Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
4 092 000,00 UAH
UA-2018-05-03-000716-c 00d676aaecb0455cad758ad79639e7bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2018 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 22 травня 2018 12:44
Очікувана вартість: 4 092 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою постачальника (АЗС у м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2018 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 10:29
1_Додаток 1 зміни.docx
14 травня 2018 10:29
Зміни до документації 2.docx
11 травня 2018 16:04
Зміни до документації.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 7.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 6.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 5.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 4.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 3.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 2.docx
03 травня 2018 16:07
Тендерна документація.docx
14 травня 2018 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 10:29
1_Додаток 1 зміни.docx
11 травня 2018 16:04
Додаток 1 зміни.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 1.docx
14 травня 2018 10:29
Зміни до документації 2.docx
11 травня 2018 16:04
Зміни до документації.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 7.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 6.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 5.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 4.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 3.docx
03 травня 2018 16:07
Додаток 2.docx
03 травня 2018 16:07
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні питання
Дата подання: 03 травня 2018 16:41
Дата відповіді: 05 травня 2018 08:32
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Виключення п.6.3.5 проекту договору неможливе;
5.Виключення п.7.2 проекту договору неможливе;
6.Виключення п.7.5 проекту договору неможливе;
7.Виключення п.7.6 проекту договору неможливе;
8.Неможлие;
9.Неможливе.
Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 08 травня 2018 17:35
Дата відповіді: 11 травня 2018 15:24
Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі. У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Кваліфікаційними критеріями до учасників встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників. Так, у Додатку 1 до Тендерної документації встановлюється вимоги до оформлення довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. Зокрема вимагається, 2.1. В таблиці 2 обов’язково зазначити наявність директора, працівника зі збуту, комірника, водіїв не менше 3-х, операторів АЗС та/або касирів АЗС не менше 7. 2.7. Стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців. Вами штучно звужено коло потенційних учасників, підприємства, що не мають трудових відносин з водіями, операторами та касирами АЗС, у кількості не меншу 7 чоловік, стаж яких на посаді не менше 3 місяців не зможуть прийняти участь у закупівлі. Слід відмітити, що даною вимогою Вами встановлюються обмеження у участі до торгівельних компаній, що здійснюють відпуск палива з АЗС партнерських мереж, а також користуються послугами перевізних компаній. Таким чином, встановлені дискримінаційні вимоги потребують скасуванню Щодо вимоги надання копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати необхідно відзначити. Підприємства, що можуть прийняти участь з АЗС партнерів, фактично позбавлені права надавати інформацію про заробітну плату працівників свого компаньйону, оскільки таким чином можуть розголошувати інформацію, що має комерційну таємницю. Крім того, надання копії трудових книжок працівників партеру не можливо з підстав розповсюдження персональних даних. Відповідно до статті 32 Конституції України, не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. У відповідності до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Таким чином, вимоги що стосуються нарахованих та витплачених заробітних плат та надання копії трудових книжок є неконституційними, незаконними та дискримінаційними, оскільки надають можливість приймати участь у закупівлі тільки тим суб`єктам господарювання, що мають у штаті операторів та касирів АЗС. Крім того, встановлені вимоги у Додатку 3 до Тендерної документації, в частині наявності лабораторії з спеціальною акредитацією, також є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників. Так, Додатком 3 вимагається учасник повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів: a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру). b. На сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ у файлі DOC «Випробувальні лабораторії (ДСТУ ISO/IEC 17025)» обов’язково повинна бути присутня інформація про діючий атестат акредитації, який надано відповідно до пункту а. c. При завантажені з сайту https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ сфери акредитації та/або доповнень, додатків до неї обов’язково повинна бути присутня інформація про методи випробування, що їх вимагають «Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельних, суднових та котельних палив» (Постанова КМУ №927 від 01.08.2013р.) ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 8696:2016, ДСТУ 8704:2017, ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 8695:2016, ДСТУ 8705:2017. Сфера акредитації лабораторії (центру) повинна мати арбітражні методи випробувань, а також визначення фосфору, марганцю, сполук свинцю та заліза, ароматичних амінів.
Обов’язковими є наступні методи:

 - Вміст фосфору – EN 16294:2012;

 - Вміст марганцю - EN 16135:2011, EN 16136:2015, EN 16576:2014; - Вміст заліза - EN 16136:2015; - Концентрація свинцю - ДСТУ EN 237:2003; - Об’ємна частка метилових ефірів жирних кислот - ДСТУ EN 14078:2009 (EN 14078:2003, IDT), EN 14078:2014; - Вміст поліциклічних ароматичних вуглеводнів - ДСТУ EN 12916:2006 (EN 12916:2000, IDT); - Вміст органічних кисневмісних сполук - ДСТУ EN 1601:2003 (EN 1601:1997, IDT); - Цетанове число - ДСТУ ISO 5165:2013 (ISO 5165:1998, IDT) + ДСТУ–Н 7622:2014; - Окиснювальна стабільність - ДСТУ ISO 12205:2014 (ISO 12205:1995, IDT); - Стійкість до окислення (індукційний період) - ДСТУ 7685:2015. Необхідно відзначити, що якість палива може бути підтверджена встановленими вимогами ДСТУ України без приставок ISO та EN, що встановлюється для міжнародних стандартів та міжнародних поставок. Відповідно до закупівлі, паливо закуповується для потреб користування в Україні. Наше підприємство має відносини з лабораторіями, що уповноважені та акредитовані в Україні та можуть надати висновок про якість палива та відповідність їх ДСТУ. Даною вимогою звужується потенційне коло учасників до тільки тих, що мають відносини з певними лабораторіями чи мають такі лабораторії у власному розпорядженні. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» мета проведення тендерних процедур полягає у забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також в досягненні найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Згідно з статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах. Частиною 2 статті 5 зазначеного Закону визначено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У зв`язку з викладеним вище вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу стосовно Отримання (відпуску) палива в мережі автозаправочних станцій, об`єднаних однією торгівельною маркою, а також виокремити Бензин А-98 (А-100) в окремий лот. У разі залишення даної вимоги без задоволення, залишаємо за собою право на оскарження встановлених дискримінаційних вимог до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На вимогу від 08.05.2018 тендерний комітет Замовника повідомляє, що відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерїїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону та документи, які можуть це підтвердити, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо надання інформації про: наявність директора, працівника зі збуту, комірника, водіїв не менше 3-х, операторів АЗС та/або касирів АЗС не менше 7. Стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців. А також надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копій сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж працівників. Відповідно до додатку 3 учасник повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).
Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнути питання з звоєчасним постачанням нафтопродуктів, або взагалі можливістю поставки як такої.
Вимога щодо надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копій сторінок трудових книжок (перша сторінка та інщі), які підтверджують зазначений стаж працівників вимагається для дійсного підтвердження перебування відповідних осіб у штаті учасника (партнера учасника) та нарахування заробітної плати для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності.
Вимога стосовно наявності лабораторії необхідна для можливості здійснення учасником перевірок якості пального, яке буде поставлено у разі перемоги в закупівлі. Та уникнення поставок неякісного палива. Відповідно до даних Національного агентства з акредитації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України тільки на території України зареєстрована велика кількість лабораторій, які проводять випробування нафти та нафтопродуктів згідно діючих стандартів та нормативів. Нам не знайомі факти відмови укладення відповідних договорів з постачальниками нафтопродуктів.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків з транспортною інфраструктурою міста.
Вимог стосовно Отримання (відпуску) палива в мережі автозаправочних станцій, об'єднаних однією торгівельною маркою, а також видокремити Бензин А-98 (А-100) в окремий лот замовником в Тендерній документації встановлено не було.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені.
Проте, Вимога підлягає частковому задоволенню.
Замовником внесено зміни до Додатку 1 Тендерної документації, якими встановлюється кількість працівників: директор, оператор АЗС та/або касир АЗС-7 осіб.
З метою недопущення порушень діючого законодавства Замовником встановлюється вимога щодо подання згоди на обробку персональних даних на усіх працівників, яких повинен зазначити Учасник відповідно вимог Додатку 1 Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2018 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРУМ ГАЗ" 4 086 000,00
UAH з ПДВ
4 086 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙВЕНГО ГРУПП" 4 092 000,00
UAH з ПДВ
4 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 17:57
Електронний підпис
17 травня 2018 17:37
Реєстр документів.pdf.p7s
17 травня 2018 17:36
Реєстр документів.pdf
17 травня 2018 17:36
Додаток 6 Листи Згоди.pdf
17 травня 2018 17:36
Додаток 3 ч.1 Вимоги.pdf.p7s
17 травня 2018 17:36
Додаток 3 ч.1 Вимоги.pdf
17 травня 2018 17:36
Додаток 2 ст. 17.pdf.p7s
17 травня 2018 17:36
Додаток 2 ст. 17.pdf
17 травня 2018 17:36
Додаток 1 ч.7 ТРАНСПОРТ.pdf
17 травня 2018 17:36
Додаток 1 ч.5 звіти ЄСВ.pdf
17 травня 2018 17:36
Наказ Фролова.7z
17 травня 2018 17:36
Банківська ліцензія.7z
17 травня 2018 17:36
2457-18.7z

Публічні документи

18 травня 2018 12:50
витяг ПДВ.PDF
18 травня 2018 12:50
Айвенго опис нов..PDF
18 травня 2018 12:50
Айвенго выписка нов..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРУМ ГАЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙВЕНГО ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРУМ ГАЗ"
#40960957
Переможець 4 086 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2018 16:47

Документи

23 травня 2018 16:46
Електронний підпис
23 травня 2018 16:46
Протокол 102.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2018 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРУМ ГАЗ"
#40960957
4 086 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2018 16:46
Електронний підпис
23 травня 2018 16:46
Протокол 102.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 16:07
Договір 29ЕЗ.pdf укладений
04 червня 2018 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 086 000,00
UAH з ПДВ