Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900
Current average repair of the road of national importance P-21 Dolyna-Hust km 44 + 983 - km 76 + 900
Очікувана вартість
618 993 000,00 UAH
UA-2018-05-02-001357-b 370e97dc470d47d1a0b5eeb6a6dc9633
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовойтенко Михайло Олександрович

380312643397 mishapdmt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Пустовойтенко Михайло Олександрович
380312643397
mishapdmt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych
380312643397
mishapdmt@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 травня 2018 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 14:44
Очікувана вартість: 618 993 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 475 972,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1900000 UAH
Publication date: 02 травня 2018 17:42
Enquiries until: 25 травня 2018 09:00
Complaints submission until: до 31 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 618 993 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 475 972 UAH
Minimal lowering step, %: 0,40 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of national importance P-21 Dolyna-Hust km 44 + 983 - km 76 + 900
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 27 червня 2018 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 16:38
Перелік змін.doc
02 травня 2018 17:43
ТД Долина Хуст.docx
03 травня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 16:38
Перелік змін.doc
02 травня 2018 17:43
ТД Долина Хуст.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 12 травня 2018 14:35
Дата відповіді: 15 травня 2018 09:57
Юридична особа за законодавством України в організаційно правовій формі Консорціуму до складу якого входять Підприємство-резидент України та іноземна компанією (нерезидент) що має зареєстроване Представництво в Україні та має відповідний досвід виконання будівельних робіт планує взяти участь у тендері. Даний консорціум є новоствореною юридичною особою. Питання: Просимо повідомити, чи буде прийнятою Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», що буде надана учасником тендеру в частині досвіду виконання робіт що виконувались Учасником Консорціуму - нерезидентом України, тоді як ліцензія на виконання будівельних робіт належатиме іншому Учаснику Консорціуму – резиденту України в тому числі за умови, коли є документальні підтвердження у формі угоди між учасниками консорціуму про обсяг зобов’язань щодо досягнення цілей консорціуму в тому числі щодо використання досвіду та ліцензії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.
У свою чергу, консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі
Щодо наявності ліцензії у кожного учасника консорціуму для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, то повинно бути документальне підтвердження розподілу обов’язків між підприємствами-учасниками консорціуму, з якого вбачатиметься, що в межах діяльності консорціуму лише підприємство-учасник консорціуму, яке має ліцензію, буде здійснювати вид діяльності, який потребує ліцензії. Інші учасники підприємства-учасника консорціуму, які не мають відповідної ліцензії, можуть здійснювати види діяльності в межах роботи консорціуму, які не потребують відповідної ліцензії, надавати техніку, фінансові ресурси або в інший спосіб визначений консорціумом приймати участь в його діяльності.
Тендерна документація
Дата подання: 12 травня 2018 14:36
Дата відповіді: 15 травня 2018 09:58
Юридична особа за законодавством України в організаційно правовій формі Консорціуму до складу якого входять Підприємство-резидент України та іноземна компанією (нерезидент) що має зареєстроване Представництво в Україні та має відповідний досвід виконання будівельних робіт планує взяти участь у тендері. Даний консорціум є новоствореною юридичною особою. Питання: У випадку, якщо така інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям буде прийнятою Замовником, чи достатнім буде те, що наявність досвіду виконання аналогічних робіт буде лише в одного з учасників консорціуму, а саме у іноземної компанії нерезидента.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п. 3.5.2. Тендерної документації Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, з огляду на вимоги Тендерної документації, Замовником не встановлено кваліфікаційну вимогу про підтвердження аналогічного договору (- ів) на надання послуг з поточного середнього ремонту.
Тендерна документація
Дата подання: 12 травня 2018 14:47
Дата відповіді: 15 травня 2018 09:58
Чи буде прийматися Замовником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям що передбачені Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи та інформація про учасників Консорціуму - Підприємство-резидент України що має будівельну ліцензію, матеріальнно-технічне забезпечення, забезпечення персоналом та іноземна компанією (нерезидент) що має зареєстроване Представництво в Україні та має відповідний досвід виконання будівельних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі. Таке підтвердження від імені підприємства-учасника оформлюється листом-зобов’язанням на адресу Консорціуму. У разі необхідності наявності ліцензії у компанії учасника процедури закупівлі, для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, Консорціум може посилатися на наявність ліцензій у підприємств-учасників такого Консорціуму.
Тендерна документація
Дата подання: 12 травня 2018 14:48
Дата відповіді: 15 травня 2018 09:54
Чи існує можливість уточнення Замовником в Тендерній документації порядку підтвердження інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям що передбачені Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Консорціуму з огляду на те, що Консорціум є об’єднанням підприємств та створений для реалізації в будівельних проектів в порядку ч.4 Ст.120 Господарського кодексу України, а учасники такого Консорціуму мають досвід та ліцензії, які вимагаються Тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.
У свою чергу, консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі
Щодо наявності ліцензії у кожного учасника консорціуму для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, то повинно бути документальне підтвердження розподілу обов’язків між підприємствами-учасниками консорціуму, з якого вбачатиметься, що в межах діяльності консорціуму лише підприємство-учасник консорціуму, яке має ліцензію, буде здійснювати вид діяльності, який потребує ліцензії. Інші учасники підприємства-учасника консорціуму, які не мають відповідної ліцензії, можуть здійснювати види діяльності в межах роботи консорціуму, які не потребують відповідної ліцензії, надавати техніку, фінансові ресурси або в інший спосіб визначений консорціумом приймати участь в його діяльності.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-02-001357-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 16 липня 2018 14:54
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону ТОВ "ПБС"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2018 18:32
рішення від 18.07.2018 № 7160 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 18:31
Рішення від 30.07.2018 № 7655.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 20:35
Номер скарги: UA-2018-05-02-001357-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 17 липня 2018 14:46
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону ПП"ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2018 15:00
Рішення від 20.07.2018 № 7289 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 14:59
Рішення про виправлення описки від 07.08.2018 № 7965.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 19:47
Рішення від 06.08.2018 № 7926.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2018 18:16
Номер скарги: UA-2018-05-02-001357-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 13 червня 2018 18:56
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2018 14:08
рішення від 15.06.2018 № 5806 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 14:08
рішення від 06.07.2018 № 6568.pdf
Дата публікації: 09 липня 2018 22:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником задоволено рішення
Дата виконання рішення замовником: 13 липня 2018 09:00

Документи подані скаржником

16 липня 2018 14:54
2. ТД Долина Хуст.pdf
16 липня 2018 14:54
скарга_ПБС_16.pdf

Документи подані замовником

25 липня 2018 15:21
Протокол розгляду.pdf

Документи подані скаржником

17 липня 2018 14:46
2. ТД Долина Хуст.pdf

Документи подані замовником

30 липня 2018 10:07
Пояснення.pdf
30 липня 2018 10:07
Протокол розгляду.pdf

Документи подані скаржником

13 червня 2018 18:56
платіжне доручення
13 червня 2018 18:56
Документи учасника
13 червня 2018 18:56
Гарантія 9030
13 червня 2018 18:56
Витяг

Документи подані замовником

25 червня 2018 13:48
Відповідь АМКУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-02-000001 ● 29d53ab104cf46f6a7d439c8a292288a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2021 11:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

02.03.2021

№152
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.01.2021 №003100-18/866-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ


Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.03.2021 №152


Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-05-02-001357-b 02.05.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-03 16:37:30

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900 Current average repair of the road of national importance P-21 Dolyna-Hust km 44 + 983 - km 76 + 900 » (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-02-001357-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Які документи ТОВ «ПБС» надало не пізніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Замовнику для узгодження в друкованому вигляді з супровідним листом та на магнітному носії?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-04 16:55:49

Пояснення на запит

На Ваше запитання повідомляємо наступне:
Згідно п. 6.3.5 Тендерної документації зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику для узгодження пакет документів щодо договірної ціни, а саме:
- договірна ціна за формою програмного комплексу;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси
- розрахунки до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок показників для визначення загальновиробничих витрат;
- розрахунок показників для визначення адміністративних витрат;
- довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку
- зведена таблиця ціни експлуатації будівельних машин;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок розміру заробітної плати.
Документи подаються в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника.
Локальні кошториси та розрахунки до договірної ціни мають бути також надані на магнітному носії та повинні визначатися з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Разом з цим, відповідно до 6.3.4 Тендерної документації вказано, що Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – тверда.
Розрахунок договірної ціни надається Замовнику у паперовому вигляді, а також обов’язково на будь-якому електронному носії, у строки, визначені п.6.3.5.1 цієї тендерної документації з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Переможець закупівлі, у строк що не перевищує 10 днів, надав узгоджений пакет документів щодо договірної ціни.
Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачений перелік формальних помилок, зокрема Технічною помилкою вважається помилка в написаному (надрукованому) тексті, зумовлена неправильним написанням слів, яка не спотворює текст та не призводить до викривлення змісту речення.
Супровідний лист завантажено додатково.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-11 14:04:04

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900 Current average repair of the road of national importance P-21 Dolyna-Hust km 44 + 983 - km 76 + 900 » (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-02-001357-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому Замовником укладено договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ПБС» умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону та змісту проекту договору до тендерної документації?
2. Чому Замовником про укладанні Додаткової угоди від 09.03.2021 №28/15 до Договору № 28 вiд 03.09.2018p. про закупiвлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобiльної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900 у пункті 2 зазначено, що сторони дiйшли згоди продовжити термін надання послуг та дiї договору №17 вiд 22.07.2020р?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-16 12:02:51

Пояснення на запит

На Ваше питання повідомляємо наступне:
Згідно ч. 4 С.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018 року) вказано, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону зазначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Враховуючи вище наведене, договір укладено з переможцем аукціону на його цінову пропозицію, що складає 584 800 000,00 грн.
Щодо відмінностей проекту договору та договору, що підписаний із переможцем закупівлі ТОВ «ПБС», слід зазначити наступне:
Згідно п. 6.3.1. та п. 6.3.2. зазначено, що проект договору складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Проект договору наведений у Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству.
Під час підписання договору №28 від 03.09.2018 року, істотні умови договору не змінювалися жодним чином, а окремі пункти були змінені, тому що: або змінювались у сторону покращення умов договору, або були змінені номерації пунктів, шляхом об’єднання в окремому пункті, або повторювались у окремих пунктах, що відображено безпосередньо у договорі.
Щодо додаткової угоди №28/15 від 09.03.2021 року, то зазначимо, що при обгрунтуванні продовження терміну дії договору та терміну надання полуг, було допущено технічну описку, що не впливала на зміст додаткової угоди, так як реквізити договору до якого вносились зміни зазначені у назві Додаткової угоди. Слід зазначити, що дана описка була виправлена, під час підписання наступної додаткової угоди №28/16 від 12.03.2021 року, яка опублікована на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Дата публікації: 06 квітня 2021

Документи:

06 квітня 2021 17:25
Електронний підпис
06 квітня 2021 17:24
Р-21 скан.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2018
UA-2018-05-02-001357-b370e97dc470d47d1a0b5eeb6a6dc9633
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

08 червня 2018 10:21
Протокол розгляду.pdf
08 червня 2018 10:23
Електронний підпис

Публічні документи

02 червня 2018 13:19
Електронний підпис
02 червня 2018 13:18
ДП АЛЬКОР 9109 p7s.7z
02 червня 2018 13:18
ДП АЛЬКОР 9109 medoc.7z
02 червня 2018 13:18
Уставні документи.pdf
02 червня 2018 13:18
техпаспорта техника.pdf
02 червня 2018 13:18
статут.pdf
02 червня 2018 13:18
Лицензия протокол.pdf
02 червня 2018 13:18
листи підтвердження.pdf
02 червня 2018 13:18
Лаборатория.pdf
02 червня 2018 13:18
КБ3.pdf
02 червня 2018 13:18
Договір 218-У.pdf
02 червня 2018 13:18
Довідка техніка.pdf
02 червня 2018 13:18
Довідка субпідрядник.pdf
02 червня 2018 13:18
Довідка працівники.pdf
02 червня 2018 13:18
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
02 червня 2018 13:18
Відгук КОДУ.pdf
02 червня 2018 13:18
Виписка ЕДРПОУ.pdf
02 червня 2018 13:18
Аналогічний договір.pdf

Документи

08 червня 2018 10:22
Протокол розгляду.pdf
08 червня 2018 10:23
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2018 13:04
ст.17
14 серпня 2018 13:04
Судимість
14 серпня 2018 13:04
довідка з податкової
14 серпня 2018 13:04
банкрутство
14 серпня 2018 13:04
довідка про юр.особу
03 червня 2018 12:29
Електронний підпис
03 червня 2018 12:29
Електронний підпис
03 червня 2018 12:27
Колибабюк погодження.zip
03 червня 2018 12:27
СДТ Техніка GAYK 120.pdf
03 червня 2018 12:27
СДТ Договір.PDF
03 червня 2018 12:27
Техпаспорти 121.pdf
03 червня 2018 12:27
САТ Україна Договір.PDF
03 червня 2018 12:27
Гарантія 161 ПБС.rar
03 червня 2018 12:27
АТестат ВІТА хуст.pdf
03 червня 2018 12:27
12 Паспорт.pdf
03 червня 2018 12:27
11 Дозвіл.pdf
03 червня 2018 12:27
10 виписка ПБС.pdf
03 червня 2018 12:27
9 Витяг ПБС.pdf
03 червня 2018 12:27
5 Ліцензія.PDF
03 червня 2018 12:27
2 Протокол ЗБ.pdf
03 червня 2018 12:27
1 Статут ПБС з описом.pdf

Документи

08 червня 2018 10:22
Протокол розгляду.pdf
08 червня 2018 10:24
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2018 00:08
Електронний підпис
04 червня 2018 00:08
Електронний підпис
04 червня 2018 00:07
Fw_ RE_ дод дог.zip
04 червня 2018 00:07
21. Листи зобовязання.pdf
04 червня 2018 00:07
19. Гарантійний лист.pdf
04 червня 2018 00:07
18. . Лист згода.pdf
04 червня 2018 00:07
12. Проект договору.pdf
04 червня 2018 00:07
6. Витяг з ЄДР.pdf
04 червня 2018 00:07
5. Витяг ПДВ.pdf

Документи

08 червня 2018 10:21
Протокол розгляду.pdf
08 червня 2018 10:23
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2018 08:41
Електронний підпис
04 червня 2018 08:22
53_inshe.pdf
04 червня 2018 07:18
Онур 9030 p7s.7z
04 червня 2018 07:18
Онур 9030 medoc.7z
04 червня 2018 07:18
53_reestr.pdf
04 червня 2018 07:18
53_inshe.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod5.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod4.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod3.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod2.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod1.pdf

Документи

13 липня 2018 08:51
Протокол 2.pdf
13 липня 2018 08:54
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2018 08:41
Електронний підпис
04 червня 2018 08:22
53_inshe.pdf
04 червня 2018 07:18
Онур 9030 p7s.7z
04 червня 2018 07:18
Онур 9030 medoc.7z
04 червня 2018 07:18
53_reestr.pdf
04 червня 2018 07:18
53_inshe.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod5.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod4.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod3.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod2.pdf
04 червня 2018 07:18
53_dod1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДП "АЛЬКОР"

ТОВ ПБС

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 584 800 000,00
UAH з ПДВ
584 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 595 000 000,00
UAH з ПДВ
595 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 13:04
ст.17
14 серпня 2018 13:04
Судимість
14 серпня 2018 13:04
довідка з податкової
14 серпня 2018 13:04
банкрутство
14 серпня 2018 13:04
довідка про юр.особу
03 червня 2018 12:29
Електронний підпис
03 червня 2018 12:29
Електронний підпис
03 червня 2018 12:27
Колибабюк погодження.zip
03 червня 2018 12:27
СДТ Техніка GAYK 120.pdf
03 червня 2018 12:27
СДТ Договір.PDF
03 червня 2018 12:27
Техпаспорти 121.pdf
03 червня 2018 12:27
САТ Україна Договір.PDF
03 червня 2018 12:27
Гарантія 161 ПБС.rar
03 червня 2018 12:27
АТестат ВІТА хуст.pdf
03 червня 2018 12:27
12 Паспорт.pdf
03 червня 2018 12:27
11 Дозвіл.pdf
03 червня 2018 12:27
10 виписка ПБС.pdf
03 червня 2018 12:27
9 Витяг ПБС.pdf
03 червня 2018 12:27
5 Ліцензія.PDF
03 червня 2018 12:27
2 Протокол ЗБ.pdf
03 червня 2018 12:27
1 Статут ПБС з описом.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 00:08
Електронний підпис
04 червня 2018 00:08
Електронний підпис
04 червня 2018 00:07
Fw_ RE_ дод дог.zip
04 червня 2018 00:07
21. Листи зобовязання.pdf
04 червня 2018 00:07
19. Гарантійний лист.pdf
04 червня 2018 00:07
18. . Лист згода.pdf
04 червня 2018 00:07
12. Проект договору.pdf
04 червня 2018 00:07
6. Витяг з ЄДР.pdf
04 червня 2018 00:07
5. Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 584 800 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 11:27

Документи

14 серпня 2018 11:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
584 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2018 11:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2024 11:46
дод.уг.№28.26.pdf зміни до договору
27 березня 2024 11:45
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 11:14
Дод.угода №28-25.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 11:13
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 11:03
Дод.угода №28-24.pdf зміни до договору
23 березня 2023 11:02
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2022 15:04
д.у.№28.23 від 03.08.22 до дог.№28 від 03.09.18..pdf зміни до договору
03 серпня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 11:09
Дод.угода №28-22.pdf зміни до договору
12 травня 2022 11:07
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 13:02
Дод.угода №28-21.pdf зміни до договору
30 березня 2022 13:01
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:37
Дод.угода №28-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 10:40
Дод.угода №28-19.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 13:39
Дод.угода №28-18.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 09:57
Дод.угода №28-17.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 14:50
Дод.угода №28-16.pdf зміни до договору
12 березня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 15:51
Дод.угода №28-15.pdf зміни до договору
09 березня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:07
Дод.угода №28-14.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 09:30
Дод.угоа №28-13.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:31
Дод.угода №28-12.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 11:14
Дод.угода №28-11.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 09:06
Дод.угода №28-10.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:50
Дод.угода №28-9.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 12:07
Дод.угода 28-8.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 10:14
Дод.угода №28-7.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 16:31
Дод угода 28-6.pdf зміни до договору
16 липня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 12:45
Дод.угода № 28-5.pdf зміни до договору
22 травня 2020 12:42
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 09:07
Дод.угода №28-4.pdf зміни до договору
13 травня 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 15:49
Дод.угода 28-3.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:23
Дод.угода №28-2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:22
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 13:37
Дод.угода 28-1.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 13:36
Електронний підпис укладений
03 вересня 2018 16:23
Дог.№28.pdf укладений
03 вересня 2018 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі,зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язаня на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, зменшення ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу)
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року, зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: №28/26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML