Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141804 Стрий – Меденичі на ділянці км 0+000 – км 11+400 Стрийського району Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Road Repairs) - Current average repair of general public road of local importance O141804 Stryi – Medenychi on the section кm 0+000 – кm 11+400 in Stryi District of Lviv Region
Очікувана вартість
48 823 072,70 UAH
UA-2018-05-05-000329-b 40299eee4edb43e5a02c084ff0836e53
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration
National ID: 40301597
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 травня 2018 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 липня 2018 12:54
Очікувана вартість: 48 823 072,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 244 115,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 244115 UAH
Publication date: 05 травня 2018 11:03
Enquiries until: 26 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 01 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 червня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 48 823 073 UAH including VAT
Minimal lowering step: 244 115 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141804 Стрий – Меденичі на ділянці км 0+000 – км 11+400 Стрийського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Road Repairs) - Current average repair of general public road of local importance O141804 Stryi – Medenychi on the section кm 0+000 – кm 11+400 in Stryi District of Lviv Region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2018 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2018 11:03
ПД Стрий - Меденичі.pdf
05 травня 2018 11:03
ТД Стрий - Меденичі.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000038 ● 9c1af3390eb34d98b6a5c5710864bf3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-05-05-000329-b 05.05.2018. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-10 16:03:17

Про надання пояснення

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за UA-2018-05-05-000329-b), яка проводилася Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Аналогічної позиції дотримується Міністерство економічного розвитку і торгівлі України підтверджується, що підтверджується в роз’ясненні від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації відсутні вимоги, щодо подання Учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922?
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 № 28/20341, який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Однак, аналізом встановлено, що в Додатку № 2 тендерної документації, переможець торгів на підтвердження відсутності підстав, визначених в частині першій статті 17 Закону № 922, повинен надати гарантійний лист за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи переможця про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
2. З яких підстав Замовником не вимагалося від переможця торгів документальне підтвердження інформації (витяг або довідка з ЄДР) про відсутність відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів, а лише довідка у довільній формі, яка передбачена законом для учасників?
Відповідно до абзацу другого частини 3 статті 17 Закону№ 922, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
В частині 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Додатку 2 зазначено, що на підтвердження відсутності підстав визначених в частині 2 статті 17 Закону №922 повинен надати оригінал або копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів, виданий відповідним органом Державної фіскальної служби.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Автомагістраль-Південь", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, а саме: довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, тому не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, тому не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»?
Відповідно до статті 21 Закону № 922, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону № 922, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також, згідно ч. 5 статті 28 Закону № 922, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Однак, в п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому Замовником в тендерній документації зазначені умови щодо подання учасником документів після аукціону (крім документів по ст. 17), що не передбачено Законом № 922?
Відповідно до ч. 1 статті 10 Закону № 922, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовником внесено зміни до договору 28.12.2018, а публікація повідомлення змін до договору відбулася 04.01.2019, тобто зі збігом встановлених термінів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Чому Замовником не дотримано терміни оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2018?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-16 18:15:17

Пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівель

1.Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У першому реченні цієї частини вказане узагальнене положення про надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону в довільній формі. У даному реченні ключовою є саме вимога до форми («довільна форма»), у якій замовник повинен вимагати надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті. Тобто законодавець застерігає замовника від неправомірного витребування від учасників конкретних документів, що можуть видаватися компетентними на те органами. Про це свідчить подальша конкретизація, і щодо пунктів статті 17 Закону і щодо суб’єктів подання відповідної інформації.
У третьому ж реченні статті 17 Закону законодавець наголошує, що надання інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним замовник не вимагає.
Окремо зазначаємо, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України не уповноважене тлумачити закони України.
Навіть якщо припустити, що у даному випадку присутня правова колізія (суперечності між другим і третім реченням абзацу першого частини третьої статті 17 Закону), то при її вирішенні замовник керувався принципами здійснення закупівель, а саме принципом максимальної економії та ефективності.
Відповідно до Академічного тлумачного словника, термін «економія» означає «бережливість, ощадливість при витрачанні чого-небудь». Тобто керуючись принципами, відповідно до яких повинні здійснюватися закупівлі, необхідно виходити із економії часу як для підготовки тендерної пропозиції учасниками, так і економії часу для перевірки тендерної пропозиції замовником. Замовник не вбачав за необхідне порушувати норму, прописану в третьому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, а саме вимагати в учасника додаткову довідку про надання інформації, що знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Беручи до уваги абзац третій частини третьої статті 17 Закону, відповідно до якого замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті, замовнику не зрозуміло, з яких підстав Західний офіс Держааудитслужби запитує тільки про відсутність в тендерній документації вимоги про надання документів про відсутність підстав, визначених в пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, та не вбачає за потрібне вказати на те що замовник не вимагає підтвердження підстав, передбачених пунктом 1 і 7 частини першої статті 17, якщо він вважає, що надання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті стосується всієї частини першої та другої статті 17 Закону.
2. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Проте, як уже зазначалося вище, керуючись принципом максимальної економії та ефективності, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В другому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Законодавець надав право замовнику самому вирішувати, якими документами переможець повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті.
3. Форма даної довідки затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» від 10.10.2013 № 567.
Звертаємо вашу увагу на те, що спільним наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерством фінансів України «Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» від 17.01.2018 № 37/11 (надалі – Наказ), що набрав чинності 14.03.2018 року, спрощено доступ суб'єктів господарської діяльності до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 Закону, підпункту 191.1.36 пункту 191.1 статті 191 розділу I Податкового кодексу України та підпункту 37 пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236.
Відповідно до п. 5 Наказу електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі. На запит накладається технологічний сертифікат державного підприємства «ПРОЗОРРО».
Пунктом 8 Наказу передбачено, що «Відповідь на запит формується ДФС автоматично програмними засобами та передається до електронної системи закупівель не пізніше 18:00 наступного робочого дня з дня отримання запиту (крім вихідних та святкових днів).
У відповіді зазначаються код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі, щодо якого надійшов запит, дата і час формування відповіді та позначка про відсутність/наявність заборгованості, яка є актуальною на момент формування відповіді на запит.
На відповідь накладаються електронні цифрові підписи посадових (уповноважених) осіб відповідного територіального органу ДФС.
Через «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua), використовуючи електронний цифровий підпис (ЕЦП), користувач може надіслати заяву та отримати Довідку в електронному вигляді, яка буде підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.
Державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами «Індивідуальний податковий номер», «Номер довідки» або «Дата довідки».
4. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу (не передбачену статтею 22 Закону) інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У випадку закупівель поточного ремонту автомобільних доріг, невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівель, є договірна ціна. Згідно із положеннями п.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). Учасник зобов’язаний підтвердити поточні ціни на основні матеріали шляхом надання підтверджувальних документів, а саме: прихідними накладними, калькуляцією на матеріали власного виробництва, прайс-листами постачальників (в кількості не менше п’яти комерційних пропозицій), калькуляцією на роботу будівельних машин та механізмів тощо. Погоджені ціни на основні матеріальні ресурси оформляються протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси згідно п. 6.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями.
Дані вимоги були вказані в тендерній документації, з метою можливості перевірки замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, що в подальшому є обов’язковим додатком до договору. Дані документи не вважаються замовником частиною тендерної пропозиції, а є всього лиш додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
5. Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору в термін визначений в Законі.
Відповідь надана відповідно до рішення тендерного комітету від 16.10.2019 протокол №281.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення норм статті 25 та статті 28 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2018
UA-2018-05-05-000329-b40299eee4edb43e5a02c084ff0836e53
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

05 червня 2018 09:09
Електронний підпис
04 червня 2018 18:35
pidtverdzhennia_dod1_3.pdf
04 червня 2018 18:35
pidtverdzhennia_dod1_2.pdf
04 червня 2018 18:35
pidtverdzhennia_dod1_1.pdf
04 червня 2018 18:35
NM_1-6_8-15.pdf
04 червня 2018 18:35
СТАТУТ.pdf
04 червня 2018 18:35
Онур 9154 p7s.7z
04 червня 2018 18:35
Онур 9154 medoc.7z
04 червня 2018 18:35
Ліцензія 2018.pdf
04 червня 2018 18:35
Витяг.pdf
04 червня 2018 18:35
80_povnovazhennia.pdf
04 червня 2018 18:35
80_dod1-7.sub.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 19:14
Інформація по ст.17-1.pdf
04 червня 2018 19:14
Лист АБЗ Стрий.PDF
04 червня 2018 19:14
9.ЕБГ_ПБС_UA-2018-05-05-000329-b.zip
04 червня 2018 19:14
Техпаспорти 109.pdf
04 червня 2018 19:14
Накази з розрядами.PDF
04 червня 2018 19:14
НАКАЗИ нові.pdf
04 червня 2018 19:14
Відгук Н-10 н.PDF
04 червня 2018 19:14
акти-4.pdf
04 червня 2018 19:14
акти -3.PDF
04 червня 2018 19:14
акти - 2.pdf
04 червня 2018 19:14
акти-1.pdf
04 червня 2018 19:14
Договір Н-10.pdf
04 червня 2018 19:14
Довідка про досвід.pdf
04 червня 2018 19:14
Технічне завдання.pdf
04 червня 2018 19:14
Проект договору.pdf
04 червня 2018 19:14
Ліцензія ПБС.PDF
04 червня 2018 19:14
Паспорт.pdf
04 червня 2018 19:14
Протокол ЗБ.pdf
04 червня 2018 19:14
Статут ПБС 2018.pdf

Публічні документи

05 червня 2018 03:37
Електронний підпис
05 червня 2018 03:36
Лiцензiя банк Восток.zip
05 червня 2018 03:36
Банк Восток.zip
05 червня 2018 03:36
13. Проект договору.pdf
05 червня 2018 03:36
8. Iнформацiя про досвiд.pdf
05 червня 2018 03:36
5. Додаток 8.pdf
05 червня 2018 03:36
4. Додаток 7.pdf
05 червня 2018 03:36
3. Додаток 6.pdf
05 червня 2018 03:36
2. Додаток 4.pdf

Публічні документи

18 липня 2018 16:09
Електронний підпис
13 липня 2018 16:02
Електронний підпис
05 червня 2018 09:21
Електронний підпис
05 червня 2018 09:20
12. Банківська гарантія.7z
05 червня 2018 09:20
3. Наявність досвіду.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч5.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч4.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч3.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч2.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ ПБС

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 48 744 050,00
UAH з ПДВ
48 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 48 675 972,00
UAH з ПДВ
48 675 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2018 16:09
Електронний підпис
13 липня 2018 16:02
Електронний підпис
05 червня 2018 09:21
Електронний підпис
05 червня 2018 09:20
12. Банківська гарантія.7z
05 червня 2018 09:20
3. Наявність досвіду.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч5.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч4.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч3.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч2.pdf
05 червня 2018 09:20
2.1. Трудові книжки ч1.pdf

Публічні документи

05 червня 2018 09:09
Електронний підпис
04 червня 2018 18:35
pidtverdzhennia_dod1_3.pdf
04 червня 2018 18:35
pidtverdzhennia_dod1_2.pdf
04 червня 2018 18:35
pidtverdzhennia_dod1_1.pdf
04 червня 2018 18:35
NM_1-6_8-15.pdf
04 червня 2018 18:35
СТАТУТ.pdf
04 червня 2018 18:35
Онур 9154 p7s.7z
04 червня 2018 18:35
Онур 9154 medoc.7z
04 червня 2018 18:35
Ліцензія 2018.pdf
04 червня 2018 18:35
Витяг.pdf
04 червня 2018 18:35
80_povnovazhennia.pdf
04 червня 2018 18:35
80_dod1-7.sub.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 48 490 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2018 12:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2018 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
48 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:48
Угода про розірвання укладений
18 жовтня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 17:26
ДУ Стрий-Меденичі.pdf зміни до договору
04 січня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
08 серпня 2018 17:43
Договір про закупівлю укладений
08 серпня 2018 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми зобов'язань замовника
Номер договору про закупівлю: 13-08/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-08/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми зобов'язань замовника
Номер договору про закупівлю: 13-08/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 13-08/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 944 747,82
UAH (в тому числі ПДВ 1 157 457,97 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін