Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
За кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення (Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа)
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 48210000-3 Network software packages (Creation of a general city electronic interaction platform, data and services management - supply of licensed software (named as the Platform Software) with its implementation (granting licenses the legal right to use the software): installation, configuration, testing, detection and correction of deficiencies - with the configuration of the interaction the existing Customer Computer program with the delivered Software Platform)
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 48210000-3 Network software packages (Creation of a general city electronic interaction platform, data and services management - supply of licensed software (named as the Platform Software) with its implementation (granting licenses the legal right to use the software): installation, configuration, testing, detection and correction of deficiencies - with the configuration of the interaction the existing Customer Computer program with the delivered Software Platform)
Очікувана вартість
47 000 000,00 UAH
UA-2018-05-05-000852-b ● ab0841a2ac6349f1a1bc891dfcaaa535
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Лазаренко Інна Леонідівна 380442388017 pech_arh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP GIOTs |
National ID: | 04013755 |
Contact point: |
Inna Lazarenro 380442388017 pech_arh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 травня 2018 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2018 13:49 |
Очікувана вартість: | 47 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,21% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Publication date: | 05 травня 2018 15:22 |
Enquiries until: | 06 липня 2018 12:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 47 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,21 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення
Creation of a general city electronic interaction platform, data and services management - supply of licensed software (named as the Platform Software) with its implementation (granting licenses the legal right to use the software): installation, configuration, testing, detection and correction of deficiencies - with the configuration of the interaction the existing Customer Computer program with the delivered Software Platform
Розгорнути
Згорнути
CPV: 48210000-3
Період постачання:
по 26 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2018 17:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2018 17:54 |
Зміни до ТД (06.08.208-зм)+.pdf | |
06 липня 2018 17:54 |
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частина 4).pdf | |
06 липня 2018 17:54 |
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частини 1-3).pdf | |
06 липня 2018 17:53 |
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частина 5).pdf | |
06 липня 2018 17:53 |
Додаток 2 до договору_1-614 _101-зм.pdf | |
06 липня 2018 17:53 |
Проект договору_1-614 _101-зм (Додаток5).pdf | |
06 липня 2018 17:53 |
ТД_1-614 (ПЗ Платформа)_101-зм.pdf | |
06 липня 2018 17:53 |
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частина 4).pdf | |
06 липня 2018 17:52 |
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частина 5).pdf | |
06 липня 2018 17:52 |
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частини 1-3).pdf | |
01 червня 2018 16:05 |
Зміни до ТД_1-614 (59-зм.).pdf | |
22 травня 2018 17:32 |
Додатки 1, 2, 3, 6, 7 до ТД_1-614.pdf | |
08 травня 2018 08:40 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
08 травня 2018 08:40 |
INVITATION FOR OPEN TENDER.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Немає документації!!!
Дата подання: 07 травня 2018 11:11
Дата відповіді: 07 травня 2018 13:39
Добрий день! Не видно тендерної документації!
Відповідь: Доброга дня. Відбуваються коригування тендерної документації
тендерна документація
Дата подання: 07 травня 2018 11:12
Дата відповіді: 07 травня 2018 13:39
Доброго дня! Не видно документації
Відповідь: Доброга дня. Відбуваються коригування тендерної документації
Строки "60 робочих днів з дати отримання заявки Замовника".
Дата подання: 08 травня 2018 17:31
Дата відповіді: 11 травня 2018 14:56
Добрый день. Наши технические специалисты провели анализ Вашей тендерной документации и пришли к выводу что сроки в "60 робочих днів з дати отримання заявки" и "70 робочих днів з дати отримання заявки Замовника" не реальны для выполнения данного проекта.
В силу специфики выполнения работ, в срок 60 дней не смогут уложиться даже самые крупные поставщики программного обеспечения. Т.е. физически невозможно разработать такую специфическую платформу с бизнес-процессами под конкретного заказчика. С нашей точки зрения, необходимо увеличить сроки до 120 дней в самом лучшем стечении обстоятельств с условием привлечения партнера. И внести соответствующие изменения в Тендерную документацию.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На жаль, задовільнити Ваші вимоги не вбачається можливим з огляду на таке.
Дана закупівля проводиться КП ГІОЦ на виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 614 від 11.04.2018 «Про затвердження переліку заходів з подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сфері життєдіяльності міста Києва на 2018 рік.
Оскільки строки проведення самої закупівлі є значними, продовження тривалості постачання ліцензійного програмного забезпечення та його інтеграції з нашим ПЗ для нас є неприйнятним.
Окрім того, перший етап надання послуг - постачання ліцензійного програмного забезпечення з з його впровадженням: встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків передбачає саме наявність в Учасника такого ПЗ, а не його розробку Учасником. Зверніть увагу, шо нами як Замовником не висуваються вимоги щодо ексклюзивності - ми просимо надати тільки ліцензію на використання такого ПЗ.
Тому, 60 робочих днів на встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків Вашого ПЗ, всі особливості якого для Вас добре відомі, є цілком розумним строком.
На жаль, задовільнити Ваші вимоги не вбачається можливим з огляду на таке.
Дана закупівля проводиться КП ГІОЦ на виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 614 від 11.04.2018 «Про затвердження переліку заходів з подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сфері життєдіяльності міста Києва на 2018 рік.
Оскільки строки проведення самої закупівлі є значними, продовження тривалості постачання ліцензійного програмного забезпечення та його інтеграції з нашим ПЗ для нас є неприйнятним.
Окрім того, перший етап надання послуг - постачання ліцензійного програмного забезпечення з з його впровадженням: встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків передбачає саме наявність в Учасника такого ПЗ, а не його розробку Учасником. Зверніть увагу, шо нами як Замовником не висуваються вимоги щодо ексклюзивності - ми просимо надати тільки ліцензію на використання такого ПЗ.
Тому, 60 робочих днів на встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків Вашого ПЗ, всі особливості якого для Вас добре відомі, є цілком розумним строком.
Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 25 травня 2018 17:19
Дата відповіді: 30 травня 2018 17:20
Добрий день. Проаналізувавши тендерну документацію, вбачається, що за одним предметом закупівлі – «Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа)» за кодом ДК 021:2015 − 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення, здійснюється закупівля:
- постачання ліцензійного програмного забезпечення з його впровадженням: встановленням, налаштуванням, тестуванням, виявленням та усуненням недоліків;
- послуги з розробки оновлень до програмного забезпечення наявного у Вас.
За своєю природою це є різні предмети закупівель: перший – товарів, а другий – послуг, що повинні здійснюватись за окремими кодами предметів закупівель та відповідно за різними закупівлями.
Просимо внести зміни до тендерної документації та розділити дану закупівлю на 2 окремі предмети закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі визначається Замовником.
Враховуючи ті обставини, що:
1) предметом закупівлі є саме послуги, а не товар (п. 17 та 32 ч.1 ст.1 Закону);
2) необхідно забезпечити нерозривність процесу надання цих послуг, а саме: спочатку здійснюється постачання ліцензійного програмного забезпечення з його впровадженням (встановленням, налаштуванням, тестуванням, виявленням та усуненням недоліків) та, в подальшому, – надаються послуги з розробки оновлень до програмного забезпечення; при цьому основною послугою є саме постачання ліцензійного програмного забезпечення, а решта – це сукупні послуги. Відповідно - Замовника відсутні підстави для проведення двох окремих закупівель.
Предмет закупівлі визначається Замовником.
Враховуючи ті обставини, що:
1) предметом закупівлі є саме послуги, а не товар (п. 17 та 32 ч.1 ст.1 Закону);
2) необхідно забезпечити нерозривність процесу надання цих послуг, а саме: спочатку здійснюється постачання ліцензійного програмного забезпечення з його впровадженням (встановленням, налаштуванням, тестуванням, виявленням та усуненням недоліків) та, в подальшому, – надаються послуги з розробки оновлень до програмного забезпечення; при цьому основною послугою є саме постачання ліцензійного програмного забезпечення, а решта – це сукупні послуги. Відповідно - Замовника відсутні підстави для проведення двох окремих закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-05-000852-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО НА ПРАВАХ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКОН", Код ЄДРПОУ:14283438
Дата подання: 01 червня 2018 12:04
Дата подання: 01 червня 2018 12:04
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів, більш детально в тексті скарги.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2018 17:49
рішення від 05.06.2018 № 5368 + лист замовнику .pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 17:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2018 № 6126.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 15:52
Рішення від 22.06.2018 № 6126.pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скаргу задоволено частково згідно рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2018 11:05
Номер скарги: UA-2018-05-05-000852-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО НА ПРАВАХ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКОН", Код ЄДРПОУ:14283438
Дата подання: 11 липня 2018 14:59
Дата подання: 11 липня 2018 14:59
Скарга щодо порушення законодавства, встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та невиконання рішення АМКУ, більш детально в тексті скарги.
Скарга щодо порушення законодавства, встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та невиконання рішення АМКУ, більш детально в тексті скарги.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 липня 2018 16:13
рішення від 13.07.2018№ 6960.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 16:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2018 № 7644.pdf
Дата публікації: 31 липня 2018 17:41
Рішення від 30.07.2018 № 7644.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 20:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 серпня 2018
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ |
46 900 000,00
UAH з ПДВ
|
46 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" |
46 960 000,00
UAH з ПДВ
|
46 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ #37770359 |
Переможець |
46 520 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2018 18:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2018 11:36
|
Додаткова угода 1 до дог №4445.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2018 11:35
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 4445.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2018 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2018 13:52
|
Підписаний договір №4445 від 03.09.2018.pdf | укладений |
05 вересня 2018 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного плану надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 4445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4445 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |