.2018 № 2/18 протягом трьох днів з дня внесення змін.».
Відповідно до вимог частини1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Згідно з положеннями пп.11 частини 1 статті 8 Закону Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як уповноважений орган, розробляє та затверджує форму повідомлення про внесення змін до договору.
Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579).
Відповідно до п.2 вказаного наказу формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Форма повідомлення про внесення змін до договору передбачає випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону (п.11 форми) та опис змін, що внесені до істотних умов договору (п.12 форми).
Електронна система закупівель також передбачає внесення інформації щодо договору у випадках внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Необов’язкові поля, які міг би заповнити замовник, електронна система закупівель не передбачає.
Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку).
Враховуючи викладене, чинне законодавство передбачає оприлюднення лише змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону.
Положення договору про закупівлю, щодо яких вносилися зміни додатковою угодою від 10.10.2018 № 2/18, не відносяться до істотних умов договору, визначених частиною четвертою статті 36 Закону, а отже внесення змін до таких умов не потребувало оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору у строки, визначені Законом.
Замовником додаткова угода оприлюднювалася на пропозицію працівників казначейської служби, в якій обслуговується замовник.
Враховуючи викладене, замовником не порушено вимоги чинного законодавства в цій частині.
Питання:
З яких причин при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північний офіс Держаудитслужби не врахував вимоги положення Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-05-08 16:01:41

Про надання інформації

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Згідно тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 04.05.2018 (далі – ТД), а саме пп. 5 п. 1.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, встановлено вимогу надання в складі пропозиції учасника «витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій». Зміни до вищезазначеної ТД було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 23.05.2018 та кінцевою датою подання тендерних пропозицій визначено 31.05.2018 (п. 1 розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД).
Відповідно до вимог п. 1.5 Розділу 3 ТД у разі внесення змін до тендерної документації документи та інформація, підготовлені на попередню (першу) дату розкриття тендерних пропозицій, будуть вважатися дійсними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації на нову дату розкриття тендерних пропозицій.
Отже, учасником ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» виконано умову ТД в цій частині. При цьому, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу 31.05.2018, у зв’язку з чим, учасник мав можливість подати свою пропозицію відповідно до останньої редакції ТД.
Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 ТД учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен надати: «1.1. Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е) або орендовану(е) обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси».
Під час моніторингу встановлено, що в наданій учасником ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для виконання робіт від 29.05.2018 № 2018/05/29-1, а саме п.п. 3-6, 10, 11, 15, 16, 21 та 22, не підтверджено право власності на такі ресурси в наданій оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 станом на 15.05.2018, що суперечить вищезазначеним вимогам.
Тому, враховуючи вищевикладене, учасником ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» не дотримані вимоги, встановлені Замовником в ТД, та не надано документального підтвердження права власності на все обладнання (ресурси), що передбачається використовувати для виконання робіт.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 10.10.2018 № 2/18, проте повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2018, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону та не було оприлюднено Замовником повідомлення про внесення змін до договору на вищезазначену угоду протягом трьох днів з дня внесення змін.
Слід зазначити, що в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» у полі «Випадки для внесення змін до істотних умов договору» Замовником зазначено: «Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)».
При цьому згідно п. 1 додаткової угоди від 10.10.2018 № 2/18 Замовник та ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» уклали угоду «на підставі підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із відсутністю фінансування у 2018 році у повному обсязі об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ № 5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» станом на 10.10.2018 р.».
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін. При цьому, Законом не встановлено норми щодо внесення змін до істотних чи інших умов договору.
Тому, при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північним офісом повністю дотримано вимоги Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 26 квітня 2019 року через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600м.куб на добу» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформація про моніторинг № UA-M-2019-04-02-000088 що закупівлі за № UA-2018-05-05-001344-a). Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» ознайомилося з висновком про результати моніторингу закупівлі від 26 квітня 2019 року та надає аргументовані заперечення щодо вищевказаного висновку. 1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» (далі – Переможець). У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» (далі – Переможець) не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 15.05.2018, чим не дотримано вимоги пп. 5 п. 1.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, якою передбачено надання витягу не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій – 01.06.2018).». До тендерної документації замовником двічі вносилися зміни. Відповідно до вимог частини 2 статті 23 Закону строк для подання тендерних пропозицій було продовжено до 31.05.2018. Електронною системою закупівель аукціон автоматично було призначено на 02.06.2018. Перша дата розкриття тендерних пропозицій була призначена електронною системою закупівель на 22.05.2018 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21.05.2018). Відповідно до вимог п.1.5 Розділу 3 тендерної документації у разі внесення змін до тендерної документації документи та інформація, підготовлені на попередню (першу) дату розкриття тендерних пропозицій, будуть вважатися дійсними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації на нову дату розкриття тендерних пропозицій. З огляду на викладене, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 15.05.2018 повністю відповідає вимогам тендерної документації. 2. Щодо підтвердження права власності на основні типи обладнання, будівельні машини і механізми в наданій оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 станом на 15.05.2018. У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Крім того, встановлено, що в наданій Переможцем довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для виконання робіт від 29.05.2018 № 2018/05/29-1, а саме п.п. 3-6, 10, 11, 15, 16, 21 та 22, не підтверджено право власності на такі ресурси в наданій оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 станом на 15.05.2018, чим не дотримано вимоги пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 27.06.2018 № 27/06/18-ПО (далі – договір) на загальну суму 127 252 634,79 гривень.». Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен був надати: 1. Довідку про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е) або орендовану(е) обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих потужностей, надати копії діючих договорів оренди з усіма додатками до них (договори оренди повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/співпраці, підписаний орендодавцем та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. При цьому, положеннями тендерної документації не передбачено, що оборотно-сальдова відомість повинна підтверджувати все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана в довідці згідно форми Додатку 9 тендерної документації. Враховуючи викладене, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. 3. Щодо дотримання вимог частини 1 статті 10 Закону. У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткових угод від 30.08.2018 № 1/18 (повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 04.09.2018), від 10.10.2018 № 2/18 (повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2018) та від 05.12.2018 № 3/18 (повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 06.12.2018). В порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору до додаткової угоди від 10.10.2018 № 2/18 протягом трьох днів з дня внесення змін.». Відповідно до вимог частини1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Згідно з положеннями пп.11 частини 1 статті 8 Закону Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як уповноважений орган, розробляє та затверджує форму повідомлення про внесення змін до договору. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579). Відповідно до п.2 вказаного наказу формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Форма повідомлення про внесення змін до договору передбачає випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону (п.11 форми) та опис змін, що внесені до істотних умов договору (п.12 форми). Електронна система закупівель також передбачає внесення інформації щодо договору у випадках внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Необов’язкові поля, які міг би заповнити замовник, електронна система закупівель не передбачає. Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку). Враховуючи викладене, чинне законодавство передбачає оприлюднення лише змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Положення договору про закупівлю, щодо яких вносилися зміни додатковою угодою від 10.10.2018 № 2/18, не відносяться до істотних умов договору, визначених частиною четвертою статті 36 Закону, а отже внесення змін до таких умов не потребувало оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору у строки, визначені Законом. Замовником додаткова угода оприлюднювалася на пропозицію працівників казначейської служби, в якій обслуговується замовник. Враховуючи викладене, замовником не порушено вимоги чинного законодавства в цій частині.

2019-05-08 13:03:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 15 травня 2019

Документи:

15 травня 2019 12:42
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО "Екософт" 127 252 634,79
UAH з ПДВ
127 252 634,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельно-монтажна фірма Універсал" 127 286 648,49
UAH з ПДВ
127 286 648,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 18:00
Довідка_МВС
08 червня 2018 17:12
Електронний підпис
08 червня 2018 17:10
Довідка
31 травня 2018 11:30
Електронний підпис
31 травня 2018 11:29
Гарантия.7z
31 травня 2018 11:19
Гарантия.7z
31 травня 2018 11:19
Технічна _кошторис.pdf
31 травня 2018 11:19
Кваліфік докум_дод2_-3.pdf
31 травня 2018 11:19
Тендерна прпозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2018 13:40
Електронний підпис
31 травня 2018 13:38
Електронний підпис
31 травня 2018 13:37
дозвіл.pdf
31 травня 2018 13:37
установчі.pdf
31 травня 2018 13:37
договір.pdf
31 травня 2018 13:37
статут пдф.pdf
31 травня 2018 13:37
правильна тендерна.pdf
31 травня 2018 13:37
звіт фін..pdf
31 травня 2018 13:37
довідки.pdf
31 травня 2018 13:37
банк.pdf
31 травня 2018 13:37
цінова.pdf
31 травня 2018 12:06
Електронний підпис
31 травня 2018 11:39
ilovepdf_jpg_to_pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО "Екософт"

ТОВ "Будівельно-монтажна фірма Універсал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО "Екософт"
#31749798
Переможець 127 252 634,79
UAH з ПДВ
07 червня 2018 13:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "Екософт"
#31749798
127 252 634,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 18:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:51
Дод.уг.№3_20 від 30.12.20_Дог.№27_06_18_ПО_Екософт_Модерн.пол.№5_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 15:54
Дод_угода №2_20 від 06_07_20_Договір №27_06_18-ПО_Екософт_Реконстр_Модерн_пол_5.pdf зміни до договору
07 липня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:07
Дод_угода №1_20 від 25_06_20_Договір №27_06_18-ПО_Екософт_Реконстр_модерн_пол_5.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 10:11
Дод_угода №3_19 від 28_12_19 до Дог№27_06_18_ПО від 27_06_18_Екософт_Модерн_пол_5.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 10:09
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 10:34
Дод.угода №2_19 від 07.10.19_Екософт.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 10:33
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 14:04
Дод_угода_1_19 від 21_05_19_Екософт.pdf зміни до договору
22 травня 2019 14:03
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 17:58
Дод_угода_3_18 від 05_12_18_Екософт_Реконстр_модерн_пол_5.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 17:58
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 15:32
Доп уогода 2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 15:29
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 15:44
ДУ №1_18 до Дог.27_06_18-ПО_Екософт.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 15:40
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 10:51
Календарний план.pdf укладений
02 липня 2018 10:44
Зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
02 липня 2018 10:44
Договірна ціна.pdf укладений
02 липня 2018 10:44
Договір.pdf укладений
02 липня 2018 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із відсутністю фінансування у 2018 році у повному обсязі об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с.Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» станом на «30» серпня 2018 р. Сторони домовилися: 1.1. Внести зміни до пункту 1.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2018-2019 роках на власний ризик та передбачений договором строк виконати будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (надалі - Роботи), а Замовник зобов’язується прийняти роботи та оплатити їх». 1.2. Внести зміни до пункту 10.1 Договору, виклавши його у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 грудня 2019 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 1.3. Доповнити Розділ І Договору п.1.4 та викласти його в наступній редакції: «1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, становлять 100000,00 (Сто тисяч) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 16666,67 (Шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість) гривень 67 копійок; – у 2019 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 127152634,79 (Сто двадцять сім мільйонів сто п’ятдесят дві тисячі шістсот тридцять чотири) гривні 79 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 21192105,80 (Двадцять один мільйон сто дев’яносто дві тисячі сто п’ять) гривень 80 копійок після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2018 рік та збільшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с.Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод. 2. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 13 Договору та викласти його наступним чином: Замовник Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» код ЄДРПОУ 02772037 Св-во платника ПДВ №200107024 ІПН 027720326562 04208, м. Київ, проспект Правди, 85 Тел. (044) 400-49-54, Факс (044) 449-92-62 Р/р 35441191053672 в ГУ ДКСУ у м. Києві МФО 820019 Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт» код ЄДРПОУ 31749798 ІПН 317497926543 08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Покровська,1-Ї Р/р 26006500305542 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/06/18-ПО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Змінити п.1.4 Розділу І Договору у редакції Додаткової угоди №1/18 від 30.08.2018 р. та викласти його наступним чином: «1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, становлять 6100000,00 (Шість мільйонів сто тисяч) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 1016666,67 (Один мільйон шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість) гривень 67 копійок; – у 2019 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 121152634,79 (Сто двадцять один мільйон сто п’ятдесят дві тисячі шістсот тридцять чотири) гривні 79 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 20192105,80 (Двадцять мільйонів сто дев’яносто дві тисячі сто п’ять) гривень 80 копійок після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2018 рік та збільшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с.Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/06/18-ПО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п.1.4 Розділу І Договору у редакції Додаткової угоди №2/18 від 10.10.2018 р. та викласти його наступним чином: «1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, становлять 47000000,00 (Сорок сім мільйонів) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 7833333,33 (Сім мільйонів вісімсот тридцять три тисячі триста тридцять три) гривні 33 копійки; – у 2019 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 80252634,79 (Вісімдесят мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі шістсот тридцять чотири) гривні 79 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 13375439,13 (Тринадцять мільйонів триста сімдесят п’ять тисяч чотириста тридцять дев’ять) гривень 13 копійок після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2018 рік та збільшенням/зменшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с.Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/06/18-ПО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із кадровими змінами у Товаристві з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Екософт» відповідно до протоколу Загальних зборів учасників №12/04/19 від 12.04.2019 р. про призначення на посаду директора та наказу про призначення на посаду директора №16/04/19-01 від 16.04.2019 р. Сторони дійшли згоди викласти Преамбулу Договору в новій редакції: «Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс», в особі Голови Правління Грущинського Андрія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, названий в подальшому «Замовник», з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Екософт», в особі директора Ткачука Олега Сергійовича, який діє на підставі Статуту, названий в подальшому «Підрядник», з другої сторони (далі – Сторони), уклали цей Договір про таке (далі – Договір):» 2. На підставі підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із відсутністю фінансування у 2018-2019 роках у повному обсязі об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с.Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» станом на « 21 » травня 2019 р. Сторони домовилися: 2.1. Змінити п.1.4 Розділу І Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти його наступним чином: «1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становлять 45 143 469,10 (Сорок п’ять мільйонів сто сорок три тисячі чотириста шістдесят дев’ять) гривень 10 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 7 523 911,52 (Сім мільйонів п’ятсот двадцять три тисячі дев’ятсот одинадцять) гривень 52 копійки; – у 2019 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки становлять 17 080 000,00 (Сімнадцять мільйонів вісімдесят тисяч) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 2 846 666,67 (Два мільйони вісімсот сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість) гривень 67 копійок; – залишок бюджетних зобов’язань становитиме 65 029 165,69 (Шістдесят п’ять мільйонів двадцять дев’ять тисяч сто шістдесят п’ять) гривень 69 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 10 838 194,28 (Десять мільйонів вісімсот тридцять вісім тисяч сто дев’яносто чотири) гривні 28 копійок після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2019 рік та збільшенням/ зменшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с.Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.» 2.2. Сторони домовились доповнити Розділ 5 Договору пунктами 5.7 та 5.8 наступного змісту: «5.7. Враховуючи поетапне фінансування Договору, Підрядник передає устаткування Замовнику в підконтрольну експлуатацію чергами, після виконання монтажних та пуско-налагоджувальних робіт по кожній черзі. Передача устаткування в підконтрольну експлуатацію оформлюється двостороннім Актом, що підписується представниками обох Сторін. 5.8. Під час підконтрольної експлуатації Замовник забезпечує експлуатацію відповідного устаткування власним персоналом із використанням власних реагентів, енергоносіїв та витратних матеріалів згідно з рекомендаціями Підрядника. В обов’язки Підрядника під час підконтрольної експлуатації входить контроль роботи устаткування, коригування технологічних параметрів, навчання персоналу Замовника та видача рекомендацій щодо експлуатації устаткування.» 3. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Підрядника відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» із змінами згідно з Постановою КМУ від 05.12.2018 р., Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 13 Договору та викласти його наступним чином: «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» код ЄДРПОУ 02772037 Св-во платника ПДВ №200107024 ІПН 027720326562 04208, м. Київ, проспект Правди, 85 Тел. (044) 400-49-54, Факс (044) 449-92-62 Р/р 35441191053672 в ГУ ДКСУ у м. Києві МФО 820019 Голова Правління _____________________ А.М.Грущинський М.П. Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт» код ЄДРПОУ 31749798 ІПН 317497926543 08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Покровська,1-Ї Р/р 26006500305542 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614 Р/р 37128000003468 в УДКСУ у Оболонському районі м.Києва МФО 820172 Директор __________________ О.С.Ткачук М.П.» 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін і діє до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов'язань. 6. Ця Додаткова угода укладена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/06/18-ПО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження термінудії договору до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатеів на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1\20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану (Додаток № 3)
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2\20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягів реального фінансування об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ №5 у с.Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» згідно з Програмою економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженою рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, станом на « 30 » грудня 2020 р., у зв’язку із завершенням виконання робіт Підрядником за Договором, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Внести зміни до п.3.1 Розділу 3 Договору та викласти його у такій редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за Договором становить 127 028 736,55 грн. (Сто двадцять сім мільйонів двадцять вісім тисяч сімсот тридцять шість гривень 55 копійок), у т.ч.ПДВ 20% - 21 171 456,09 грн. (Двадцять один мільйон сто сімдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят шість гривень 09 копійок).» 1.2. Змінити п.1.4 Розділу І Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти його наступним чином: «1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становили 45 143 469,10 грн. (Сорок п’ять мільйонів сто сорок три тисячі чотириста шістдесят дев’ять гривень 10 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 7 523 911,52 грн. (Сім мільйонів п’ятсот двадцять три тисячі дев’ятсот одинадцять гривень 52 копійки); – у 2019 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становили 40 062 099,80 грн. (Сорок мільйонів шістдесят дві тисячі дев’яносто дев’ять гривень 80 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 6 677 016,63 грн. (Шість мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч шістнадцять гривень 63 копійки); – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, згідно з Актами приймання-передачі виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідками про вартість виконаних робіт по формі КБ-3 становили 41 823 167,65 грн. (Сорок один мільйон вісімсот двадцять три тисячі сто шістдесят сім гривень 65 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 6 970 527,94 грн. (Шість мільйонів дев’ятсот сімдесят тисяч п’ятсот двадцять сім гривень 94 копійки).» 2. З моменту набрання чинності даної Угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли з Договору. 3. Станом на « 30 » грудня 2020 р. Виконавцем було виконано зобов’язань на суму 127 028 736,55 грн. (Сто двадцять сім мільйонів двадцять вісім тисяч сімсот тридцять шість гривень 55 копійок), у т.ч.ПДВ 20% - 21 171 456,09 грн. (Двадцять один мільйон сто сімдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят шість гривень 08 копійок), Замовником – 127 028 736,55 грн. (Сто двадцять сім мільйонів двадцять вісім тисяч сімсот тридцять шість гривень 55 копійок), у т.ч.ПДВ 20% - 21 171 456,09 грн. (Двадцять один мільйон сто сімдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят шість гривень 08 копійок).
Номер договору про закупівлю: 27/06/18-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 127 028 736,55
UAH (в тому числі ПДВ 21 171 456,09 UAH)