Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-05-03-000926-b 96f784cf00ef4da19dec4e8a9de12f93
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2018 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 15:30
Початок аукціону: 11 травня 2018 12:59
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Розробка проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення персоналу з заміною труб до пожежних гідрантів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення персоналу з заміною труб до пожежних гідрантів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 04 травня 2018 23:20
Дата відповіді: 07 травня 2018 08:40
1) Хто оплачує експертизу? 2) Термін виконання 30 днів без терміну проходження експертизи? 3) 30 робочих чи календарних днів? Просимо термін рахувати в робочих днях так, як проектанти виконують свою роботу лише в робочі дні.
Відповідь: Проходження і оплата експертизи покладається на виконавця робіт. Виконання робіт 30 робочих днів, без проходження експертизи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-03-000926-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЗІМІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2094913210
Дата подання: 22 травня 2018 09:39
Оскарження визнання переможцем ТОВ "УА-СИСТЕМИ"
Пропозиція ТОВ "УА-СИСТЕМИ" не відповідає вимогам Замовника, а також чинному законодавству, а саме:
1) Інформація, яка зазначена в ціновій пропозиції (вих. №460 від 10.05.2018 р) не відповідає зазначеній в календарному графіку виконання робіт, а саме: термін виконання послуг
Фрагмент цінової пропозиції:
Фрагмент календарного графіку:

Отже, ТОВ "УА-СИСТЕМИ" не відповідає умовам закупівлі так, як зазначає недостовірну інформацію (в одному з документів).
2) ТОВ "УА-СИСТЕМИ" у складі своєї пропозиції завантажило Додатки до проекту договору.pdf. Одним з додатків (на рівні з календарним планом на 45 календарних днів на відміну від запропонованих в пропозиції 30) є зведений кошторис та кошторис на проектні роботи. Дані документи складені кошторисником Тєльнова Н. О. Дана особа не має кваліфікаційного сертифікату на виконання даного виду робіт, а саме складання кошторисів. Для цього їй необхідно мати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Однією зі складових частин майбутньої проектної документації є кошторисна. Згідно з абз. 4 п.12. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (надалі – Порядок) затвердженим Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами та доповненнями) «Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з абз. 5 п.12. Порядку «Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації». Отже, ТОВ "УА-СИСТЕМИ" не має кваліфікованого виконавця частини проектної документації, а саме – кошторисної.
3) Згідно з технічним завданням та відповіддю Замовника: Проходження і оплата експертизи покладається на виконавця робіт. Згідно з попереднім розрахунком, даний об’єкт проектування, відноситься до категорії складності СС2 – середні наслідки. Тобто необхідно буде проходити комплексну експертизу проектно-кошторисної документації, яка не мало коштує.

Вартість експертизи не врахована у вартість пропозиції ТОВ "УА-СИСТЕМИ", що підтверджується відповідними кошторисами, які подані учасником у складі своєї пропозиції.
Отже, ТОВ "УА-СИСТЕМИ" не відповідає вимогам закупівлі, а вартість запропонованих робіт не враховує повного комплексу передбачених технічним завданням робіт.


В зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "УА-СИСТЕМИ" не відповідає вимогам закупівлі, керуючись Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р., рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами) та Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ТОВ "УА-СИСТЕМИ" переможцем по закупівлі: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги Розробка проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення персоналу з заміною труб до пожежних гідрантів, UA-2018-05-03-000926-b;
2. дискваліфікувати ТОВ "УА-СИСТЕМИ" в зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам Закупівлі;
3. розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Детально в прикріпленому файлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2018 17:09
Відхилити вимоги Учасника ФОП Зімін Олександр Михайлович як необгрунтовані, рішення тендерного комітету від 18.05.2018 року (Протокол №1577) залишити без змін
Відповідь на вимогу до закупівлі UA-2018-05-03-000926-b
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

23 травня 2018 17:06
Протокол 1585.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 128 983,20
UAH з ПДВ
128 983,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІМІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 137 000,00
UAH з ПДВ
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сабі" 149 500,00
UAH з ПДВ
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САЛАМАНДР 149 868,00
UAH з ПДВ
149 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 10:42
Проект договору
10 травня 2018 13:18
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2018 13:18
Протокол_26.05.2017.pdf
10 травня 2018 13:18
Персонал.pdf
10 травня 2018 13:18
Модельний статут.pdf
10 травня 2018 13:18
Лист-згода.pdf
10 травня 2018 13:17
Довідка з банку.pdf
10 травня 2018 13:17
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 травня 2018 13:17
Витяг ПДВ.pdf
10 травня 2018 13:17
Виписка з ЄДР.pdf
10 травня 2018 13:17
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

09 травня 2018 14:18
Електронний підпис
09 травня 2018 14:17
11. Графік робіт.PDF
09 травня 2018 14:17
2.Копія Статуту.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 13:11
Пропозиціяе 18 ДКЛ.pdf
10 травня 2018 13:11
АНКЕТА НА ЗАКУПІВЛЮ.pdf
10 травня 2018 13:11
Лист-згода.pdf
10 травня 2018 13:11
графік .pdf
10 травня 2018 13:11
проектні роботи.rar
10 травня 2018 13:11
Банк.zip
10 травня 2018 13:11
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ФОП "ЗІМІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

ПП "Сабі"

ТОВ САЛАМАНДР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
Переможець 128 983,20
UAH з ПДВ
18 травня 2018 15:57

Документи

18 травня 2018 15:55
Протокол 1577.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2018 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
128 983,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2018 15:55
Протокол 1577.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 07 06-01.pdf укладений
08 червня 2018 15:58