Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

73110000-6 Дослідницькі послуги
Очікувана вартість
3 053 880,00 UAH
UA-2018-05-05-000436-c 00337eb748f64fa48434527363f6c7af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Белей Степан

+380342511395 ifdergprod@vetif.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40309088
Вебсайт: https://vetif.gov.ua/
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 24
Контактна особа: Белей Степан
+380342511395
ifdergprod@vetif.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 09:00
Початок аукціону: 22 травня 2018 15:07
Очікувана вартість: 3 053 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 269,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

лабораторні та інструментальні дослідження, випробування, вимірювання, експертиза для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства та законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, які перелічені в додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 посл.
Дослідницькі послуги ДК 021:2015 73110000-6 (лабораторні та інструментальні дослідження, випробування, вимірювання, експертиза для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства та законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, які перелічені в додатку 3 до тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2018 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Калуська міжрайонна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів 2 194 357,02
UAH з ПДВ
2 194 357,02
UAH з ПДВ
Документи
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ 3 053 880,00
UAH з ПДВ
3 053 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 11:34
Електронний підпис
18 травня 2018 11:31
штатний.pdf
18 травня 2018 11:31
цін пропозиц.pdf
18 травня 2018 11:31
Положення.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 09:38
Електронний підпис
18 травня 2018 09:25
установчі док 2018.pdf
18 травня 2018 09:25
док на авто 2018.pdf
18 травня 2018 09:25
док директора 2018.pdf
18 травня 2018 09:25
договора на субпідряд.pdf
18 травня 2018 09:25
Довідки.pdf
18 травня 2018 09:25
Дані про участь.pdf
18 травня 2018 09:25
атестати.pdf
18 травня 2018 09:25
20100_Атестат 19.03.2018.pdf
18 травня 2018 09:25
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Калуська міжрайонна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Калуська міжрайонна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
#32754238
Відхилено 2 194 357,02
UAH з ПДВ
23 травня 2018 16:10
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00699626
Переможець 3 053 880,00
UAH з ПДВ
24 травня 2018 15:08

Документи

23 травня 2018 16:10
Електронний підпис

Документи

24 травня 2018 15:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2018 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00699626
3 053 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2018 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:44
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 08:45
Додаткова угода № 2 (2).pdf зміни до договору
06 лютого 2019 08:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:38
Додаткова угода № 1 (2).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:37
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 11:11
Договір №11 від 05.06.2018р..pdf укладений
05 червня 2018 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 053 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 508 980,00 UAH)