Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Road Repairs) - Current average repair of general public road of local importance О140701 Zolochiv – Krasne on the section кm 0+000 – кm 12+200 (separate sections) in Zolochiv District of Lviv Region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 40301597 |
Contact point: |
Makarevych Mariia +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2018 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 11 липня 2018 11:57 |
Очікувана вартість: | 69 952 815,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 349 764,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 349764 UAH |
Publication date: | 05 травня 2018 10:14 |
Enquiries until: | 26 травня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 01 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 червня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 69 952 816 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 349 764 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2018 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2018 10:15 |
ПД Золочів-Красне.pdf | |
05 травня 2018 10:15 |
ТД Золочів-Красне.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-04-000036 ● 6860bb62e38d4a0ea47941c167737686
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2019 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2019 №167
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-05-05-000211-b 05.05.2018. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-11 11:47:06
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-05-05-000211-b, яка проводилася Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Пунктом 1.2.2 Додатку № 1 тендерної документації передбачено, що при залученні учасником, для надання послуг за предметом закупівлі, орендованого асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: довідку згідно форми, що встановлена Таблицею № 2 (п. 1.2); копію чинного договору оренди, тощо; оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу щодо не заперечення використання його заводу для надання послуг учасником за предметом закупівлі; копію атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання.
На виконання зазначеного, учасником торгів ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» надано інформацію від 04.06.2018 № 84/5/т про те, що ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» планує закупляти всі типи асфальтобетонних сумішей у виробника - Представництво «Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті», лист Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» від 04.06.2018 № 87/17 про можливість постачання асфальтобенних сумішей та атестати виробництва.
Також, на виконання п. 1.2.2 Додатку № 1 тендерної документакції ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» надано договір поставки від 15.12.2016 № 15/12-1, укладеного з Представництвом «Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті», п. 1.1 яким передбачена передача у власність ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» будівельних матеріалів (надалі іменується «продукція») в асортименті, що визначений додатково в Специфікації.
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» відсутня Специфікація до договору поставки від 15.12.2016 № 15/12-1.
Також, п. 7.2 договору поставки від 15.12.2016 № 15/12-1 передбачено, що строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання сторонами та закунчується 31.12.2017, термін дії продовжується на наступний 1 рік і так кожен рік, якщо жодна сторона не повідомить про інше протилежну сторону.
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» відсутнє підтвердження дії договору поставки від 15.12.2016 № 15/12-1, у зв’язку з чим неможливо визначити його чинність на момент подання тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1) З яких причин допущено до аукціону учасника торгів ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації, зокрема відсутні документи передбачені п. 1.2.2 Таблиці № 2 Додатку № 1 тендерної документації: довідка згідно форми, що встановлена Таблицею № 2 (п. 1.2), копія чинного договору оренди або надання послуг з постачання асфальтобенних сумішей?
2) Яким нормативним документом визначено площу влаштування вирівнюючого шару покриття асфальтобенних сумішей переводячи з тонн на м2 для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-17 15:41:46
Пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівель
1. Відповідно до підпункту 1.2.3. додатку 1 до тендерної документації, у разі якщо учасник не буде залучати для надання послуг за предметом закупівлі власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, такий учасник не повинен надавати Довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Пункт 7.2. договору поставки від 15.12.2016 № 15/12-1, наданого учасником ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» в складі тендерної пропозиції, в якому зазначено, що строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання та закінчується 31.12.2017, термін дії продовжується на наступний 1 рік і так кожен рік, якщо жодна сторона не повідомить про інше протилежні сторону, передбачає мовчазну згоду сторін договору на продовження терміну дії договору. Мовчазна згода не потребує жодних підтверджуючих документів. При перевірці тендерної пропозиції замовник не мав підстав вважати, що даний договір не чинний. Окремо зазначаємо, що відповідно до умов тендерної документації, за достовірність інформації та документів наданих учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції, відповідальність несе безпосередньо учасник.
Тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» відповідає вимогам тендерної документації.
2. При визначенні площі влаштування вирівнюючого шару покриття асфальтобенних сумішей, переводячи із тонн в м2, замовник керувався фізико-матиматичними розрахунками враховуючи об’ємну вагу використаних матеріалів, відповідно до ДСТУ Б Д.2.2-27:2016. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги.
Відповідь надана відповідно до рішення тендерного комітету від 17.10.2019 протокол №282.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2018 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА |
67 084 750,00
UAH з ПДВ
|
67 084 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
68 991 074,00
UAH з ПДВ
|
68 991 074,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА #26626926 |
Переможець |
67 084 750,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 12:15
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 липня 2018 12:15
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА #26626926 |
67 084 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 13:14
|
Угода про розірвання | укладений |
18 жовтня 2019 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 19:38
|
ДУ 3 Золочів - Красне.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 19:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 10:58
|
Дод.угода 2 Золочів-Красне.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2019 15:02
|
Дод.угода 1 Золочів-Красне.pdf | зміни до договору |
11 січня 2019 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2018 16:57
|
Договір про закупівлю | укладений |
06 серпня 2018 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми зобов'язань Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 04-08/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-08/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 04-08/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-08/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 04-08/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-08/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |