Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання та системи підігріву повітря (технологічне кондиціонування) в басейні навчального корпусу №1 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: вулиця Маршала Тимошенка, 13 Б, з використанням альтернативних та відновлювальних джерел енергії (сонячні батареї) і теплових насосів та виготовленням проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2018-05-02-000721-b ● 98a3dde952454732b879ed6b00ed1a6e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Код ЄДРПОУ: | 02136554 |
Вебсайт: | http://kubg.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
Контактна особа: |
Коломієць Вероніка Сергіївна 380442721490 xtender@kubg.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2018 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2018 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання та системи підігріву повітря (технологічне кондиціонування) в басейні навчального корпусу №1 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: вулиця Маршала Тимошенка, 13 Б, з використанням альтернативних та відновлювальних джерел енергії (сонячні батареї) і теплових насосів та виготовленням проектно-кошторисної документації.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04212, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Тимошенка, 13 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2018
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2018 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2018 14:24 |
Проект договору.docx | |
02 травня 2018 14:24 |
Тендерна документація 02_05_2018.pdf | |
02 травня 2018 14:22 |
Тендерна документація 02_05_2018.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-02-000721-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНДАСТРІ ЮА ТРЕЙД КО", Код ЄДРПОУ:38084972
Дата подання: 07 травня 2018 14:58
Вимога
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на «Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання та системи підігріву повітря (технологічне кондиціонування) в басейні навчального корпусу №1 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: вулиця Маршала Тимошенка, 13 Б, з використанням альтернативних та відновлювальних джерел енергії (сонячні батареї) і теплових насосів та виготовленням проектно-кошторисної документації)» виявлено деякі розбіжності в умовах тендерної документації та невідповідності вимогам чинного законодавства.
1. Інформація викладена у п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації не відповідає умовам п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що «Ціна розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
Проте, п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» передбачено, що «Учасник-переможець зобов’язаний виконувати роботи самостійно. Залучення субпідрядних організацій не передбачено».
2. Відповідно до вимог викладених у Додатку 1 до Тендерної документації «Тендерна пропозиція» передбачено: «Якщо наша пропозиція буде визначена найбільш економічно вигідною, ми зобов’язуємося власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) проектної документації, що входить до складу нашої тендерної пропозиції, виконаний експертною організацією, що відповідає Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва».
Також, в Додатку 4 до Тендерної документації «Проект Договору» передбачено надання позитивного експертного звіту на розроблену проектно-кошторисну документацію, а саме:
- п. 1.1 «Перший етап: Виконати роботи з розроблення проектно-кошторисної документації (стадія Р), які зазначені в завданні на проектування, що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток № 1) та отримати в установленому порядку в експертній організації позитивний експертний звіт (висновок) на розроблену проектно-кошторисну документацію.
Другий етап: Виконати монтажні роботи, склад та обсяг яких буде зазначено в проектно-кошторисній документації, розробленій на першому етапі, на яку отримано позитивний експертний звіт (висновок)».
- п. 2.1.2. «Підрядник повинен передати Замовнику проектно-кошторисну документацію, яка отримала позитивний експертний звіт (висновок) в повному складі (українською мовою) в 4-х примірниках на паперовому носії та в електронному вигляді формату pdf. Один примірник в електронному вигляді формату DVG. Кошторис: чотири примірники в печатному вигляді та в електронному вигляді формату IMD (в т.ч. кошторисну частину проектної документації в програмному комплексі АВК-5 редакції, що діє на момент передачі)».
Відповідно до вимог п. 14 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 56 (зі змінами) визначено наступне:
«Строк проведення експертизи не повинен перевищувати:
- для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів;
- для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів;
- для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджуються на територіях із складними інженерно- геологічними та техногенними умовами, - 15 календарних днів;
кошторисної частини проекту будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними (СС1) наслідками - 15 календарних днів».
Таким чином, вимогу щодо надання позитивного експертного звіту на розроблену проектно-кошторисну документацію не надається можливим виконати, оскільки період подачі тендерних пропозицій учасників за даними відкритими торгами максимально обмежений та складає 15 календарних днів (період подачі тендерних пропозицій з 02.05.2018р. по 17.05.2018р.).
3. Відповідно до вимог тендерної документації передбачена можливість здійснити Замовником попередню оплату у розмірі 30% від договірної ціни на строк один місяць.
Слід зауважити, що за даним тендером товар є дорогим та складає найбільшу частку очікуваної вартості закупівлі.
Просимо зазначити чи є можливим оплата 100% за товар, а за встановлення та виконання проектно-кошторисної документації у розмірі 30% або по фату виконаних робіт.
4. Також, важливо зауважити, що предмет закупівлі: «Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання та системи підігріву повітря (технологічне кондиціонування) в басейні навчального корпусу №1 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: вулиця Маршала Тимошенка, 13 Б, з використанням альтернативних та відновлювальних джерел енергії (сонячні батареї) і теплових насосів та виготовленням проектно-кошторисної документації)» обрано за ДК 021:2015 (CPV:2008) – 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи».
Проте, згідно з умовами Тендерної документації Замовника, у даному предметі закупівлі також мають місце інші ДК 021:2015 (CPV:2008), наприклад:
- 09332000-5 «Сонячна установка»;
- 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» або 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги».
Відповідно до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 31 Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
З огляду на вищевказане, з метою недопущення порушень вимог чинного законодавства при проведенні даних відкритих торгів, а також позитивного результату проведення торгів, просимо тендерний комітет розглянути можливість відміни торгів та оголошення нових закупівель, а саме:
- товар;
- послуги з розроблення проектно-кошторисної документації;
- послуги (роботи) з монтажу обладнання.
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація викладена у п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації не відповідає умовам п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що «Ціна розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
Проте, п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» передбачено, що «Учасник-переможець зобов’язаний виконувати роботи самостійно. Залучення субпідрядних організацій не передбачено».
2. Відповідно до вимог викладених у Додатку 1 до Тендерної документації «Тендерна пропозиція» передбачено: «Якщо наша пропозиція буде визначена найбільш економічно вигідною, ми зобов’язуємося власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) проектної документації, що входить до складу нашої тендерної пропозиції, виконаний експертною організацією, що відповідає Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва».
Також, в Додатку 4 до Тендерної документації «Проект Договору» передбачено надання позитивного експертного звіту на розроблену проектно-кошторисну документацію, а саме:
- п. 1.1 «Перший етап: Виконати роботи з розроблення проектно-кошторисної документації (стадія Р), які зазначені в завданні на проектування, що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток № 1) та отримати в установленому порядку в експертній організації позитивний експертний звіт (висновок) на розроблену проектно-кошторисну документацію.
Другий етап: Виконати монтажні роботи, склад та обсяг яких буде зазначено в проектно-кошторисній документації, розробленій на першому етапі, на яку отримано позитивний експертний звіт (висновок)».
- п. 2.1.2. «Підрядник повинен передати Замовнику проектно-кошторисну документацію, яка отримала позитивний експертний звіт (висновок) в повному складі (українською мовою) в 4-х примірниках на паперовому носії та в електронному вигляді формату pdf. Один примірник в електронному вигляді формату DVG. Кошторис: чотири примірники в печатному вигляді та в електронному вигляді формату IMD (в т.ч. кошторисну частину проектної документації в програмному комплексі АВК-5 редакції, що діє на момент передачі)».
Відповідно до вимог п. 14 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 56 (зі змінами) визначено наступне:
«Строк проведення експертизи не повинен перевищувати:
- для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів;
- для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів;
- для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджуються на територіях із складними інженерно- геологічними та техногенними умовами, - 15 календарних днів;
кошторисної частини проекту будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними (СС1) наслідками - 15 календарних днів».
Таким чином, вимогу щодо надання позитивного експертного звіту на розроблену проектно-кошторисну документацію не надається можливим виконати, оскільки період подачі тендерних пропозицій учасників за даними відкритими торгами максимально обмежений та складає 15 календарних днів (період подачі тендерних пропозицій з 02.05.2018р. по 17.05.2018р.).
3. Відповідно до вимог тендерної документації передбачена можливість здійснити Замовником попередню оплату у розмірі 30% від договірної ціни на строк один місяць.
Слід зауважити, що за даним тендером товар є дорогим та складає найбільшу частку очікуваної вартості закупівлі.
Просимо зазначити чи є можливим оплата 100% за товар, а за встановлення та виконання проектно-кошторисної документації у розмірі 30% або по фату виконаних робіт.
4. Також, важливо зауважити, що предмет закупівлі: «Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання та системи підігріву повітря (технологічне кондиціонування) в басейні навчального корпусу №1 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: вулиця Маршала Тимошенка, 13 Б, з використанням альтернативних та відновлювальних джерел енергії (сонячні батареї) і теплових насосів та виготовленням проектно-кошторисної документації)» обрано за ДК 021:2015 (CPV:2008) – 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи».
Проте, згідно з умовами Тендерної документації Замовника, у даному предметі закупівлі також мають місце інші ДК 021:2015 (CPV:2008), наприклад:
- 09332000-5 «Сонячна установка»;
- 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» або 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги».
Відповідно до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 31 Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
З огляду на вищевказане, з метою недопущення порушень вимог чинного законодавства при проведенні даних відкритих торгів, а також позитивного результату проведення торгів, просимо тендерний комітет розглянути можливість відміни торгів та оголошення нових закупівель, а саме:
- товар;
- послуги з розроблення проектно-кошторисної документації;
- послуги (роботи) з монтажу обладнання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2018 17:04
Доброго дня!
На ваші вимоги щодо закупівлі UA-2018-05-02-000721-b повідомляємо таке.
1. Інформація, викладена у п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації та інформація, викладена у п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації жодним чином не протирічать одна одній. У п. 6 розділу ІІІ ТД міститься посилання на Правила визначення вартості будівництва (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293. Так, п. 6.2.4 Правил визначено, що «Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником». Тобто, Правилами передбачені всі можливі статті видатків для формування договірної ціни. У нашому ж випадку залучення субпідрядних організацій не передбачено п. 7 розділу ІІІ ТД.
2. Якщо уважно читати нашу ТД, стає зрозумілим, що позитивний висновок експертизи учасник-переможець повинен отримати тільки після виготовлення проектно-кошторисної документації, що є першим етапом виконання робіт за договором. Ми не вимагаємо надати експертний звіт до розрахунків тендерної пропозиції.
3. Оскільки предметом закупівлі є не товар, а роботи з капітального ремонту замовник у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» має керуватися нормами пп 3 п. 1 Постанови, в якому зазначено, що одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла. Тому ми не можемо в ТД передбачити передоплату за товар.
4. Згідно з п. 1. Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Отже, замовник самостійно визначає предмет закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
На ваші вимоги щодо закупівлі UA-2018-05-02-000721-b повідомляємо таке.
1. Інформація, викладена у п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації та інформація, викладена у п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації жодним чином не протирічать одна одній. У п. 6 розділу ІІІ ТД міститься посилання на Правила визначення вартості будівництва (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293. Так, п. 6.2.4 Правил визначено, що «Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником». Тобто, Правилами передбачені всі можливі статті видатків для формування договірної ціни. У нашому ж випадку залучення субпідрядних організацій не передбачено п. 7 розділу ІІІ ТД.
2. Якщо уважно читати нашу ТД, стає зрозумілим, що позитивний висновок експертизи учасник-переможець повинен отримати тільки після виготовлення проектно-кошторисної документації, що є першим етапом виконання робіт за договором. Ми не вимагаємо надати експертний звіт до розрахунків тендерної пропозиції.
3. Оскільки предметом закупівлі є не товар, а роботи з капітального ремонту замовник у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» має керуватися нормами пп 3 п. 1 Постанови, в якому зазначено, що одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла. Тому ми не можемо в ТД передбачити передоплату за товар.
4. Згідно з п. 1. Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Отже, замовник самостійно визначає предмет закупівлі.
Вимогу учасника не задоволено замовником
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2018 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХКОМПЛЕКС" |
1 795 000,00
UAH з ПДВ
|
1 795 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОБУТ ПРОМ СЕРВIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХКОМПЛЕКС" #23576464 |
Переможець |
1 795 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2018 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2018 15:55
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2018 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2018 13:48
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2018 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2018 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2018 13:49
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2018 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2018 17:34
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2018 10:25
|
Договір ТОВ САНТЕХКОМПЛЕКС_1795000,00.pdf | укладений |
08 червня 2018 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток № 4 |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до Договору від 08.06.2018 № 176 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку виконання робіт до 10.08.2018 року |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору від 08.06.2018 року №176 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку виконання робіт до 31.10.2018 |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 до Договору від 08.06.2018 № 176 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 до Договору від 08.06.2016р. № 176 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |