Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 road repairs) - Current average repair public roads of local importance O 140203 Busk - Vuzlove on the section km 25+100 - km 28+500 Radekhiv district Lviv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2018 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 14:41 |
Очікувана вартість: | 12 673 979,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 369,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 253479 UAH |
Publication date: | 04 травня 2018 17:14 |
Enquiries until: | 17 червня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 23 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 червня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 12 673 979 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 63 370 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2018 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2018 12:47 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ Буськ Вузлове.pdf | |
19 червня 2018 12:47 |
Зміни до ТД Буськ Вузлове.pdf | |
19 червня 2018 12:47 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Буськ-Вузлове ІІІ _1_.pdf | |
04 травня 2018 17:20 |
Проект договору.pdf | |
04 травня 2018 17:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Буськ-Вузлове ІІІ _1_.pdf |
19 червня 2018 12:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2018 12:47 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ Буськ Вузлове.pdf
|
|||
19 червня 2018 12:47 |
Зміни до ТД Буськ Вузлове.pdf
|
|||
19 червня 2018 12:47 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Буськ-Вузлове ІІІ _1_.pdf
|
|||
04 травня 2018 17:20 |
Проект договору.pdf
|
|||
04 травня 2018 17:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Буськ-Вузлове ІІІ _1_.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 01 червня 2018 22:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000002 ● c695429f293c4c8d87aee09a373a20ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 №143
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-05-04-001616-b 04.05.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-11 16:29:54
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-05-04-001616-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно пп. 1 п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної документації» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток № 1 до тендерної документації).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1) З яких причин допущено до аукціону учасника торгів ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації, зокрема відсутні документи передбачені п. 1.2.2 Таблиці № 2 Додатку № 1 тендерної документації: довідка згідно форми, що встановлена Таблицею № 2 (п. 1.2); копія чинного договору; оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу щодо не заперечення використання його заводу для надання послуг учасником за предметом закупівлі?
2) З яких причин допущено до аукціону учасника торгів «DROG-BUD» Sp.z o.o.» пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації, зокрема відсутні документи передбачені п. 1.2.2 Таблиці № 2 Додатку № 1 тендерної документації: довідка згідно форми, що встановлена Таблицею № 2 (п. 1.2)?
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за ID: UA-2018-05-04-001616-b строк виконання робіт – до 31 грудня 2018 року.
Згідно п. 11.1 договір від 16.08.2018 № 115-08/18, укладений між Замовником та «DROG-BUD» Sp.z o.o.», набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Пунктом 5.1 вищезазначеного договору визначено, що Підрядник надає послуги, в строк передбачений Графіком надання послуг, за встановленою формою згідно Додатку № 4, що є невід’ємною його частиною, який погоджується/підписується Сторонами та Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації при наявності фінансування за даними предметом закупівлі.
Замовником завантажено договір від 16.08.2018 № 115-08/18 з додатками, проте завантажено лише форму Графіка надання послуг, згідно Додатку № 4, без заповнення рядків.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3) Станом на 11.09.2019 на яку суму виконаний договір від 16.08.2018 № 115-08/18 та скільки сплачено коштів за наданні послуги?
4) Чи укладалися до договору від 16.08.2018 № 115-08/18 додаткові угоди, та, якщо укладались, то на предмет чого?
5) Чому Замовником завантажено договір від 16.08.2018 № 115-08/18 з додатками, проте завантажено лише форму Графіка надання послуг, згідно Додатку № 4 без заповнення рядків?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-16 13:22:31
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-05-04-001616-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини не можливості усунення порушень
2019-09-27 11:11:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-08-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2019-11-08 13:42:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА |
12 067 020,00
UAH з ПДВ
|
11 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
11 855 324,00
UAH з ПДВ
|
11 855 324,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА #26626926 |
Переможець |
11 790 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 16:29
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 серпня 2018 16:29
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА #26626926 |
11 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 16:25
|
Договір.pdf | укладений |
17 серпня 2018 16:24
|