М’ясо
meat
Очікувана вартість
10 602 717,41 UAH
UA-2018-05-03-000930-b 10a42b5807a84fad874ef0ccae5f8f45
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа замовника: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Belov Bogdan
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 09:00
Початок аукціону: 08 серпня 2018 15:04
Очікувана вартість: 10 602 717,41 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53 013,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 060,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 03 травня 2018 14:23
Enquiries until: 23 червня 2018 09:00
Complaints submission until: до 29 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 10 602 717 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 060 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 53 013,59 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103938 од.
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

meat
CPV: 15110000-2
Період постачання: з 02 липня 2018 по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 червня 2018 21:24
Електронний цифровий підпис
25 червня 2018 21:24
зміни до ТД (м'ясо).pdf
25 червня 2018 21:24
продукти тд.doc
03 травня 2018 14:20
продукти договір.doc
25 червня 2018 21:24
Електронний цифровий підпис
03 травня 2018 14:20
Електронний цифровий підпис
25 червня 2018 21:24
зміни до ТД (м'ясо).pdf
25 червня 2018 21:24
продукти тд.doc
03 травня 2018 14:20
продукти.doc
03 травня 2018 14:20
продукти договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 11 травня 2018 17:11
Дата відповіді: 14 травня 2018 16:09
Які саме документи ви вимагаєте на підтвердження офіційного працевлаштування найманих працівників? Чи достатньо Вам копій наказів? Чи потрібні якісь інші документи?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що учаснику на підтвердження офіційного працевлаштування найманих працівників необхідно надати копії трудових книжок (усі сторінки із відомостями про роботу) або, якщо з працівниками укладені цивільно-правові договори, копії таких договорів.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 11 травня 2018 17:11
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:41
Вимога тендерної документації: Наявність працівників відповідної кваліфікації (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед.оглядів) у т.ч.: - водіїв; - комірників; - вантажників; - товарознавців. На нашому підприємстві завідувач складу за своїми функціями виконує також обов'язку товарознавця та комірника. Просимо роз'яснити чи вимагаєте ви обов'язкову наявність водія, комірника, вантажника та товарознавця? Чи достатньо наявності працівників, які за своїми функціональними обов'язками відповідають за цей відрізок роботи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що учаснику достатньо мати в наявності працівників, які за своїми функціональними обов’язками відповідають за різні ділянки роботи. При цьому, учаснику необхідно надати документи, які підтверджують покладені на таких працівників відповідні функціональні обов’язки.
технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 17 травня 2018 09:46
Дата відповіді: 17 травня 2018 10:57
Чи достатньо буде довідки довільної форми для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником?
Відповідь: За результатми Вашого звернення повідомляємо, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі достатньо довідки в довільній формі. При цьому, інформація щодо предмету закупівлі має відповідати найменуванню товару, наведеному у Специфікації, яка викладена у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-03-000930-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 13 травня 2018 21:40
Щодо дискримінаційний умов
Просимо обґрунтувати необхідність встановлення такого критерію як постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Вважаємо таку вимогу дискримінаціною.
Наше підприємство не має досвіду поставок м'яса на 5 млн. грн., однак має тривалий та успішний досвід поставок м'яса у менших обсягах, який дозволяє нам з впевненістю гарантувати поставки продукції. Також можемо надати вам численні відгуки наших клієнтів.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певної необґрунтованої кількості договорів, які повинен виконати учасник, періоду, в якому повинні були бути виконані такі договори, вартісного обсягу предмета закупівлі.
Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК за серпень 2012 року) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації конкурсних торгів необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних
договорів за предметом закупівлі - «вугілля кам'яне», а саме:
- підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів на постачання вугілля конкретних марок (а не вугілля кам'яного взагалі);
- обмеження суми аналогічних договорів, яка повинна складати не менш ніж 500 тис. грн.;
- надання договорів на постачання вугілля бюджетним установам.
АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними та зобов’язав замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію в частині вартісних вимог до аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 11:12
За результатами уважного розгляду Вашої вимоги повідомляємо про те, що закупівля м’яса здійснюється для забезпечення харчуванням дітей дошкільно-навчальних закладів міста. Цей процес є вкрай соціально важливим для забезпечення здоров’я дітей. Встановлення кваліфікаційних вимог до учасників, в тому числі, досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням певних обсягів здійснених поставок дає можливість мінімізувати загрозу безперебійного постачання м’яса та нанесенню шкоди здоров’ю дітей. При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома або іншою кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури). З огляду на вищевикладене, вважаємо, що встановлені замовником кваліфікаційні вимоги повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не містять дискримінаційних вимог.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-03-000930-b.a2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 30 травня 2018 23:56
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити Процедуру закупівлі. 3. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити визначені у скарзі порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та проекту договору та внести відповідні зміни до закупівлю UA-2018-05-03-000930-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 04 червня 2018 22:19
Рішення від 01.06.2018 № 5236 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 червня 2018 22:18
Рішення від 18.06.2018 № 5889.pdf
Дата публікації: 21 червня 2018 18:59
Номер скарги: UA-2018-05-03-000930-b.a3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 27 серпня 2018 23:46
Скарга щодо неправомірного відхилення
Отже, ТОВ «КАП-ПРОД» констатує порушенням свого права на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції, тому вбачає нагальну потребу: - встановлення наявності порушення законодавства під час проведення відкритих торгів у формі неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД»; - скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» та всіх подальших рішень в даній процедурі для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2018-05-03-000930-b. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Каштан-Плюс» переможцем закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2018 20:30
Рішення від 30.08.2018 № 8892.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2018 20:30
Рішення від 14.09.2018 № 9522.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 19:04
Номер скарги: UA-2018-05-03-000930-b.c4
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 07 жовтня 2018 23:48
Щодо повторного незаконного відхилення
На підставі скарги, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2018-05-03-000930-b. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Каштан-Плюс» переможцем закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2018 16:51
рішення від 10.10.2018 № 10403 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 16:51
Рішення від 26.10.2018 № 10995.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 17:48
Номер скарги: UA-2018-05-03-000930-b.a5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 18 листопада 2018 21:51
Щодо неправомірного відхилення 3
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2018-05-03-000930-b. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Каштан-Плюс» переможцем закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b. 4. Зобов’язати замовника визнати скаржника переможцем закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b та прийняти рішення про намір укласти договір.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2018 17:30
Рішення від 21.11.2018 № 11910.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 17:30
Рішення від 07.12.2018 № 12540.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2018 20:13

Документи подані скаржником

30 травня 2018 23:56
Оплата (м'ясо).pdf
31 травня 2018 00:15
Скарга АМКУ (мясо).pdf

Документи подані замовником

08 червня 2018 15:52
пояснення по скарзі.pdf
11 червня 2018 08:18
додаток до пояснення.pdf

Документи подані скаржником

27 серпня 2018 23:46
прот (стр1).pdf
27 серпня 2018 23:46
прот (стр2).pdf
27 серпня 2018 23:46
Вiдхилення.pdf
27 серпня 2018 23:46
продукти тд.doc
27 серпня 2018 23:46
Платіжка 2708.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

30 серпня 2018 20:30
Рішення від 30.08.2018 № 8892.pdf
19 вересня 2018 19:04
Рішення від 14.09.2018 № 9522.pdf

Документи подані скаржником

07 жовтня 2018 23:48
Скарга.pdf
07 жовтня 2018 23:48
Рішення від 30.08.2018 № 8892.pdf
07 жовтня 2018 23:48
Рішення від 14.09.2018 № 9522.pdf
07 жовтня 2018 23:48
Платіжка.pdf
07 жовтня 2018 23:52
image3.JPG
07 жовтня 2018 23:52
image2.JPG

Документи подані замовником

19 жовтня 2018 15:53
амку_каппрод1.pdf
19 жовтня 2018 15:53
амку_каппрод2.pdf

Документи подані скаржником

18 листопада 2018 21:50
Скарга (Департамент) м'ясо 3.pdf
18 листопада 2018 21:50
протокол № 25 від 31.07.2018.pdf
18 листопада 2018 21:50
Рішення від 14.09.2018 № 9522.pdf
18 листопада 2018 21:51
Рішення від 26.10.2018 № 10995.pdf
18 листопада 2018 21:51
протокол № 82 від 08.11.2018.pdf
18 листопада 2018 21:51
Плата 1.1.pdf
18 листопада 2018 21:51
Плата 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000033 ● b3394e21c6dd415aa4636b009eed0635
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-10 14:58:39
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.07.2019 № 70
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Інна КУРЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.07.2019 № 70

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2018-05-03-000930-b, 03.05.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-15 17:38:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-03-000930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав умови договору про закупівлю від 08.01.2019 № 01 не відповідають умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.05.2018 зі змінами від 25.06.2018, в частині строку дії договору? Так, у тендерній документації визначено строк дії договору до 31.12.2018, тоді як у договорі від 08.01.2019 № 01 зазначається, що «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 01.07.2019…».
- з яких підстав у договорі від 08.01.2019 № 1 зазначається, що «Керуючись ст. 631 ЦК України, Сторони дійшли згоди про те, що Договір вступає в силу з 14.12.2018 року», тоді як рішення про намір укласти договір із переможцем торгів прийняте 26.12.2018, а договір підписаний і оприлюднений в електронній системі закупівель лише 08.01.2019?
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору від 08.01.2019 № 01 укладено додаткову угоду від 13.06.2019 № 3 на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження?
- чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 08.01.2019 № 01 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 08.01.2019 № 1 та від 13.06.2019 № 3.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 30 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 36299692, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
  2. Інформація про предмет закупівлі: М’ясо, 10602717.41UAH, 15110000-2, ДК021, 103938, од.
  3. Інформація про оприлюднення: 10a42b5807a84fad874ef0ccae5f8f45, 2018-05-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 10 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 р. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі; надання замовником інформації, документів тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2018-05-03-000930-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 03.05.2018; тендерна документація зі змінами, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 25.06.2018 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2018 № 25 та від 17.08.2018 № 25-01; інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ»; тендерні пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ», ТОВ «КАП-ПРОД», ТОВ «Каштан-Плюс» та ТОВ «ХЛІБНИЙ ДІМ - Україна»; протокол засідання тендерного комітету від 15.08.2018 № 56 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД»; протоколи засідання тендерного комітету від 26.09.2018 № 72, від 08.11.2018 № 82 та від 26.12.2018 № 98; інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД»; повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Каштан-Плюс»; договір від 08.01.2019 № 01; звіт про результати проведення процедури; додаткові угоди від 08.01.2019 № 1 та від 13.06.2019 № 3 до договору від 08.01.2019 № 01; повідомлення про внесення змін до договору. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю від 08.01.2019 № 01 не відповідають умовам тендерної документації. Так, пунктом 4.4 розділу І тендерної документації визначено строк поставки товару – до 31.12.2018. У пункті 4 розділу VI тендерної документації та у пункті 10.2. розділу 10 проекту договору, який є частиною тендерної документації, зазначено, що «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2018…». При цьому, у пункті 10.2 розділу 10 договору від 08.01.2019 № 01 зазначається, що «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 01.07.2019…». Крім того, встановлено, що у договорі від 08.01.2019 № 01 застосовано норми статті 631 Цивільного кодексу України, а саме꞉ договір вступає в силу з 14.12.2018, тобто до прийняття рішення про намір укласти договір із переможцем торгів (26.12.2018) та до моменту його підписання і оприлюднення в електронній системі закупівель (08.01.2019). Частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю, застосування положень статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим. При цьому, як наслідок, Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради недотримано вимоги частини сьомої статті 2 та частини третьої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 15.07.2019 через електронну систему закупівель направлений запит Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, зокрема щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 08.01.2019 № 01 шляхом укладання додаткової угоди від 13.06.2019 № 3. Проте Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту пояснення через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався., 30 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання законодавства під час укладання договору встановлено порушення частини другої статті 32, частини сьомої статті 2 та частини третьої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу надання замовником інформації, документів тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», встановлено порушення частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту пояснення через електронну систему закупівель)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2018
UA-2018-05-03-000930-b10a42b5807a84fad874ef0ccae5f8f45
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 серпня 2018 17:13
протокол.pdf
01 серпня 2018 17:13
sign.p7s

Документи

01 серпня 2018 17:18
протокол.pdf
01 серпня 2018 17:18
sign.p7s

Публічні документи

02 червня 2018 20:49
sign.p7s
02 червня 2018 20:48
Договір салют мясо.pdf
02 червня 2018 20:48
Договір Ізмаїл мясо.pdf
02 червня 2018 20:48
холодильник проект.pdf
02 червня 2018 20:48
уставнi.pdf
02 червня 2018 20:48
Проект договору.pdf
02 червня 2018 20:48
повноваження на пiдпис.pdf
02 червня 2018 20:48
МТБ.pdf
02 червня 2018 20:48
документи держустанов.pdf
02 червня 2018 20:48
ВИТЯГ.pdf
02 червня 2018 20:48
висновок яловичина.pdf
02 червня 2018 20:48
акт обстеження складу.pdf

Документи

01 серпня 2018 17:14
протокол.pdf
01 серпня 2018 17:14
sign.p7s

Публічні документи

27 вересня 2018 16:24
д-ти переможця торгів.pdf
20 серпня 2018 13:04
д-ти переможця торгів.pdf
02 липня 2018 17:25
зміни банк гар мясо.pdf
02 липня 2018 17:25
документи депосвіти.pdf
02 липня 2018 17:25
садики2.pdf
02 липня 2018 17:25
трудові1.pdf
02 липня 2018 17:25
трудові2.pdf
02 липня 2018 17:25
м'ясо.pdf

Документи

01 серпня 2018 17:15
протокол.pdf
01 серпня 2018 17:16
sign.p7s

Публічні документи

03 липня 2018 04:54
Наказ Фролова.7z
03 липня 2018 04:54
Договір СМ мясо (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Договір склад (о).pdf
03 липня 2018 04:54
Договір склад (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Довідка за ст. 17.pdf
03 липня 2018 04:54
Відгук СМ (мясо).pdf
03 липня 2018 04:54
Виписка з ЄДР (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Банкiвська лiцензiя.7z
03 липня 2018 04:54
1330-18-41.7z

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 8 900 000,00
UAH з ПДВ
8 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 10 270 219,90
UAH з ПДВ
10 270 219,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" 10 350 000,00
UAH з ПДВ
10 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 04:54
Наказ Фролова.7z
03 липня 2018 04:54
Договір СМ мясо (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Договір склад (о).pdf
03 липня 2018 04:54
Договір склад (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Довідка за ст. 17.pdf
03 липня 2018 04:54
Відгук СМ (мясо).pdf
03 липня 2018 04:54
Виписка з ЄДР (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Банкiвська лiцензiя.7z
03 липня 2018 04:54
1330-18-41.7z

Публічні документи

27 вересня 2018 16:24
д-ти переможця торгів.pdf
20 серпня 2018 13:04
д-ти переможця торгів.pdf
02 липня 2018 17:25
зміни банк гар мясо.pdf
02 липня 2018 17:25
документи депосвіти.pdf
02 липня 2018 17:25
садики2.pdf
02 липня 2018 17:25
трудові1.pdf
02 липня 2018 17:25
трудові2.pdf
02 липня 2018 17:25
м'ясо.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Рішення скасоване 8 900 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 08:52
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Рішення скасоване 10 270 219,90
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 08:52
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Рішення скасоване 10 270 219,90
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 16:25
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Рішення скасоване 8 900 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:23
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Рішення скасоване 10 270 219,90
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:23
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Відхилено 8 900 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:34
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 10 270 219,90
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:35

Документи

17 серпня 2018 17:06
sign.p7s
17 серпня 2018 17:05
Вiдхилення.pdf
17 серпня 2018 17:05
прот (стр2).pdf
17 серпня 2018 17:05
прот (стр1).pdf
16 серпня 2018 16:03
sign.p7s

Документи

17 серпня 2018 17:08
sign.p7s
17 серпня 2018 17:08
прот (стр1).pdf
17 серпня 2018 17:08
прот (стр2).pdf
17 серпня 2018 17:08
повiдомлення.pdf

Документи

27 вересня 2018 13:12
sign.p7s
27 вересня 2018 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 вересня 2018 13:09
sign.p7s
27 вересня 2018 08:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2018 17:21
sign.p7s
08 листопада 2018 17:20
протокол 82 від 08.11.2018.pdf
08 листопада 2018 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 грудня 2018 16:33
sign.p7s

Документи

26 грудня 2018 16:35
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
10 270 219,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2018 16:35
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 січня 2019 16:39
договір 01 від 08.01.2019.pdf укладений
08 січня 2019 16:36
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 15:55
дод угода 4 до дог 1 (1).pdf зміни до договору
13 вересня 2019 15:54
sign.p7s зміни до договору
13 червня 2019 16:45
ДУ №3 до дог. 1 від 08.01.2019 (2).pdf зміни до договору
13 червня 2019 16:45
sign.p7s зміни до договору
08 січня 2019 17:04
додаткова 1 до договору 01 (1).pdf зміни до договору
08 січня 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку