Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція з надбудовою нежитлової будівлі під адмінбудинок по вул. Симона Петлюри (Комінтерну) 25 у Шевченківському районі м. Києва Інв. № 942/2 В 45454000-4 Реконструкція
DSTU BD.1.1-1: 2013 Reconstruction with the superstructure of a non-residential building under the administrative buildings on the street. Simon Petliura (Comintern) 25 in the Shevchenkivskyi district of Kyiv, Inv. No. 942/2 V 45454000-4 Reconstruction
Очікувана вартість
200 000 000,00 UAH
UA-2018-05-04-000748-c 68866e81fcdf4b828b77fabbc2c526cc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДЕНКО Валентина Василівна

239-46-59 Rudenko.VV@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: РУДЕНКО Валентина Василівна
239-46-59
Rudenko.VV@ua.energy
Додаткові контактні особи: Маслюченко Ігор Миколайович
(044)249-10-78
Masliuchenko.IM@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: RUDENKO Valentyna
239-46-59
Rudenko.VV@ua.energy
Additional contacts: Masliuchenko.IM
(044)249-10-78
Masliuchenko.IM@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 травня 2018 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2018 12:00
Початок аукціону: 09 липня 2018 14:44
Очікувана вартість: 200 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200000 UAH
Publication date: 04 травня 2018 15:52
Enquiries until: 02 червня 2018 12:00
Complaints submission until: до 08 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 200 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Реконструкція з надбудовою нежитлової будівлі під адмінбудинок по вул. Симона Петлюри (Комінтерну) 25 у Шевченківському районі м. Києва Інв. № 942/2 В 45454000-4 Реконструкція
Reconstruction with the superstructure of a non-residential building under the administrative buildings on the street. Simon Petliura (Comintern) 25 in the Shevchenkivskyi district of Kyiv, Inv. No. 942/2 V 45454000-4 Reconstruction
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція з надбудовою нежитлової будівлі під адмінбудинок по вул. Симона Петлюри (Комінтерну) 25 у Шевченківському районі м. Києва Інв. № 942/2 В 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

45454000-4 Restructuring work
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 01 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 15:46
ТД_38694 реконструкція зі змінами 2.docx
01 червня 2018 15:46
зміни від 01.06.2018 р. реконструкція.pdf
23 травня 2018 15:49
Кошторис_торги.ims
23 травня 2018 14:28
Устаткування.7z
23 травня 2018 14:28
Зміни 1 від 23.05.18 ТД 038694.pdf
04 травня 2018 15:49
Титулка від 04.05.2018 реконструкція.pdf
01 червня 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 15:46
ТД_38694 реконструкція зі змінами 2.docx
23 травня 2018 14:28
ТД_38694 реконструкція зі змінами 1.docx
04 травня 2018 15:49
ТД_38694 реконструкція видача (1).docx
01 червня 2018 15:46
зміни від 01.06.2018 р. реконструкція.pdf
23 травня 2018 15:49
Кошторис_торги.ims
23 травня 2018 14:29
Кошторис_торги.ims
23 травня 2018 14:28
Устаткування.7z
23 травня 2018 14:28
Зміни 1 від 23.05.18 ТД 038694.pdf
04 травня 2018 15:49
Титулка від 04.05.2018 реконструкція.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відомість обсягів робіт
Дата подання: 15 травня 2018 13:07
Дата відповіді: 15 травня 2018 15:34
Просимо надати роз'яснення на наступне запитання- в таблиці №1 до тендерної документації (відомість обсягів робіт) відсутні кошториси на обладнання, є тільки посилання на номери кошторисів. Враховуючи вищевикладене поясніть будь-ласка хто буде поставляти обладнання Замовник чи Підрядник.
Відповідь: Поставку обладнання повинен виконувати Підрядник (див. додаток 3 до тендерної документації, розділ 1 п. 3)
Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 17 травня 2018 12:13
Дата відповіді: 21 травня 2018 16:25
В Додатку 3 до тендерної документації "ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" Вказано "Підрядник повинен врахувати розробку ПВР та роботи згідно відомості обсягів робіт (див. табл. 1 та ел. модель кошторисів)", а в тендерній документації на сайті модель кошторисів відсутня. просимо додати електронну модель, та специфікації на обладнанняю дякуємо!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатоку 3 до тендерної документації ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція з надбудовою нежитлової будівлі під адмінбудинок по вул. Симона Петлюри (Комінтерну) 25 у Шевченківському районі м. Києва Інв. № 942/2 В 45454000-4 Реконструкція» Учасник торгів при підготовці тендерної пропозиції може ознайомитись з проектною документацією у робочі дні з 8:00 до 17:00 (адмінбудинок ДП «НЕК «Укренерго» по вул. С. Петлюри, 25, подавши Замовнику письмовий запит. (Горошко Сергій Володимирович, тел.: (044) 238-37-09).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-04-000748-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Подолжилбуд, Код ЄДРПОУ:38981171
Дата подання: 25 травня 2018 16:53
Вимога до наявності досвіду
Під час вивчення тендерної документації нами було виявлено наступне.
Замовником у підпункті 3.1. п. 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога - надати інформаційну довідку про наявність в учасника досвіду (не менше 10 років) з виконання робіт по будівельному напрямку.
Наше підприємство здійснює господарську діяльність у сфері будівництва з 2013 року. Проте, працівники нашої організації мають необхідні знання та досвід виконання повного обсягу робіт по будівельному напрямку, оскільки до приходу в компанію досить тривалий термін (з 2009 року) працювали в попередній організації, що підтверджується записами у трудових книжках працівників, які будуть надані у складі нашої тендерної пропозиції .
Враховуючи зазначене, вимога Замовника щодо наявності в учасника, як суб’єкта господарювання, десятирічного досвіду виконання робіт по будівельному напрямку, обмежує наше право брати участь у процедурі закупівлі та є дискримінаційною.
Таким чином, Замовником порушено:
- принципи здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону;
- норми частини 3 статті 5 щодо неможливості встановлення замовником дискримінаційних вимог до учасників;
- норми частини 4 ст. 22 Закону щодо заборони включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ч.1 ст. 23 Закону, звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме: внести зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначені вимоги, що суперечать нормам Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2018 15:52
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-04-000748-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт", Код ЄДРПОУ:35624424
Дата подання: 27 червня 2018 20:49
Скарга на прекваліфікацію
Скарга про порушення замовником законодавства в сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 04.07.2018 № 6516.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 21:21

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 червня 2018
UA-2018-05-04-000748-c68866e81fcdf4b828b77fabbc2c526cc
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ФІРМА "Т.М.М." - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПЕРША БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 червня 2018 17:12
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2018 10:06
Електронний підпис
12 червня 2018 10:02
5.5.1. Звіт 2015-2017.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.8.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.7.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.6.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.5.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.4.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.3.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.2.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.1.pdf
12 червня 2018 10:02
7.1. Розрахунки.pdf
12 червня 2018 10:02
1. Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2018 10:02
5.3.2. Сертифікат ІСО.jpg
12 червня 2018 10:02
5.3.1. Ліцензія цвет МЧС.PDF
12 червня 2018 10:02
5.2.4. Статут новый адрес.pdf
12 червня 2018 10:02
3.4. Відгук СП+.pdf
12 червня 2018 10:02
2.3. Листи згоди.pdf
12 червня 2018 10:02
2.2.Трудові книжки ч.2.pdf
12 червня 2018 10:02
2.2. Трудові книжки ч.3.pdf
12 червня 2018 10:02
2.2. Трудові книжки ч.1.pdf
12 червня 2018 10:02
2.1. Довідка ІТР+робочі.pdf

Документи

22 червня 2018 17:14
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2018 11:46
Електронний підпис
12 червня 2018 10:33
Банківська гарантія.rar

Документи

22 червня 2018 17:16
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part13.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part12.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part11.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part10.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part09.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part08.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part07.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part06.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part05.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part04.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part03.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part02.rar
12 червня 2018 11:05
Симона Петлюри 25.part01.rar

Документи

22 червня 2018 17:16
Електронний підпис

Публічні документи

13 липня 2018 17:26
Документи_переможця.pdf
12 червня 2018 11:19
9075 Центрбуд p7s.rar
12 червня 2018 11:19
ТЕХНІЧНА_ЧАСТИНА.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина9.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина8.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина7.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина6.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина5.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина4.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина3.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина2.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина10.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина1.pdf
12 червня 2018 11:18
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІРМА "Т.М.М." - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ ПЕРША БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА

ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 199 659 310,72
UAH
199 659 310,72
UAH
Документи
ФІРМА "Т.М.М." - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 199 982 365,00
UAH
199 982 365,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 17:26
Документи_переможця.pdf
12 червня 2018 11:19
9075 Центрбуд p7s.rar
12 червня 2018 11:19
ТЕХНІЧНА_ЧАСТИНА.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина9.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина8.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина7.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина6.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина5.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина4.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина3.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина2.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина10.pdf
12 червня 2018 11:18
КОШТОРИС_частина1.pdf
12 червня 2018 11:18
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 червня 2018 10:06
Електронний підпис
12 червня 2018 10:02
5.5.1. Звіт 2015-2017.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.8.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.7.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.6.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.5.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.4.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.3.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.2.pdf
12 червня 2018 10:02
7.3. Кошториси ч.1.pdf
12 червня 2018 10:02
7.1. Розрахунки.pdf
12 червня 2018 10:02
1. Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2018 10:02
5.3.2. Сертифікат ІСО.jpg
12 червня 2018 10:02
5.3.1. Ліцензія цвет МЧС.PDF
12 червня 2018 10:02
5.2.4. Статут новый адрес.pdf
12 червня 2018 10:02
3.4. Відгук СП+.pdf
12 червня 2018 10:02
2.3. Листи згоди.pdf
12 червня 2018 10:02
2.2.Трудові книжки ч.2.pdf
12 червня 2018 10:02
2.2. Трудові книжки ч.3.pdf
12 червня 2018 10:02
2.2. Трудові книжки ч.1.pdf
12 червня 2018 10:02
2.1. Довідка ІТР+робочі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

ФІРМА "Т.М.М." - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"
#31092950
Переможець 199 659 310,72
UAH
10 липня 2018 16:48

Документи

10 липня 2018 16:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"
#31092950
199 659 310,72
UAH
Документи

Документи

10 липня 2018 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 12:15
Проект_ДУ_№_12_до_дог_1794-18.zip зміни до договору
28 грудня 2023 12:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 22:20
ДУ_№_10_до_дог_1794-18.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 22:20
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2022 15:09
ДУ8.pdf зміни до договору
04 липня 2022 15:09
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2022 15:04
Ду 7 Центрбуд до дог 04-4.1794-18.pdf зміни до договору
04 липня 2022 15:04
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 15:20
ДУ6 від 06.10.21 до дог. 04-4.1794-18.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:57
ДУ 5 від 31.12.2020 до дог 04-4,1794-18 (1).pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 09:22
ДУ 4 від 19.11.20 дог 04-4.1794-18 ТОВ Центрбуд (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 15:44
ДУ 3 від 09.12.19 дог 04-4.1794-18 ТОВ Центрбуд (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 13:10
Кошториси_ДУ2 (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2019 13:10
ДУ2_15.04 (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2019 13:10
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 09:29
Кошторисна_ документація(дод_угода_1) (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2018 09:28
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2018 09:28
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 16:33
Кошторис_скан_30.07.pdf укладений
31 липня 2018 16:31
Договір_Реконструкція_Симона_Петлюри_25.pdf укладений
31 липня 2018 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в п.1.1, п.8.10 Договору, розділ 10 доповнено п.10.4,10.5, 10.6, 10.7 та Додаток 2 до Договору викладений в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-4/1794-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корнкретизація умов використання коштів на покриття ризиків, закладених в початковому кошторисі, без збільшення ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-4/1794-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв'язку зі заміною реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист Підрядника від 23.10.2020 № 471, Сертифікату про форс-мажорні обставини Торгово-промислової палати України № 3100-20-1634, діючи відповідно до умов Договору від 30.07.2018 р. № 04-4/1794-18 (далі – Договір) та керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на момент укладання Договору), Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі за рахунок виключення ІТ обладнання (яке не відповідає вимогам Замовника по кібербезпеці та кіберзахисту), діючи відповідно до умов Договору від 30.07.2018 р. № 04-4/1794-18 (далі – Договір) та керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на момент укладання Договору), Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, приведення необхідного обсягу робіт відповідно до проектної документації, що підтверджено технічним та авторським наглядом, діючи відповідно до умов Договору від 30.07.2018 р. № 04-4/1794-18 (далі – Договір) та керуючись пунктами 1 та 4 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з продовженням строку виконання зобов’язань, а також із зменшенням обсягів закупівлі, діючи відповідно до умов Договору від 30.07.2018 р. № 04-4/1794-18 (далі – Договір) та керуючись пунктами 1 та 4 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про рублічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про рублічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 04-4/1794-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML