Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (охорона будівель, споруд та території)
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2018-05-04-001176-b ● 0734db69ade1432c824793fc9c410f9e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" |
Код ЄДРПОУ: | 03341701 |
Місцезнаходження: | 51905, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64 |
Контактна особа: |
Буденкова Наталія Вікторівна +380569568935 katp042802@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2018 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2018 15:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2018 15:11 |
Початок аукціону: | 22 травня 2018 13:34 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона будівель, споруд та території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51905, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, Вул. Дальня, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2018 18:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2018 16:16 |
14 від 10.05.2018 зміни до ТД по охороні.doc | |
10 травня 2018 16:16 |
Додаток 1_зміни 1.docx | |
10 травня 2018 16:16 |
ТД охорона будівель_ зміни 1.doc | |
04 травня 2018 15:11 |
Додаток 5.docx | |
04 травня 2018 15:11 |
Додаток 4.docx | |
04 травня 2018 15:11 |
Додаток 3.docx | |
04 травня 2018 15:11 |
Додаток 2.docx |
10 травня 2018 18:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2018 16:16 |
14 від 10.05.2018 зміни до ТД по охороні.doc
|
|||
10 травня 2018 16:16 |
Додаток 1_зміни 1.docx
|
|||
10 травня 2018 16:16 |
ТД охорона будівель_ зміни 1.doc
|
|||
04 травня 2018 15:11 |
Додаток 5.docx
|
|||
04 травня 2018 15:11 |
Додаток 4.docx
|
|||
04 травня 2018 15:11 |
Додаток 3.docx
|
|||
04 травня 2018 15:11 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо акту звіряння взаємних розрахунків
Дата подання: 08 травня 2018 15:28
Дата відповіді: 09 травня 2018 16:26
У додатку 1 Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати: сканований оригінал листа-відгука (листа-підтвердження) від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі за відповідним або аналогічним предметом закупівлі. Лист-відгук (лист-підтвердження) повинен бути надано до конкретного договору окремо та містити наступну інформацію: дату та номеру договору, на який надано відгук, суму договору, строк дії договору, суму виконання по даному договору, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, а також Акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого аналогічного договору. У даному акті звіряння повинні бути окремо зазначені суми по кожному акту наданих послуг (виконаних робіт). Маємо до Вас питання з приводу цієї вимоги: 1) акт звіряння взаємних розрахунків не є обов’язковим документом, який має бути в учасників після виконання договору. Відповідно, встановлюючи цю вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, так як не маючи законодавчого обов’язку мати та вести такі документи, суб’єкти, які їх не ведуть, не зможуть бути учасниками закупівлі. Вкажіть посилання на конкретний нормативно-правовий акт, який зобов’язує сторін договору використовувати акти звіряння взаємних розрахунків. 2) на підставі чого ми повинні у даному акті звіряння окремо зазначати суми по кожному акту наданих послуг (виконаних робіт)? Адже, усі взаємовідносини між контрагентами, у т.ч. у частині грошових взаємовідносин є комерційною та конфединційною інформацією (згідно Закону України "Про інформацію"), тому Учасники мають право не надавати цю інформацію у публічному доступі. Також, якщо Ви просите надати лист-відгук, то в ньому також вказується замовник, ціна та вид послуг. Навіщо тоді надавати два документи, що містять одну й ту саму інформацію? Враховуючи вищевказане, вимагаємо прибрати вимогу про надання актів звіряння, не порушувати законодавство, не обмежувати коло учасників та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ми як Замовники вважаємо, що ми ні яким чином даною вимогою не обмежуємо коло Учасників, але виходячи з Вашого запитання ми бачимо, що Вас дуже турбує надання у складі пропозиції саме акту звіряння. Ураховуючи Ваші побажання найближчим часом нами будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Дякуємо.
Ми як Замовники вважаємо, що ми ні яким чином даною вимогою не обмежуємо коло Учасників, але виходячи з Вашого запитання ми бачимо, що Вас дуже турбує надання у складі пропозиції саме акту звіряння. Ураховуючи Ваші побажання найближчим часом нами будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Дякуємо.
Щодо кількості охоронців
Дата подання: 08 травня 2018 15:31
Дата відповіді: 09 травня 2018 16:20
У Додатку 3 Тендерної документації Ви зазначаєте, що на об’єкті цілодобову охорону проводять не менше 2х охоронців. Дане формулювання є некоректним. Адже, спираючись на Ваші вимоги потенційний учасник вираховує ціну за кожну «людино-годину», та приймає для себе рішення щодо раціональності взяття участі у закупівлі. Ви вказали не менше 2: зрозуміло, що мінімум – 2, але, це означає, що потім Ви можете прийняти рішення і про залучення 3,4 і більше осіб. Відповідно ціна за «людино-годину» буде менше, а не така, на яку спочатку розраховує учасник. Отже, просимо чітко визначити кількість осіб на посту, і, або внести зміни до документації та вказати чітку кількість, або надати роз’яснення – скільки осіб буде залучено на один пост одночасно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В тендерній документації зазначено, що на об’єкті цілодобову охорону проводять не менше 2-х охоронців і це ні яким чином не означає, що Замовник в подальшову можете прийняти рішення і про залучення 3,4 і більше осіб. Як Ви розрахуєте так і буде, але одночасно на обьєкті повинно бути не менше ніж два охоронця.
Дякуємо.
Дякуємо.
Щодо термінів дії тендерних пропозицій
Дата подання: 10 травня 2018 10:41
Дата відповіді: 10 травня 2018 16:05
Доброго дня. Відповідо до п. 2 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції - строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ста двадцяти днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Вдповідно до п. 4 цього розділу тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Прошу повідомити якими термінами дії пропозицій керуватись учасникам. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше ніж 120 днів, а інші документи тендерної пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Дякуємо.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше ніж 120 днів, а інші документи тендерної пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-04-001176-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 07 травня 2018 15:24
Додаток № 1
Доброго дня! У Додатку № 1 п. 4 зазначено, що учасник повинен надати: 4. Акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого аналогічного договору. У даному акті звіряння повинні бути окремо зазначені суми по кожному акту наданих послуг (виконаних робіт)." Дана вимога не доречна, тому що усі взаімовідносини між контрагентами, у т.ч. у частині грошових взаїмовідносин є комерційною та конфединційною інформацією (ЗУ "Про інформацію"), тому Учасники мають право не надавати цю інформацію у публічному доступі, тому Ми вимагаємо видали цю вимогу з документації як не законну. Ви можете запросити інші документи, або надати змогу Учасникам надати припустимо Акти виконаних робіт та допустити їх решутування. Ви же не бажаєте щоб Ваші взаємовідносини розголошувались? Думаємо - так. Тому чому Ви вимагаєте разголошення комерційної інформації з іншими підприємствами?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 травня 2018 16:26
оброго дня!
Ми як Замовники вважаємо, що ми ні яким чином даною вимогою не обмежуємо коло Учасників, але виходячи з Вашого запитання ми бачимо, що Вас дуже турбує надання у складі пропозиції саме акту звіряння. Ураховуючи Ваші побажання найближчим часом нами будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Дякуємо.
Ми як Замовники вважаємо, що ми ні яким чином даною вимогою не обмежуємо коло Учасників, але виходячи з Вашого запитання ми бачимо, що Вас дуже турбує надання у складі пропозиції саме акту звіряння. Ураховуючи Ваші побажання найближчим часом нами будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2018 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" |
628 068,60
UAH з ПДВ
|
628 068,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" #41646241 |
Переможець |
628 068,60
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 11:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2019 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2018 22:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2018 22:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2018 15:36
|
56-18 від 04.06.18 охорона.pdf | укладений |
06 червня 2018 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 10.2 Договору, вирішили зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №2 «Технічне завдання» у новій редакції (що додається) та п.3.1.розділу ІІІ Договору та п.1. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: 1. «Загальна сума Договору становить – 619 263 грн. 30 коп. (шістсот девятнадцять тисяч двісті шістдесят три гривні 30 коп.), з ПДВ.)» 2. Усі інші умови Договору № 56-18 від 04.06.2018 року залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 56/18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 56/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2019 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення охорони будівель, споруд та території Замовника, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.3 Договору Сторони дійшли згоди про таке: 1. Продовжити дію Договору № 09-18 від 22.05.2018 року до 12 лютого 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 56/18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 56/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |