Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс
Очікувана вартість
46 455 200,00 UAH
UA-2018-05-05-000453-c 00a0fab9d1bf4745b726b3b9df3fc671
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кiровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2018 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 22:00
Початок аукціону: 22 травня 2018 15:57
Очікувана вартість: 46 455 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 455,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 232276 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Будівельно-монтажні роботи за проектом
"Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс""
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Будівельно-монтажні роботи за проектом
"Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс""
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кiровоградська область, НОВЕ, вул. Архітектора Паученка, 41/26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2018 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2018 15:01
2.1 Додаток № 6.xls
05 травня 2018 15:01
2 Тендерна Документація ЦНАП.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2018 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Енерго" 38 730 422,82
UAH з ПДВ
38 453 544,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" 46 385 200,00
UAH з ПДВ
46 338 744,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Олімп Групп 46 455 200,00
UAH з ПДВ
46 455 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 21:58
Електронний підпис
21 травня 2018 21:58
Електронний підпис
21 травня 2018 21:49
Підписаний_gar7518.pdf

Публічні документи

21 травня 2018 21:45
Статут.pdf
21 травня 2018 21:45
Штатний розпис.pdf
21 травня 2018 21:45
Лицензия.pdf
21 травня 2018 21:45
Накази_кадри.pdf
21 травня 2018 21:45
Лист гарантія ст. 17.pdf
21 травня 2018 21:45
КБ3_080917_БК М Буд.pdf
21 травня 2018 21:45
КБ3_07.07.17 субпідряд.pdf
21 травня 2018 21:45
КБ3_080917_БК М Буд.pdf
21 травня 2018 21:45
КБ3_080917_БК М Буд.pdf
21 травня 2018 21:45
КБ2В_07.07.17 субпідряд.pdf
21 травня 2018 21:45
договір_оренди.pdf
21 травня 2018 21:45
Довідка ЕДР.pdf
21 травня 2018 21:45
Витяг ПДВ.pdf
21 травня 2018 21:45
Виписка ЕДР.pdf
21 травня 2018 21:45
1Scan.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "Енерго"

ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"

ТОВ Олімп Групп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Енерго"
#20658032
Відхилено 38 453 544,80
UAH з ПДВ
29 травня 2018 14:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"
#38802936
Переможець 46 338 744,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2018 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"
#38802936
46 338 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:44
38.1 Дод. угода № 27-15-18 від 29.12.2019 (Зменшення суми договору).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:56
37.1 Дод. угода № 26-15-18 від __.12.2019 (продовження строку дії договору).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 11:35
35.1 Дод. угода № 24-15-18 від 22.10.2020.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 14:27
33.1 Дод. угода № 23-15-18 від 14.09.2020 – зменшення суми договору.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:45
Дод. угода № 18-15-18.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 16:45
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 14:38
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 14:37
26.1 Дод. угода № 16-15-18 від 05.11.2019.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 14:37
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 14:20
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 14:20
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 14:12
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 12:25
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 12:25
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:56
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:56
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:56
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:56
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:55
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:46
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:44
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:44
21.1 Дод. угода № 10-15-18 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 11:42
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 16:41
7.1 ДОГОВІР ГЕНПІДРЯДУ ЦНАП № 15-18 від 11.06.2018.pdf укладений
11 червня 2018 16:40
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 15-18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 15-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/15-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 15-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/15-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/15-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 15-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/15-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 15-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/15-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 15-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/15-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс"" 1 штуки 34 263 318,55
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 263 318,55
UAH (в тому числі ПДВ 5 710 553,09 UAH)