Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення (Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа)
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 48210000-3 Network software packages (Creation of a general city electronic interaction platform, data and services management - supply of licensed software (named as the Platform Software) with its implementation (granting licenses the legal right to use the software): installation, configuration, testing, detection and correction of deficiencies - with the configuration of the interaction the existing Customer Computer program with the delivered Software Platform)
Очікувана вартість
47 000 000,00 UAH
UA-2018-05-05-000852-b ab0841a2ac6349f1a1bc891dfcaaa535
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 pech_arh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
pech_arh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
pech_arh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 травня 2018 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 13:49
Очікувана вартість: 47 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 05 травня 2018 15:22
Enquiries until: 06 липня 2018 12:00
Complaints submission until: до 12 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 47 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,21 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Creation of a general city electronic interaction platform, data and services management - supply of licensed software (named as the Platform Software) with its implementation (granting licenses the legal right to use the software): installation, configuration, testing, detection and correction of deficiencies - with the configuration of the interaction the existing Customer Computer program with the delivered Software Platform
Розгорнути Згорнути
CPV: 48210000-3
Період постачання: по 26 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2018 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 17:54
Зміни до ТД (06.08.208-зм)+.pdf
06 липня 2018 17:54
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частина 4).pdf
06 липня 2018 17:54
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частини 1-3).pdf
06 липня 2018 17:53
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частина 5).pdf
06 липня 2018 17:53
Додаток 2 до договору_1-614 _101-зм.pdf
06 липня 2018 17:53
Проект договору_1-614 _101-зм (Додаток5).pdf
08 травня 2018 08:39
Проект договору_1-614 (Додаток5).doc
06 липня 2018 17:53
ТД_1-614 (ПЗ Платформа)_101-зм.pdf
01 червня 2018 16:06
Тендерна документація_1-614 (59-зм.).pdf
08 травня 2018 08:39
Тендерна документація_1-614.pdf
06 липня 2018 17:53
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частина 4).pdf
06 липня 2018 17:52
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частина 5).pdf
06 липня 2018 17:52
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частини 1-3).pdf
08 травня 2018 08:39
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4).pdf
01 червня 2018 16:05
Зміни до ТД_1-614 (59-зм.).pdf
01 червня 2018 16:04
Тендерна документація_1-614 (59-зм.).pdf
22 травня 2018 17:32
Додатки 1, 2, 3, 6, 7 до ТД_1-614.pdf
08 травня 2018 08:39
Додатки 1, 2, 3, 6, 7 до ТД_1-614.pdf
08 травня 2018 08:40
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
08 травня 2018 08:40
INVITATION FOR OPEN TENDER.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Немає документації!!!
Дата подання: 07 травня 2018 11:11
Дата відповіді: 07 травня 2018 13:39
Добрий день! Не видно тендерної документації!
Відповідь: Доброга дня. Відбуваються коригування тендерної документації
тендерна документація
Дата подання: 07 травня 2018 11:12
Дата відповіді: 07 травня 2018 13:39
Доброго дня! Не видно документації
Відповідь: Доброга дня. Відбуваються коригування тендерної документації
Строки "60 робочих днів з дати отримання заявки Замовника".
Дата подання: 08 травня 2018 17:31
Дата відповіді: 11 травня 2018 14:56
Добрый день. Наши технические специалисты провели анализ Вашей тендерной документации и пришли к выводу что сроки в "60 робочих днів з дати отримання заявки" и "70 робочих днів з дати отримання заявки Замовника" не реальны для выполнения данного проекта. В силу специфики выполнения работ, в срок 60 дней не смогут уложиться даже самые крупные поставщики программного обеспечения. Т.е. физически невозможно разработать такую специфическую платформу с бизнес-процессами под конкретного заказчика. С нашей точки зрения, необходимо увеличить сроки до 120 дней в самом лучшем стечении обстоятельств с условием привлечения партнера. И внести соответствующие изменения в Тендерную документацию.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На жаль, задовільнити Ваші вимоги не вбачається можливим з огляду на таке.
Дана закупівля проводиться КП ГІОЦ на виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 614 від 11.04.2018 «Про затвердження переліку заходів з подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сфері життєдіяльності міста Києва на 2018 рік.
Оскільки строки проведення самої закупівлі є значними, продовження тривалості постачання ліцензійного програмного забезпечення та його інтеграції з нашим ПЗ для нас є неприйнятним.
Окрім того, перший етап надання послуг - постачання ліцензійного програмного забезпечення з з його впровадженням: встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків передбачає саме наявність в Учасника такого ПЗ, а не його розробку Учасником. Зверніть увагу, шо нами як Замовником не висуваються вимоги щодо ексклюзивності - ми просимо надати тільки ліцензію на використання такого ПЗ.
Тому, 60 робочих днів на встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків Вашого ПЗ, всі особливості якого для Вас добре відомі, є цілком розумним строком.
Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 25 травня 2018 17:19
Дата відповіді: 30 травня 2018 17:20
Добрий день. Проаналізувавши тендерну документацію, вбачається, що за одним предметом закупівлі – «Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа)» за кодом ДК 021:2015 − 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення, здійснюється закупівля: - постачання ліцензійного програмного забезпечення з його впровадженням: встановленням, налаштуванням, тестуванням, виявленням та усуненням недоліків; - послуги з розробки оновлень до програмного забезпечення наявного у Вас. За своєю природою це є різні предмети закупівель: перший – товарів, а другий – послуг, що повинні здійснюватись за окремими кодами предметів закупівель та відповідно за різними закупівлями. Просимо внести зміни до тендерної документації та розділити дану закупівлю на 2 окремі предмети закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі визначається Замовником.
Враховуючи ті обставини, що:
1) предметом закупівлі є саме послуги, а не товар (п. 17 та 32 ч.1 ст.1 Закону);
2) необхідно забезпечити нерозривність процесу надання цих послуг, а саме: спочатку здійснюється постачання ліцензійного програмного забезпечення з його впровадженням (встановленням, налаштуванням, тестуванням, виявленням та усуненням недоліків) та, в подальшому, – надаються послуги з розробки оновлень до програмного забезпечення; при цьому основною послугою є саме постачання ліцензійного програмного забезпечення, а решта – це сукупні послуги. Відповідно - Замовника відсутні підстави для проведення двох окремих закупівель.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-05-000852-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО НА ПРАВАХ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКОН", Код ЄДРПОУ:14283438
Дата подання: 01 червня 2018 12:04
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів, більш детально в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2018 17:49
рішення від 05.06.2018 № 5368 + лист замовнику .pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 17:49
Рішення від 22.06.2018 № 6126.pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скаргу задоволено частково згідно рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2018 11:05
Номер скарги: UA-2018-05-05-000852-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО НА ПРАВАХ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКОН", Код ЄДРПОУ:14283438
Дата подання: 11 липня 2018 14:59
Скарга щодо порушення законодавства, встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та невиконання рішення АМКУ, більш детально в тексті скарги.
Скарга щодо порушення законодавства, встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та невиконання рішення АМКУ, більш детально в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 липня 2018 16:13
рішення від 13.07.2018№ 6960.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 16:12
Рішення від 30.07.2018 № 7644.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 20:17

Документи подані скаржником

01 червня 2018 12:04
Скарга 310518.pdf
01 червня 2018 12:04
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 липня 2018 14:59
Скарга 100718.pdf
11 липня 2018 14:59
Доказ до скарги 1.pdf
11 липня 2018 14:59
Доказ до скарги 2.pdf

Документи Органу Оскарження

02 серпня 2018 20:17
Рішення від 30.07.2018 № 7644.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 серпня 2018
UA-2018-05-05-000852-bab0841a2ac6349f1a1bc891dfcaaa535
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

16 липня 2018 11:22
Електронний підпис
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:31
Електронний підпис
08 червня 2018 17:10
11.2. Статут 060418.pdf
08 червня 2018 17:10
13. Довідка ліцензії.pdf
08 червня 2018 17:10
11.1. Опис 06042018.pdf
08 червня 2018 17:10
10. Довідка про санкції.pdf
08 червня 2018 17:10
9.3.Виписка 060418.pdf
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
6. Проект договору_ч.1.pdf
08 червня 2018 17:10
6. Проект договору_ч.2.pdf
08 червня 2018 17:09
5. Довідка екобезпека.pdf
08 червня 2018 17:09
3.1 Антикорупц програма.pdf
08 червня 2018 17:09
3. Довідка ст. 17.pdf
08 червня 2018 17:09
3.2 Наказ про антикор.pdf
08 червня 2018 17:09
2.5.1. Договір 4056+Акти.pdf
08 червня 2018 17:09
2.5.2. Договір 4073.pdf
08 червня 2018 17:09
2.8. Відгук Замовника 4073.pdf
08 червня 2018 17:09
2.8. Відгук 4056.pdf
08 червня 2018 17:09
2.4.4. Диплом О.Є. Лякшев.pdf
08 червня 2018 17:09
2.4.1. Диплом М.В. Козлов.pdf
08 червня 2018 17:09
1. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2018 17:09
1.1 Лист пояснення ПДВ.pdf

Публічні документи

16 липня 2018 11:59
Наказ Фролова.7z
16 липня 2018 11:59
Гарантія зміни 3368-18.7z
16 липня 2018 11:59
Банкiвська лiцензiя.7z
16 липня 2018 11:59
Технічна частина.pdf
16 липня 2018 11:59
Статут.pdf
16 липня 2018 11:59
ст.17.PDF
16 липня 2018 11:59
проект договору.PDF
16 липня 2018 11:59
Наказ Буркиця.7z
16 липня 2018 11:59
лист-згода.pdf
16 липня 2018 11:59
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2018 11:59
Гарантія 3368-18.7z
16 липня 2018 11:59
відгук_ДО.pdf
16 липня 2018 11:59
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2018 11:58
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ 46 900 000,00
UAH з ПДВ
46 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" 46 960 000,00
UAH з ПДВ
46 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2018 11:22
Електронний підпис
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:31
Електронний підпис
08 червня 2018 17:10
11.2. Статут 060418.pdf
08 червня 2018 17:10
13. Довідка ліцензії.pdf
08 червня 2018 17:10
11.1. Опис 06042018.pdf
08 червня 2018 17:10
10. Довідка про санкції.pdf
08 червня 2018 17:10
9.3.Виписка 060418.pdf
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
6. Проект договору_ч.1.pdf
08 червня 2018 17:10
6. Проект договору_ч.2.pdf
08 червня 2018 17:09
5. Довідка екобезпека.pdf
08 червня 2018 17:09
3.1 Антикорупц програма.pdf
08 червня 2018 17:09
3. Довідка ст. 17.pdf
08 червня 2018 17:09
3.2 Наказ про антикор.pdf
08 червня 2018 17:09
2.5.1. Договір 4056+Акти.pdf
08 червня 2018 17:09
2.5.2. Договір 4073.pdf
08 червня 2018 17:09
2.8. Відгук Замовника 4073.pdf
08 червня 2018 17:09
2.8. Відгук 4056.pdf
08 червня 2018 17:09
2.4.4. Диплом О.Є. Лякшев.pdf
08 червня 2018 17:09
2.4.1. Диплом М.В. Козлов.pdf
08 червня 2018 17:09
1. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2018 17:09
1.1 Лист пояснення ПДВ.pdf

Публічні документи

16 липня 2018 11:59
Наказ Фролова.7z
16 липня 2018 11:59
Гарантія зміни 3368-18.7z
16 липня 2018 11:59
Банкiвська лiцензiя.7z
16 липня 2018 11:59
Технічна частина.pdf
16 липня 2018 11:59
Статут.pdf
16 липня 2018 11:59
ст.17.PDF
16 липня 2018 11:59
проект договору.PDF
16 липня 2018 11:59
Наказ Буркиця.7z
16 липня 2018 11:59
лист-згода.pdf
16 липня 2018 11:59
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2018 11:59
Гарантія 3368-18.7z
16 липня 2018 11:59
відгук_ДО.pdf
16 липня 2018 11:59
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2018 11:58
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
Переможець 46 520 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 18:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
46 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 17:32
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 11:36
Додаткова угода 1 до дог №4445.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:35
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 4445.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:35
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 13:52
Підписаний договір №4445 від 03.09.2018.pdf укладений
05 вересня 2018 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного плану надання послуг
Номер договору про закупівлю: 4445
Договір:
Номер додаткової угоди: 4445
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2018 — 26 грудня 2018
Сума оплати за договором: 46 520 000,00
UAH