Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту мосту через р. Тетерів біля с. Висока Піч на км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці, Житомирська область
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of bridge across the river Teteriv near the Vysoka Pich village on km 30+683 of motor road H-03 Zhytomyr - Chernivtsi, Zhytomyr Oblast
Очікувана вартість
16 452 411,20 UAH
UA-2018-05-04-000781-b b0a7f071364147c8825f3cd5dcfbf651
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 vita1906@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
vita1906@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
vita1906@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 травня 2018 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 20 червня 2018 13:37
Очікувана вартість: 16 452 411,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 04 травня 2018 13:24
Enquiries until: 25 травня 2018 09:00
Complaints submission until: до 31 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 16 452 411 UAH including VAT
Minimal lowering step: 82 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту мосту через р. Тетерів біля с. Висока Піч на км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту мосту через р. Тетерів біля с. Висока Піч на км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, міст через р. Тетерів біля с. Висока Піч на км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці, _____
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of bridge across the river Teteriv near the Vysoka Pich village on km 30+683 of motor road H-03 Zhytomyr - Chernivtsi, Zhytomyr Oblast
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 24 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2018 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 13:46
Додаток 9 до ТД проект договору.doc
04 травня 2018 13:46
ТД міст на км 30+683 Н-03 2.doc
04 травня 2018 13:46
Додаток 8 до ТД.docx
04 травня 2018 13:46
Додаток 7 до ТД.docx
04 травня 2018 13:46
Додаток 5 до ТД.docx
04 травня 2018 13:46
Додаток 6 до ТД.docx
04 травня 2018 13:46
Додаток 3 до ТД.docx
04 травня 2018 13:46
Додаток 4 до ТД.docx
04 травня 2018 13:46
Додаток 2 до ТД.docx
04 травня 2018 13:46
Додаток 1 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 21 травня 2018 14:49
Дата відповіді: 23 травня 2018 10:55
Чи можна, при завантаженні Договірної ціни, розрахунки до неї викладати, не в сканованому вигляді, а увигляді документів WORD, так як розрахунки до Договірної ціни мають дуже великий об'єм.
Відповідь: Згідно розділу III част.1 ТД усі документи як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису.
У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або усі сторінки копій завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-108:2014 надаються тільки Переможцем шляхом їх дозавантаження до поданої тендерної пропозиції в сканованому вигляді (засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)) до укладання договору.
Інші Учасники договірну ціну з розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-108:2014 не надають.
Оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 22 травня 2018 15:02
Дата відповіді: 23 травня 2018 11:00
При підтвердженні аналалогічного досвіду, форми КБ-2, подаються всі, чи вибірково? Дуже великий об'єм документів для сканування та викладення.
Відповідь: Згідно розділу III част. 5 ТД Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" потрібно надати:
- опис аналогічного предмету закупівлі договору, копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій (Додаток 5).
Учаснику у складі тендерної пропозиції потрібно надати копії усіх довідок КБ-2в, останньої КБ-3 до аналогічного договору.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 червня 2018
UA-2018-05-04-000781-bb0a7f071364147c8825f3cd5dcfbf651
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Олександрія Кепітал Документи
Відхилено
Документи

Документи

04 червня 2018 09:04
Звіт з ЄДР (припинено)
14 червня 2018 11:28
Електронний підпис

Документи

14 червня 2018 11:24
Електронний підпис

Публічні документи

18 липня 2018 11:13
Рахунки 2.pdf
18 липня 2018 11:13
Розрахунки 2.pdf
18 липня 2018 11:13
Договірна ціна 2.pdf
18 липня 2018 11:13
Рахунки 1.pdf
18 липня 2018 11:13
Розрахунки 1.pdf
18 липня 2018 11:13
Договірна ціна 1 2.pdf
18 липня 2018 11:13
Договірна ціна 1.pdf
03 липня 2018 09:22
Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2018 14:44
Електронний підпис
01 червня 2018 14:44
Електронний підпис
01 червня 2018 14:33
12 Статут.pdf
01 червня 2018 14:33
4 ІТР та робітники.pdf
01 червня 2018 14:33
3 Оладнання та МТ база.pdf
01 червня 2018 14:33
1 Інформ про участника.pdf
01 червня 2018 14:33
9 Проект договору.pdf
01 червня 2018 14:33
Реєстр.pdf

Конфіденційні документи

01 червня 2018 14:33
2 Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

до проведення торгів, містить інформацію про вартість закупівлі

Документи

14 червня 2018 11:25
Електронний підпис

Публічні документи

01 червня 2018 16:19
Електронний підпис
01 червня 2018 16:16
28.Технічне завдання.pdf
01 червня 2018 16:16
26.проект договору.pdf
01 червня 2018 16:16
10.довіреність.pdf
01 червня 2018 16:16
8.Строк дії пропозиції.pdf
01 червня 2018 16:16
1.Реєстр документів.pdf
01 червня 2018 16:16
3.Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2018 16:16
23.Аналогічні договори.rar

Документи

14 червня 2018 11:27
Електронний підпис

Публічні документи

01 червня 2018 16:32
Електронний підпис
01 червня 2018 16:20
Ліцензія.zip
01 червня 2018 16:20
Довереность Рыжий.zip
01 червня 2018 16:20
Витяз з ПДВ.pdf
01 червня 2018 16:20
Наказ Лавренчук А.Є..pdf
01 червня 2018 16:20
Статут лавренчук.pdf
01 червня 2018 16:20
Ліцензія з 28.02.2018 р..pdf
01 червня 2018 16:20
витяг з держ реєстру.pdf
01 червня 2018 16:20
дозвіл.pdf
01 червня 2018 16:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
01 червня 2018 16:20
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

ПрАТ Мостобудівне управління-3

ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000"

ТОВ Олександрія Кепітал

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000" 15 299 000,00
UAH з ПДВ
15 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3 16 249 200,00
UAH з ПДВ
16 249 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2018 16:19
Електронний підпис
01 червня 2018 16:16
28.Технічне завдання.pdf
01 червня 2018 16:16
26.проект договору.pdf
01 червня 2018 16:16
10.довіреність.pdf
01 червня 2018 16:16
8.Строк дії пропозиції.pdf
01 червня 2018 16:16
1.Реєстр документів.pdf
01 червня 2018 16:16
3.Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2018 16:16
23.Аналогічні договори.rar

Публічні документи

18 липня 2018 11:13
Рахунки 2.pdf
18 липня 2018 11:13
Розрахунки 2.pdf
18 липня 2018 11:13
Договірна ціна 2.pdf
18 липня 2018 11:13
Рахунки 1.pdf
18 липня 2018 11:13
Розрахунки 1.pdf
18 липня 2018 11:13
Договірна ціна 1 2.pdf
18 липня 2018 11:13
Договірна ціна 1.pdf
03 липня 2018 09:22
Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2018 14:44
Електронний підпис
01 червня 2018 14:44
Електронний підпис
01 червня 2018 14:33
12 Статут.pdf
01 червня 2018 14:33
4 ІТР та робітники.pdf
01 червня 2018 14:33
3 Оладнання та МТ база.pdf
01 червня 2018 14:33
1 Інформ про участника.pdf
01 червня 2018 14:33
9 Проект договору.pdf
01 червня 2018 14:33
Реєстр.pdf

Конфіденційні документи

01 червня 2018 14:33
2 Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

до проведення торгів, містить інформацію про вартість закупівлі

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000"

ПрАТ Мостобудівне управління-3

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000"
#37963701
Рішення скасоване 15 299 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2018 15:36
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000"
#37963701
Відхилено 15 299 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2018 15:47
ПрАТ Мостобудівне управління-3
#03449887
Переможець 16 249 200,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3
#03449887
16 249 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 14:54
дод.угода 67-7-98.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 09:39
дод.угода 67-6-90.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 09:37
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 10:33
д.у подовж.дії договору МСУ-3 Висока Піч.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 10:33
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 09:12
договір №67 від 20.07.18 МСУ-3.pdf укладений
20 липня 2018 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг до 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67/4/148
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 37 586,18 грн. (тридцять сім тисяч п’ятсот вісімдесят шість гривень 18 коп.) у тому числі ПДВ 6 264,36 грн. (шість тисяч двісті шістдесят чотири гривні 36 коп.). Всього сума фінансування в 2019 році становить 196 290,65 грн. (сто дев’яносто шість тисяч двісті дев’яносто гривень 65 коп.) у тому числі ПДВ 32 715,11 грн. (тридцять дві тисячі сімсот п’ятнадцять гривень 11 коп.). Сума договору після внесення змін: 16 249 200,00 грн (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67/6/90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього Договору становить 16 211 613 грн. 82 коп. (шістнадцять мільйонів двісті одинадцять тисяч шістсот тринадцять гривень 82 коп.), у тому числі ПДВ 2 701 935 грн. 64 коп. (два мільйони сімсот одна тисяча дев’ятсот тридцять п’ять гривень 64 коп.), ( у тому числі зворотні суми 22 878 грн. 00 коп. з ПДВ). Сума договору після внесення змін: 16 211 613,82 грн (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67/7/98
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 03 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 188 735,82
UAH (в тому числі ПДВ 2 698 122,64 UAH)