Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Нове будівництво мережі водопроводу по пров. Молодіжному (від вул. Нахімова до вул. Грушевої) в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
773 368,00 UAH
UA-2018-05-02-000915-b ● da62ee9bb20f4cb1a16816f58e9d6915
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363988 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Пурдик Григорій Никанорович 380432595012 dmgvmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2018 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2018 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2018 11:07 |
Очікувана вартість: | 773 368,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 866,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Нове будівництво мережі водопроводу по пров. Молодіжному (від вул. Нахімова до вул. Грушевої) в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Нове будівництво мережі водопроводу по пров. Молодіжному (від вул. Нахімова до вул. Грушевої) в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, пров. Молодіжний (від вул. Нахімова до вул. Грушевої)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2018
—
01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2018 15:11 |
Будівництво водопроводу_пров. Молодіжному.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-02-000915-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Дата подання: 17 травня 2018 12:54
Оскарження переможця по закупівлі
Тендерна документація учасника-переможця не відповідає вимогам.
ФОП Завадський О.І. надав довідку про кваліфікованих працівників, в якій відсутні інженерно-технічні працівникі (інженер, інженере-будівельник, виконроб), що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
ФОП Завадський О.І. надав довідку про обладнання та механізми, в якій відсутні всі механізми зазначених в відомості ресурсів. Учасник вказує, що у випадку застосування додадкових механізмів будуть підписані договора оренди, але виконання робіт відповідно до закупівлі не зможе виконувати так як відсутні працівники, які мають право працювати на них. Тому надаються договора надання послуг за допомогою техніки (зазначається перелік).
З визчезазначеного дану закупівлю необхідно відмінити, та учасника-переможця дискваліфікувати.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Завадський О.І. надав довідку про кваліфікованих працівників, в якій відсутні інженерно-технічні працівникі (інженер, інженере-будівельник, виконроб), що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
ФОП Завадський О.І. надав довідку про обладнання та механізми, в якій відсутні всі механізми зазначених в відомості ресурсів. Учасник вказує, що у випадку застосування додадкових механізмів будуть підписані договора оренди, але виконання робіт відповідно до закупівлі не зможе виконувати так як відсутні працівники, які мають право працювати на них. Тому надаються договора надання послуг за допомогою техніки (зазначається перелік).
З визчезазначеного дану закупівлю необхідно відмінити, та учасника-переможця дискваліфікувати.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2018 14:17
Директору ТОВ «БАСКУРТ»
Марінюку І.П.
Шановний Іван Петрович!
Комітет допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради розглянув Вашу вимогу від 17.05.2018р., що зареєстрована в ЦБД о 12:54 за №UA-2018-05-02-000915-b.a1, в якій повідомляється, що пропозиція учасника-переможця, ФОП Завадського О.І., не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації щодо даної закупівлі.
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, оцінка поданої учасником пропозиції здійснюється відповідно до Тендерної документації, в якій вказані вимоги, щодо кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, у т.ч.:
- довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо);
- довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю вказану техніку).
ФОП Завадський О.І. надав відповідну довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначив інформацію про те, що в разі необхідності будуть додатково залучені договори оренди на механізми та обладнання, я яких виникне потреба під час виконання робіт. Крім цього, в Тендерній документації не вимагалась інформація щодо наявності механізмів зазначених у відомості ресурсів.
Щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то ФОП Завадський О.І., надав відповідну довідку, в якій зазначив інформацію щодо наявних працівників, а також зазначив, що в залежності від обсягів та строків виконання робіт, при необхідності залучатиме додаткову кількість працівників відповідної кваліфікації за трудовою угодою з наданням повного соціального забезпечення.
Враховуючи вищезазначене, Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства.
З повагою,
Директор
департаменту Григорій Пурдик
Розгорнути
Згорнути
Марінюку І.П.
Шановний Іван Петрович!
Комітет допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради розглянув Вашу вимогу від 17.05.2018р., що зареєстрована в ЦБД о 12:54 за №UA-2018-05-02-000915-b.a1, в якій повідомляється, що пропозиція учасника-переможця, ФОП Завадського О.І., не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації щодо даної закупівлі.
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, оцінка поданої учасником пропозиції здійснюється відповідно до Тендерної документації, в якій вказані вимоги, щодо кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, у т.ч.:
- довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо);
- довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю вказану техніку).
ФОП Завадський О.І. надав відповідну довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначив інформацію про те, що в разі необхідності будуть додатково залучені договори оренди на механізми та обладнання, я яких виникне потреба під час виконання робіт. Крім цього, в Тендерній документації не вимагалась інформація щодо наявності механізмів зазначених у відомості ресурсів.
Щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то ФОП Завадський О.І., надав відповідну довідку, в якій зазначив інформацію щодо наявних працівників, а також зазначив, що в залежності від обсягів та строків виконання робіт, при необхідності залучатиме додаткову кількість працівників відповідної кваліфікації за трудовою угодою з наданням повного соціального забезпечення.
Враховуючи вищезазначене, Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства.
З повагою,
Директор
департаменту Григорій Пурдик
Директору ТОВ «БАСКУРТ»
Марінюку І.П.
Шановний Іван Петрович!
Комітет допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради розглянув Вашу вимогу від 17.05.2018р., що зареєстрована в ЦБД о 12:54 за №UA-2018-05-02-000915-b.a1, в якій повідомляється, що пропозиція учасника-переможця, ФОП Завадського О.І., не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації щодо даної закупівлі.
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, оцінка поданої учасником пропозиції здійснюється відповідно до Тендерної документації, в якій вказані вимоги, щодо кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, у т.ч.:
- довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо);
- довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю вказану техніку).
ФОП Завадський О.І. надав відповідну довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначив інформацію про те, що в разі необхідності будуть додатково залучені договори оренди на механізми та обладнання, я яких виникне потреба під час виконання робіт. Крім цього, в Тендерній документації не вимагалась інформація щодо наявності механізмів зазначених у відомості ресурсів.
Щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то ФОП Завадський О.І., надав відповідну довідку, в якій зазначив інформацію щодо наявних працівників, а також зазначив, що в залежності від обсягів та строків виконання робіт, при необхідності залучатиме додаткову кількість працівників відповідної кваліфікації за трудовою угодою з наданням повного соціального забезпечення.
Враховуючи вищезазначене, Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства.
З повагою,
Директор
департаменту Григорій Пурдик
Марінюку І.П.
Шановний Іван Петрович!
Комітет допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради розглянув Вашу вимогу від 17.05.2018р., що зареєстрована в ЦБД о 12:54 за №UA-2018-05-02-000915-b.a1, в якій повідомляється, що пропозиція учасника-переможця, ФОП Завадського О.І., не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації щодо даної закупівлі.
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, оцінка поданої учасником пропозиції здійснюється відповідно до Тендерної документації, в якій вказані вимоги, щодо кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, у т.ч.:
- довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо);
- довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю вказану техніку).
ФОП Завадський О.І. надав відповідну довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначив інформацію про те, що в разі необхідності будуть додатково залучені договори оренди на механізми та обладнання, я яких виникне потреба під час виконання робіт. Крім цього, в Тендерній документації не вимагалась інформація щодо наявності механізмів зазначених у відомості ресурсів.
Щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то ФОП Завадський О.І., надав відповідну довідку, в якій зазначив інформацію щодо наявних працівників, а також зазначив, що в залежності від обсягів та строків виконання робіт, при необхідності залучатиме додаткову кількість працівників відповідної кваліфікації за трудовою угодою з наданням повного соціального забезпечення.
Враховуючи вищезазначене, Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства.
З повагою,
Директор
департаменту Григорій Пурдик
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2018 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
750 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Завадський Олександр Іванович |
762 126,05
UAH з ПДВ
|
750 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" #41627082 |
Відхилено |
750 900,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2018 17:49
|
ФОП Завадський Олександр Іванович #3178109050 |
Переможець |
750 999,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Untitled.FR11.pdf1.pdf | укладений |
18 травня 2018 14:24
|