Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту мосту через р. Тетерів біля с. Висока Піч на км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці, Житомирська область
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of bridge across the river Teteriv near the Vysoka Pich village on km 30+683 of motor road H-03 Zhytomyr - Chernivtsi, Zhytomyr Oblast
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of bridge across the river Teteriv near the Vysoka Pich village on km 30+683 of motor road H-03 Zhytomyr - Chernivtsi, Zhytomyr Oblast
Очікувана вартість
16 452 411,20 UAH
UA-2018-05-04-000781-b ● b0a7f071364147c8825f3cd5dcfbf651
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 vita1906@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 vita1906@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 травня 2018 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2018 13:37 |
Очікувана вартість: | 16 452 411,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Publication date: | 04 травня 2018 13:24 |
Enquiries until: | 25 травня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 31 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 червня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 16 452 411 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 82 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту мосту через р. Тетерів біля с. Висока Піч на км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту мосту через р. Тетерів біля с. Висока Піч на км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, міст через р. Тетерів біля с. Висока Піч на км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці, _____
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of bridge across the river Teteriv near the Vysoka Pich village on km 30+683 of motor road H-03 Zhytomyr - Chernivtsi, Zhytomyr Oblast
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 24 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2018 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 9 до ТД проект договору.doc | |
04 травня 2018 13:46 |
ТД міст на км 30+683 Н-03 2.doc | |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 8 до ТД.docx | |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
04 травня 2018 13:46 |
Додаток 1 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 21 травня 2018 14:49
Дата відповіді: 23 травня 2018 10:55
Чи можна, при завантаженні Договірної ціни, розрахунки до неї викладати, не в сканованому вигляді, а увигляді документів WORD, так як розрахунки до Договірної ціни мають дуже великий об'єм.
Відповідь: Згідно розділу III част.1 ТД усі документи як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису.
У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або усі сторінки копій завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-108:2014 надаються тільки Переможцем шляхом їх дозавантаження до поданої тендерної пропозиції в сканованому вигляді (засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)) до укладання договору.
Інші Учасники договірну ціну з розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-108:2014 не надають.
У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або усі сторінки копій завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-108:2014 надаються тільки Переможцем шляхом їх дозавантаження до поданої тендерної пропозиції в сканованому вигляді (засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)) до укладання договору.
Інші Учасники договірну ціну з розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-108:2014 не надають.
Оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 22 травня 2018 15:02
Дата відповіді: 23 травня 2018 11:00
При підтвердженні аналалогічного досвіду, форми КБ-2, подаються всі, чи вибірково? Дуже великий об'єм документів для сканування та викладення.
Відповідь: Згідно розділу III част. 5 ТД Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" потрібно надати:
- опис аналогічного предмету закупівлі договору, копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій (Додаток 5).
Учаснику у складі тендерної пропозиції потрібно надати копії усіх довідок КБ-2в, останньої КБ-3 до аналогічного договору.
- опис аналогічного предмету закупівлі договору, копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій (Додаток 5).
Учаснику у складі тендерної пропозиції потрібно надати копії усіх довідок КБ-2в, останньої КБ-3 до аналогічного договору.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 червня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Мостобудівне управління-3 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Олександрія Кепітал | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000" #37963701 |
Рішення скасоване |
15 299 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2018 15:36
|
ТОВ "АЛЬМАНАХ-2000" #37963701 |
Відхилено |
15 299 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2018 15:47
|
ПрАТ Мостобудівне управління-3 #03449887 |
Переможець |
16 249 200,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:54
|
дод.угода 67-7-98.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 09:39
|
дод.угода 67-6-90.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 10:33
|
д.у подовж.дії договору МСУ-3 Висока Піч.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2018 09:12
|
договір №67 від 20.07.18 МСУ-3.pdf | укладений |
20 липня 2018 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну надання послуг до 31.12.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 67/4/148 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 37 586,18 грн. (тридцять сім тисяч п’ятсот вісімдесят шість гривень 18 коп.) у тому числі ПДВ 6 264,36 грн. (шість тисяч двісті шістдесят чотири гривні 36 коп.). Всього сума фінансування в 2019 році становить 196 290,65 грн. (сто дев’яносто шість тисяч двісті дев’яносто гривень 65 коп.) у тому числі ПДВ 32 715,11 грн. (тридцять дві тисячі сімсот п’ятнадцять гривень 11 коп.). Сума договору після внесення змін: 16 249 200,00 грн (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 67/6/90 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума цього Договору становить 16 211 613 грн. 82 коп. (шістнадцять мільйонів двісті одинадцять тисяч шістсот тринадцять гривень 82 коп.), у тому числі ПДВ 2 701 935 грн. 64 коп. (два мільйони сімсот одна тисяча дев’ятсот тридцять п’ять гривень 64 коп.), ( у тому числі зворотні суми 22 878 грн. 00 коп. з ПДВ). Сума договору після внесення змін: 16 211 613,82 грн (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 67/7/98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |