Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015 – 45240000-1 (Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії Одеського морського порту)
code DK 021: 2015 – 45240000-1 Construction work for water projects Operational dredging - cleaning of the bottom of sediment in the inland water area of the Odessa Sea Port
Очікувана вартість
19 026 600,00 UAH
UA-2018-05-02-000723-c f78966bbb492473e8fee0a7425685317
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Срібніченко Альона Сергіївна

+380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одесская обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Срібніченко Альона Сергіївна
+380487294744
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Sribnichenko Alona
+380487294744
tender@ods.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 травня 2018 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 10:00
Очікувана вартість: 19 026 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 266,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 570700 UAH
Publication date: 02 травня 2018 18:26
Enquiries until: 01 червня 2018 10:00
Complaints submission until: до 07 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 червня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 19 026 600 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 190 266 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: детально у Додатку 1 до тендерної документації.
Обсяг надання послуг: детально у Додатку 1 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії Одеського морського порту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Operational dredging - cleaning of the bottom of sediment in the inland water area of the Odessa Sea Port
CPV: 45240000-1
Період постачання: по 01 липня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 15:09
Announcement of procurement.docx
24 травня 2018 15:09
Тендерна документація (із змінами 2).doc
24 травня 2018 15:09
Перелік змін до тендерної документації.docx
15 травня 2018 12:48
Перелік змін до тендерної документації.docx
15 травня 2018 12:48
Announcement of procurement.docx
02 травня 2018 18:23
Announcement of procurement.docx
15 травня 2018 12:48
ТД днопоглиблення.doc
02 травня 2018 18:23
ТД днопоглиблення.doc
02 травня 2018 18:23
Проект договору (для нерезидента).docx
02 травня 2018 18:23
Проект договору (для резидента).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання інформації щодо поточних глибин та меж ділянок днопоглиблення
Дата подання: 10 травня 2018 16:01
Дата відповіді: 15 травня 2018 12:50
З метою детального аналізу умов на ділянках днопоглиблення та вибору найбільш економічно-доцільного обладнання для виконання «Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії Одеського морського порту» просимо надати в xyz та CAD форматі інформацію щодо поточних глибин та меж ділянок днопоглиблення.
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянутo Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне.
Станом на теперішній час на території водного простору примикаючого до внутрішньої акваторії Одеського морського порту розташована Західна військова морська база ВМС України постійної дислокації. З метою дотримання умов державної безпеки повідомляємо, що інформація про поточні глибини є обмеженою для загального користування.
При цьому тендерну документацію доповнено Інформаційним планом ділянок Експлуатаційного днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії Одеського морського порту, із зазначенням меж ділянок днопоглиблення
Запит внесеня змін
Дата подання: 21 травня 2018 16:44
Дата відповіді: 24 травня 2018 15:11
Відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» 16 березня 2016 року № 1029-VIII Україна приєдналася на умовах Рішення Комітету з державних закупівель Світової організації торгівлі GPA/133 від 16 листопада 2015 року, включаючи Додатки А і В до зазначеного Рішення, до Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 року в м. Женеві. Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» включена до індикативного переліку установ, підприємств чи організацій згідно додатку №3 додатка А до Рішення Комітету з державних закупівель Світової організації торгівлі GPA/133 від 16 листопада 2015 року. Згідно статті VIII Угоди про державні закупівлі встановлено, що в процесі кваліфікації постачальників організації не повинні створювати дискримінацію серед постачальників інших Сторін, рівно як між національними постачальниками і постачальниками інших Сторін. Кваліфікаційні процедури повинні відповідати нижчевикладеному: ….. (g) кожна Сторона повинна забезпечити, що: (i) кожна організація та її структурні частини застосовують єдину процедуру кваліфікації, за виключенням випадків належним чином обґрунтованої потреби у застосуванні іншої процедури; а також (ii) були застосовані відповідні заходи з метою мінімізації розбіжностей в процедурах кваліфікації між різними організаціями. Відповідності до ч. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації із закупівлі послуг «Будівництво гідротехнічних об’єктів» за кодом ДК 021:2015 – 45240000-1 (Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії Одеського морського порту), затвердженою рішенням тендерного комітету ОФ ДП «АМПУ» від 15.05.2018 р. в якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати Довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактні телефони та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). (Учасник може надати таку довідку за зразком, наведеним в Додатку 7 до цієї Тендерної документації.) У якості підтвердження інформації, викладеної у довідці, слід додати: - договір(и), зазначений(ні) учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - копія документу(ів), передбаченого умовами такого договору (акт або інший документ), що підтверджує фактичне виконання договору (-ів), зазначених учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору; лист(и)-відгук(и) від контрагента(ів)-замовника(ів), зазначених учасником в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору або інший документ з позитивним відгуком (ами), датовані не раніше 01.01.2018 року В той час як умовами тендерних документацій за аналогічним предметом закупівлі від замовника ДП «АМПУ» або його філій, в якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагається надання або лише відгуку, або на вибір учасника надання відгуку або копії договору та актів наданих послуг із замовником. - Так додатком №3 до тендерної документації на закупівлю послуг: за кодом ДК 021:201545240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів. Технічне обслуговування підхідних каналів і акваторій Бердянського та Маріупольського морських портів шляхом днопоглиблення. (замовник ДП «АМПУ» очікувана вартість 499 859 500 грн.) встановлено, що в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати:- оригінали або засвідчені Учасником копії позитивних листів-відгуків (не менше одного листа-відгуку, який датований не раніше 01.01.2016 р.) від замовника аналогічного договору. Учасники повинні враховувати, що відгук повинен обов’язково містити наступну інформацію: - найменування замовника та виконавця; - предмет договору; - обсяг надання послуг/виконаних робіт, м3; - щодо якості надання послуг. Зазначений відгук має бути наданий від контрагента (замовника), інформація про якого надана у Довідці. Відповідності до ч. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю послуг: за кодом ДК 021:201545240000-1, (послуги з технічного обслуговування судноплавних каналів (БДЛК та ХМК) для підтримки у працездатному стані відповідно до паспортних характеристик шляхом днопоглиблення з транспортуванням вилученого ґрунту на звалище ґрунту). - замовник Філія «Дельта-лоцман» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» від імені ДП «АМПУ» (очікувана вартість 94 284 900 грн.) встановлено, що в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати: Довідку в довільній формі за підписом службової (посадової) особи або представника учасника про надання Учасником аналогічних предмету закупівлі послуг, яка повинна містити найменування, адресу та контактний телефон замовника аналогічних послуг, інформацію про предмет договору, об’єкт щодо якого надавалися послуги з днопоглиблення, обсяг та строк виконання днопоглиблення. (Учасник може оформити таку довідку за зразком, наведеним в Додатку 7 до цієї Тендерної документації.) В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору. Надання відгуків від контрагентів (замовників), інформація про яких не надана Учасником у вказаній довідці, не допускається. Просимо внести зміни до тендерної документації із закупівлі послуг «Будівництво гідротехнічних об’єктів» за кодом ДК 021:2015 – 45240000-1 (Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії Одеського морського порту), затвердженою рішенням тендерного комітету ОФ ДП «АМПУ» від 15.05.2018 р. встановивши єдині кваліфікаційні вимоги для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, згідно статті VIII Угоди про державні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне.
З зазначеного Вами питання до тендерної документації на закупівлю послуг: «Будівництво гідротехнічних об’єктів» за кодом ДК 021:2015 – 45240000-1 (Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії Одеського морського порту) внесено відповідні зміни.
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 31 травня 2018 15:03
Дата відповіді: 05 червня 2018 13:26
Чи потрібно надавати додаткову довідку і в якій формі, якщо на момент подання документів на розгляд тендерного комітету один з плавзасобів, що входить до складу днопоглиблювального каравану, проходить щорічну перевірку класифікаційним товариством? Класифікаційне свідоцтво є чинним але не містить відмітки про щорічну перевірку, отримати яку можливо безумовно, але після кінцевого терміну подання документів на розгляд тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуте Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям вимогами тендерної документації передбачено надання у складі пропозицій копій чинних Класифікаційних свідоцтв, виданих Регістром судноплавства України (або іншим класифікаційним товариством) на днопоглиблювальні засоби, що будуть брати участь у наданні послуг з днопоглиблення.
Наявність у судна діючого класу Регістра означає, що технічний стан судна повністю або в ступені, визнаному Регістром достатнім, відповідає тим вимогам Правил, котрі на нього поширюються відповідно до його призначення, умов експлуатації і символу класу судна. Наявність у судна діючого класу засвідчується наявністю на судні діючого Класифікаційного свідоцтва.
Правилами Класифікації та побудови суден Регістру судноплавства України визначено, що
Класифікаційне свідоцтво втрачає силу і дія класу автоматично призупиняється в наступних випадках: непред’явлення судна в цілому або окремих його елементів до призначеного періодичного або позачергового огляду в приписаний термін (якщо черговий огляд не завершений, або не передбачається його завершити до поновлення експлуатації до встановленої дати; якщо щорічний огляд не завершений у межах 3-х (трьох) місяців від установленої дати щорічного огляду; якщо проміжний огляд не завершений у межах 3-х (трьох) місяців від установленої дати третього щорічного огляду в кожному періодичному циклі оглядів); якщо судно не пред'являється для завершення відповідного огляду або, якщо в Правилах Регістра не передбачене інше.
Згідно п.2.1.9.2. «Правил огляду суден» Регістру судноплавства України: «Якщо щорічний/ проміжний огляд закінчено більше ніж за три місяці після щорічної дати. то існуюче Класифікаційне свідоцтво втрачає силу, а на судно повинно оформлятися нове Класифікаційне свідоцтво».
Вимоги Правил класифікації щодо технічного стану флоту інших класифікаційних організацій світу у своїй більшості аналогічні.
Призупинений клас судна може бути відновлений при задовільних результатах відповідного періодичного або позачергового огляду, проведеного Регістром при пред’явленні судна.
На період від призупинення дії класу до його відновлення судно вважається таким, що втратило клас Регістра.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 червня 2018
UA-2018-05-02-000723-cf78966bbb492473e8fee0a7425685317
Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна, Одесская обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ УКРСТРОЙСЕРВІС Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СМД-ІНВЕСТ Документи
Відхилено
Документи

Документи

19 червня 2018 15:56
Протокол розгляду.pdf
19 червня 2018 15:57
Електронний підпис

Публічні документи

08 червня 2018 13:13
Банківська гарантія.zip
08 червня 2018 12:47
Банківська ліцензія.zip
08 червня 2018 10:06
38 Проект договору.pdf
08 червня 2018 10:06
37 Технічні вимоги.pdf
08 червня 2018 10:06
33 Статут товариства.pdf
08 червня 2018 10:06
32 Письмова згода.pdf
08 червня 2018 10:06
1 Повноваження.pdf

Документи

19 червня 2018 15:58
Протокол розгляду.pdf
19 червня 2018 15:58
Електронний підпис

Публічні документи

09 червня 2018 12:35
Форма пис згоди.pdf
09 червня 2018 12:35
Статут.pdf
09 червня 2018 12:35
Листи гарантійні.pdf
09 червня 2018 12:35
Документи ПП ЩИТ.pdf
09 червня 2018 12:35
Догов_р ПФ-8-18.pdf
09 червня 2018 12:35
Св-во про визнання РСУ.pdf
09 червня 2018 12:35
ПЗ.pdf
09 червня 2018 12:35
Довідки Ст 17.pdf
09 червня 2018 12:35
Довідка санкції.pdf
09 червня 2018 12:35
Довідка працівники.pdf
09 червня 2018 12:35
Довідка досвід.pdf
09 червня 2018 12:35
Дов СП.pdf
09 червня 2018 12:35
Гарантия банковская.rar
09 червня 2018 12:35
Відгуки.pdf
09 червня 2018 12:35
Витяг ПДВ ЭДР.pdf
09 червня 2018 12:35
Бербоут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРСТРОЙСЕРВІС

ТОВ СМД-ІНВЕСТ

Інформація про відміну

Дата відміни
19 червня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій