Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
1 865 345,74 UAH
UA-2018-05-05-000030-b 34e79983cd8f4f2d939511d268c2535f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2018 19:00
Очікувана вартість: 1 865 345,74 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)

Тендерна документація

05 травня 2018 08:31
Електронний підпис
05 травня 2018 08:30
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-05-000030-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ", Код ЄДРПОУ:40783352
Дата подання: 04 липня 2018 19:07
Вимога про відміну торгів Враховуючи наявність порушень Замовник повинен на виконання вимог Закону відмінити процедуру закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону, а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через вия
ВИМОГА
Про відміну процедури закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2. Згідно п. 3 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання та будуть надані при постачанні продукції (паспорт та/або сертифікат якості, формуляри, тощо).»
- В складі тендерної пропозиції учасника - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає зразки сертифікату якості №0518/10 від 11.05.2018р. від виробника – Товариства з обмеженою відповідальність Трубний завод СО Славсант, а договірні відносини з виробником надаються на іншу юридичну особу – ТОВ «Славсант» договір №060618 від 06.06.2018р.
Крім того дата надання виробником сертифікату якості – 11.05.2018р., а договір з виробником підписано пізніше – 06.06.2018р., що свідчить про невідповідність зразка сертифіката якості, тому що сертифікат не міг бути виданий раніше укладання договору поставки.
Також, наголошуємо про невідповідність наданого учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» зразка сертифікату якості в частині підтвердження якості сталі, в якому зазначено марка сталі – ст.1,2, але при відвантаженні продукції зазначається конкрекна марка сталі, з якої продукцію вироблено, в даному випадку це однозначно не зазначено, що є порушенням і свідчить про невідповідність наданого документу та невідповідність його вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2018 19:50
Добрий день!
Представлений учасником торгів ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» оригінал договору з виробником продукції ТОВ «СЛАВСАНТ» на вимогу п.4 додатку 3 тендерної документації: «якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником; або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником», не є порушенням вимог тендерної документації, так як завірений оригінальними печатками виробника продукції та учасника торгів.

Сертифікат якості наданий ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» на вимогу п.3 Додатку 3 тендерної документації представлений як зразок документів виробника, який підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання, що не суперечить умовам тендерної документації. При постачанні продукції постачальник повинен надати оригінал сертифікату якості відповідно до технічних характеристик поставленої продукції.

Згідно з історією змін компанії, що є загальнодоступною інформацією, мала місце процедура перереєстрації СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКО-АНГЛІЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТРУБНИЙ ЗАВОД «СЛАВСАНТ»(ТОВ «СЛАВСАНТ») – (відбулася зміна юридичної адреси).

Також маємо зазначити, що у Вашій вимозі невірно зазначений код ЄДРПОУ ТОВ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») – 13338180 (такого не існує) Вірний код ЄДРПОУ – 14338180.

Згідно з вимогами п.1.1 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагався один з документів: сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України; або декларація про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а). Декларація про відповідність, яка надана учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» відповідає вимогам тендерної документації.

Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій ЕЦП не був обов’язковою вимогою тендерної документації для учасників процедури закупівлі.

Згідно умов п.3.1.3 Додатку 2 тендерної документації, копія паспорта /ІНН вимагались тільки для фізичних осіб – підприємців.

Відповідно до вимог п.2 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагались копії нормативних документів, крім загальнодоступних (ГОСТ-загальнодоступний документ).
Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання ( для ФОП – наявність працівника), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, представлена ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» в довільній формі, як вимагалось умовами п.1.2 Додатку 2 тендерної документації.

За результатами аукціону учасник ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» дозавантажив остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ) разом з листом-поясненням, як тільки для цього з’явилась можливість, яка передбачена технічними умовами електронного майданчику smarttender.biz.
Номер вимоги: UA-2018-05-05-000030-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ", Код ЄДРПОУ:40783352
Дата подання: 04 липня 2018 19:09
ВИМОГА Про відміну процедури закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань пуб
ВИМОГА
Про відміну процедури закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі №UA-2018-05-05-000030-b (номер про-цедури на електронному майданчику SmartTender.biz №2428833) - ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістра-лі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) по лоту №2 згідно ПРОТОКОЛ № 030720182428833-8
розгляду тендерних пропозицій від 03.07.2018р. ПП «АЛЬФАПРОММЕТ», код ЄДРПОУ 41436345 з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» згідно ст.30 через невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п.4 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником:
- договір з виробником;
- або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
- або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.»
- В складі тендерної пропозиції учасник - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає оригінал договору з виробником замість засвідченої копії, яка вимагалась, що відповідно, є порушенням вимог тендерної документації;
2. Згідно п. 3 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання та будуть надані при постачанні продукції (паспорт та/або сертифікат якості, формуляри, тощо).»
- В складі тендерної пропозиції учасника - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає зразки сертифікату якості №0518/11 від 11.05.2018р. від виробника – Товариства з обмеженою відповідальність Трубний завод СО Славсант, а договірні відносини з виробником надаються на іншу юридичну особу – ТОВ «Славсант» договір №060618 від 06.06.2018р.
Крім того дата надання виробником сертифікату якості – 11.05.2018р., а договір з виробником підписано пізніше – 06.06.2018р., що свідчить про невідповідність зразка сертифіката якості, тому що сертифікат не міг бути виданий раніше укладання договору поставки.
Також, наголошуємо про невідповідність наданого учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» зразка сертифікату якості в частині підтвердження якості сталі, в якому зазначено марка сталі – ст.1,2, але при відвантаженні продукції зазначається конкрекна марка сталі, з якої продукцію вироблено, в даному випадку це однозначно не зазначено, що є порушенням і свідчить про невідповідність наданого документу та невідповідність його вимогам тендерної документації.
3. Згідно п. 1.1 Додатка 3 тендерної документації замовника - «На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один з таких документів:
- сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України;
- або декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а).»
Учасником - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ», якого замовник визначив переможцем надається сертифікат відповідності, в якому вказується виробник продукції, яка планується до постачання, а саме – Спільне Українсько-Російсько-Англійське товариство з обмеженою відповідальністю «Славсант» (СТ «Славсант») (юридична адреса якого: 94482, Луганська обл. Антрацитівський район, село Рафайлівка, вул..Шевченко, 8, код ЕДРПОУ 13338180; адреса виробництва: Павлоградська філія СТ «Славсант», 51400, Дніпропетровська обл. м. Павлоград, вул..Харківська, 15Д), але договірні відносини надані на іншу юридичну особу, а саме: ООО «Славсант» договір № №060618 від 06.06.2018р.. Таким чином учасник не підтвердив свої договірні відносини з вказаним
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2018 19:51
Добрий день!
Представлений учасником торгів ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» оригінал договору з виробником продукції ТОВ «СЛАВСАНТ» на вимогу п.4 додатку 3 тендерної документації: «якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником; або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником», не є порушенням вимог тендерної документації, так як завірений оригінальними печатками виробника продукції та учасника торгів.

Сертифікат якості наданий ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» на вимогу п.3 Додатку 3 тендерної документації представлений як зразок документів виробника, який підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання, що не суперечить умовам тендерної документації. При постачанні продукції постачальник повинен надати оригінал сертифікату якості відповідно до технічних характеристик поставленої продукції.

Згідно з історією змін компанії, що є загальнодоступною інформацією, мала місце процедура перереєстрації СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКО-АНГЛІЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТРУБНИЙ ЗАВОД «СЛАВСАНТ»(ТОВ «СЛАВСАНТ») – (відбулася зміна юридичної адреси).

Також маємо зазначити, що у Вашій вимозі невірно зазначений код ЄДРПОУ ТОВ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») – 13338180 (такого не існує) Вірний код ЄДРПОУ – 14338180.

Згідно з вимогами п.1.1 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагався один з документів: сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України; або декларація про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а). Декларація про відповідність, яка надана учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» відповідає вимогам тендерної документації.

Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій ЕЦП не був обов’язковою вимогою тендерної документації для учасників процедури закупівлі.

Згідно умов п.3.1.3 Додатку 2 тендерної документації, копія паспорта /ІНН вимагались тільки для фізичних осіб – підприємців.

Відповідно до вимог п.2 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагались копії нормативних документів, крім загальнодоступних (ГОСТ-загальнодоступний документ).
Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання ( для ФОП – наявність працівника), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, представлена ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» в довільній формі, як вимагалось умовами п.1.2 Додатку 2 тендерної документації.

За результатами аукціону учасник ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» дозавантажив остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ) разом з листом-поясненням, як тільки для цього з’явилась можливість, яка передбачена технічними умовами електронного майданчику smarttender.biz.
Номер вимоги: UA-2018-05-05-000030-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ", Код ЄДРПОУ:40783352
Дата подання: 04 липня 2018 19:10
ВИМОГА Про відміну процедури закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань пуб
ВИМОГА
Про відміну процедури закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі №UA-2018-05-05-000030-b (номер про-цедури на електронному майданчику SmartTender.biz №2428833) - ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістра-лі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) по лоту №2 згідно ПРОТОКОЛ № 030720182428833-11 розгляду тендерних пропозицій від 03.07.2018р. ПП «АЛЬФАПРОММЕТ», код ЄДРПОУ 41436345 з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» згідно ст.30 через невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п.4 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником:
- договір з виробником;
- або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
- або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.»
- В складі тендерної пропозиції учасник - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає оригінал договору з виробником замість засвідченої копії, яка вимагалась, що відповідно, є порушенням вимог тендерної документації;
2. Згідно п. 3 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання та будуть надані при постачанні продукції (паспорт та/або сертифікат якості, формуляри, тощо).»
- В складі тендерної пропозиції учасника - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає зразки сертифікату якості №0518/12 від 11.05.2018р. від виробника – Товариства з обмеженою відповідальність Трубний завод СО Славсант, а договірні відносини з виробником надаються на іншу юридичну особу – ТОВ «Славсант» договір №060618 від 06.06.2018р.
Крім того на вимогу підтвердити відповідність пропонованого до постачання товару ГОСТу 13663-86, який визначено замовником в Додатку 6 до тендерної документації та зазначеному учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» в тендерній пропозиції Вих.№03/07-1 від 03.07.18р. та довідці про продукцію Вих.№07/06-14 від 07.06.18р. та декларації постачальника про відповідність Вих.№07/06-15 від 07.06.18р. зазначається відповідність технічним характеристикам згідно ГОСТа 13663-86, але це не підтверджено наданими учасником сертифікатом якості, в якому зазначено ГОСТ 3262-75. Тим самим учасник, якого замовник визначив переможцем не підтвердив якість пропонованого товару, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Крім того дата надання виробником сертифікату якості – 11.05.2018р., а договір з виробником підписано пізніше – 06.06.2018р., що свідчить про невідповідність зразка сертифіката якості, тому що сертифікат не міг бути виданий раніше укладання договору поставки.
Також, наголошуємо про невідповідність наданого учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» зразка сертифікату якості в частині підтвердження якості сталі, в якому зазначено марка сталі – ст.1,2, але при відвантаженні продукції зазначається конкрекна марка сталі, з якої продукцію вироблено, в даному випадку це однозначно не зазначено, що є порушенням і свідчить про невідповідність наданого документу та невідповідність його вимогам тендерної документації.
3. Згідно п. 1.1 Додатка 3 тендерної документації замовника - «На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один з таких документів:
- сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України;
- або декла
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2018 19:52
Добрий день!
Представлений учасником торгів ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» оригінал договору з виробником продукції ТОВ «СЛАВСАНТ» на вимогу п.4 додатку 3 тендерної документації: «якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником; або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником», не є порушенням вимог тендерної документації, так як завірений оригінальними печатками виробника продукції та учасника торгів.

Сертифікат якості наданий ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» на вимогу п.3 Додатку 3 тендерної документації представлений як зразок документів виробника, який підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання, що не суперечить умовам тендерної документації. При постачанні продукції постачальник повинен надати оригінал сертифікату якості відповідно до технічних характеристик поставленої продукції.

Згідно з історією змін компанії, що є загальнодоступною інформацією, мала місце процедура перереєстрації СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКО-АНГЛІЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТРУБНИЙ ЗАВОД «СЛАВСАНТ»(ТОВ «СЛАВСАНТ») – (відбулася зміна юридичної адреси).

Також маємо зазначити, що у Вашій вимозі невірно зазначений код ЄДРПОУ ТОВ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») – 13338180 (такого не існує) Вірний код ЄДРПОУ – 14338180.

Згідно з вимогами п.1.1 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагався один з документів: сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України; або декларація про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а). Декларація про відповідність, яка надана учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» відповідає вимогам тендерної документації.

Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій ЕЦП не був обов’язковою вимогою тендерної документації для учасників процедури закупівлі.

Згідно умов п.3.1.3 Додатку 2 тендерної документації, копія паспорта /ІНН вимагались тільки для фізичних осіб – підприємців.

Відповідно до вимог п.2 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагались копії нормативних документів, крім загальнодоступних (ГОСТ-загальнодоступний документ).
Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання ( для ФОП – наявність працівника), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, представлена ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» в довільній формі, як вимагалось умовами п.1.2 Додатку 2 тендерної документації.

За результатами аукціону учасник ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» дозавантажив остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ) разом з листом-поясненням, як тільки для цього з’явилась можливість, яка передбачена технічними умовами електронного майданчику smarttender.biz.

Документи подані скаржником

04 липня 2018 19:07
ВИМОГА по Лоту1.docx

Документи подані скаржником

04 липня 2018 19:09
ВИМОГА по Лоту2.docx

Документи подані скаржником

04 липня 2018 19:10
ВИМОГА по Лоту3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-25-000003 ● 13cb525291f746678483ed7f83b3da2f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019 12:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.02.2019 № 37
Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 37

Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2018-05-05-000030-b 05.05.2018 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-12-25-000036-с 25.12.2018
Відділ освіти виконкому Покровської у місті ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-01-31-000045-b 31.01.2019
Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-11-001316-b 11.02.2019
Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-25 15:19:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Санітарні транспортні засоби (Кабінет діагностичний рухомий універсальний)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-05-000030-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 розділу 1 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зазначте ID номер оприлюдненого в електронній системі закупівель PROZORRO план закупівель відповідно до якого Замовником розпочато процедуру закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ( 3 лоти) загальною очікуваною вартістю 1 865 345,74 грн.?
2. На якій підставі подовжено дію укладених договорів, а саме договір ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та договір ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-27 14:45:32

UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві)

Начальнику Східного офісу
Держаудитслужби

Васильєву О.В.



Шановний Олександре Володимировичу!

Стосовно проведення процедури закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) слід зазначити:
1. Згадана вище закупівля очікуваною вартістю 1865345,74 грн була передбачена планом закупівлі на 2018 рік. Планові показники, відповідно до яких була здійснена закупівля за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44160000-9, оприлюднено в системі Prozorro за № UA-P-2018-05-02-004188-a на суму 4486068,26 грн, а саме 02.05.2018, тобто до дати оголошення процедури закупівлі – 05.05.2018.
2. З переможцем торгів - ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АЛЬФАПРОММЕТ» - було укладено додаткові угоди до договорів №№ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018, згідно з п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Таким чином, вважаємо, що процедура закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 –44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) була проведена згідно з вимогами чинного законодавства.

З повагою

Голова тендерного комітету О.О.Левченко



Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-25 16:45:34

Про скасування запиту

Запит про надання пояснень оприлюднений 2019-02-25 об 15:19:15 вважати не дійсним та таким що не потребує відповіді.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-25 16:48:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-05-000030-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 розділу 1 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зазначте ID номер оприлюдненого в електронній системі закупівель PROZORRO план закупівель відповідно до якого Замовником розпочато процедуру закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ( 3 лоти) загальною очікуваною вартістю 1 865 345,74 грн.?
2. На якій підставі подовжено дію укладених договорів, а саме договір ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та договір ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-27 14:56:31

UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві)

Начальнику Східного офісу
Держаудитслужби

Васильєву О.В.



Шановний Олександре Володимировичу!

Стосовно проведення процедури закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) слід зазначити:
1. Згадана вище закупівля очікуваною вартістю 1865345,74 грн була передбачена планом закупівлі на 2018 рік. Планові показники, відповідно до яких була здійснена закупівля за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44160000-9, оприлюднено в системі Prozorro за № UA-P-2018-05-02-004188-a на суму 4486068,26 грн, а саме 02.05.2018, тобто до дати оголошення процедури закупівлі – 05.05.2018.
2. З переможцем торгів - ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АЛЬФАПРОММЕТ» - було укладено додаткові угоди до договорів №№ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018, згідно з п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Таким чином, вважаємо, що процедура закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 –44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) була проведена згідно з вимогами чинного законодавства.

З повагою

Голова тендерного комітету О.О.Левченко



Вик. Губаренко В.А., 793-19-85


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. труби водогазопровідні
Опис предмету закупівлі:
труби водогазопровідні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 085 799,82 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 977,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 червня 2018 13:25
Закінчення: 11 червня 2018 14:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

44500 кг
труби водогазопровідні (детальніше в додатку 6 ТД)
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Харківська 1а; смт. Іларіонове, Синельникове, Дніпропетровська обл., 52520, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ХІМІЧНА КОМПАНІЯ" 1 085 799,82
UAH з ПДВ
1 085 799,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" 1 085 795,07
UAH з ПДВ
1 085 795,07
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬФАПРОММЕТ" 1 085 725,00
UAH з ПДВ
1 085 725,00
UAH з ПДВ
Документи
АВ Металл групп 1 084 005,00
UAH з ПДВ
1 084 005,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ" 1 026 500,00
UAH з ПДВ
1 026 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" 965 650,00
UAH з ПДВ
965 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕІН АЛІНА ВАЛЕНТИНІВНА 904 831,25
UAH з ПДВ
904 831,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 14:21
ДСТУ ISO 9001 2009.jpg
17 травня 2018 14:21
ГОСТ 632 3262 10705 13663.PDF
17 травня 2018 14:21
УХК_устав п_п.pdf
17 травня 2018 14:21
УХК_полномочия Черная.pdf
17 травня 2018 14:21
Персонал.pdf
17 травня 2018 14:21
Виробник і гарантії.pdf
17 травня 2018 14:21
Досвід виконання.pdf
17 травня 2018 14:21
ДОГОВОР_ДТЗ-УХК.pdf
17 травня 2018 14:21
Пропоз 1.pdf

Публічні документи

01 червня 2018 12:02
Досвід виконання.pdf
17 травня 2018 14:08
Полномочия_Жарикова.pdf
17 травня 2018 14:08
ГОСТ 632 3262 10705 13663.PDF
17 травня 2018 14:08
ДСТУ ISO 9001 2009.jpg
17 травня 2018 14:08
Досвід виконання.pdf
17 травня 2018 14:08
Договор_Экотрейд.pdf
17 травня 2018 14:08
Довідка про персонал.pdf
17 травня 2018 14:08
Тенд проп_лот 1.pdf

Публічні документи

03 липня 2018 23:14
ЛОТ1_20180703_0001.pdf
08 червня 2018 12:16
ukrsepro1.jpg
08 червня 2018 12:16
GOST 3262-75.pdf
08 червня 2018 12:16
CERTIFICSLAVSANT-10.jpg
08 червня 2018 12:16
Статут.pdf
08 червня 2018 12:15
Справка НДС.pdf
08 червня 2018 12:15
Сертифікат ДУ_20180607_0001.pdf
08 червня 2018 12:15
Рішення2.pdf
08 червня 2018 12:15
Рішення 1.pdf
08 червня 2018 12:15
Довідки ЛОТ1_20180607_0001.pdf
08 червня 2018 12:15
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 15:33
Вытяг АВМГ 2018 (1).rtf
04 червня 2018 15:32
статистика.pdf
04 червня 2018 15:32
св-во НДС.jpeg
04 червня 2018 15:32
выписка АВ мГ от 01.07.15.pdf
04 червня 2018 15:32
4 ОПП.pdf
04 червня 2018 15:31
протокол Тульчинская.pdf
04 червня 2018 15:30
Приказ Тульчинская.jpg
04 червня 2018 15:30
паспорт Тульчинская.pdf
04 червня 2018 15:30
паспорт Тульчинская 1.pdf
04 червня 2018 15:29
труба 60х40х3мм,6м(72-06).jpg
04 червня 2018 15:29
труба 40х40х4; 50х30х2 (49-62).jpg
04 червня 2018 15:29
труба 40х40х3; 20х20х2 (88-71).jpg
04 червня 2018 15:28
труба ду 40х3; 60х40х4(49-62).jpg
04 червня 2018 15:28
труба ду 25х2,8 (07-21).jpg
04 червня 2018 15:28
труба ДУ 15х2,5мм,6м(07-21).jpg
04 червня 2018 15:28
труба 102х2мм(88-19).jpg
04 червня 2018 15:28
Zert-WPK_0090-CPR-0528_2017-07_ru.pdf
04 червня 2018 15:28
truby-stalnye-vodogazoprovodnye.pdf
04 червня 2018 15:28
truby-profilnye-pryamokutnye.pdf
04 червня 2018 15:28
truby-profilnye-kvadratnye.pdf
04 червня 2018 15:26
Инофрмационное письмо.pdf
04 червня 2018 15:23
Инофрмационное письмо.pdf
04 червня 2018 15:23
Додаток 3а декларація.pdf
04 червня 2018 15:23
Довідка про продукцію.pdf
04 червня 2018 15:23
Довідка 3-6.pdf
04 червня 2018 15:23
Довідка 2- 2-1.pdf
04 червня 2018 15:22
Довідка 3-6.pdf
04 червня 2018 15:22
Довідка 2- 2 -2.pdf
04 червня 2018 15:22
Довідка 2- 1-2.pdf
04 червня 2018 15:22
Довідка 2- 1-1.pdf
04 червня 2018 15:22
GOST-3262-75.pdf
04 червня 2018 15:22
gost-13663-86.pdf
04 червня 2018 15:22
gost-10704.pdf
04 червня 2018 15:21
2- 3-1-1 Статут.pdf
04 червня 2018 15:12
Инофрмационное письмо.pdf

Публічні документи

07 червня 2018 14:00
Електронний підпис
07 червня 2018 13:58
Технічна частина.rar
07 червня 2018 13:57
Інші документи.rar

Публічні документи

08 червня 2018 14:56
Статут.pdf
08 червня 2018 14:56
Справки.pdf
08 червня 2018 14:56
ск Лот1.pdf
08 червня 2018 14:56
Протокол.pdf
08 червня 2018 14:56
Проект договора.pdf
08 червня 2018 14:56
Приказ.pdf
08 червня 2018 14:56
Письмо НМТЗ.pdf
08 червня 2018 14:56
Паспорт Морозов.pdf
08 червня 2018 14:56
Декларация Лот1.pdf

Публічні документи

08 червня 2018 10:53
Тендер 114.pdf
08 червня 2018 10:53
Тендер 113.pdf
08 червня 2018 10:52
Тендер 112.pdf
08 червня 2018 10:52
Тендер 111.pdf
08 червня 2018 10:52
Тендер 110.pdf
08 червня 2018 10:52
Тендер 103.pdf
08 червня 2018 10:52
Тендер 102.pdf
08 червня 2018 10:52
Справки (2).pdf
08 червня 2018 10:52
ЛОТ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ХІМІЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬФАПРОММЕТ"

АВ Металл групп

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕІН АЛІНА ВАЛЕНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕІН АЛІНА ВАЛЕНТИНІВНА
#3218011845
Відхилено 904 831,25
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Відхилено 965 650,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ"
#40783352
Відхилено 1 026 500,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:20
АВ Металл групп
#36441934
Відхилено 1 084 005,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬФАПРОММЕТ"
#41436345
Переможець 1 085 725,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:27

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" #33668606

№ рішення у справі

677-р

Дата рішення у справі

29.10.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬФАПРОММЕТ"
#41436345
1 085 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2018 19:54
ПП Альфапроммет - договір (лот№1).pdf укладений
18 липня 2018 19:53
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 10:34
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:54
18697 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:54
1_18697.pdf укладений
27 грудня 2018 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-18697/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПР/НХ-18697/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 082 065,34
UAH з ПДВ