Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
meat
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Контактна особа: |
Бєлов Богдан +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council |
National ID: | 36299692 |
Contact point: |
Belov Bogdan +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2018 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2018 15:04 |
Очікувана вартість: | 10 602 717,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 060,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 53013.59 UAH |
Publication date: | 03 травня 2018 14:23 |
Enquiries until: | 23 червня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 29 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 липня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 10 602 717 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 060 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2018 21:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2018 21:24 |
зміни до ТД (м'ясо).pdf | |
25 червня 2018 21:24 |
продукти тд.doc | |
03 травня 2018 14:20 |
продукти договір.doc |
25 червня 2018 21:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 червня 2018 21:24 |
зміни до ТД (м'ясо).pdf
|
|||
25 червня 2018 21:24 |
продукти тд.doc
|
|||
03 травня 2018 14:20 |
продукти договір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо таку вимогу дискримінаціною.
Наше підприємство не має досвіду поставок м'яса на 5 млн. грн., однак має тривалий та успішний досвід поставок м'яса у менших обсягах, який дозволяє нам з впевненістю гарантувати поставки продукції. Також можемо надати вам численні відгуки наших клієнтів.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певної необґрунтованої кількості договорів, які повинен виконати учасник, періоду, в якому повинні були бути виконані такі договори, вартісного обсягу предмета закупівлі.
Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК за серпень 2012 року) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації конкурсних торгів необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних
договорів за предметом закупівлі - «вугілля кам'яне», а саме:
- підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів на постачання вугілля конкретних марок (а не вугілля кам'яного взагалі);
- обмеження суми аналогічних договорів, яка повинна складати не менш ніж 500 тис. грн.;
- надання договорів на постачання вугілля бюджетним установам.
АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними та зобов’язав замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію в частині вартісних вимог до аналогічних договорів.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 травня 2018 23:56
Дата подання: 27 серпня 2018 23:46
Дата подання: 07 жовтня 2018 23:48
Дата подання: 18 листопада 2018 21:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-10-000033 ● b3394e21c6dd415aa4636b009eed0635
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2019 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.07.2019 № 70
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Інна КУРЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.07.2019 № 70
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2018-05-03-000930-b, 03.05.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-15 17:38:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-03-000930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав умови договору про закупівлю від 08.01.2019 № 01 не відповідають умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.05.2018 зі змінами від 25.06.2018, в частині строку дії договору? Так, у тендерній документації визначено строк дії договору до 31.12.2018, тоді як у договорі від 08.01.2019 № 01 зазначається, що «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 01.07.2019…».
- з яких підстав у договорі від 08.01.2019 № 1 зазначається, що «Керуючись ст. 631 ЦК України, Сторони дійшли згоди про те, що Договір вступає в силу з 14.12.2018 року», тоді як рішення про намір укласти договір із переможцем торгів прийняте 26.12.2018, а договір підписаний і оприлюднений в електронній системі закупівель лише 08.01.2019?
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору від 08.01.2019 № 01 укладено додаткову угоду від 13.06.2019 № 3 на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження?
- чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 08.01.2019 № 01 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 08.01.2019 № 1 та від 13.06.2019 № 3.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту пояснення через електронну систему закупівель)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПРОД-ЮГ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Каштан-Плюс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КАП-ПРОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КАП-ПРОД" |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Каштан-Плюс |
10 270 219,90
UAH з ПДВ
|
10 270 219,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" |
10 350 000,00
UAH з ПДВ
|
10 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАП-ПРОД" #41029424 |
Рішення скасоване |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 08:52
|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Рішення скасоване |
10 270 219,90
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 08:52
|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Рішення скасоване |
10 270 219,90
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2018 16:25
|
ТОВ "КАП-ПРОД" #41029424 |
Рішення скасоване |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2018 16:23
|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Рішення скасоване |
10 270 219,90
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2018 16:23
|
ТОВ "КАП-ПРОД" #41029424 |
Відхилено |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2018 16:34
|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Переможець |
10 270 219,90
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2018 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 15:55
|
дод угода 4 до дог 1 (1).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2019 16:45
|
ДУ №3 до дог. 1 від 08.01.2019 (2).pdf | зміни до договору |
13 червня 2019 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2019 17:04
|
додаткова 1 до договору 01 (1).pdf | зміни до договору |
08 січня 2019 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2019 16:39
|
договір 01 від 08.01.2019.pdf | укладений |
08 січня 2019 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |