Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до пасажирських вагонів - 2 лота (детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
3 382 407,60 UAH
UA-2018-05-04-000059-c 3013ececa6b24ec8a02479e7770c58a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2018 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 19:00
Очікувана вартість: 3 382 407,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

запасні частини до пасажирських вагонів - 2 лота (детальніше в додатку 6 ТД)

Тендерна документація

04 травня 2018 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 09:21
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-04-000059-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Браш", Код ЄДРПОУ:33914746
Про відхилення тендерних пропозицій у звязку з відсутністю необхідник документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Зокрема :
ТзОВ "Владар Україна"
ФОП "Гаврішова Світлана Олександрівна"
ТзОВ "НВО "А.Т.О.Р."
Відсутні сертифікати відповідності МІністерства економісного розвитку і торгівлі України у системі УкрСЕПРО Державного центру сертифікації ДСНС України, щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів, щодо поширення полумя конструкцією сидіння.
Відсутні дозволи, згідно з вимог Укр. залізниці, на застосування сидінь,провідних департаментів: Департамент приміських пасажирських перевезень,Департамент локомотивного господарства, Управління воєнізованої охорони "ПАТ Укрзаліниці", Головного управління держсанепідслужби на залізничному транспорті.
Відсутній висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У ФОП "Гаврішова Світлана Олександрівна" відсутні усі документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним і технічним та якісним критеріям закупівлі.
У ТзОВ "Владар Україна" відсутні Технічні Умови на виробництво товару згнідно предмету закупівлі які погоджені відповідними підрозділами Укр. заліниці в установленому порядку.
У ТзОВ "НВО "А.Т.О.Р." у тендерній пропозиції відсутний висновок Державної санітарно-епідемілогічної експертизти Міністерства охорони здоровя щодо запропонованого товару на предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 травня 2018 16:16
Причина: Доповнити
Номер вимоги: UA-2018-05-04-000059-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Браш", Код ЄДРПОУ:33914746
Дата подання: 04 червня 2018 13:47
Про відхилення тендерних пропозицій у звязку з відсутністю необхідник документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Замовник проведення конкурсних торгів:







ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
Ідентифікаційний номер 40075815, Місцезнаходження: 03680 м. Київ, вул. Тверська,5
в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця»
Ідентифікаційний номер 40081237
Місцезнаходження:49038 м. Дніпро,
пр-т Дмитра Яворницького, 108.
Номер оголошення про проведення процедури, дата та час проведення торгів

№ UA-2018-05-04-000059-c Лот 2,(04.05.2018)
25.05.2018 р., 11час.12 хв.
та
№ UA-2018-05-02-001330-b (02.05.2018)
25.05.2018 р., 12 час. 11 хв.


ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
Учасник конкурсних торгів__ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРАШ»

Ідентифікаційний номер33914746
Місцезнаходження: 79035 м. Львів
вул. Зелена 149 е

Юридична адреса:
та адреса виробництва: 81400 Львівська обл.
Самбірський р-н, с. Ралівка, вул. Гоголя, 20

С К А Р Г А про відхилення тендерних пропозицій учасників, які не відповідають технічним вимогам визначених Тендерною документацією на закупівлю запасних частин до пасажирських вагонів: КОД ДК 021-2015—34630000-2.

Відповідно до оголошень про проведення торгів UA-2018-05-04-000059-c Лот 2, UA-2018-05-02-001330-b замовником торгів є ПАТ “Українська залізниця” (код ЄДРПОУ 40075815), регіональна філія «Придніпровська залізниця»(код ЄДРПОУ 40081237)
Місцезнаходження:49038 м. Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 108.
Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів по вказаних оголошеннях, та документацію подану іншими учасниками торгів, нами були встановлені грубі порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель»,
та вимог Тендерної документації на закупівлю запасних частин до пасажирських вагонів:
КОД ДК 021-2015—34630000-2, затвердженої тендерним комітетом ПАТ «Українська залізниця» регіональна філія «Придніпровська залізниця» такими учасниками торгів:
1. ТзОВ "Владар Україна",
2. ФОП "Гаврішова Світлана Олександрівна",
3. ТзОВ "НВО "А.Т.О.Р."

А саме :

1. ТзОВ "Владар Україна":

1. Відсутні сертифікати відповідності:
- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у системі УкрСЕПРО Державного центру сертифікації;
- ДСНС України, щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів і щодо поширення полум’я конструкцією сидіння.
2. Відсутні дозволи від провідних департаментів Укрзалізниці, (згідно вимог ПАТ «Укрзалізниця»), на застосування сидінь:
- Департаменту приміських пасажирських перевезень;
- Департаменту локомотивного господарства;
- Управління воєнізованої охорони ПАТ «Укрзалізниця";
- Головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби на залізничному транспорті.
3. Відсутній висновок:
- Державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України.
4. Відсутні:
- затверджені документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним і технічним та якісним критеріям предмета закупівлі.
5. Відсутні Технічні Умови на виробництво товару згідно предмету закупівлі, які не погоджені відповідними підрозділами Укрзалізниці в установленому порядку.
6. Технічні Умови на виробництво не зареєстровані в Державному комітеті України з питань технічного регулювання та споживчої політики.
7. Не розкривається або відсутній Статут в повному обсязі.
8. Не розкриваються або відсутні Протоколи і накази про призначення директора і надання права підпису.
9. Відсутні копії оригіналів Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
10.Відсутня копія сертифікату якості ISO по функціюванню на підприємстві системи якості.
11. Не підтверджений досвіт роботи підприємства в поставках аналогічного предмету закупівлі на підприємства залізничного транспорту.
12. Відсутні угоди про поставку аналогічного предмету закупівлі на підприємства залізничного транспорту.
13. Не надана інформація, щодо суб’єкта господарювання якого учасник планує залучити в якості субпідрядника

2. ФОП "Гаврішова Світлана Олександрівна",

1. Відсутні сертифікати відповідності:
- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у системі УкрСЕПРО Державного центру сертифікації;
- ДСНС України, щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів і щодо поширення полум’я конструкцією сидіння.
2. Відсутні дозволи від провідних департаментів Укрзалізниці, (згідно вимог Укрзалізниці), на застосування сидінь:
- Департаменту приміських пасажирських перевезень;
- Департаменту локомотивного господарства;
- Управління воєнізованої охорони ПАТ «Укрзалізниця";
- Головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби на залізничному транспорті.
3. Відсутній висновок:
- Державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України.
4. Відсутні:
-цінова пропозиція.
-відсутні затверджені документи згідно вимог документації, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним і технічним та якісним критеріям предмета закупівлі.
5. Відсутні Технічні Умови на виробництво товару згідно предмету закупівлі, які не погоджені відповідними підрозділами Укрзалізниці в установленому порядку.
6. Технічні Умови не зареєстровані в Державному комітеті України з питань технічного регулювання та споживчої політики.
7. Не розкривається або відсутній Статут в повному обсязі.
8. Не розкриваються або відсутні Протоколи і накази про призначення директора і надання права підпису.
9.Відсутні копії оригіналів Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
10. Відсутня копія сертифікату якості ISO по функціюванню на підприємстві системи якості.
11.Не підтверджений досвіт роботи підприємства в поставках аналогічного предмету закупівлі на підприємства залізничного транспорту.
12. Відсутні угоди про поставку аналогічного предмету закупівлі на підприємства залізничного транспорту.
13. Не надана інформація, щодо суб’єкта господарювання якого учасник планує залучити в якості субпідрядника.

3. ТзОВ "НВО "А.Т.О.Р."

1. Відсутні сертифікати відповідності:
-Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у системі УкрСЕПРО Державного центру сертифікації,
- ДСНС України, щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів і щодо поширення полум’я конструкцією сидіння.
2. Відсутні дозволи від провідних департаментів Укрзалізниці, (згідно вимог Укрзалізниці), на застосування сидінь:
- Департаменту приміських пасажирських перевезень;
- Департаменту локомотивного господарства;
- Управління воєнізованої охорони ПАТ «Укрзалізниця";
- Головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби на залізничному транспорті.
3. Відсутній висновок:
- Державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України.
4. Не розкривається або відсутній Статут в повному обсязі:
- відсутні сторінки 6-9 Статуту.
5. Відсутня інформація згідно додатку 1:
-у довідці про відсутність підстав участі в тендері згідно ст.. 17 п. 4 , відсутня інформація яка вимагається зразком поданим у Тендерній документації.
6. Технічні Умови подані не повному обсязі:
-відсутні сторінки 13-17.
7. Відсутня копія сертифікату якості ISO по функціюванню на підприємстві системи якості.
8..Не підтверджений досвіт роботи підприємства в поставках аналогічного предмету закупівлі на підприємства залізничного транспорту.
9. Відсутні угоди про поставку аналогічного предмету закупівлі на підприємства залізничного транспорту.
10. Не надана інформація, щодо суб’єкта господарювання якого учасник планує залучити в якості субпідрядника.

Фахівці дослідили всі порушення в наданих тендерних документах у учасників торгів ТзОВ "Владар Україна", ФОП "Гаврішова Світлана Олександрівна", ТзОВ "НВО "А.Т.О.Р.". та зробили висновок що всі порушення у цих учасників схожі.
Крім того, підозріло те що у цих учасників відсутні одні ті самі документи, досвід виконання таких виробів, а у ТзОВ "Владар Україна" та ФОП "Гаврішова Світлана Олександрівна" ще однакова спільність, з незначним відхиленням, в по-кроковому проведенню торгів та суми їх завершення з різницею у 1 000 (одну тисячу) грн. по кожному тендеру.

На підставі ст..17 , та ч.7 ст. 28 Закону «Про здійснення державних закупівель»,
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо є факти впливу на Замовника з метою прийняття рішення щодо визначення переможця та застосування Замовником певної процедури закупівлі, або учасники пов’язані між собою.

Згідно із статтею 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- вільного переміщення товарів;
- свободи надання послуг.
Вказані порушення не відповідають вказаним вище принципам добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості.
Крім того, вказані вище факти прямо порушують права скаржника, як учасника конкурсних торгів та можливого їх переможця, оскільки останній єдиний з учасників торгів відповідає критеріям, вказаним в документації конкурсних торгів, має необхідну матеріально-технічну базу, інженерно-технічний склад, досвід виконання цих робіт, підтверджений угодами з ПАТ «Укрзалізниця» та дійсно поставляв дану продукцію з 2009 по 2013 роки підрозділам ПАТ «Укрзалізниця». Загалом поставлено 4 460 крісел у вигляді 6-ти, 3-х та 2-х місних блоків сидінь належної якості та вимог ПАТ «Українська залізниця».

Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про здійснення державних закупівель»,
прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників, які не відповідність технічним вимогам визначених Тендерною документацією на закупівлю запасних частин до пасажирських вагонів: КОД ДК 021-2015—34630000-2,
3. Призупинити процедуру визнаття переможця на строк до винесення рішення за даною скаргою.
«31» травня 2018 р.
Директор ТзОВ «БРАШ» Сич Т.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2018 16:27
Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є зокрема забезпечення державного захисту конкуренції у сфері державних закупівель. АМКУ здійснює свою діяльність на підставі законодавства про захист економічної конкуренції, що ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України і складається із Закону України “Про захист економічної конкуренції”, Закону України “Про Антимонопольний комітет України” (далі – Закон про АМКУ), Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”, інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Згідно зі статтею 7 Закону про АМКУ у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має, зокрема такі повноваження: розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції.
Окрім того, відповідно до ч.3 ст.30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через 5 днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Також, згідно ч.2 ст. 32 Закону «учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».
Таким чином, пропонуємо Вам скористатись вищенаведеними нормами Закону України «Про публічні закупівлі» у разі виявлення порушень стосовно проведених процедур закупівель з боку Замовника та захисту своїх прав

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. запасні частини до пасажирських вагонів
Опис предмету закупівлі:
запасні частини до пасажирських вагонів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 338 007,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 690,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3380 UAH

Аукціон

Початок: 25 травня 2018 15:57
Закінчення: 25 травня 2018 16:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

27 шт
Вікно вузьке з кватиркою
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., Синельникове, вул. Харківська 1а; смт. Іларіонове
Дата доставки: 31 грудня 2018
9 шт
Вікно з кватиркою (туалетне)
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., Синельникове, вул. Харківська, 1а; смт. Іларіонове
Дата доставки: 31 грудня 2018
3168 шт
Кляммер
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., Синельникове, вул. Харківська, 1а; смт. Іларіонове
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА" 268 704,00
UAH з ПДВ
268 704,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" 338 007,60
UAH з ПДВ
338 007,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 16:51
Licenziya.zip
24 травня 2018 16:51
Dovirenist_Dmytrenko 271217.zip
24 травня 2018 16:51
BG 3180-18G TOV VU.zip
24 травня 2018 16:51
ТУ7.pdf
24 травня 2018 16:51
ТУ6.pdf
24 травня 2018 16:50
ТУ5.pdf
24 травня 2018 16:50
ТУ4.pdf
24 травня 2018 16:50
ТУ3.pdf
24 травня 2018 16:50
ТУ2.pdf
24 травня 2018 16:50
ТУ1.pdf
24 травня 2018 16:50
Паспорт на вікно_.pdf
24 травня 2018 16:50
Назначение продукции_.pdf
24 травня 2018 16:50
Декларация.pdf
24 травня 2018 16:50
7 Захист довкілля.pdf
24 травня 2018 16:50
5 Информація.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_ТУ7.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_ТУ6.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_ТУ5.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_ТУ4.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_ТУ3.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_ТУ2.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_ТУ1.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_Декларация.pdf
24 травня 2018 16:50
Статут с печатью2.pdf
24 травня 2018 16:50
Статут с печатью1.pdf
24 травня 2018 16:50
Протокол с печатью.pdf
24 травня 2018 16:50
Приказ.pdf
24 травня 2018 16:50
ПДВ.pdf
24 травня 2018 16:50
Додаток 6. Лот 1.pdf
24 травня 2018 16:50
Додаток 5.pdf
24 травня 2018 16:50
2.1 Відсутність підстав.pdf
24 травня 2018 16:50
1.3.Обладнання.pdf
24 травня 2018 16:50
1.2. Працівники.pdf
24 травня 2018 16:50
Підписаний_Приказ.pdf
24 травня 2018 16:49
Підписаний_ПДВ.pdf
24 травня 2018 16:49
Підписаний_Додаток 5.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 11:52
ЦСАН.pdf
24 травня 2018 11:52
ТУ У 35.2-25221038-011_2005.pdf
24 травня 2018 11:52
ТУ У 35.2-25221038-005_2008.pdf
24 травня 2018 11:52
СертификатISO9001.pdf
24 травня 2018 11:52
СВ вікна.pdf
24 травня 2018 11:52
Письмо ДОСЖД.pdf
24 травня 2018 11:52
Паспорт_клямер.pdf
24 травня 2018 11:52
Паспорт_вікна.pdf
24 травня 2018 11:52
Настанова з екпл.pdf
24 травня 2018 11:52
Лист ЦУО.pdf
24 травня 2018 11:52
Лист ЦЛ.pdf
24 травня 2018 11:52
ДВ_вікна_клямер.pdf
24 травня 2018 11:52
Данні на товар_вікна.pdf
24 травня 2018 11:52
ГЛ декларація.pdf
24 травня 2018 11:52
Висновок СЕС.pdf
24 травня 2018 11:52
Висновок СЕС ТУ.pdf
24 травня 2018 11:52
Статут.pdf
24 травня 2018 11:52
Протокол о смене ГД.pdf
24 травня 2018 11:52
Проект_договору.pdf
24 травня 2018 11:52
Наказ Шульженко Во ГД.pdf
24 травня 2018 11:52
Довідка_ст17.pdf
24 травня 2018 11:52
Довідка_працівників.pdf
24 травня 2018 11:52
Довідка_обладнання.pdf
24 травня 2018 11:52
Довідка_договора.pdf
24 травня 2018 11:52
Довідка_довкілля.pdf
24 травня 2018 11:52
Довідка_анти.pdf
24 травня 2018 11:52
Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2018 11:52
Пропозиція_вікна.pdf.p7s
24 травня 2018 11:52
Пропозиція_вікна.pdf
24 травня 2018 11:52
Лiцензiя_-_копия.zip
24 травня 2018 11:52
Довереност__Рыжий.zip
24 травня 2018 11:52
БГ_2895_ТОВ_НВП_Рiст.zip

Публічні документи

24 травня 2018 17:01
Тех.документи.zip
24 травня 2018 17:01
Тендерна пропозиція.zip
24 травня 2018 17:01
Квал. документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ"

ФОП "ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2621416082
Відхилено 160 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 15:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА"
#39290839
Відхилено 268 704,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 16:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ"
#25221038
Переможець 338 007,60
UAH з ПДВ
22 червня 2018 16:25

Документи

22 червня 2018 15:51
Електронний підпис
22 червня 2018 15:51
ГАВРІШОВА - відх1.doc
04 червня 2018 16:41
Електронний підпис
25 травня 2018 16:25
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

22 червня 2018 16:12
Електронний підпис

Документи

22 червня 2018 16:25
Електронний підпис
22 червня 2018 16:25
РІСТ - перемож.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ"
#25221038
338 007,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 16:25
Електронний підпис
22 червня 2018 16:25
РІСТ - перемож.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 16:47
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:15
18636 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:15
1_18636.pdf укладений
27 грудня 2018 16:15
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 17:15
Договор.pdf укладений
06 липня 2018 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-18636/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПР/НХ-18636/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 338 007,60
UAH з ПДВ