За кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення (Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа)
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 48210000-3 Network software packages (Creation of a general city electronic interaction platform, data and services management - supply of licensed software (named as the Platform Software) with its implementation (granting licenses the legal right to use the software): installation, configuration, testing, detection and correction of deficiencies - with the configuration of the interaction the existing Customer Computer program with the delivered Software Platform)
Очікувана вартість
47 000 000,00 UAH
UA-2018-05-05-000852-b ab0841a2ac6349f1a1bc891dfcaaa535
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
pech_arh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
pech_arh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 13:49
Очікувана вартість: 47 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21 %
Publication date: 05 травня 2018 15:22
Enquiries until: 06 липня 2018 12:00
Complaints submission until: до 12 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 47 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,21 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 250 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Creation of a general city electronic interaction platform, data and services management - supply of licensed software (named as the Platform Software) with its implementation (granting licenses the legal right to use the software): installation, configuration, testing, detection and correction of deficiencies - with the configuration of the interaction the existing Customer Computer program with the delivered Software Platform
Розгорнути Згорнути
CPV: 48210000-3
Період постачання: по 26 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 липня 2018 17:56
Електронний цифровий підпис
01 червня 2018 16:09
Електронний цифровий підпис
30 травня 2018 17:21
Електронний цифровий підпис
22 травня 2018 17:34
Електронний цифровий підпис
08 травня 2018 08:42
Електронний цифровий підпис
06 липня 2018 17:54
Зміни до ТД (06.08.208-зм)+.pdf
06 липня 2018 17:54
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частина 4).pdf
06 липня 2018 17:54
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частини 1-3).pdf
06 липня 2018 17:53
Додаток 1 до договору_1-614 _101-зм (частина 5).pdf
06 липня 2018 17:53
Додаток 2 до договору_1-614 _101-зм.pdf
06 липня 2018 17:53
Проект договору_1-614 _101-зм (Додаток5).pdf
08 травня 2018 08:39
Проект договору_1-614 (Додаток5).doc
06 липня 2018 17:53
ТД_1-614 (ПЗ Платформа)_101-зм.pdf
01 червня 2018 16:06
Тендерна документація_1-614 (59-зм.).pdf
08 травня 2018 08:39
Тендерна документація_1-614.pdf
06 липня 2018 17:53
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частина 4).pdf
06 липня 2018 17:52
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частина 5).pdf
06 липня 2018 17:52
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4, частини 1-3).pdf
08 травня 2018 08:39
Технічні вимоги_1-614 (Додаток 4).pdf
01 червня 2018 16:05
Зміни до ТД_1-614 (59-зм.).pdf
01 червня 2018 16:04
Тендерна документація_1-614 (59-зм.).pdf
22 травня 2018 17:32
Додатки 1, 2, 3, 6, 7 до ТД_1-614.pdf
08 травня 2018 08:39
Додатки 1, 2, 3, 6, 7 до ТД_1-614.pdf
08 травня 2018 08:40
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
08 травня 2018 08:40
INVITATION FOR OPEN TENDER.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Немає документації!!!
Дата подання: 07 травня 2018 11:11
Дата відповіді: 07 травня 2018 13:39
Добрий день! Не видно тендерної документації!
Відповідь: Доброга дня. Відбуваються коригування тендерної документації
тендерна документація
Дата подання: 07 травня 2018 11:12
Дата відповіді: 07 травня 2018 13:39
Доброго дня! Не видно документації
Відповідь: Доброга дня. Відбуваються коригування тендерної документації
Строки "60 робочих днів з дати отримання заявки Замовника".
Дата подання: 08 травня 2018 17:31
Дата відповіді: 11 травня 2018 14:56
Добрый день. Наши технические специалисты провели анализ Вашей тендерной документации и пришли к выводу что сроки в "60 робочих днів з дати отримання заявки" и "70 робочих днів з дати отримання заявки Замовника" не реальны для выполнения данного проекта. В силу специфики выполнения работ, в срок 60 дней не смогут уложиться даже самые крупные поставщики программного обеспечения. Т.е. физически невозможно разработать такую специфическую платформу с бизнес-процессами под конкретного заказчика. С нашей точки зрения, необходимо увеличить сроки до 120 дней в самом лучшем стечении обстоятельств с условием привлечения партнера. И внести соответствующие изменения в Тендерную документацию.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На жаль, задовільнити Ваші вимоги не вбачається можливим з огляду на таке.
Дана закупівля проводиться КП ГІОЦ на виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 614 від 11.04.2018 «Про затвердження переліку заходів з подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сфері життєдіяльності міста Києва на 2018 рік.
Оскільки строки проведення самої закупівлі є значними, продовження тривалості постачання ліцензійного програмного забезпечення та його інтеграції з нашим ПЗ для нас є неприйнятним.
Окрім того, перший етап надання послуг - постачання ліцензійного програмного забезпечення з з його впровадженням: встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків передбачає саме наявність в Учасника такого ПЗ, а не його розробку Учасником. Зверніть увагу, шо нами як Замовником не висуваються вимоги щодо ексклюзивності - ми просимо надати тільки ліцензію на використання такого ПЗ.
Тому, 60 робочих днів на встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків Вашого ПЗ, всі особливості якого для Вас добре відомі, є цілком розумним строком.
Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 25 травня 2018 17:19
Дата відповіді: 30 травня 2018 17:20
Добрий день. Проаналізувавши тендерну документацію, вбачається, що за одним предметом закупівлі – «Створення єдиної міської платформи електронної взаємодії, управління даними та сервісами – постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – ПЗ Платформа) з його впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням): встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії існуючої комп’ютерної програми Замовника з поставленим ПЗ Платформа)» за кодом ДК 021:2015 − 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення, здійснюється закупівля: - постачання ліцензійного програмного забезпечення з його впровадженням: встановленням, налаштуванням, тестуванням, виявленням та усуненням недоліків; - послуги з розробки оновлень до програмного забезпечення наявного у Вас. За своєю природою це є різні предмети закупівель: перший – товарів, а другий – послуг, що повинні здійснюватись за окремими кодами предметів закупівель та відповідно за різними закупівлями. Просимо внести зміни до тендерної документації та розділити дану закупівлю на 2 окремі предмети закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі визначається Замовником.
Враховуючи ті обставини, що:
1) предметом закупівлі є саме послуги, а не товар (п. 17 та 32 ч.1 ст.1 Закону);
2) необхідно забезпечити нерозривність процесу надання цих послуг, а саме: спочатку здійснюється постачання ліцензійного програмного забезпечення з його впровадженням (встановленням, налаштуванням, тестуванням, виявленням та усуненням недоліків) та, в подальшому, – надаються послуги з розробки оновлень до програмного забезпечення; при цьому основною послугою є саме постачання ліцензійного програмного забезпечення, а решта – це сукупні послуги. Відповідно - Замовника відсутні підстави для проведення двох окремих закупівель.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-05-000852-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО НА ПРАВАХ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКОН", Код ЄДРПОУ:14283438
Дата подання: 01 червня 2018 12:04
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів, більш детально в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2018 17:49
рішення від 05.06.2018 № 5368 + лист замовнику .pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 17:49
Рішення від 22.06.2018 № 6126.pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скаргу задоволено частково згідно рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2018 11:05
Номер скарги: UA-2018-05-05-000852-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО НА ПРАВАХ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКОН", Код ЄДРПОУ:14283438
Дата подання: 11 липня 2018 14:59
Скарга щодо порушення законодавства, встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та невиконання рішення АМКУ, більш детально в тексті скарги.
Скарга щодо порушення законодавства, встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та невиконання рішення АМКУ, більш детально в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 липня 2018 16:13
рішення від 13.07.2018№ 6960.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 16:12
Рішення від 30.07.2018 № 7644.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 20:17

Документи подані скаржником

01 червня 2018 12:04
Скарга 310518.pdf
01 червня 2018 12:04
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 липня 2018 14:59
Скарга 100718.pdf
11 липня 2018 14:59
Доказ до скарги 1.pdf
11 липня 2018 14:59
Доказ до скарги 2.pdf

Документи Органу Оскарження

02 серпня 2018 20:17
Рішення від 30.07.2018 № 7644.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2018
UA-2018-05-05-000852-bab0841a2ac6349f1a1bc891dfcaaa535
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

16 липня 2018 11:22
sign.p7s
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:31
sign.p7s
08 червня 2018 17:10
11.2. Статут 060418.pdf
08 червня 2018 17:10
13. Довідка ліцензії.pdf
08 червня 2018 17:10
11.1. Опис 06042018.pdf
08 червня 2018 17:10
10. Довідка про санкції.pdf
08 червня 2018 17:10
9.3.Виписка 060418.pdf
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
6. Проект договору_ч.1.pdf
08 червня 2018 17:10
6. Проект договору_ч.2.pdf
08 червня 2018 17:09
5. Довідка екобезпека.pdf
08 червня 2018 17:09
3.1 Антикорупц програма.pdf
08 червня 2018 17:09
3. Довідка ст. 17.pdf
08 червня 2018 17:09
3.2 Наказ про антикор.pdf
08 червня 2018 17:09
2.5.1. Договір 4056+Акти.pdf
08 червня 2018 17:09
2.5.2. Договір 4073.pdf
08 червня 2018 17:09
2.8. Відгук Замовника 4073.pdf
08 червня 2018 17:09
2.8. Відгук 4056.pdf
08 червня 2018 17:09
2.4.4. Диплом О.Є. Лякшев.pdf
08 червня 2018 17:09
2.4.1. Диплом М.В. Козлов.pdf
08 червня 2018 17:09
1. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2018 17:09
1.1 Лист пояснення ПДВ.pdf

Документи

07 серпня 2018 18:38
sign.p7s

Публічні документи

16 липня 2018 11:59
Наказ Фролова.7z
16 липня 2018 11:59
Гарантія зміни 3368-18.7z
16 липня 2018 11:59
Банкiвська лiцензiя.7z
16 липня 2018 11:59
Технічна частина.pdf
16 липня 2018 11:59
Статут.pdf
16 липня 2018 11:59
ст.17.PDF
16 липня 2018 11:59
проект договору.PDF
16 липня 2018 11:59
Наказ Буркиця.7z
16 липня 2018 11:59
лист-згода.pdf
16 липня 2018 11:59
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2018 11:59
Гарантія 3368-18.7z
16 липня 2018 11:59
відгук_ДО.pdf
16 липня 2018 11:59
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2018 11:58
аналогічні договори.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ 46 900 000,00
UAH з ПДВ
46 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" 46 960 000,00
UAH з ПДВ
46 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2018 11:22
sign.p7s
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
16 липня 2018 11:19
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
16 липня 2018 11:19
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:31
sign.p7s
08 червня 2018 17:10
11.2. Статут 060418.pdf
08 червня 2018 17:10
13. Довідка ліцензії.pdf
08 червня 2018 17:10
11.1. Опис 06042018.pdf
08 червня 2018 17:10
10. Довідка про санкції.pdf
08 червня 2018 17:10
9.3.Виписка 060418.pdf
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
08 червня 2018 17:10
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
Гарантiя 1744-0518.pdf.(1).P7S
08 червня 2018 17:10
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
08 червня 2018 17:10
6. Проект договору_ч.1.pdf
08 червня 2018 17:10
6. Проект договору_ч.2.pdf
08 червня 2018 17:09
5. Довідка екобезпека.pdf
08 червня 2018 17:09
3.1 Антикорупц програма.pdf
08 червня 2018 17:09
3. Довідка ст. 17.pdf
08 червня 2018 17:09
3.2 Наказ про антикор.pdf
08 червня 2018 17:09
2.5.1. Договір 4056+Акти.pdf
08 червня 2018 17:09
2.5.2. Договір 4073.pdf
08 червня 2018 17:09
2.8. Відгук Замовника 4073.pdf
08 червня 2018 17:09
2.8. Відгук 4056.pdf
08 червня 2018 17:09
2.4.4. Диплом О.Є. Лякшев.pdf
08 червня 2018 17:09
2.4.1. Диплом М.В. Козлов.pdf
08 червня 2018 17:09
1. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2018 17:09
1.1 Лист пояснення ПДВ.pdf

Публічні документи

16 липня 2018 11:59
Наказ Фролова.7z
16 липня 2018 11:59
Гарантія зміни 3368-18.7z
16 липня 2018 11:59
Банкiвська лiцензiя.7z
16 липня 2018 11:59
Технічна частина.pdf
16 липня 2018 11:59
Статут.pdf
16 липня 2018 11:59
ст.17.PDF
16 липня 2018 11:59
проект договору.PDF
16 липня 2018 11:59
Наказ Буркиця.7z
16 липня 2018 11:59
лист-згода.pdf
16 липня 2018 11:59
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2018 11:59
Гарантія 3368-18.7z
16 липня 2018 11:59
відгук_ДО.pdf
16 липня 2018 11:59
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2018 11:58
аналогічні договори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
Переможець 46 520 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 18:19

Документи

15 серпня 2018 18:18
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
46 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2018 18:18
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 вересня 2018 13:52
Підписаний договір №4445 від 03.09.2018.pdf укладений
05 вересня 2018 13:50
sign.p7s укладений
27 грудня 2018 17:32
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2018 11:36
Додаткова угода 1 до дог №4445.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:35
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 4445.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного плану надання послуг
Номер договору про закупівлю: 4445
Договір:
Номер додаткової угоди: 4445
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2018 — 26 грудня 2018
Сума оплати за договором: 46 520 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку