Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до автомобілів та автобусів
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2018-05-05-000776-a ● 19602ec36c464e16821a6500cfbedd95
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Сергийчук Оксана Викторовна (044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2018 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2018 12:23 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 84000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1623 шт
Запасні частини до автомобілів та автобусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2018 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2018 12:28 |
Тендерна документація_Запасні частини до автомобілів та автобусів.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 08 червня 2018 16:33
Недостатня аргументація
Добрий день Шановний Замовник.
Проаналізувавши, опублікований 31.05.2018 протокол від 31.05.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" Учасник вважає недостатньою аргументацію причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати повну та вичерпну інформацію причин невідповідності пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши, опублікований 31.05.2018 протокол від 31.05.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" Учасник вважає недостатньою аргументацію причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати повну та вичерпну інформацію причин невідповідності пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" умовам тендерної документації.
Скасована
Дата: 08 червня 2018 16:36
Причина: не вірно вказаний переможець
Номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 08 червня 2018 16:37
Недостатня аргументація
Добрий день Шановний Замовник.
Проаналізувавши, опублікований 31.05.2018 протокол від 31.05.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" Учасник вважає недостатньою аргументацію причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати повну та вичерпну інформацію причин невідповідності пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши, опублікований 31.05.2018 протокол від 31.05.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" Учасник вважає недостатньою аргументацію причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати повну та вичерпну інформацію причин невідповідності пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2018 14:21
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215 тендерна пропозиція Учасника ТОВ ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД» була відхилена не відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону:
- у зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), які розміщені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), наявна інформація про Учасника ТОВ ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД».
Відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» органом, який уповноважений на розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, є Антимонопольний комітет України. Питання щодо притягнення суб’єкта господарювання до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у тому числі за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), вирішують органи Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-порталі даного органу розміщено зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України.
Строк давності притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій становить п’ять років з дня вчинення порушення, а в разі порушення, що триває, - з дня закінчення вчинення порушення.
Отже, суб’єкт господарювання вважається притягненим до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), з дати прийняття рішення органами Антимонопольного комітету України.
В період перевірки або судового оскарження рішення органів Антимонопольного комітету України про притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), не втрачає законної сили, а тому суб’єкт господарювання все ж вважається притягненим до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Слід зазначити, що Учасником ТОВ ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД» в складі тендерної пропозиції не надано будь-яких роз’яснень та документів, що підтверджують скасування рішення органів Антимонопольного комітету України.
Вимогу Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a2) вважати виконаною.
- у зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), які розміщені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), наявна інформація про Учасника ТОВ ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД».
Відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» органом, який уповноважений на розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, є Антимонопольний комітет України. Питання щодо притягнення суб’єкта господарювання до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у тому числі за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), вирішують органи Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-порталі даного органу розміщено зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України.
Строк давності притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій становить п’ять років з дня вчинення порушення, а в разі порушення, що триває, - з дня закінчення вчинення порушення.
Отже, суб’єкт господарювання вважається притягненим до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), з дати прийняття рішення органами Антимонопольного комітету України.
В період перевірки або судового оскарження рішення органів Антимонопольного комітету України про притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), не втрачає законної сили, а тому суб’єкт господарювання все ж вважається притягненим до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Слід зазначити, що Учасником ТОВ ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД» в складі тендерної пропозиції не надано будь-яких роз’яснень та документів, що підтверджують скасування рішення органів Антимонопольного комітету України.
Вимогу Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a2) вважати виконаною.
Номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 12 червня 2018 08:23
Усунення порушень
Обґрунтування допущених тендерним комітетом Замовника порушень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2018 14:49
Відповідно до положень Закону України «Про захист економічної конкуренції»:
п. 4 ч 2 ст. 6: Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються (крім іншого):
спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;
п. 1 ст. 50: Порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є (крім іншого):
антиконкурентні узгоджені дії;
п. 4 ст. 4: Державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб'єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України.
Відповідно до положень Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»:
ст. 30: Органи Антимонопольного комітету України у справах про недобросовісну конкуренцію приймають обов'язкові для виконання рішення про:
• визнання факту недобросовісної конкуренції;
• припинення недобросовісної конкуренції;
• офіційне спростування за рахунок порушника поширених ним неправдивих, неточних або неповних відомостей;
• накладання штрафів;
• закриття провадження у справі.
Органи Антимонопольного комітету України оприлюднюють рішення за результатом розгляду справ про недобросовісну конкуренцію на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України протягом 10 робочих днів з дня їх прийняття. Рішення підлягає оприлюдненню в повному обсязі, крім інформації, яка визначена інформацією з обмеженим доступом. Інформація з обмеженим доступом має бути виключена або зачорнена чи змінена в інший спосіб, який забезпечує достатній її захист та достатню прозорість щодо обґрунтування органом Антимонопольного комітету України прийнятого рішення.
Так, на станом на 13.06.2018 р. на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) оприлюднені Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (далі – Зведені відомості АМКУ), в яких наявна інформація про ТОВ «ВКФ «Електронтехсервіс»: рішення АМКУ 36/01-14/05-16 від 27.10.2016 р.
Відповідно до вимог п. 3 Розділу ІІ Додатку 5 тендерної документації № 15-03-203 від 04.05.2018 р. (далі – ТД): Учасник надає Інформацію щодо його відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині, що стосується притягнення/непритягнення до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Так, Учасник в п. 3 Розділу ІІ Додатку 5 ТД зазначив, що не притягався до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», хоча 27.10.2016 р. останнього було внесено до Зведених відомостей АМКУ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави для задоволення Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a3).
У задоволенні Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a3) відмовити.
п. 4 ч 2 ст. 6: Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються (крім іншого):
спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;
п. 1 ст. 50: Порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є (крім іншого):
антиконкурентні узгоджені дії;
п. 4 ст. 4: Державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб'єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України.
Відповідно до положень Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»:
ст. 30: Органи Антимонопольного комітету України у справах про недобросовісну конкуренцію приймають обов'язкові для виконання рішення про:
• визнання факту недобросовісної конкуренції;
• припинення недобросовісної конкуренції;
• офіційне спростування за рахунок порушника поширених ним неправдивих, неточних або неповних відомостей;
• накладання штрафів;
• закриття провадження у справі.
Органи Антимонопольного комітету України оприлюднюють рішення за результатом розгляду справ про недобросовісну конкуренцію на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України протягом 10 робочих днів з дня їх прийняття. Рішення підлягає оприлюдненню в повному обсязі, крім інформації, яка визначена інформацією з обмеженим доступом. Інформація з обмеженим доступом має бути виключена або зачорнена чи змінена в інший спосіб, який забезпечує достатній її захист та достатню прозорість щодо обґрунтування органом Антимонопольного комітету України прийнятого рішення.
Так, на станом на 13.06.2018 р. на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) оприлюднені Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (далі – Зведені відомості АМКУ), в яких наявна інформація про ТОВ «ВКФ «Електронтехсервіс»: рішення АМКУ 36/01-14/05-16 від 27.10.2016 р.
Відповідно до вимог п. 3 Розділу ІІ Додатку 5 тендерної документації № 15-03-203 від 04.05.2018 р. (далі – ТД): Учасник надає Інформацію щодо його відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині, що стосується притягнення/непритягнення до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Так, Учасник в п. 3 Розділу ІІ Додатку 5 ТД зазначив, що не притягався до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», хоча 27.10.2016 р. останнього було внесено до Зведених відомостей АМКУ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави для задоволення Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a3).
У задоволенні Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a3) відмовити.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-05-000776-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 15 червня 2018 16:53
Дата подання: 15 червня 2018 16:53
Скарга на прийняті рішення та дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215 тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" була відхилена відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- у зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), які розміщені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), наявна інформація про Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД".
Інших підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" Замовником не виявлено, що підтверджується й відповіддю Замовника на вимогу Учасника опублікованою 11.06.2018.
07.06.2018 Замовником опубліковано протокол від 06.06.2018 № 15-02-221 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "ГІК ПАРТС" Учасника цінова пропозиція, якого за результатами аукціону була після цінової пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД".
Ознайомившись з опублікованими рішеннями Замовника, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" вважає їх прийнятим з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
1. На думку Замовника, Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" було вчинено порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів).
Так, аналізуючи офіційний веб-портал Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), Замовник стверджує про існування рішення Антимонопольного комітету України відносно Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД".
При цьому, перевіряючи вказаний реєстр (електронне посилання: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/104485) з невідомих причин Замовник не враховує, що в графі 47 реєстру «Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» чітко вказано інформацію, щодо Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД", а саме:
прийняття Вищим господарським судом України рішення у справі № 904/167/17 від 12.12.2017, яким залишено касаційну скаргу Комітету/територіального відділення без задоволення, а судові рішення судів першої та апеляційної інстанцій - без змін. Вказаними рішеннями судів рішення адміністративної колегії Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 36/01-14/05-16 від 27.10.2016 скасовано.
Інших рішень Антимонопольний комітет України відносно Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" не приймав.
Рішення суду, як і сайт Антимонопольного комітету України є відкритою інформацію, що знаходиться в загальному доступі та не потребує додаткового підтвердження.
Зважаючи на вищенаведене можемо сформувати наступні висновки:
- прийняте відносно Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" рішення Антимонопольного комітету України скасовано;
- Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" не притягувався до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" у відповідності до тендерної документації та достовірно у складі своєї тендерної пропозиції вказав про відсутність підстав, зазначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Також, Замовник стверджує, що Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" в складі тендерної пропозиції не надано будь-яких роз’яснень та документів, що підтверджують скасування рішення органів Антимонопольного комітету України.
Однак, вказане формулювання не відповідає положенням як тендерної документації так і Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до примітки в Додатку № 2 тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції».
Аналогічне положення, передбачено ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" була подана тендерна пропозиція у повній відповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
В результаті чого, Замовник безпідставно виніс протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД".
Внаслідок допущених Замовником порушень була розглянута тендерна пропозиція наступного Учасника ТОВ "ГІК ПАРТС" та 07.06.2018 опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 06.06.2018 № 15-02-221 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "ГІК ПАРТС".
Враховуючи вищенаведене протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 06.06.2018 № 15-02-221 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "ГІК ПАРТС", також підлягає скасуванню.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до абз.2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Так як, повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено Замовником 07.06.2018, строк для подання даної скарги не був пропущений.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі товару код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (ID: UA-2018-05-05-000776-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД".
4. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 06.06.2018 № 15-02-221 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "ГІК ПАРТС".
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215.
3. Інформація про відхилення тендерної пропозиції від 31.05.2018 № 15-09-209.
4. Копія рішення Вищого господарського суду України у справі № 904/167/17 від 12.12.2017.
5. Копія постанови Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 27.09.2017 у справі № 904/167/17.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2018 12:41
Рішення від 19.06.2018 № 5928 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2018 12:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2018 № 6697.pdf
Дата публікації: 09 липня 2018 19:59
Рішення від 06.07.2018 № 6697.pdf
Дата публікації: 11 липня 2018 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВКФ "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГІК ПАРТС" переможцем за процедурою закупівлі - "Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-05-05-000776-a.
2. рішення органу оскарження за скаргою: UA-2018-05-05-000776-a.a4 вважати виконаним замовником.
Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 12 липня 2018 10:50
Номер скарги: UA-2018-05-05-000776-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГІК ПАРТС", Код ЄДРПОУ:38959332
Дата подання: 27 липня 2018 13:56
Дата подання: 27 липня 2018 13:56
Скарга на прийняті рішення та дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2018 12:36
Рішення від 31.07.2018 № 7673 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2018 12:36
Про перенесення розгляду скарги UA-2018-05-05-000776-a,b5.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2018 20:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2018 № 8442.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2018 17:42
Рішення від 17.08.2018 № 8442.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2018 18:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2018 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" |
1 844 827,86
UAH з ПДВ
|
1 844 827,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГІК ПАРТС" |
2 083 120,80
UAH з ПДВ
|
2 083 120,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРМЕДІАЛ" |
2 357 000,00
UAH з ПДВ
|
2 357 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" #04947995 |
Рішення скасоване |
1 844 827,86
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 10:47
|
ТОВ "ГІК ПАРТС" #38959332 |
Рішення скасоване |
2 083 120,80
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 10:47
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" #04947995 |
Переможець |
1 844 827,86
UAH з ПДВ
|
19 липня 2018 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 14:52
|
37-14.3_3.6-1,1.pdf | укладений |
29 грудня 2018 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2018 13:03
|
37-14.3_3.6-1 від 22.08.2018 Електронтехсервіс.pdf | укладений |
23 серпня 2018 13:03
|