Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Milk and cream
Очікувана вартість
7 079 469,66 UAH
UA-2018-05-03-001114-b 167157781fb348aca3f66d44038770cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлов Богдан

+380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Belov Bogdan
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 травня 2018 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 06 серпня 2018 12:39
Очікувана вартість: 7 079 469,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 707,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35397.35 UAH
Publication date: 03 травня 2018 15:08
Enquiries until: 25 травня 2018 09:00
Complaints submission until: до 31 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 7 079 470 UAH including VAT
Minimal lowering step: 708 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
331902 од.
Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Milk and cream
CPV: 15510000-6
Період постачання: з 02 липня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2018 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 13:10
молоко та вершки.doc
25 травня 2018 13:10
1_продукти (1).doc
03 травня 2018 15:05
продукти договір.doc
25 травня 2018 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 13:10
молоко та вершки.doc
25 травня 2018 13:10
1_продукти (1).doc
03 травня 2018 15:05
продукти.doc
03 травня 2018 15:05
продукти договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Визначення аналогічного товару
Дата подання: 25 травня 2018 00:31
Дата відповіді: 25 травня 2018 13:51
Просимо усунути дискримінаційні вимоги по підтвердженню кваліфікаційних критерієв , а саме –визначення (2 частина п.5.1. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції») «Аналогічного товару» за ЄЗС ДК 021:2015, Причина- до 2018 року паралельно діяв ДКПП 016:2010 ,тому в договорах та Позитивних відгуках міститься посиланя па продукцію за кодами ДКПП 016:2010. Наприклад ; «Молоко пастеризоване 2,5% », що є предметом закупівлі за ДК продуктів харчування та послуг 016:2010 має код 10.51.1 «Молоко та вершки рідинні,оброблені».Тому така назва і код присутні в аналогічних договорах та відгуках за 2016 рік . Тому просимо додати ДКПП 016:2010 для визначення аналогічного товару або надати роз'яснення. Також , просимо надати роз'яснення о можливості долучення та підтвердження виконнаня аналогічних комерційних договорів, де назва предмету продажу та його об'єм фіксуєтья лише видатковими накладними та актами звірок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення надаємо наступні роз’яснення:
1. у складі тендерної пропозиції учасники обов’язково надають відгук та договір постачання. У вищевказаних документах зазначена назва товару, яка дає можливість визначити назву предмету закупівлі та його відповідність ЄЗС ДК 021:2015;
2. учасник може долучити комерційні договори, а також видаткові накладні та акти звірок, в яких зазначена назва предмету закупівлі та об’єм поставок.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 25 травня 2018 00:48
Дата відповіді: 25 травня 2018 13:13
Просимо усунути дискримінаційні вимоги по підтвердженню кваліфікаційних критерієв для великих підприємств-виробників (що також йдуть в протеріч з п.13 . « Н А К А З 01.06.2005 N 242/329» МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ) , а саме: ⦁ п.5.3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ( підтвердження наявності офіційно зареєстрованих та проходження ними медоглядів (виписки з трудових книжок та копії санкнижки))- пропонуємо викласти в слідуючий редакції : «3.Наявність працівників відповідної кваліфікації , які будуть безпосередньо задіяні у виконанні договору (або їх мінімальна кількість) (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед.оглядів) у т.ч.: ⦁ водіїв; ⦁ комірників; ⦁ вантажників; ⦁ товарознавців.» ⦁ п.5.2.2. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»- підтвердження наявності транспортних засобів для перевезення продуктів харчування (копія реєстраційного посвідчення)- пропонуємо викласти в слідуючий редакції : «2.2. транспортні засоби для перевезення продуктів харчування , які будуть безпосередньо задіяні у виконанні договору» (або їх мінімальна кількість). Обгрунтування. Наприклад : На молочному підприємстві «ПАТ «Юрія» (яке є одним із найбільших підприємств м.Черкас) офіційно працює близько 1 000 працівників та має у власності близько 150 одиниць автомобільного транспорту. Деякі категорії працівників, згідно закону, не зобов’язані мати санітарні книжки. Деяка частина автотранспорту задіяна на постійній основі в інших регіонах України. Надання такого об'єму інформації (згідно вимог тендерної документації) ставить в нерівні умови з іншими учасниками та зокрема порушує ст.3 "Закону про публічні закупівлі"-"Оновні принципи закупівель в Україні -недискримінація учасників,максимальна економія та ефективність,об'єктивна та не упереджена оцінка тендерних пропозицій".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни в тендерну документацію
Зміни до кваліфікаційних вимог
Дата подання: 25 травня 2018 00:52
Дата відповіді: 25 травня 2018 15:02
Враховуючи високу соціальну відповідальність за поставку якісної продукції в ДНЗ м.Черкас, вважаємо за доцільне внести зміни по п.2.3 розділу 5 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» (Кваліфікаційні критерії) та викласти в такій редакції: «2.3.Додатково учасник повинен надати в складі пропозиції нотаріально завірену копію  експлуатаційного дозволу із додатками (АКТ складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами), що виданий на виконання вимог відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та наказу Мінагрополітики від 10.02.2016 р.№ 39 , а також дані про реєстраційний номер потужностей суб’єкта господарювання для транспортування харчових продуктів" Ці вимоги допоможуть більш ретельно вибирати постачальників продуктів харчування в ДНЗ міста (На виконання п.13 . « Н А К А З 01.06.2005 N 242/329» МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що з метою недопущення обмеження конкуренції під час проведення торгів, редакція ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» р. ІІІ тендерної документації залишається без змін в частині:
Додатково, на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам за п.2,3, учасник надає:
- копію чинного експлуатаційного дозволу для оператора ринку, що проводить діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що виданий на виконання ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продктів»;
- довідку, у довільній формі, у якій зазначається особистий реєстраційний номер у державному реєстрі потужностей операторів ринку за наступними видами діяльності: зберігання, реалізація харчових продуктів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-03-001114-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 13 травня 2018 21:37
Щодо дискримінаційний умов
Просимо обґрунтувати необхідність встановлення такого критерію як постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Вважаємо таку вимогу дискримінаціною.
Наше підприємство не має досвіду поставок молочної продукції на 3,5 млн. грн., однак має тривалий та успішний досвід поставок молочної продукції у менших обсягах, який дозволяє нам з впевненістю гарантувати поставки продукції. Також можемо надати вам численні відгуки наших клієнтів.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певної необґрунтованої кількості договорів, які повинен виконати учасник, періоду, в якому повинні були бути виконані такі договори, вартісного обсягу предмета закупівлі.
Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК за серпень 2012 року) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації конкурсних торгів необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних
договорів за предметом закупівлі - «вугілля кам'яне», а саме:
- підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів на постачання вугілля конкретних марок (а не вугілля кам'яного взагалі);
- обмеження суми аналогічних договорів, яка повинна складати не менш ніж 500 тис. грн.;
- надання договорів на постачання вугілля бюджетним установам.
АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними та зобов’язав замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 11:09
За результатами уважного розгляду Вашої вимоги повідомляємо про те, що закупівля молока та вершків різних здійснюється для забезпечення харчуванням дітей дошкільно-навчальних закладів міста. Цей процес є вкрай соціально важливим для забезпечення здоров’я дітей. Встановлення кваліфікаційних вимог до учасників, в тому числі, досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням певних обсягів здійснених поставок дає можливість мінімізувати загрозу безперебійного постачання молока та вершків та нанесенню шкоди здоров’ю дітей. При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома або іншою кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури). З огляду на вищевикладене, вважаємо, що встановлені замовником кваліфікаційні вимоги повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не містять дискримінаційних вимог.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-03-001114-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПРОД-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41198662
Дата подання: 09 липня 2018 23:28
оскарження рішення замовника
Вих.№ 350-2 від «9» липня 2018 року До Антимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: СКАРЖНИК (СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД ЮГ» 67661, Одеська обл., Біляївський район, с.Нерубайське, пров. Комарова, 2 Код ЄДРПОУ: 41198662 тел.+38 (063) 952 68 73 E-mail: prodsouth@ukr.net Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 36299692) Адреса: 18000, Україна, Черкаська обл. обл., Черкаси,ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 Інформація про закупівлю ID: 167157781fb348aca3f66d44038770cd Ідентифікатор закупівлі:UA-2018-05-03-001114-b СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 03 травня 2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) ДЕПАРТАМЕНТОМ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник, департамент освіти) було оприлюднене оголошення UA-2018-05-03-001114-b про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки. Очікувана вартість закупівлі - 7 079 469,66 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОД-ЮГ» (далі – ТОВ «ПРОД-ЮГ», суб’єкт оскарження) приймало участь в даній процедурі закупівлі. 03 липня 2018 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення щодо розгляду тендерної пропозиції учасників ТОВ «Каштан-Плюс», ТОВ «ПРОД-ЮГ» та Публічне акціонерне товариство «ЮРІЯ», про що вказано в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 20 від 03.07.2018 року (далі – Протокол). Згідно з Протоколом в результаті розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону) виявлено наступне: за результатами розгляду тендерної пропозицій учасників ТОВ «Каштан-Плюс» та Публічне акціонерне товариство «ЮРІЯ» встановлено повну відповідність пропозиції технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, з огляду на що учасників ТОВ «Каштан-Плюс»та Публічне акціонерне товариство «ЮРІЯ» допущено до автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОД-ЮГ» була відхилена.Підставою для відхилення зазначено наступне: За результатами розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ПРОД-ЮГ» встановлено, що всупереч вимогам п. 1 ч. 5 p. III тендерної документації учасником не надано в складі пропозицій оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі (не менше 3539734,83 грн.), а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов'язково вказати у відгуці(-ках); всупереч вимогам п. 3 ч.5 p. III тендерної пропозиції учасником не надано копії документів, завірені учасником, якi підтверджують офіційно зареєстрованих, найманих вантажників та товарознавців. Суб’єкт оскарження не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Таке рішенні Замовника спричинило порушення прав суб’єкта оскарження як одного з учасників закупівлі. Отже, оскаржуване рішення тендерного комітету Замовника у вигляді Протоколу, підлягає скасуванню. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб'єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно з ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, дана скарга подана до органу оскарження з дотриманням встановленим діючим законодавством України строків. Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: Порушення процедури закупівлі, дії замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; • інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону (згідно Додатку 1 цієї документації); • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); • документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону : Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: 1. Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Аналогічним вважається будь-який товар, визначений за показниками п’ятої-восьмої цифри ЄЗС ДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки. 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо задіяні у виконанні договору (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед. оглядів) у т.ч.:  водіїв;  комірників;  вантажників;  товарознавців. У разі користування послугами з перевезення продуктів, надати копію сан.книжки на водія підприємства, яке надає відповідні послуги. Щодо вимоги Замовника, встановленої п. 1 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації - Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Аналогічним вважається будь-який товар, визначений за показниками п’ятої-восьмої цифри ЄЗСДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки. Тобто, Замовник вимагав надати: оригінал(и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі та копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. Замовником в тендерній документації не встановлено вимогу надання відгуку виключно за виконаними договорами, зазначення у відгуку кількісного або вартісного показнику виконання договору. Учасником було надано оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару (продукція харчової промисловості за ДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки) від 01.06.2018 № 01-11-522 за договорами № 76 від 19.02.2018, № 56 від 12.02.2018,№ 177 від 16.04.2018,виданий відділом освіти Чорноморської міської ради. Відгук містить інформацію про виконання договорів№ 76 від 19.02.2018, № 56 від 12.02.2018, № 177 від 16.04.2018, а саме у відгуку вказано, що ТОВ «ПРОД-ЮГ» в повній мірі виконало умови вказаних договорів № 76 від 19.02.2018 та № 177 від 16.04.2018, та виконує умови договору № 56 від 12.02.2018. Факт виконання договорів можна перевірити на сайті https://www.007.org.ua, який є загальнодоступним ресурсом для перевірки бюджетних транзакцій за укладеними договорами. Також, учасником надано копії договорів постачання товару за ДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки за вищевказаним відгуком, укладених між ТОВ «ПРОД-ЮГ» та відділом освіти Чорноморської міської ради, на поставку в ДНЗ м. Чорноморська продуктів харчування за ДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки, а саме: - копію договору № 76 від 19.02.2018, зі змінами від 27.02.2018, від 13.03.2018 та від 26.03.2018 (додаткова угода № 3) на загальну суму поставки 199976,40 грн. - копію договору № 177 від 16.04.2018на загальну вартість поставок – 199 976,40 грн.; - копію договору № 56 від 12.02.2018 на загальну вартість поставок – 2 021 956,00 грн. Учасником надано оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару (за кодом ДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки) від 01.03.2018 № 05/01-17-290 за договором про закупівлю за державні кошти №22-Т від 19.01.2018, виданий Відділом освіти Ізмаїльської міської ради. Відгук містить інформацію про виконання договору про закупівлю за державні кошти №22-Т від 19.01.2018, а саме у відгуку вказано, що продукція поставляється в установлені строки. Факт виконання договорів можна перевірити на сайті https://www.007.org.ua, який є загальнодоступним ресурсом для перевірки бюджетних транзакцій за укладеними договорами. Також, учасником надано копію договору про закупівлю за державні кошти №22-Т від 19.01.2018 за вищевказаним відгуком, укладеного між ТОВ «ПРОД-ЮГ» та Відділом освіти Ізмаїльської міської ради, предметом якого є товар за ДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки (молоко) з ціною договору 1 980 000,00 грн. Учасником надано оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару (за кодом ДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки) від 13.12.2017 №01-016/676 за договором № 14-ТД від 01.12.2017, виданий Спеціалізованим Одеським санаторієм «Салют». Відгук містить інформацію про виконаннядоговору № 14-ТД від 01.12.2017, а саме у відгуку вказано, що продукція поставляється в установлені строки та належній якості. Факт виконання договорів можна перевірити на сайті https://www.007.org.ua, який є загальнодоступним ресурсом для перевірки бюджетних транзакцій за укладеними договорами. Також, учасником надано копію договору№ 14-ТД від 01.12.2017за вищевказаним відгуком, укладеного між ТОВ «ПРОД-ЮГ» та Спеціалізованим Одеським санаторієм «Салют», предметом якого є товар за ДК 021:2015 – 15510000-6-Молоко та вершки з ціною договору 37 860 грн. Додатково, для підтвердження факту виконання вказаного договору ТОВ «ПРОД-ЮГ» надано видаткові накладні та акт звіряння. Отже, ТОВ «ПРОД-ЮГ» надало оригінали позитивних відгуку щодо постачання аналогічного товару в обсязі 4839721,60 грн., що складає більш ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі . Також, ТОВ «ПРОД-ЮГ» надало копії договорів постачання аналогічного товару за вищевказаними відгуками, завірені учасником. Фактичне виконання договорів вказано у відгуках. Вартісний обсяг виконання договорів Замовник, як і будь-яка особа, може перевірити на сайті https://www.007.org.ua. Таким чином, вважаємо, що учасник ТОВ «ПРОД-ЮГ» виконало вимогу , встановлену п. 1 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації - Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Щодо вимоги Замовника, встановленої п. 3 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо задіяні у виконанні договору (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед.оглядів) у т.ч.:  водіїв;  комірників;  вантажників;  товарознавців. У разі користування послугами з перевезення продуктів, надати копію сан.книжки на водія підприємства, яке надає відповідні послуги. Замовник в даній вимозі не встановив копіями яких саме документів має підтверджуватись наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед. оглядів. ТОВ «ПРОД-ЮГ» надало копії наказів №7/К від 30.11.2017 про призначення на посаду водія Калачова О.В. та Артемчука А.В., та №8/К від 01.12.2017 про призначення на посаду комірника Белея Д.О. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ» надало довідку від 30.05.2018 № 290-3, якою повідомило про те, що посади вантажника та товарознавця на підприємстві відсутні, оскільки комірник виконує обов’язки вантажника та товарознавця. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ» надало діючий штатний розпис. Вважаємо, що наданням вказаних документівТОВ «ПРОД-ЮГ» виконало вимогу Замовника, встановлену в п. 3 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації щодо надання копій документів, завірених учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед.оглядів) у т.ч.:  водіїв;  комірників;  вантажників;  товарознавців. ТОВ «ПРОД-ЮГ» в складі тендерної пропозиції надало Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів №Ua.Б.027-086-17 зареєстрований 01 листопада 2017 р, яким підтверджується, що підприємство забезпечує захист споживачів своєї харчової продукції від небезпек, що можуть супроводжувати її зберігання та розповсюдження. Також, ТОВ «ПРОД-ЮГ» в складі тендерної пропозиції надало Сертифікат на систему управління якістю №UA.QS.027-198-17зареєстрований 01 листопада 2017 р., яким підтверджується, що підприємство відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і забезпечує впевненість всіх зацікавлених сторін у тому, що: • організація здатна стабільно поставляти якісну продукцію, яка відповідає вимогам нормативних документів і задовольняє запити замовника; • організація зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи управління якістю, у тому числі процесів, спрямованих на постійне її поліпшення. Вказаними Сертифікатами ТОВ «ПРОД-ЮГ» додатково підтверджує управлінську здатність та матеріально-технічну базу для виконання зобов’язань за укладеними договорами вчасно та якісно. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ПРОД-ЮГ», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ПРОД-ЮГ» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як такою, що допущена до автоматичної оцінки тендерних пропозицій. На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 8 та 42 Конституції України, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», прошу 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Розглянути скаргу та надати правову оцінку обставинам, викладеним у скарзі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень ДЕПАРТАМЕНТОМ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель . 4. Зобов’язати ДЕПАРТАМЕНТОМ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати своє рішення, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 20 від 03.07.2018 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. Директор ТОВ "Прод-Юг"_______________________ Г.А. Калачова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 липня 2018 18:23

Документи подані скаржником

09 липня 2018 23:28
платіжне доручення
09 липня 2018 23:28
скарга
26 липня 2018 19:04
додаток до скарги
26 липня 2018 19:04
додаток до скарги

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000032 ● cc38ce7921a0413eb5c1657b85e97807
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 14:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.08.2020 № 52
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о начальника Тетяна Святокум

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.08.2020 № 52

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-05-03-01114-b 03.05.2018 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-09 16:14:42

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-05-03-001114-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору поставки товару від 17.08.2018 № 24 (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даних торгів.
У разі, якщо Договір виконаний, просимо надати пояснення стосовно відсутності в електронній системі закупівель, оприлюдненого, відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», звіту про виконання договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-11 14:12:56

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-05-03-001114-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, наказу Державної аудиторської служби України від 04.09.2020 № 250 «Про внесення змін до Інструкції з планування діяльності органів державного фінансового контролю» постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно з умовами додаткових угод від 14.09.2018 № 2, від 19.11.2018 № 3, від 14.12.2018 № 4, від 15.01.2019 № 7, від 11.02.2019 № 9 до договору поставки товару від 17.08.2018 № 24, укладеного Вами з Товариством з обмеженою відповідальністю «Каштан Плюс», внесено зміни до даного договору в частині зміни ціни (підвищення) за одиницю товару.
Просимо надати інформацію та документи, підтверджуючі коливання ціни товару на ринку на підставі яких укладено вищезазначені додаткові угоди.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2018
UA-2018-05-03-001114-b167157781fb348aca3f66d44038770cd
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Каштан-Плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ Документи
Відхилено
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

07 серпня 2018 15:49
д-ти переможця торгів.pdf
01 червня 2018 14:47
трудові2.pdf
01 червня 2018 14:47
трудові1.pdf
01 червня 2018 14:47
документи.pdf
01 червня 2018 14:47
садики2.pdf
01 червня 2018 14:47
молоко.pdf

Публічні документи

01 червня 2018 22:07
Електронний підпис
01 червня 2018 22:06
салют молоко договор.pdf
01 червня 2018 22:06
договор молоко.pdf
01 червня 2018 22:06
якісне.PDF
01 червня 2018 22:06
холодильник проект.pdf
01 червня 2018 22:06
уставнi.pdf
01 червня 2018 22:06
проект договору.pdf
01 червня 2018 22:06
повноваження на пiдпис.pdf
01 червня 2018 22:06
МТБ.pdf
01 червня 2018 22:06
документи держустанов.pdf
01 червня 2018 22:06
декларація 2.PDF
01 червня 2018 22:06
декларація 1.PDF
01 червня 2018 22:06
ВИТЯГ.pdf
01 червня 2018 22:06
акт обстеження складу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс

ТОВ ПРОД-ЮГ

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 5 147 800,00
UAH з ПДВ
3 903 167,00
UAH з ПДВ
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 7 069 512,60
UAH з ПДВ
3 903 167,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2018 15:49
д-ти переможця торгів.pdf
01 червня 2018 14:47
трудові2.pdf
01 червня 2018 14:47
трудові1.pdf
01 червня 2018 14:47
документи.pdf
01 червня 2018 14:47
садики2.pdf
01 червня 2018 14:47
молоко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 3 903 167,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2018 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
3 903 167,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 10:43
дод угода 9 до дог 24 (1).pdf зміни до договору
13 лютого 2019 10:43
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 10:39
дод угода 8 до дог 24 (1).pdf зміни до договору
13 лютого 2019 10:39
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 15:00
дод уг 7 до дог 24 (1).pdf зміни до договору
17 січня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 16:27
дод угода 5 до дог 24 (1).pdf зміни до договору
03 січня 2019 16:27
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 12:21
дод уг 4 до дог 24 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2018 12:21
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 12:40
tmpF74D (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2018 12:40
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2018 14:08
угода 2 від 14.09.2018 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2018 14:07
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2018 09:58
ду 1 до договору №24 (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2018 09:58
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 09:48
договір №24.pdf укладений
17 серпня 2018 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 Закону України - Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік, Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановлего згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML