Охоронні послуги (охорона будівель, споруд та території)
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2018-05-04-001176-b 0734db69ade1432c824793fc9c410f9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Код ЄДРПОУ: 03341701
Місцезнаходження замовника: 51905, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64
Контактна особа замовника: Буденкова Наталія Вікторівна
+380569568935
katp042802@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 15:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 15:11
Початок аукціону: 22 травня 2018 13:34
Очікувана вартість: 630 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона будівель, споруд та території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51905, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, Вул. Дальня, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 травня 2018 18:58
Електронний цифровий підпис
10 травня 2018 16:16
14 від 10.05.2018 зміни до ТД по охороні.doc
10 травня 2018 16:16
Додаток 1_зміни 1.docx
10 травня 2018 16:16
ТД охорона будівель_ зміни 1.doc
04 травня 2018 15:11
Додаток 5.docx
04 травня 2018 15:11
Додаток 4.docx
04 травня 2018 15:11
Додаток 3.docx
04 травня 2018 15:11
Додаток 2.docx
10 травня 2018 18:58
Електронний цифровий підпис
04 травня 2018 16:12
Електронний цифровий підпис
10 травня 2018 16:16
14 від 10.05.2018 зміни до ТД по охороні.doc
10 травня 2018 16:16
Додаток 1_зміни 1.docx
04 травня 2018 15:11
Додаток 1.docx
10 травня 2018 16:16
ТД охорона будівель_ зміни 1.doc
04 травня 2018 15:11
ТД охорона будівель.doc
04 травня 2018 15:11
Додаток 5.docx
04 травня 2018 15:11
Додаток 4.docx
04 травня 2018 15:11
Додаток 3.docx
04 травня 2018 15:11
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо акту звіряння взаємних розрахунків
Дата подання: 08 травня 2018 15:28
Дата відповіді: 09 травня 2018 16:26
У додатку 1 Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати: сканований оригінал листа-відгука (листа-підтвердження) від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі за відповідним або аналогічним предметом закупівлі. Лист-відгук (лист-підтвердження) повинен бути надано до конкретного договору окремо та містити наступну інформацію: дату та номеру договору, на який надано відгук, суму договору, строк дії договору, суму виконання по даному договору, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, а також Акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого аналогічного договору. У даному акті звіряння повинні бути окремо зазначені суми по кожному акту наданих послуг (виконаних робіт). Маємо до Вас питання з приводу цієї вимоги: 1) акт звіряння взаємних розрахунків не є обов’язковим документом, який має бути в учасників після виконання договору. Відповідно, встановлюючи цю вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, так як не маючи законодавчого обов’язку мати та вести такі документи, суб’єкти, які їх не ведуть, не зможуть бути учасниками закупівлі. Вкажіть посилання на конкретний нормативно-правовий акт, який зобов’язує сторін договору використовувати акти звіряння взаємних розрахунків. 2) на підставі чого ми повинні у даному акті звіряння окремо зазначати суми по кожному акту наданих послуг (виконаних робіт)? Адже, усі взаємовідносини між контрагентами, у т.ч. у частині грошових взаємовідносин є комерційною та конфединційною інформацією (згідно Закону України "Про інформацію"), тому Учасники мають право не надавати цю інформацію у публічному доступі. Також, якщо Ви просите надати лист-відгук, то в ньому також вказується замовник, ціна та вид послуг. Навіщо тоді надавати два документи, що містять одну й ту саму інформацію? Враховуючи вищевказане, вимагаємо прибрати вимогу про надання актів звіряння, не порушувати законодавство, не обмежувати коло учасників та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ми як Замовники вважаємо, що ми ні яким чином даною вимогою не обмежуємо коло Учасників, але виходячи з Вашого запитання ми бачимо, що Вас дуже турбує надання у складі пропозиції саме акту звіряння. Ураховуючи Ваші побажання найближчим часом нами будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Дякуємо.
Щодо кількості охоронців
Дата подання: 08 травня 2018 15:31
Дата відповіді: 09 травня 2018 16:20
У Додатку 3 Тендерної документації Ви зазначаєте, що на об’єкті цілодобову охорону проводять не менше 2х охоронців. Дане формулювання є некоректним. Адже, спираючись на Ваші вимоги потенційний учасник вираховує ціну за кожну «людино-годину», та приймає для себе рішення щодо раціональності взяття участі у закупівлі. Ви вказали не менше 2: зрозуміло, що мінімум – 2, але, це означає, що потім Ви можете прийняти рішення і про залучення 3,4 і більше осіб. Відповідно ціна за «людино-годину» буде менше, а не така, на яку спочатку розраховує учасник. Отже, просимо чітко визначити кількість осіб на посту, і, або внести зміни до документації та вказати чітку кількість, або надати роз’яснення – скільки осіб буде залучено на один пост одночасно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. В тендерній документації зазначено, що на об’єкті цілодобову охорону проводять не менше 2-х охоронців і це ні яким чином не означає, що Замовник в подальшову можете прийняти рішення і про залучення 3,4 і більше осіб. Як Ви розрахуєте так і буде, але одночасно на обьєкті повинно бути не менше ніж два охоронця.
Дякуємо.
Щодо термінів дії тендерних пропозицій
Дата подання: 10 травня 2018 10:41
Дата відповіді: 10 травня 2018 16:05
Доброго дня. Відповідо до п. 2 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції - строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ста двадцяти днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Вдповідно до п. 4 цього розділу тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Прошу повідомити якими термінами дії пропозицій керуватись учасникам. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше ніж 120 днів, а інші документи тендерної пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-04-001176-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 07 травня 2018 15:24
Додаток № 1
Доброго дня! У Додатку № 1 п. 4 зазначено, що учасник повинен надати: 4. Акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого аналогічного договору. У даному акті звіряння повинні бути окремо зазначені суми по кожному акту наданих послуг (виконаних робіт)." Дана вимога не доречна, тому що усі взаімовідносини між контрагентами, у т.ч. у частині грошових взаїмовідносин є комерційною та конфединційною інформацією (ЗУ "Про інформацію"), тому Учасники мають право не надавати цю інформацію у публічному доступі, тому Ми вимагаємо видали цю вимогу з документації як не законну. Ви можете запросити інші документи, або надати змогу Учасникам надати припустимо Акти виконаних робіт та допустити їх решутування. Ви же не бажаєте щоб Ваші взаємовідносини розголошувались? Думаємо - так. Тому чому Ви вимагаєте разголошення комерційної інформації з іншими підприємствами?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 травня 2018 16:26
оброго дня!
Ми як Замовники вважаємо, що ми ні яким чином даною вимогою не обмежуємо коло Учасників, але виходячи з Вашого запитання ми бачимо, що Вас дуже турбує надання у складі пропозиції саме акту звіряння. Ураховуючи Ваші побажання найближчим часом нами будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2018 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" 628 068,60
UAH з ПДВ
628 068,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" 630 000,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 13:45
sign.p7s
24 травня 2018 13:44
кваліфікаційні док-ти.PDF
19 травня 2018 19:37
sign.p7s
19 травня 2018 19:36
Пiдписаний_G0518-7399-GL_tender.pdf
19 травня 2018 19:36
Лицензия.pdf
19 травня 2018 19:36
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
19 травня 2018 19:36
Kovalen.pdf
19 травня 2018 19:36
банківська гарантія.PDF
19 травня 2018 19:36
інші документи.PDF
19 травня 2018 19:36
проект договору.PDF

Публічні документи

19 травня 2018 19:49
sign.p7s
19 травня 2018 19:41
інші документи.PDF
19 травня 2018 19:41
кваліфікація.PDF
19 травня 2018 19:41
договір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ"
#41646241
Переможець 628 068,60
UAH з ПДВ
23 травня 2018 11:01

Документи

23 травня 2018 11:01
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2018 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ"
#41646241
628 068,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2018 11:01
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 червня 2018 15:36
56-18 від 04.06.18 охорона.pdf укладений
06 червня 2018 15:34
sign.p7s зміни до договору
14 лютого 2019 16:48
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2018 22:43
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2018 22:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 10.2 Договору, вирішили зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №2 «Технічне завдання» у новій редакції (що додається) та п.3.1.розділу ІІІ Договору та п.1. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: 1. «Загальна сума Договору становить – 619 263 грн. 30 коп. (шістсот девятнадцять тисяч двісті шістдесят три гривні 30 коп.), з ПДВ.)» 2. Усі інші умови Договору № 56-18 від 04.06.2018 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 56/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 56/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2019 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення охорони будівель, споруд та території Замовника, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.3 Договору Сторони дійшли згоди про таке: 1. Продовжити дію Договору № 09-18 від 22.05.2018 року до 12 лютого 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 56/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 56/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 12 лютого 2019
Сума оплати за договором: 742 529,70
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку