Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки соціальних допомог
Очікувана вартість
381 307,00 UAH
UA-2018-05-02-000637-a bd0d6ace31624707ab6210e9d68dc3ca
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Вячеславівна Рузгіс

0552454441
+380552454434
larisa454441@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціальної політики Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26084619
Місцезнаходження: Україна , Херсонська обл., 73000, місто Херсон, вулиця Карла Маркса,29
Контактна особа: Елена Вячеславівна Рузгіс
0552454441, +380552454434
larisa454441@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). 1) Закон України «Про поштовий зв'язок» 2) Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1751 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми». 3) Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» 4) Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року №728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» 5) Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2018 12:04
Оскарження наміру укласти договір: 08 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17676 послуга
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, Відділення поштового зв’язку ПАТ «Укрпошта», розташовані на території м. Херсона.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

02 травня 2018 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 11:58
Намір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Херсонської дирекції Публічного акціонерного товариства «Укрпошта»
#22740252
Переможець 381 307,00
UAH
02 травня 2018 12:04

Документи

02 травня 2018 12:04
Електронний підпис
02 травня 2018 12:04
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2018 12:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Херсонської дирекції Публічного акціонерного товариства «Укрпошта»
#22740252
381 307,00
UAH
Документи

Документи

02 травня 2018 12:04
Електронний підпис
02 травня 2018 12:04
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:32
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:18
повідомлення про внесення змін.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 15:17
Додаткова угода до договору №506.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:16
Електронний підпис укладений
10 травня 2018 16:41
Договір.pdf укладений
10 травня 2018 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - У зв’язку з необхідністю зменшення суми Договору від 10.05.2018 №506 на 101 803,79 грн внесено зміни до договору: - Пункту 1.2 викладено в наступній редакції: «1.2. Кількість наданих послуг: 12 960 послуг». - Пункту 3.1 викладено в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 279 503 ( Двісті сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот три) грн. 21 коп., без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: № 506
Договір:
Номер додаткової угоди: № 506
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 279 503,21
UAH