Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче С1)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-05-04-001007-a d5c423ad90d24b32b9874066433a0aae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Мамницька

+380574733663 zmosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12
Контактна особа: Вікторія Мамницька
+380574733663
zmosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2018 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2018 13:16
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2018 13:16
Початок аукціону: 21 травня 2018 15:41
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106760 штука
Яйце куряче С1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, заклади освіти Зміївського району та ПДЗОВ «Біле озеро»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2018 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 12:33
ТД Яйце куряче С1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-04-001007-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2700409182
Дата подання: 22 травня 2018 08:52
Звернення
Шановний Замовнику, ознайомившись з тендерними пропозиціями ТОВ фірма "Хазар" ЛТД та ФОП Осипчук Юлія Ігорівна хочемо звернути Вашу увагу на те, що вони не відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо пропозиції ТОВ фірма "Хазар" ЛТД.
1) Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації обсяг кожної поставки (дрібної партії) згідно з заявками Замовника без обмеження розміру мінімального замовлення. Свою згоду на виконання цієї вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. У складі тендерної пропозиції ТОВ фірма "Хазар" ЛТД відсутній вищезазначений документ.
2) Згідно з п.4 розділу 6 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники закупівлі повинні надати документ, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів разом із довідкою, що містить інформацію про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків). Частиною.1 ст. 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» визначені документи, які посвідчують особу. В складі тендерної пропозиції ТОВ фірма "Хазар" ЛТД відсутній документ, який згідно з законодавством України, посвідчує особу підписанта договору про закупівлю, а також довідка, що містить інформацію про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків).
Щодо пропозиції ФОП Осипчук Юлія Ігорівна.
1) У складі тендерної пропозиції ФОП Осипчук Юлія Ігорівна зафіксовано, що відсутні наступні документи, передбачені умовами тендерної документації:
- інформаційна довідка про відповідність продукції технічним, якісним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi (п.1 розділу 3 тендерної документації);
- довідка з зазначенням ПІБ відповідної особи, яка підтверджує Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладання договору про закупівлю (п.1 розділу 3 тендерної документації);
- підтвердження терміну придатності (зберігання) товару - згідно з терміном, вказаним на упаковці, з залишковим терміном придатності на момент постачання не менше ніж 80% (п.6 розділу 3 тендерної документації);
- довідка довільної форми, яка підтверджує відповідність Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VІІ (п.2 розділу 5 тендерної документації);
- витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого на дату подання тендерної пропозиції (п.2 розділу 5 тендерної документації);
- акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій (п.п.1.4 додатку 1 до тендерної документації);
- гарантійний лист щодо згоди з наступним. Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника (Постачальника). В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до акредитованої лабораторії (лабораторія, що акредитована відповідно до вимог Закону України «Про основні принци та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників (п.5 додатку 3 до тендерної документації).
Виходячи з викладеного, вважаємо, що тендерні пропозиції ТОВ фірма "Хазар" ЛТД та ФОП Осипчук Юлія Ігорівна не відповідають вимогам тендерної документації. Просимо врахувати зазначене при прийнятті рішення щодо розгляду тендерних пропозицій на предмет відповідності умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 травня 2018 17:17
Причина: скасування

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-04-001007-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ фірма "Хазар" ЛТД, Код ЄДРПОУ:22647877
Дата подання: 04 червня 2018 15:20
Скарга на дії Замовника у вигляді прийняття рішення всупереч вимогам статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Місцезнаходження: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Найменування суб’єкта оскарження ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «ХАЗАР» ЛТД Код за ЄДРПОУ 22647877 Місцезнаходження: 61085, м. Харків, вул. Астрономічна, 37-А тел.: +38(057) 719-93-36 ел. адреса: info@hazar.com.ua Найменування замовника Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області Код за ЄДРПОУ 02146096 Місцезнаходження: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, вул. Адміністративна,12 тел.: +38(05747) 33663 ел. адреса: zmosvita@ukr.net Процедура закупівлі ДК 021:2015: "03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція" (Яйце куряче С1) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-04-001007-a Скарга на дії Замовника процедури відкритих торгів у вигляді прийняття рішення всупереч вимогам статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» 04 травня 2018 року Відділом освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі за кодом ДК 021-2015 - "03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція" (Яйце куряче С1), ідентифікатор закупівлі - UA-2018-05-04-001007-a (далі - закупівля). 21 травня 2018 року відбувся аукціон за вказаною закупівлею. В аукціоні, відповідно до реєстру пропозицій, приймали участь: № УЧАСНИК ПОЧАТКОВА ПРОПОЗИЦІЯ 1 ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" 224`196.00 2 ТОВ фірма "Хазар" ЛТД 275`440.80 3 ФОП Осипчук Юлія Ігорівна 280`000.00 25 травня 2018 року о 12 год. 22 хв. замовником було оприлюднено протокол № 73 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі, в якому міститься інформація про те, що тендерним комітетом визначено переможцем процедури закупівлі ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" (далі - Учасник). ТОВ ФІРМА «ХАЗАР» ЛТД не погоджується з прийнятим тендерним комітетом рішенням про визначення переможця, вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ТОВ ФІРМА «ХАЗАР» ЛТД, в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки тендерна пропозиція ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" не відповідає вимогам, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та вимогам тендерної документації (далі - ТД), з наступних підстав: 1. Відповідно до п. 1.1 Додатку №1 тендерної документації Замовника на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче С1) (далі - ТД), учасник, на підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», мав підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання наступних документів: - Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту (рефрижераторів не менше 2 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі за наступною формою: № з/п Марка, модель, тип (вид) кузову Реєстраційний номер транспортного засобу Особистий реєстраційний номер потужності Правові підстави користування (власні/орендовані/ за договором перевезення тощо) Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави користування транспортом - свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано Інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази вих. №4/3М від 17.05.2018 (файл «Частина 1.pdf», сторінка 4). У вказаній вище Інформації Учасником надано відомості щодо наступних автотранспортних засобів: 1). SCANIA, 94/230, фургон ізотермічний – С, реєстраційний номер АХ 50 09 ВВ; 2). IVECO, AS440S42T, сідловий тягач – Е, реєстраційний номер АХ 38 93 ЕК; 3). LAMBERET, LVFS-3F1R, спеціалізований напівпричіп н/пр-рефрижератор – Е, реєстраційний номер АХ 04 08 ХО. Зазначена вище інформація підтверджується наданими у складі пропозиції Учасника Свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу (файл «Частина 4.pdf», сторінки 4-6). З огляду на вищезазначене, Учасником не було підтверджено наявність у нього спеціалізованого автотранспорту (рефрижераторів не менше 2 одиниць), оскільки надані Учасником у якості підтвердження Інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази вих. №4/3М від 17.05.2018 та Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу не містять інформації про 2 одиниці рефрижераторів. Враховуючи те, що Учасник відповідним чином не підтвердив наявність спеціалізованого автотранспорту, ним було порушено встановлені ТД вимоги, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" не відповідає вимогам ТД Замовника, та підлягає відхиленню на підставі ч.ч. 1, 4 ст. 30 Закону. 2. П. 2.1 Додатку №1 ТД від учасників вимагалось надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (окремо водії, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за наступною формою: № з/п П.І.Б. Посада Освіта Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК Загальний досвід роботи (роки) Досвід роботи на посаді що обіймає (роки) При цьому працівники повинні відповідати наступним критеріям: - водій – досвід роботи водієм не менше 3-х місяців; - експедитор транспортний – досвід роботи не менше 3-х місяців. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для здійснення постачання предмету закупівлі вих. №5/3М від 17.05.2018 (файл «Частина 1.pdf», сторінка 8). У вказаній вище Інформації, серед інших, Учасником надано відомості щодо експедитора транспортного Грабаря І.А., досвід роботи якого на посаді, що обіймає, у відповідній частині зазначеної вище форми вказано як 0,1 років. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано Повідомлення про прийняття працівника на роботу, в якому міститься інформація щодо Грабаря Ігоря Андрійовича (файл «Частина 3.pdf», сторінка 2). У вказаному Повідомленні міститься інформація, що датою початку роботи зазначеного працівника є 12.05.2018, тобто досвід роботи експедитора транспортного становить менше 3-х місяців на момент подання та розкриття тендерної пропозиції Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасником також було надано Трудовий договір між Грабарем Ігорем Андрійовичем та ФОП Солоп Ольга Валеріївна від 11.05.2018 р. (файл «Частина 3.pdf», сторінки 34-35). У п. 1 вказаного Трудового договору зазначено, що він вступає в силу 12.05.2018 р. З огляду на вищезазначене, Учасником не було підтверджено наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, оскільки експедитор транспортний Грабар І.А. має досвід роботи менше 3-х місяців, що є порушенням вимог Тендерної документації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" не відповідає вимогам ТД Замовника, та підлягає відхиленню на підставі ч.ч. 1, 4 ст. 30 Закону. 3. П. 2.4 Додатку №1 ТД від учасників вимагалось надати документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано трудову книжку експедитора транспортного Грабаря І.А. що є порушенням вимог Тендерної документації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" не відповідає вимогам ТД Замовника, та підлягає відхиленню на підставі ч.ч. 1, 4 ст. 30 Закону. Документи та матеріали тендерної пропозиції ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА", що не відповідають умовам Тендерної документації, які підтверджують порушення процедури закупівлі та неправомірність прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника, додаються. Ґрунтуючись на вищезазначеному, тендерна пропозиція ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена замовником на підставі пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених ст. 3 Закону, в тому числі об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, просимо перевірити тендерну пропозицію ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" на відповідність умовам, встановленим ТД Замовника, а також нормам та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Дії Замовника щодо неправомірного визначення переможцем учасника ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА", пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, є порушенням ст.ст. 3, 16, 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Дії замовника щодо прийняття рішення про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" є неправомірними, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, суперечать принципам добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, а також неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого Замовником порушуються права та охоронювані законом інтереси ТОВ ФІРМА «ХАЗАР» ЛТД як учасника даної процедури закупівлі. Враховуючи наведене, та керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою; 3. Перевірити тендерну пропозицію ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" на відповідність вимогам Тендерної документації за кодом ДК 021-2015 - "03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція" (Яйце куряче С1), ідентифікатор закупівлі - UA-2018-05-04-001007-a, та визнати такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 4. Визнати неправомірними дії Замовника та скасувати рішення тендерного комітету про визначення ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" переможцем у процедурі закупівлі за кодом ДК 021-2015 - "03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція" (Яйце куряче С1), ідентифікатор закупівлі - UA-2018-05-04-001007-a. 5. Визнати неправомірними дії Замовника та скасувати рішення тендерного комітету про намір укласти договір з ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" за результатами процедурі закупівлі за кодом ДК 021-2015 - "03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція" (Яйце куряче С1), ідентифікатор закупівлі - UA-2018-05-04-001007-a. Додатки: 1. Платіжне доручення № 6526 від «01» червня 2018 р. на суму 5 000 грн. за подання скарги до органу оскарження з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету; 2. Інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази вих. №4/3М від 17.05.2018 (файл «Частина 1.pdf», сторінка 4); 3. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (файл «Частина 4.pdf», сторінки 4-6); 4. Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для здійснення постачання предмету закупівлі вих. №5/3М від 17.05.2018 (файл «Частина 1.pdf», сторінка 8); 5. Повідомлення про прийняття працівника на роботу (файл «Частина 3.pdf», сторінка 2); 6. Трудовий договір між Грабарем Ігорем Андрійовичем та ФОП Солоп Ольга Валеріївна від 11.05.2018 р. (файл «Частина 3.pdf», сторінки 34-35).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 07 червня 2018 17:43
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої потреби у оскарженні
Дата: 19 червня 2018 16:46
рішення від 06.06.2018 № 5396 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 червня 2018 17:43
Рішення від 21.06.2018 № 6058.pdf
Дата публікації: 21 червня 2018 20:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" 224 196,00
UAH з ПДВ
224 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД 275 440,80
UAH з ПДВ
275 440,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осипчук Юлія Ігорівна 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2018 12:01
Гігієна персоналу.pdf
19 травня 2018 12:01
21. Довідка про обсяги.pdf
19 травня 2018 11:17
Частина 4..pdf
19 травня 2018 11:17
Частина 3..pdf
19 травня 2018 11:17
Частина 2..pdf
19 травня 2018 11:17
Частина 1..pdf
19 травня 2018 11:17
Свідоцтво.rar
19 травня 2018 11:17
Правила.rar
19 травня 2018 11:17
Ліцензія.rar
19 травня 2018 11:17
Договір_260.rar
19 травня 2018 11:17
Гарантія_260.rar

Публічні документи

18 травня 2018 16:03
Хазар - ч.3.pdf
18 травня 2018 16:03
Хазар - ч.2.pdf
18 травня 2018 16:03
Хазар - ч.1.pdf
18 травня 2018 16:03
Гарантия.rar

Публічні документи

18 травня 2018 13:25
гарантия.rar
18 травня 2018 13:25
предложение ч 2.pdf
18 травня 2018 13:25
предложение ч 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА"

ТОВ фірма "Хазар" ЛТД

ФОП Осипчук Юлія Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА"
#2700409182
Переможець 224 196,00
UAH з ПДВ
25 травня 2018 12:24

Документи

25 травня 2018 12:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2018 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛОП ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА"
#2700409182
224 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2018 12:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.угода 5 яйце.pdf зміни до договору
16 січня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 15:47
дод.угода 3 яйце куряче.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:20
Додаткова угода 3 Яйце куряче.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:19
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 14:50
Додат. угода 2 Яйце куряче.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2018 14:09
дод.угода №1.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 14:08
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 15:13
Договір.pdf укладений
25 червня 2018 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 225
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 225
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 225
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 225
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML