Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of national importance P-21 Dolyna-Hust km 44 + 983 - km 76 + 900
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Пустовойтенко Михайло Олександрович 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2018 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2018 14:44 |
Очікувана вартість: | 618 993 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 475 972,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1900000 UAH |
Publication date: | 02 травня 2018 17:42 |
Enquiries until: | 25 травня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 31 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 червня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 618 993 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 475 972 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,40 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2018 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2018 16:38 |
Перелік змін.doc | |
02 травня 2018 17:43 |
ТД Долина Хуст.docx |
03 травня 2018 16:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2018 16:38 |
Перелік змін.doc
|
|||
02 травня 2018 17:43 |
ТД Долина Хуст.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.
У свою чергу, консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі
Щодо наявності ліцензії у кожного учасника консорціуму для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, то повинно бути документальне підтвердження розподілу обов’язків між підприємствами-учасниками консорціуму, з якого вбачатиметься, що в межах діяльності консорціуму лише підприємство-учасник консорціуму, яке має ліцензію, буде здійснювати вид діяльності, який потребує ліцензії. Інші учасники підприємства-учасника консорціуму, які не мають відповідної ліцензії, можуть здійснювати види діяльності в межах роботи консорціуму, які не потребують відповідної ліцензії, надавати техніку, фінансові ресурси або в інший спосіб визначений консорціумом приймати участь в його діяльності.
Відповідно до п. 3.5.2. Тендерної документації Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, з огляду на вимоги Тендерної документації, Замовником не встановлено кваліфікаційну вимогу про підтвердження аналогічного договору (- ів) на надання послуг з поточного середнього ремонту.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.
У свою чергу, консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі
Щодо наявності ліцензії у кожного учасника консорціуму для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, то повинно бути документальне підтвердження розподілу обов’язків між підприємствами-учасниками консорціуму, з якого вбачатиметься, що в межах діяльності консорціуму лише підприємство-учасник консорціуму, яке має ліцензію, буде здійснювати вид діяльності, який потребує ліцензії. Інші учасники підприємства-учасника консорціуму, які не мають відповідної ліцензії, можуть здійснювати види діяльності в межах роботи консорціуму, які не потребують відповідної ліцензії, надавати техніку, фінансові ресурси або в інший спосіб визначений консорціумом приймати участь в його діяльності.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 липня 2018 14:54
Дата подання: 17 липня 2018 14:46
Дата подання: 13 червня 2018 18:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-02-000001 ● 29d53ab104cf46f6a7d439c8a292288a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2021 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.03.2021
№152
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.01.2021 №003100-18/866-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.03.2021 №152
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-05-02-001357-b 02.05.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-03 16:37:30
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900 Current average repair of the road of national importance P-21 Dolyna-Hust km 44 + 983 - km 76 + 900 » (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-02-001357-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Які документи ТОВ «ПБС» надало не пізніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Замовнику для узгодження в друкованому вигляді з супровідним листом та на магнітному носії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-04 16:55:49
Пояснення на запит
На Ваше запитання повідомляємо наступне:
Згідно п. 6.3.5 Тендерної документації зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику для узгодження пакет документів щодо договірної ціни, а саме:
- договірна ціна за формою програмного комплексу;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси
- розрахунки до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок показників для визначення загальновиробничих витрат;
- розрахунок показників для визначення адміністративних витрат;
- довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку
- зведена таблиця ціни експлуатації будівельних машин;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок розміру заробітної плати.
Документи подаються в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника.
Локальні кошториси та розрахунки до договірної ціни мають бути також надані на магнітному носії та повинні визначатися з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Разом з цим, відповідно до 6.3.4 Тендерної документації вказано, що Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – тверда.
Розрахунок договірної ціни надається Замовнику у паперовому вигляді, а також обов’язково на будь-якому електронному носії, у строки, визначені п.6.3.5.1 цієї тендерної документації з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Переможець закупівлі, у строк що не перевищує 10 днів, надав узгоджений пакет документів щодо договірної ціни.
Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачений перелік формальних помилок, зокрема Технічною помилкою вважається помилка в написаному (надрукованому) тексті, зумовлена неправильним написанням слів, яка не спотворює текст та не призводить до викривлення змісту речення.
Супровідний лист завантажено додатково.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-11 14:04:04
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900 Current average repair of the road of national importance P-21 Dolyna-Hust km 44 + 983 - km 76 + 900 » (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-02-001357-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому Замовником укладено договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ПБС» умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону та змісту проекту договору до тендерної документації?
2. Чому Замовником про укладанні Додаткової угоди від 09.03.2021 №28/15 до Договору № 28 вiд 03.09.2018p. про закупiвлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобiльної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900 у пункті 2 зазначено, що сторони дiйшли згоди продовжити термін надання послуг та дiї договору №17 вiд 22.07.2020р?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-16 12:02:51
Пояснення на запит
На Ваше питання повідомляємо наступне:
Згідно ч. 4 С.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018 року) вказано, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону зазначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Враховуючи вище наведене, договір укладено з переможцем аукціону на його цінову пропозицію, що складає 584 800 000,00 грн.
Щодо відмінностей проекту договору та договору, що підписаний із переможцем закупівлі ТОВ «ПБС», слід зазначити наступне:
Згідно п. 6.3.1. та п. 6.3.2. зазначено, що проект договору складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Проект договору наведений у Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству.
Під час підписання договору №28 від 03.09.2018 року, істотні умови договору не змінювалися жодним чином, а окремі пункти були змінені, тому що: або змінювались у сторону покращення умов договору, або були змінені номерації пунктів, шляхом об’єднання в окремому пункті, або повторювались у окремих пунктах, що відображено безпосередньо у договорі.
Щодо додаткової угоди №28/15 від 09.03.2021 року, то зазначимо, що при обгрунтуванні продовження терміну дії договору та терміну надання полуг, було допущено технічну описку, що не впливала на зміст додаткової угоди, так як реквізити договору до якого вносились зміни зазначені у назві Додаткової угоди. Слід зазначити, що дана описка була виправлена, під час підписання наступної додаткової угоди №28/16 від 12.03.2021 року, яка опублікована на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду |
Дата публікації: | 06 квітня 2021 |
Документи:
06 квітня 2021 17:25
|
Електронний підпис |
06 квітня 2021 17:24
|
Р-21 скан.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
584 800 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2018 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:12
|
ДУ 28-27 ПБС.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 11:46
|
дод.уг.№28.26.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 11:14
|
Дод.угода №28-25.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2023 11:03
|
Дод.угода №28-24.pdf | зміни до договору |
23 березня 2023 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 15:04
|
д.у.№28.23 від 03.08.22 до дог.№28 від 03.09.18..pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 11:09
|
Дод.угода №28-22.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 13:02
|
Дод.угода №28-21.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:37
|
Дод.угода №28-20.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:40
|
Дод.угода №28-19.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 13:39
|
Дод.угода №28-18.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 09:57
|
Дод.угода №28-17.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 14:50
|
Дод.угода №28-16.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2021 15:51
|
Дод.угода №28-15.pdf | зміни до договору |
09 березня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:07
|
Дод.угода №28-14.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 09:30
|
Дод.угоа №28-13.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:31
|
Дод.угода №28-12.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 11:14
|
Дод.угода №28-11.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:06
|
Дод.угода №28-10.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 10:50
|
Дод.угода №28-9.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 12:07
|
Дод.угода 28-8.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2020 10:14
|
Дод.угода №28-7.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 16:31
|
Дод угода 28-6.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 12:45
|
Дод.угода № 28-5.pdf | зміни до договору |
22 травня 2020 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2020 09:07
|
Дод.угода №28-4.pdf | зміни до договору |
13 травня 2020 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 15:49
|
Дод.угода 28-3.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:23
|
Дод.угода №28-2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2018 13:37
|
Дод.угода 28-1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2018 16:23
|
Дог.№28.pdf | укладений |
03 вересня 2018 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі,зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язаня на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, зменшення ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року, зміна назви Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року. Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №28/26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |