Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
meat
Очікувана вартість
10 602 717,41 UAH
UA-2018-05-03-000930-b 10a42b5807a84fad874ef0ccae5f8f45
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлов Богдан

+380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Belov Bogdan
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 травня 2018 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 09:00
Початок аукціону: 08 серпня 2018 15:04
Очікувана вартість: 10 602 717,41 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 060,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53013.59 UAH
Publication date: 03 травня 2018 14:23
Enquiries until: 23 червня 2018 09:00
Complaints submission until: до 29 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 10 602 717 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 060 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103938 од.
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

meat
CPV: 15110000-2
Період постачання: з 02 липня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2018 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 21:24
зміни до ТД (м'ясо).pdf
25 червня 2018 21:24
продукти тд.doc
03 травня 2018 14:20
продукти договір.doc
25 червня 2018 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 21:24
зміни до ТД (м'ясо).pdf
25 червня 2018 21:24
продукти тд.doc
03 травня 2018 14:20
продукти.doc
03 травня 2018 14:20
продукти договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 11 травня 2018 17:11
Дата відповіді: 14 травня 2018 16:09
Які саме документи ви вимагаєте на підтвердження офіційного працевлаштування найманих працівників? Чи достатньо Вам копій наказів? Чи потрібні якісь інші документи?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що учаснику на підтвердження офіційного працевлаштування найманих працівників необхідно надати копії трудових книжок (усі сторінки із відомостями про роботу) або, якщо з працівниками укладені цивільно-правові договори, копії таких договорів.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 11 травня 2018 17:11
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:41
Вимога тендерної документації: Наявність працівників відповідної кваліфікації (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед.оглядів) у т.ч.: - водіїв; - комірників; - вантажників; - товарознавців. На нашому підприємстві завідувач складу за своїми функціями виконує також обов'язку товарознавця та комірника. Просимо роз'яснити чи вимагаєте ви обов'язкову наявність водія, комірника, вантажника та товарознавця? Чи достатньо наявності працівників, які за своїми функціональними обов'язками відповідають за цей відрізок роботи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що учаснику достатньо мати в наявності працівників, які за своїми функціональними обов’язками відповідають за різні ділянки роботи. При цьому, учаснику необхідно надати документи, які підтверджують покладені на таких працівників відповідні функціональні обов’язки.
технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 17 травня 2018 09:46
Дата відповіді: 17 травня 2018 10:57
Чи достатньо буде довідки довільної форми для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником?
Відповідь: За результатми Вашого звернення повідомляємо, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі достатньо довідки в довільній формі. При цьому, інформація щодо предмету закупівлі має відповідати найменуванню товару, наведеному у Специфікації, яка викладена у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-03-000930-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 13 травня 2018 21:40
Щодо дискримінаційний умов
Просимо обґрунтувати необхідність встановлення такого критерію як постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Вважаємо таку вимогу дискримінаціною.
Наше підприємство не має досвіду поставок м'яса на 5 млн. грн., однак має тривалий та успішний досвід поставок м'яса у менших обсягах, який дозволяє нам з впевненістю гарантувати поставки продукції. Також можемо надати вам численні відгуки наших клієнтів.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певної необґрунтованої кількості договорів, які повинен виконати учасник, періоду, в якому повинні були бути виконані такі договори, вартісного обсягу предмета закупівлі.
Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК за серпень 2012 року) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації конкурсних торгів необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних
договорів за предметом закупівлі - «вугілля кам'яне», а саме:
- підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів на постачання вугілля конкретних марок (а не вугілля кам'яного взагалі);
- обмеження суми аналогічних договорів, яка повинна складати не менш ніж 500 тис. грн.;
- надання договорів на постачання вугілля бюджетним установам.
АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними та зобов’язав замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію в частині вартісних вимог до аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 11:12
За результатами уважного розгляду Вашої вимоги повідомляємо про те, що закупівля м’яса здійснюється для забезпечення харчуванням дітей дошкільно-навчальних закладів міста. Цей процес є вкрай соціально важливим для забезпечення здоров’я дітей. Встановлення кваліфікаційних вимог до учасників, в тому числі, досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням певних обсягів здійснених поставок дає можливість мінімізувати загрозу безперебійного постачання м’яса та нанесенню шкоди здоров’ю дітей. При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома або іншою кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури). З огляду на вищевикладене, вважаємо, що встановлені замовником кваліфікаційні вимоги повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не містять дискримінаційних вимог.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-03-000930-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 30 травня 2018 23:56
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити Процедуру закупівлі. 3. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити визначені у скарзі порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та проекту договору та внести відповідні зміни до закупівлю UA-2018-05-03-000930-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2018 22:19
Рішення від 01.06.2018 № 5236 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 червня 2018 22:18
Рішення від 18.06.2018 № 5889.pdf
Дата публікації: 21 червня 2018 18:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни в тендерну документацію
Дата виконання рішення замовником: 25 червня 2018 21:40
Номер скарги: UA-2018-05-03-000930-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 27 серпня 2018 23:46
Скарга щодо неправомірного відхилення
Отже, ТОВ «КАП-ПРОД» констатує порушенням свого права на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції, тому вбачає нагальну потребу: - встановлення наявності порушення законодавства під час проведення відкритих торгів у формі неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД»; - скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» та всіх подальших рішень в даній процедурі для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2018-05-03-000930-b. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Каштан-Плюс» переможцем закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2018 20:30
Рішення від 30.08.2018 № 8892.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2018 20:30
Рішення від 14.09.2018 № 9522.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 19:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2018 08:58
Номер скарги: UA-2018-05-03-000930-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 07 жовтня 2018 23:48
Щодо повторного незаконного відхилення
На підставі скарги, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2018-05-03-000930-b. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Каштан-Плюс» переможцем закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2018 16:51
рішення від 10.10.2018 № 10403 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 16:51
Рішення від 26.10.2018 № 10995.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 17:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 08 листопада 2018 15:39
Номер скарги: UA-2018-05-03-000930-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 18 листопада 2018 21:51
Щодо неправомірного відхилення 3
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2018-05-03-000930-b. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Каштан-Плюс» переможцем закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b. 4. Зобов’язати замовника визнати скаржника переможцем закупівлі за номером UA-2018-05-03-000930-b та прийняти рішення про намір укласти договір.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2018 17:30
Рішення від 21.11.2018 № 11910.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 17:30
Рішення від 07.12.2018 № 12540.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2018 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 26 грудня 2018 16:42

Документи подані скаржником

30 травня 2018 23:56
Оплата (м'ясо).pdf
31 травня 2018 00:15
Скарга АМКУ (мясо).pdf

Документи подані замовником

08 червня 2018 15:52
пояснення по скарзі.pdf
11 червня 2018 08:18
додаток до пояснення.pdf

Документи подані скаржником

27 серпня 2018 23:46
прот (стр1).pdf
27 серпня 2018 23:46
прот (стр2).pdf
27 серпня 2018 23:46
Вiдхилення.pdf
27 серпня 2018 23:46
продукти тд.doc
27 серпня 2018 23:46
Платіжка 2708.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

30 серпня 2018 20:30
Рішення від 30.08.2018 № 8892.pdf
19 вересня 2018 19:04
Рішення від 14.09.2018 № 9522.pdf

Документи подані скаржником

07 жовтня 2018 23:48
Скарга.pdf
07 жовтня 2018 23:48
Рішення від 30.08.2018 № 8892.pdf
07 жовтня 2018 23:48
Рішення від 14.09.2018 № 9522.pdf
07 жовтня 2018 23:48
Платіжка.pdf
07 жовтня 2018 23:52
image3.JPG
07 жовтня 2018 23:52
image2.JPG

Документи подані замовником

19 жовтня 2018 15:53
амку_каппрод1.pdf
19 жовтня 2018 15:53
амку_каппрод2.pdf

Документи подані скаржником

18 листопада 2018 21:50
Скарга (Департамент) м'ясо 3.pdf
18 листопада 2018 21:50
протокол № 25 від 31.07.2018.pdf
18 листопада 2018 21:50
Рішення від 14.09.2018 № 9522.pdf
18 листопада 2018 21:51
Рішення від 26.10.2018 № 10995.pdf
18 листопада 2018 21:51
протокол № 82 від 08.11.2018.pdf
18 листопада 2018 21:51
Плата 1.1.pdf
18 листопада 2018 21:51
Плата 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000033 ● b3394e21c6dd415aa4636b009eed0635
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.07.2019 № 70
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Інна КУРЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.07.2019 № 70

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2018-05-03-000930-b, 03.05.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-15 17:38:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-03-000930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав умови договору про закупівлю від 08.01.2019 № 01 не відповідають умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.05.2018 зі змінами від 25.06.2018, в частині строку дії договору? Так, у тендерній документації визначено строк дії договору до 31.12.2018, тоді як у договорі від 08.01.2019 № 01 зазначається, що «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 01.07.2019…».
- з яких підстав у договорі від 08.01.2019 № 1 зазначається, що «Керуючись ст. 631 ЦК України, Сторони дійшли згоди про те, що Договір вступає в силу з 14.12.2018 року», тоді як рішення про намір укласти договір із переможцем торгів прийняте 26.12.2018, а договір підписаний і оприлюднений в електронній системі закупівель лише 08.01.2019?
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору від 08.01.2019 № 01 укладено додаткову угоду від 13.06.2019 № 3 на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження?
- чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 08.01.2019 № 01 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 08.01.2019 № 1 та від 13.06.2019 № 3.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту пояснення через електронну систему закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 серпня 2018
UA-2018-05-03-000930-b10a42b5807a84fad874ef0ccae5f8f45
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 серпня 2018 17:13
протокол.pdf
01 серпня 2018 17:13
Електронний підпис

Документи

01 серпня 2018 17:18
протокол.pdf
01 серпня 2018 17:18
Електронний підпис

Публічні документи

02 червня 2018 20:49
Електронний підпис
02 червня 2018 20:48
Договір салют мясо.pdf
02 червня 2018 20:48
Договір Ізмаїл мясо.pdf
02 червня 2018 20:48
холодильник проект.pdf
02 червня 2018 20:48
уставнi.pdf
02 червня 2018 20:48
Проект договору.pdf
02 червня 2018 20:48
повноваження на пiдпис.pdf
02 червня 2018 20:48
МТБ.pdf
02 червня 2018 20:48
документи держустанов.pdf
02 червня 2018 20:48
ВИТЯГ.pdf
02 червня 2018 20:48
висновок яловичина.pdf
02 червня 2018 20:48
акт обстеження складу.pdf

Документи

01 серпня 2018 17:14
протокол.pdf
01 серпня 2018 17:14
Електронний підпис

Публічні документи

27 вересня 2018 16:24
д-ти переможця торгів.pdf
20 серпня 2018 13:04
д-ти переможця торгів.pdf
02 липня 2018 17:25
зміни банк гар мясо.pdf
02 липня 2018 17:25
документи депосвіти.pdf
02 липня 2018 17:25
садики2.pdf
02 липня 2018 17:25
трудові1.pdf
02 липня 2018 17:25
трудові2.pdf
02 липня 2018 17:25
м'ясо.pdf

Документи

01 серпня 2018 17:15
протокол.pdf
01 серпня 2018 17:16
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2018 04:54
Наказ Фролова.7z
03 липня 2018 04:54
Договір СМ мясо (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Договір склад (о).pdf
03 липня 2018 04:54
Договір склад (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Довідка за ст. 17.pdf
03 липня 2018 04:54
Відгук СМ (мясо).pdf
03 липня 2018 04:54
Виписка з ЄДР (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Банкiвська лiцензiя.7z
03 липня 2018 04:54
1330-18-41.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"

ТОВ ПРОД-ЮГ

ТОВ "Каштан-Плюс

ТОВ "КАП-ПРОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 8 900 000,00
UAH з ПДВ
8 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 10 270 219,90
UAH з ПДВ
10 270 219,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" 10 350 000,00
UAH з ПДВ
10 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 04:54
Наказ Фролова.7z
03 липня 2018 04:54
Договір СМ мясо (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Договір склад (о).pdf
03 липня 2018 04:54
Договір склад (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Довідка за ст. 17.pdf
03 липня 2018 04:54
Відгук СМ (мясо).pdf
03 липня 2018 04:54
Виписка з ЄДР (к).pdf
03 липня 2018 04:54
Банкiвська лiцензiя.7z
03 липня 2018 04:54
1330-18-41.7z

Публічні документи

27 вересня 2018 16:24
д-ти переможця торгів.pdf
20 серпня 2018 13:04
д-ти переможця торгів.pdf
02 липня 2018 17:25
зміни банк гар мясо.pdf
02 липня 2018 17:25
документи депосвіти.pdf
02 липня 2018 17:25
садики2.pdf
02 липня 2018 17:25
трудові1.pdf
02 липня 2018 17:25
трудові2.pdf
02 липня 2018 17:25
м'ясо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАП-ПРОД"

ТОВ "Каштан-Плюс

ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Рішення скасоване 8 900 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 08:52
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Рішення скасоване 10 270 219,90
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 08:52
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Рішення скасоване 10 270 219,90
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 16:25
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Рішення скасоване 8 900 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:23
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Рішення скасоване 10 270 219,90
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:23
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Відхилено 8 900 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:34
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 10 270 219,90
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:35

Документи

17 серпня 2018 17:06
Електронний підпис
17 серпня 2018 17:05
Вiдхилення.pdf
17 серпня 2018 17:05
прот (стр2).pdf
17 серпня 2018 17:05
прот (стр1).pdf
16 серпня 2018 16:03
Електронний підпис

Документи

17 серпня 2018 17:08
Електронний підпис
17 серпня 2018 17:08
прот (стр1).pdf
17 серпня 2018 17:08
прот (стр2).pdf
17 серпня 2018 17:08
повiдомлення.pdf

Документи

27 вересня 2018 13:09
Електронний підпис
27 вересня 2018 08:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2018 17:21
Електронний підпис
08 листопада 2018 17:20
протокол 82 від 08.11.2018.pdf
08 листопада 2018 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
10 270 219,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 15:55
дод угода 4 до дог 1 (1).pdf зміни до договору
13 вересня 2019 15:54
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 16:45
ДУ №3 до дог. 1 від 08.01.2019 (2).pdf зміни до договору
13 червня 2019 16:45
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2019 17:04
додаткова 1 до договору 01 (1).pdf зміни до договору
08 січня 2019 17:04
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 16:39
договір 01 від 08.01.2019.pdf укладений
08 січня 2019 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML