Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 Фармацевтична продукція (33652300-8 Імуносупресивні засоби (Такролимус; Такролимус; Циклоспорин; Циклоспорин; Мофетилу мікофенат; Мікофенолова кислота;Метилпреднізолон)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2018-05-03-002624-a ● f7134d2105b84ff1803c88869e797ca4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинська обласна клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21 |
Контактна особа: |
Надія Іванівна Якушик +380332773105 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2018 19:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2018 11:57 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Всі необхідні вимоги до предмета закупівлі подано в Додатку 1 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98 упаковка
Сандімун Неорал, капсули м’які по 50 мг №50 (5х10) у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
120 упаковка
Міфортик, таблетки вкриті оболонкою, кишковорозчинні по 180 мг №120 (10х12) у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
47 упаковка
Сандімун Неорал, капсули м’які по 25 мг №50 (5х10) у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
219 упаковка
Метипред 4 мг №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
47 упаковка
Програф капсули тверді по 0,5 мг №50 (10х5) у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
286 упаковка
Програф капсули тверді по 1 мг №50 (10х5) у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
103 упаковка
Селлсепт, Капсули по 250 мг №100 (10х10) у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2018 19:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2018 19:58 |
ВОКЛ ТД -зі змінами.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників
Дата подання: 08 травня 2018 17:20
Дата відповіді: 11 травня 2018 17:09
Для забезпечення дотримання основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ "Про публічні закупівлі", передбачених ст. 3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників, просимо Вас розділити предмет закупівлі: 33600000-6 Фармацевтична продукція (33652300-8 Імуносупресивні засоби (Такролимус; Такролимус; Циклоспорин; Циклоспорин; Мофетилу мікофенат; Мікофенолова кислота; Метилпреднізолон) на окремі лоти. 7 найменувань лікарських засобів в одному переліку штучно унеможливлює доступ суб’єктів господарювання до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія, яка має повний перелік препаратів, що створює монопольне становище для окремих учасників ринку та суперечить принципу недискримінації учасників. Також замовник у тендерній документації всупереч ЗУ "Про публічні закупівлі" фактично обмежив можливість подання учасниками еквівалентів лікарських засобів, та вимагає подання документів, які не передбачені законодавством України (копії заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів). Просимо замовника розділити позиції на лоти та виключити вимоги, які обмежують конкуренцію, що надасть можливість для участі в торгах більшої кількості компаній та економії бюджету. В інакшому випадку будемо змушені звернутися з оскарженням даної процедури до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 року і не містить будь які переваги для жодного з учасників які бажають взяти участь у торгах.
За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою забезпечення безперебійного процесу лікування хворих, надання належно організованої медичної допомоги пацієнтам, замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення повної потреби у всіх лікарських засобах в рамках чинного законодавства у сфері публічних закупівель, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку. Відсутність одно з засобів призведе до неможливості (або несвоєчасності ) застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також в заперечення до вимоги зазначаємо, згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Постачальниками даних препаратів в Україні є ряд компаній, принципи вільної конкуренції зберігаються, та відсутня будь-яка дискримінація учасників торгів.
Також зазначаємо, що назви лікарських препаратів на які оголошено закупівлю не визначаються спеціалістами Волинської обласної клінічної лікарні, а індивідуально призначені для кожного пацієнта Державної установою «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України, а тому ні лікарі Волинської обласної клінічної лікарні, ні тим більше тендерний комітет Волинської обласної клінічної лікарні не вправі змінити обов’язкові вказівки медичної установи на призначення необхідними лікарськими препаратами. Таким чином, Волинська обласна клінічна лікарня не може зазначити в тендерній документації вираз «або еквівалент», щодо даних конкретних препаратів.
Щодо визначення обсягів закупівлі у товарних знаках повідомляємо, що відповідно до порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів затвердженого наказом МОЗ України 19.07.2005 № 360 Відпуск лікарських засобів здійснюється з урахуванням норм відпуску, визначених у п. 1.22 Правил. Порушення первинної упаковки лікарського засобу не дозволяється.
За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою забезпечення безперебійного процесу лікування хворих, надання належно організованої медичної допомоги пацієнтам, замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення повної потреби у всіх лікарських засобах в рамках чинного законодавства у сфері публічних закупівель, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку. Відсутність одно з засобів призведе до неможливості (або несвоєчасності ) застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також в заперечення до вимоги зазначаємо, згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Постачальниками даних препаратів в Україні є ряд компаній, принципи вільної конкуренції зберігаються, та відсутня будь-яка дискримінація учасників торгів.
Також зазначаємо, що назви лікарських препаратів на які оголошено закупівлю не визначаються спеціалістами Волинської обласної клінічної лікарні, а індивідуально призначені для кожного пацієнта Державної установою «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України, а тому ні лікарі Волинської обласної клінічної лікарні, ні тим більше тендерний комітет Волинської обласної клінічної лікарні не вправі змінити обов’язкові вказівки медичної установи на призначення необхідними лікарськими препаратами. Таким чином, Волинська обласна клінічна лікарня не може зазначити в тендерній документації вираз «або еквівалент», щодо даних конкретних препаратів.
Щодо визначення обсягів закупівлі у товарних знаках повідомляємо, що відповідно до порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів затвердженого наказом МОЗ України 19.07.2005 № 360 Відпуск лікарських засобів здійснюється з урахуванням норм відпуску, визначених у п. 1.22 Правил. Порушення первинної упаковки лікарського засобу не дозволяється.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 10 травня 2018 17:33
Дата відповіді: 11 травня 2018 17:09
Вимоги тендерної документації порушують чинне законодавство України.
1. У загальному переліку препаратів (додаток 1) зазначено лікарський засіб, МНН якого виробляється лише одним виробником, що не дає можливості учасникам, які не можуть запропонувати продукцію одного конкретного виробника, подати свою пропозицію за всім переліком препаратів, тобто усуває конкуренцію і є дискримінаційною умовою.
2. У загальному переліку встановлені конкретні фасування препаратів, які притаманні заздалегідь визначеним виробникам, і при цьому закупівлю планується здійснити в упаковках, а не в товарних одиницях (наприклад, капсулах), що сприяє певним виробникам та учасникам.
3. Тендерною документацією передбачається надання копій заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри. Однак, така вимога є неправомірною і носить дискримінаційний характер, оскільки Законом України «Про лікарські засоби» (стаття 9) встановлено, що лікарські засоби допускаються до застосування в Україні після їх державної реєстрації, крім випадків, передбачених цим Законом. Згідно Закону, рішення про відмову в державній реєстрації лікарського засобу приймається, якщо не підтверджуються висновки щодо його ефективності та безпечності. Таким чином, якщо лікарський засіб зареєстровано в України, це означає що його ефективність та безпечність підтверджені, біоеквівалентність з референтним препаратом доведена, і необхідності подання учасниками інших документів законодавство не передбачає.
Зважаючи на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, передбачивши можливість подання пропозицій за окремими частинами предмету закупівлі (лотами), визначити обсяги закупівлі у товарних одиницях (капсулах) та виключити пункт 1 додатку 1, що містить вимогу щодо надання документів, що підтверджують біоеквівалентність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 року і не містить будь які переваги для жодного з учасників які бажають взяти участь у торгах.
За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою забезпечення безперебійного процесу лікування хворих, надання належно організованої медичної допомоги пацієнтам, замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення повної потреби у всіх лікарських засобах в рамках чинного законодавства у сфері публічних закупівель, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку. Відсутність одно з засобів призведе до неможливості (або несвоєчасності ) застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також в заперечення до вимоги зазначаємо, згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Постачальниками даних препаратів в Україні є ряд компаній, принципи вільної конкуренції зберігаються, та відсутня будь-яка дискримінація учасників торгів.
Також зазначаємо, що назви лікарських препаратів на які оголошено закупівлю не визначаються спеціалістами Волинської обласної клінічної лікарні, а індивідуально призначені для кожного пацієнта Державної установою «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України, а тому ні лікарі Волинської обласної клінічної лікарні, ні тим більше тендерний комітет Волинської обласної клінічної лікарні не вправі змінити обов’язкові вказівки медичної установи на призначення необхідними лікарськими препаратами. Таким чином, Волинська обласна клінічна лікарня не може зазначити в тендерній документації вираз «або еквівалент», щодо даних конкретних препаратів.
Щодо визначення обсягів закупівлі у товарних знаках повідомляємо, що відповідно до порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів затвердженого наказом МОЗ України 19.07.2005 № 360 Відпуск лікарських засобів здійснюється з урахуванням норм відпуску, визначених у п. 1.22 Правил. Порушення первинної упаковки лікарського засобу не дозволяється.
За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою забезпечення безперебійного процесу лікування хворих, надання належно організованої медичної допомоги пацієнтам, замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення повної потреби у всіх лікарських засобах в рамках чинного законодавства у сфері публічних закупівель, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку. Відсутність одно з засобів призведе до неможливості (або несвоєчасності ) застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також в заперечення до вимоги зазначаємо, згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Постачальниками даних препаратів в Україні є ряд компаній, принципи вільної конкуренції зберігаються, та відсутня будь-яка дискримінація учасників торгів.
Також зазначаємо, що назви лікарських препаратів на які оголошено закупівлю не визначаються спеціалістами Волинської обласної клінічної лікарні, а індивідуально призначені для кожного пацієнта Державної установою «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України, а тому ні лікарі Волинської обласної клінічної лікарні, ні тим більше тендерний комітет Волинської обласної клінічної лікарні не вправі змінити обов’язкові вказівки медичної установи на призначення необхідними лікарськими препаратами. Таким чином, Волинська обласна клінічна лікарня не може зазначити в тендерній документації вираз «або еквівалент», щодо даних конкретних препаратів.
Щодо визначення обсягів закупівлі у товарних знаках повідомляємо, що відповідно до порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів затвердженого наказом МОЗ України 19.07.2005 № 360 Відпуск лікарських засобів здійснюється з урахуванням норм відпуску, визначених у п. 1.22 Правил. Порушення первинної упаковки лікарського засобу не дозволяється.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2018 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РФО" (ПП "РФО") |
1 575 488,60
UAH з ПДВ
|
1 527 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
1 591 170,25
UAH з ПДВ
|
1 538 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Людмила-Фарм" |
1 589 586,21
UAH з ПДВ
|
1 556 776,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БаДМ" |
1 573 604,55
UAH з ПДВ
|
1 557 604,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РФО" (ПП "РФО") #40713945 |
Переможець |
1 527 488,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2018 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2018 11:22
|
Договір 1604.pdf | укладений |
06 червня 2018 11:17
|