Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування судноплавних каналів (БДЛК і ХМК) для підтримки у працездатному стані відповідно до паспортних характеристик шляхом днопоглиблення з транспортуванням вилученого грунту на звалище грунту
Services in technical maintenance of the navigable ductings (BDLC and KSC) for support in the capable of working state in accordance with passport descriptions by dredging with transporting of the withdrawn soil on the dump of soil
Очікувана вартість
98 654 910,00 UAH
UA-2018-04-27-002148-a 1f37b713bc9946419ef4fd801d00a530
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Ірина

+380512501162 rudenko@delta-pilot.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Руденко Ірина
+380512501162
rudenko@delta-pilot.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Delta-pilot branch of State enterprise «Ukrainian sea port authority»
National ID: 38728507
Contact point: Rudenko Iryna
+380512501162
rudenko@delta-pilot.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 17:00
Очікувана вартість: 98 654 910,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2800000 UAH
Publication date: 27 квітня 2018 17:24
Enquiries until: 12 червня 2018 17:00
Complaints submission until: до 18 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 98 654 910 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 980 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі - згідно умов Тендерної документації
Detailed description - in Tender documentation.
Amount of services - in the Tender documentation.
Place of service – Ukraine (according to Tender documentation).
Terms of service: until 31.12.2018 (according to Tender documentation).
Contact point - Butriy Marina, (0512) 50-11-63, e-mail: butriy.m@delta.uspa.gov.ua.
Type of tender guarantee: bank guarantee.
Detailed description in the Tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
903572 м3
Послуги з технічного обслуговування судноплавних каналів (БДЛК і ХМК) для підтримки у працездатному стані відповідно до паспортних характеристик шляхом днопоглиблення з транспортуванням вилученого грунту на звалище грунту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Services in technical maintenance of the navigable ductings (BDLC and KSC) for support in the capable of working state in accordance with passport descriptions by dredging with transporting of the withdrawn soil on the dump of soil
CPV: 45240000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2018 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 17:26
ТД днопоглиблення БДЛК та ХМК нова редакція від 12.06.2018.doc
12 червня 2018 17:26
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД 12.06.2018.doc
30 травня 2018 17:25
ТД днопоглиблення БДЛК та ХМК нова редакція 30.05.2018.doc
30 травня 2018 17:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД 30.05.2018.doc
23 травня 2018 16:57
ТД днопоглиблення БДЛК та ХМК нова редакція.doc
23 травня 2018 16:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД.doc
27 квітня 2018 17:21
ТД днопоглиблення БДЛК та ХМК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Карти промірів глибин
Дата подання: 09 травня 2018 19:45
Дата відповіді: 11 травня 2018 16:06
Просимо надати карти промірів глибин на ділянці роботи, звалищах грунту і підходів до звалищ грунту.
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо.
Щодо карти промірів глибин на ділянці роботи.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації від 27.04.2018 за даним предметом закупівлі: «8. Забезпечення Послуг документацією. 8.1. Перед початком надання Послуг Замовник зобов’язаний передати Виконавцю затверджене Технічне завдання, необхідні дозволи (повний пакет документів) для проведення днопоглиблення за цим Договором, плани попередніх промірів глибин на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках.».
У зв’язку із великою довжиною каналів, тим, що бровки та ложе каналів меандрують в період експлуатації каналів, а період проведення процедури закупівлі, укладання договору та видачі технічного завдання на роботи складає тривалий час, та відповідною втратою актуальності на дату укладання договору про закупівлю, визначати конкретні межі та детальні координати ділянок днопоглиблення на цьому етапі процедури закупівлі недоцільно.
Вичерпна інформація щодо глибин на ділянках днопоглиблення надана безпосередньо у складі Тендерної документації від 27.04.2018, а саме на сторінках 23, 24 Додатку 1 до Тендерної документації від 27.04.2018, зокрема:
- Бузько-Дніпровсько-Лиманський канал (БДЛК): «Загальна протяжність БДЛК (зона відповідальності філії «Дельта- лоцман» ДП «АМПУ») – 81,368 км, нульовий кілометр каналу – пересікання вісі суднового ходу 12 та 13 колін, кількість колін – 12, протяжність морської частини (1 – 2 коліна) – 12,449 км, лиманної частини (3 – 12 коліна) – 68,919 км. Ширина каналу – 100 м, навігаційна глибина каналу – 11,2 м, радіус закруглення – 1,4 км, закладання укосів на брівках каналу від 1:8 до 1:25, забровочні глибини від 5,0 до 11,5м і більше. Ширина прорізу, яка підлягає розробці від 5 м до 50 м, нерівномірність знімаємого шару ґрунту – більш ніж 0.4 м, товщина шару ґрунту що розробляється – 0.1 – 1.0 м, глибина черпання - 11,2м.».
«Відвали ґрунтів від днопоглиблення розташовані в морській та лиманній частині на відстані 15; 3 та 2 км від ділянки робіт. Глибина на підходах до морського звалища ґрунту складає 6м. Глибини на локальних місцях звалищ ґрунту розташованих в лиманній частині 4-4,5 метрів та на підходах до них складає 4,5-5 метрів».
- Херсонський морський канал (ХМК): «Загальна протяжність ХМК (зона відповідальності філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» – лиманна частина каналу) – 40,0 км, нульовий кілометр каналу – пересікання вісі суднового ходу по рукаву Рвач з віссю Мало-Касперовського коліна лиманної частини, кількість колін – 3. Навігаційна ширина каналу – 100 м, навігаційна глибина каналу – 8.25 м, радіус закруглення – 1,4 км, закладання укосів на брівках каналу від 1 : 4 до 1 : 12, забровочні глибини від 5.5 до 7.0 м, ширина прорізу, яка підлягає розробці від 5м до 100 м, нерівномірність знімаємого шару ґрунту – більш ніж 0.4 м, товщина розробляємого шару ґрунту – 0.1 м – 1.75 м, глибина черпання – 8.25 м.».
«Відвали ґрунтів від днопоглиблення розташовані в лиманній частині на відстані 3; 7 та 11 км від ділянки робіт. Глибина на локальних місцях звалищ ґрунту 4-4,5 метрів та на підходах до них складає 4,5-5 метрів.».
Зазначені у Тендерній документації від 27.04.2018 глибини відповідають фактично виконаним весною 2018 року промірам глибин.

Щодо карти промірів глибин на звалищах ґрунту і підходів до звалищ ґрунту.
Вичерпна інформація щодо промірів глибин на звалищах ґрунту і підходів до звалищ ґрунту надана безпосередньо у складі Тендерної документації від 27.04.2018, а саме на сторінках 23, 24 Додатку 1 до Тендерної документації, зокрема:
Бузько-Дніпровсько-Лиманський канал (БДЛК): «Відвали ґрунтів від днопоглиблення розташовані в морській та лиманній частині на відстані 15; 3 та 2 км від ділянки робіт. Глибина на підходах до морського звалища ґрунту складає 6м. Глибини на локальних місцях звалищ ґрунту розташованих в лиманній частині 4-4,5 метрів та на підходах до них складає 4,5-5 метрів».
Херсонський морський канал (ХМК): «Відвали ґрунтів від днопоглиблення розташовані в лиманній частині на відстані 3; 7 та 11 км від ділянки робіт. Глибина на локальних місцях звалищ ґрунту 4-4,5 метрів та на підходах до них складає 4,5-5 метрів.».
Зазначені глибини забезпечують підхід суден до відвалів ґрунту та здійснення безпосередньо відвалу ґрунту та відповідають фактично виконаним весною 2018 року промірам глибин на відповідних ділянках.
Схема участков работ и расположение свалок грунта
Дата подання: 11 травня 2018 11:39
Дата відповіді: 15 травня 2018 07:59
Просим предоставить графическую информацию о расположении участков работ и свалок грунта.
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо.
У зв’язку із великою довжиною каналів, тим, що бровки та ложе каналів меандрують в період експлуатації каналів, а період проведення процедури закупівлі, укладання договору та видачі технічного завдання на роботи складає тривалий час, та відповідною втратою актуальності на дату укладання договору про закупівлю, визначати конкретні межі та детальні координати ділянок днопоглиблення на цьому етапі процедури закупівлі недоцільно.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації від 27.04.2018: «8. Забезпечення Послуг документацією. 8.1. Перед початком надання Послуг Замовник зобов’язаний передати Виконавцю затверджене Технічне завдання, необхідні дозволи (повний пакет документів) для проведення днопоглиблення за цим Договором, плани попередніх промірів глибин на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках.».
«8. Забезпечення Послуг документацією.
8.4. За 5 (п’ять) календарних днів до орієнтовного завершення надання Послуг на попередній ділянці днопоглиблення, Замовник передає Виконавцю затверджене Технічне завдання та плани попередніх промірів глибин на наступне по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках.».
Вичерпна інформація щодо розташування ділянок робіт та відвалів ґрунту надана у Тендерній документації, а саме на сторінках 23, 24 Додатку 1 до Тендерної документації, зокрема:
Бузько-Дніпровсько-Лиманський канал (БДЛК): «Загальна протяжність БДЛК (зона відповідальності філії «Дельта- лоцман» ДП «АМПУ») – 81,368 км, нульовий кілометр каналу – пересікання вісі суднового ходу 12 та 13 колін, кількість колін – 12, протяжність морської частини (1 – 2 коліна) – 12,449 км, лиманної частини (3 – 12 коліна) – 68,919 км. Ширина каналу – 100 м, навігаційна глибина каналу – 11,2 м, радіус закруглення – 1,4 км, закладання укосів на брівках каналу від 1:8 до 1:25, забровочні глибини від 5,0 до 11,5м і більше. Ширина прорізу, яка підлягає розробці від 5 м до 50 м, нерівномірність знімаємого шару ґрунту – більш ніж 0.4 м, товщина шару ґрунту що розробляється – 0.1 – 1.0 м, глибина черпання - 11,2м.».
«Відвали ґрунтів від днопоглиблення розташовані в морській та лиманній частині на відстані 15; 3 та 2 км від ділянки робіт. Глибина на підходах до морського звалища ґрунту складає 6м. Глибини на локальних місцях звалищ ґрунту розташованих в лиманній частині 4-4,5 метрів та на підходах до них складає 4,5-5 метрів».
- Херсонський морський канал (ХМК): «Загальна протяжність ХМК (зона відповідальності філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» – лиманна частина каналу) – 40,0 км, нульовий кілометр каналу – пересікання вісі суднового ходу по рукаву Рвач з віссю Мало-Касперовського коліна лиманної частини, кількість колін – 3. Навігаційна ширина каналу – 100 м, навігаційна глибина каналу – 8.25 м, радіус закруглення – 1,4 км, закладання укосів на брівках каналу від 1 : 4 до 1 : 12, забровочні глибини від 5.5 до 7.0 м, ширина прорізу, яка підлягає розробці від 5м до 100 м, нерівномірність знімаємого шару ґрунту – більш ніж 0.4 м, товщина розробляємого шару ґрунту – 0.1 м – 1.75 м, глибина черпання – 8.25 м.».
«Відвали ґрунтів від днопоглиблення розташовані в лиманній частині на відстані 3; 7 та 11 км від ділянки робіт. Глибина на локальних місцях звалищ ґрунту 4-4,5 метрів та на підходах до них складає 4,5-5 метрів.».

При цьому звертаємо увагу, що після укладання договору на надання послуг, Замовник зобов’язаний передати Виконавцю затверджене Технічне завдання в якому буде зазначено координати складування ґрунтів та межі ділянок днопоглиблення. Обсяги днопоглиблення, відстані між ділянками днопоглиблення та звалищами ґрунту, будуть відповідати Технічним вимогам (Додаток 1 Тендерної документації від 27.04.2018).
Оплата вартості мобілізації
Дата подання: 11 травня 2018 20:24
Дата відповіді: 15 травня 2018 08:00
У тексті договору відсутні умови оплати мобілізації днопоглиблювального обладнання. Просимо внести відповідні доповнення і зміни до тендерної документації та проекту договору відповідно.
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо.
Проектом договору, що є додатком 2 до Тендерної документації від 27.04.2018 передбачено:
- п. 4.2. Ціна цього Договору включає всі витрати Виконавця, пов’язані із належним наданням Послуг за цим Договором, в тому числі, але не виключно:
- пов’язані з зупинками у наданні Послуг, що викликані несприятливими гідрометеорологічними умовами;
- пов’язані із заходами по охороні навколишнього середовища (зняття з суден л’яльних, фанових вод та ТПВ);
- пов’язані з зупинками щодо пропуску суден на каналі;
- пов’язані з постачанням води та палива;
- вартість мобілізації обладнання;
- збори і плати у відповідності до чинного законодавства України (в т.ч. з оплати послуг із забезпечення лоцманського проведення суден тощо).
- п. 16.1. Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами Акту наданих Послуг та Довідки про вартість наданих Послуг, в залежності від того, яка дата є більш пізньою.
- п.15.1. Виконавець щомісячно до 1 (першого) числа місяця, наступного за місяцем надання Послуг, визначає обсяги та вартість наданих Послуг, що підлягають оплаті, та готує документи відповідно до п.п. 5.1.12, 5.1.18 цього Договору і подає їх для підписання Замовнику...
- п.15.5. Приймання Замовником Послуг, наданих Виконавцем, підтверджується підписанням повноважними представниками Сторін Акту наданих Послуг та Довідки про вартість наданих Послуг.
Проектом договору передбачено умови оплати наданих послуг, вартісними показниками яких враховано і мобілізацію днопоглиблювального обладнання.
Враховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації та проекту договору вважаєм недоцільним.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 11 травня 2018 20:38
Дата відповіді: 16 травня 2018 09:56
просимо надати зразок тексту банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції для учасника-нерезидента.
Відповідь: Відповідно до підпункту 14 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). У розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 27.04.2018 за даним предметом закупівлі (стор.8-11) викладена вся вищенаведена інформація щодо надання забезпечення тендерних пропозицій, якою учасники торгів повинні керуватися під час підготовки тендерних пропозицій.
документи переможця (ст.17 Закону)
Дата подання: 15 травня 2018 16:26
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:19
Відповідно до пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначений Замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі* у Додатку 3 до цієї Тендерної документації. *Учасники-нерезиденти надають визначені документи аналогічні за змістом і у вигляді відповідно до законодавства їх країни. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен надати Замовнику відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа. Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Додатком 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання: 1. Оригіналу довідки, виданої відповідним уповноваженим органом станом на дату не раніше дати проведення електронного аукціону, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію (для юридичних осіб), або фізична особа, яка є учасником (для фізичних осіб-підприємців), не була/була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 2. Оригіналу довідки, виданої відповідним уповноваженим органом (у разі отримання вказаної довідки у паперовому вигляді) або роздруківка довідки, виданої відповідним уповноваженим органом (у разі отримання вказаної довідки через електронний сервіс «Електронний кабінет платника»), станом на дату не раніше дати проведення електронного аукціону, про наявність/відсутність у учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Вказані документи Учасник зобов’язується надати замовнику торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. *З метою підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону учасники-нерезиденти надають відповідні документи аналогічні за змістом і у вигляді відповідно до законодавства їх країни (такі документи повинні бути перекладені на українську мову, справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється нотаріально). У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен надати замовнику відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа. Крім того, пунктом 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Так, забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Вважаємо вимоги щодо надання документів, складених станом на дату не раніше дати проведення електронного аукціону є дискримінаційними та незаконними, так як унеможливлюють надання учасником-нерезидентом у такий короткий строк легалізованих у відповідності до вимог чинного законодавства України довідки, виданої відповідним уповноваженим органом, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію (для юридичних осіб), або фізична особа, яка є учасником (для фізичних осіб-підприємців), не була/була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та довідки, виданої відповідним уповноваженим органом про наявність/відсутність у учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Просимо внести зміни в Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції шляхом зміни дати видачі документів, що викладені у Додатку 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції на дату надання документів станом на дату не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо.
Умови Додатку 3 до Тендерної документації від 27.04.2018 визначені з урахуванням положень ч.3 ст.17, підпункту 15 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, необхідність консульської легалізації документів умовами Тендерної документації від 27.04.2018 не встановлена.
перелік уповноважених органів
Дата подання: 15 травня 2018 16:38
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:24
Пунктом 2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що переможцем торгів на стадії укладення договору надається оригінал (або нотаріально завірена копія) документу уповноваженого органу, який підтверджує, що ставки оренди технічного флоту, запропонованого для виконання послуг за предметом закупівлі, відповідають кон’юнктурі, яка склалася на ринку послуг із забезпечення функціонування морської транспортної інфраструктури (у разі оренди Учасником плавзасобів, що ходять під іноземним прапором). Просимо надати конкретний перелік організації, які входять до переліку уповноважених органів, які підтверджують, що ставки оренди технічного флоту, запропонованого для виконання послуг за предметом закупівлі, відповідають кон’юнктурі, яка склалася на ринку послуг, та довідки яких буде схвалено та прийнято Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо.
На теперішній час в Україні є певна кількість спеціалізованих експертних організацій, що надають повний спектр інформаційних, аналітичних, дослідницьких та експертних послуг: експертизу зовнішньоекономічних контрактів, дослідження внутрішніх і зовнішніх товарних ринків, консультування з питань комерційної діяльності та управління.
Зважаючи на значний досвід видачі висновків про якісні та вартісні характеристики товарів, робіт та послуг, рекомендуємо в якості уповноважених органів, які підтверджують, що ставки оренди технічного флоту, запропонованого для виконання послуг за предметом закупівлі, відповідають кон’юнктурі, яка склалася на ринку послуг, наступні експертні організації, але не виключно :
- «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» (ДП «Держзовнішінформ»);
- Торгово-промислова палата України.
фінансовий план, дозволи
Дата подання: 15 травня 2018 16:44
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:32
Пунктом 2.4. Додатку 2 Проект договору про закупівлю передбачено, що надання Послуг здійснюється виключно в межах витрат, передбачених фінансовим планом Замовника на відповідний рік. Обсяги закупівлі Послуг можуть бути зменшені в разі зменшення фактичного обсягу видатків та/або впровадження обмежень щодо дії дозволів на проведення днопоглиблення. Також, згідно пунктів 8.1., 8.2. та 14.1.: 8.1. Перед початком надання Послуг Замовник зобов’язаний передати Виконавцю затверджене Технічне завдання, необхідні дозволи (повний пакет документів) для проведення днопоглиблення за цим Договором, плани попередніх промірів глибин на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках. 8.2. Виконавець зобов’язаний розпочати надання Послуг протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі документації на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення). 14.1. Надання Послуг здійснюється виключно в межах фінансування, визначених фінансовим планом підприємства. Крім того, Замовник має право: 5.4.3. В односторонньому порядку, шляхом письмового повідомлення Виконавця не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів, зменшувати обсяг закупівлі Послуг та ціну цього Договору в разі впровадження обмежень щодо дії дозволів на проведення днопоглиблення. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. шляхом укладання додаткової угоди. 5.4.4. Зменшувати обсяги Послуг та Ціну Договору в разі зменшення фактичного обсягу видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору шляхом укладання додаткової угоди. 5.4.8. Ініціювати питання щодо уповільнення, зупинення або прискорення надання Послуг. Враховуючи, що у таких випадках Виконавець несе фінансові ризики, а умовами договору не передбачено жодних компенсацій, просимо надати роз’яснення та оприлюднити наступну інформацію: 1. Чи затверджено фінансовий план Замовника на 2018 рік; 2. У яких випадках та за яких умов (обставин) можуть бути зменшені фактичні обсяги видатків; 3. Чи отримано Замовником дозвіл(ли) на проведення днопоглиблення (надання послуг з технічного обслуговування судноплавних каналів (Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (далі – БДЛК) та Херсонського морського каналу (далі – ХМК)) для підтримки у працездатному стані відповідно до паспортних характеристик шляхом днопоглиблення з транспортуванням вилученого ґрунту на звалище ґрунту) у обсягах запланованих предметом закупівлі; 4. У яких випадках та за яких умов (обставин) можуть бути зменшені обсяги днопоглиблення у зв’язку з впровадженням обмежень щодо дії дозволів на проведення днопоглиблення; 5. У разі наявності дозволу(лів) просимо їх оприлюднити для можливості ознайомлення з умовами, які в них містяться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлені питання повідомляємо.
1. Фінансовий план ДП «Адміністрація морських портів України» затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 №972-р, показниками якого передбачено, зокрема, витрати за предметом закупівлі «Послуги з технічного обслуговування судноплавних каналів (БДЛК і ХМК) для підтримки у працездатному стані відповідно до паспортних характеристик шляхом днопоглиблення з транспортуванням вилученого ґрунту на звалище ґрунту».
2. Фактичні обсяги видатків за предметом закупівлі можуть бути зменшені відповідно до чинного законодавства.
3. Замовником отримані необхідні дозволи на надання послуг у обсягах за предметом закупівлі.
4. Обсяги днопоглиблення у зв’язку з впровадженням обмежень щодо дії дозволів на проведення днопоглиблення можуть бути зменшені у випадках, передбачених чинним законодавством.
5. Вичерпна інформація щодо умов дозволу до виконання днопоглиблення зазначена безпосередньо у складі Тендерної документації від 27.04.2018 за даним предметом закупівлі.
повторне надання документів
Дата подання: 15 травня 2018 16:49
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:34
Пунктом 5.1.4. Додатку 2 Проект договору про закупівлю Виконавець зобов’язаний До початку надання послуг за цим Договором надати Замовнику: - завірені копії чинних Свідоцтв про право власності на усі плавзасоби, необхідні для надання Послуг; в разі залучення плавзасобів – копії документів, що підтверджують право на користування усіма плавзасобами, необхідними для надання Послуг. Згідно пункту 1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям - надати: 1) Довідку в довільній формі за підписом службової (посадової) особи або представника учасника про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за зразком, наведеним в Додатку 5 до цієї Тендерної документації.) Обов’язковими додатками до вказаної довідки необхідно надати: - скановану(-і) копію(-ї) чинного(-их) Класифікаційного(-их) свідоцтва, виданого(-их) Регістром судноплавства України (або іншим класифікаційним товариством), на плавзасоби, які виконують днопоглиблення та які Учасником планується залучити для надання послуг за предметом закупівлі (в обсязі, необхідному/достатньому для надання послуг у встановлені строки); ………. - скановану копію(-ї) чинного(-их) Свідоцтва про право власності (чи аналогічних правовстановлюючих документів) на усі плавзасоби, які Учасником планується залучити для надання послуг за предметом закупівлі. В разі, коли запропоновані плавзасоби не належать Учаснику на праві власності - надати завірені Учасником копії чинних договорів (з усіма наявними додатками) користування плавзасобом (чартеру)*; ………. Відповідно до частини п'ятої статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб- порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Оскільки Виконавець надає Замовнику зазначені документи, які є складовою тендерної пропозиції учасника, шляхом завантаження файлів до електронної системи закупівель на етапі прекваліфікації, то повторне надання таких документів після аукціону, укладання договору та до початку надання послуг, є безпідставним. Просимо видалити дану вимогу з п. 5.1.4. Додатку 2 Проект договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду поставленого запитання планується внесення змін до тендерної документації.
дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 15 травня 2018 16:52
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:37
Згідно пункту 5.1.5. Додатку 2 Проект договору про закупівлю Виконавець зобов’язаний на момент укладання цього Договору надати Замовнику завірені копії чинних дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки уповноваженого органу центральної виконавчої влади, видані Виконавцю (у разі, якщо надавачем Послуг є безпосередньо Виконавець) або його Співвиконавцю, на надання Послуг за предметом цього Договору. Просимо надати роз’яснення на який(кі) вид(и) виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію яких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у додатках 2, 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Виконавець зобов’язаний надати Замовнику завірені копії чинних дозволів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо.
Виконавець зобов’язаний на момент укладання Договору надати Замовнику завірені копії чинних дозволів на земляні роботи, що виконуються під водою, у відповідності до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (із змінами і доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 10.10.2012 № 927, від 11.02.2016 № 76, від 07.02.2018 № 48).
При цьому звертаємо увагу, що дозволи підвищеної небезпеки, які видавались раніше, є дійсними до закінчення строку їх дії.
заміна обладнання
Дата подання: 15 травня 2018 16:58
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:39
Відповідно до 5.2.4. проекту договору про закупівлю (для учасників торгів – нерезидентів), у разі заміни обладнання чи його окремої складової, для отримання письмової згоди Замовника, одночасно зі зверненням до Замовника Виконавець зобов’язаний надати, зокрема: - завірені копії чинних Свідоцтв про право власності на усі плавзасоби, необхідні для надання Послуг; в разі залучення плавзасобів – копії документів, що підтверджують право на користування усіма плавзасобами, необхідними для надання Послуг, в разі, коли запропоновані в складі обладнання плавзасоби ходять під іноземним прапором, додатково надати копії документів, завірених митними органами України, що підтверджують знаходження цих плавзасобів на території України та їх відповідне митне оформлення. Таким чином, у разі знаходження обладнання за межами України не можливо отримати письмову згоду Замовника. Для отримання письмової згоди Замовника Виконавець має здійснити мобілізацію обладнання та відповідне митне оформлення. У випадку, якщо Замовник з будь яких причин не погодить заміну обладнання чи його окремої складової або залучення додатково обладнання, збитки на мобілізацію, час вимушеного простою та демобілізацію буде понесено Виконавцем. Просимо виключити з пункту 5.2.4 речення «в разі, коли запропоновані в складі обладнання плавзасоби ходять під іноземним прапором, додатково надати копії документів, завірених митними органами України, що підтверджують знаходження цих плавзасобів на території України та їх відповідне митне оформлення.»., оскільки, процедура надання таких документів вже передбачена у п.5.1.26. проекту договору про закупівлю (для учасників торгів – нерезидентів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду поставленого запитання планується внесення змін до тендерної документації.
строк надання послуг
Дата подання: 15 травня 2018 17:00
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:44
У Додатку 5 Проект договору про закупівлю (для учасників торгів – нерезидентів) зазначено наступне: 3.1. Строк надання Послуг за цим Договором складає ____ календарних днів (зазначається на етапі укладення договору про закупівлю), але не пізніше 31.12.2018. Дата початку надання Послуг визначається відповідно до розділу 8 цього Договору. У разі наявності зупинок, передбачених п. 3.4 цього Договору, строк надання Послуг за цим Договором продовжується на відповідний період у порядку, встановленому цим Договором. 3.3. Строк надання Послуг, визначений п. 3.1 цього Договору, визначається на підставі виробничих показників обладнання, що планується задіяти при виконанні днопоглиблення (Додаток № ___ до цього Договору). 8.1. Перед початком надання Послуг Замовник зобов’язаний передати Виконавцю затверджене Технічне завдання, необхідні дозволи (повний пакет документів) для проведення днопоглиблення за цим Договором, плани попередніх промірів глибин на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках. 8.2. Виконавець зобов’язаний розпочати надання Послуг протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі документації на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення). 8.5. Передача зазначених документів здійснюється не раніше отримання Замовником необхідних дозволів для проведення днопоглиблення на відповідній ділянці та підтверджується підписанням Сторонами акту приймання-передачі документації. Проект договору про закупівлю (для учасників торгів – нерезидентів) не зазначає строку передачі Виконавцю затвердженого Технічного завдання, необхідних дозволів (повний пакет документів) для проведення днопоглиблення за цим Договором, плани попередніх промірів глибин на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) та не обмежує термін передачі повного пакету документів з моменту підписання договору (не встановлено дату не пізніше якої Замовник зобов’язаний передати Виконавцю необхідні документи). При цьому, у пункті 3.1. встановлено відповідальність Виконавця завершити надання послуг не пізніше 31.12.2018. Також, у Проекті договору про закупівлю (для учасників торгів – нерезидентів) не визначено чітко терміни «початок надання послуг» та «завершення надання послуг». Крім того, згідно п.8.2. Виконавець зобов’язаний розпочати надання Послуг протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі документації на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення). А на підставі п.8.5. зрозуміло, що Замовником ще не отримано необхідні дозволи для проведення днопоглиблення. Таким чином, у разі несвоєчасного отримання Замовником та надання Виконавцю необхідних дозволів, послуги необхідно буде надавати у осінньо-зимний період, під час якого будуть інші виробничі показники та строк виконання днопоглиблення. Також, зобов’язання розпочати надання послуг протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі документації на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) є неможливим, оскільки цього часу не достатньо для здійснення мобілізації обладнання, його митного оформлення та перевірки попередніх промірів глибин, що проводяться Замовником до початку днопоглиблення, а у разі виявлення розбіжностей, проміри спільно уточнити. Просимо надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації, а саме: 1. Для визначення строку надання Послуг на підставі виробничих показників обладнання просимо чітко визначити терміни «початок надання послуг» та «завершення надання послуг» з внесенням відповідних змін до Статті 1 Додатку 2 Проект договору про закупівлю. 2. Просимо визначити дату не пізніше якої Замовник зобов’язаний передати Виконавцю затверджене Технічне завдання, необхідні дозволи (повний пакет документів) для проведення днопоглиблення за цим Договором, плани попередніх промірів глибин на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках, або видалити у п.3.1. слова «але не пізніше 31.12.2018». 3. Пункт 8.2. просимо викласти у наступній редакції: «8.2. Виконавець зобов’язаний розпочати надання Послуг протягом 10 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі документації на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення), але не раніше здійснення мобілізації днопоглиблювального обладнання та його митного оформлення.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлені питання повідомляємо.
1.Дата початку надання Послуг визначається відповідно до розділу 8 проекту Договору.
Дату завершення надання Послуг буде визначено відповідно до розділів 3 та 8 проекту Договору на підставі розрахунку Учасника загального строку надання послуг в складі його пропозиції.
2. Дату, не пізніше якої Замовник буде зобов’язаний передати Виконавцю затверджене Технічне завдання, необхідні дозволи (повний пакет документів) для проведення днопоглиблення за цим Договором, плани попередніх промірів глибин на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення), буде уточнено найближчим часом шляхом внесення відповідних змін до проекту Договору (додаток №2 до Тендерної документації від 27.04.2018).
3.Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Учасник повинен надати інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведених у Додатку 1 до цієї тендерної документації з обов’язковим додаванням до вказаної інформації обґрунтування виробничих показників обладнання (земкараванів) при виконанні днопоглиблення з обов’язковим наданням розрахунку загального строку надання послуг за предметом закупівлі, тобто з урахуванням строку необхідного в тому числі і для мобілізації днопоглиблювального обладнання на ділянку виконання робіт. Крім того, Тендерною документацією визначена вимога щодо завершення надання послуг не пізніше 31.12.2018.
Враховуючи вищезазначене, викладення п.8.2 у запропонованій редакції не вбачається можливим, зважаючи на невизначеність строків мобілізації та митного оформлення, та як наслідок, неможливість забезпечення виконання запланованих обсягів днопоглиблення до 31.12.2018.
ціна договору
Дата подання: 16 травня 2018 15:56
Дата відповіді: 21 травня 2018 14:57
У Додатку 2 Проект договору про закупівлю (для учасників торгів – нерезидентів) зазначено наступне: 4.2. Ціна цього Договору включає всі витрати Виконавця, пов’язані із належним наданням Послуг за цим Договором, в тому числі, але не виключно: - пов’язані з зупинками у наданні Послуг, що викликані несприятливими гідрометеорологічними умовами; - пов’язані із заходами по охороні навколишнього середовища (зняття з суден л’яльних, фанових вод та ТПВ); - пов’язані з зупинками щодо пропуску суден на каналі; - пов’язані з постачанням води та палива; - вартість мобілізації обладнання; - збори і плати у відповідності до чинного законодавства України (в т.ч. з оплати послуг із забезпечення лоцманського проведення суден тощо). 4.3. Не передбачені Виконавцем або збільшені в ході виконання цього Договору витрати окремих складових Послуг Замовником не відшкодовуються, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у ціні цього Договору. 18.4. Виконавець несе відповідальність та за першою вимогою Замовника відшкодовує Замовнику в повному обсязі шкоду (у вигляді збитків, завищення цін, інших порушень чинного законодавства), розмір якої визначено в відповідному акті (довідці) за результатами зустрічних звірок Виконавця, проведених контролюючими органами щодо документального та фактичного підтвердження операцій та розрахунків з Замовником, протягом 7 (семи) календарних днів з дня отримання такої вимоги. Розрахунки ціни договору є плановими та у результаті надання послуг фактичні окремі складові витрат можуть бути збільшені або зменшені в порівнянні з плановими. В результаті, керуючись пунктами 4.2.,4.3,18.4. договору, Замовник може вимагати відшкодування витрат по окремим складовим, де фактичні витрати будуть менші в порівнянні з плановими, а по окремим складовим, де фактичні витрати будуть більші в порівнянні з плановими, не відшкодовувати та вважати їх врахованими у ціні договору. Такі умови є дискримінаційними тому що Замовник має всі вибіркові повноваження приймати рішення стосовно перегляду вартості Послуг і це ставить Виконавця у ситуацію з неприпустимою невпевненістю, в умови підвищеного ризику після надання Послуг. Крім того, відповідно до частини 2 ст. 845 Цивільного кодексу України, якщо фактичні витрати підрядника виявилися меншими від тих, які передбачалися при визначенні ціни (кошторису), підрядник має право на оплату роботи за ціною, встановленою договором підряду, якщо замовник не доведе, що отримане підрядником заощадження зумовило погіршення якості роботи. Тому, просимо внести зміни у проект договору, а саме: 1. Викласти пункт 4.3. проекту договору в наступній редакції: «В ході виконання цього Договору Виконавець має право перерозподіляти витрати окремих складових Послуг у межах загальної вартості Послуг. Замовник не має права відмовити Виконавцю перерозподілити витрати окремих складових Послуг у межах загальної вартості Послуг». 2. Видалити пункт 18.4. зі змісту проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлені питання повідомляємо.
Умови проекту Договору викладені з урахуванням положень ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких, зокрема, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених цією статтею Закону.
Зважаючи на викладене, за результатами розгляду наданого звернення зміна умов договору не вбачається можливою.
банківські гарантії
Дата подання: 18 травня 2018 16:19
Дата відповіді: 23 травня 2018 09:53
Статтею 6 Проекту договору про закупівлю (для учасників торгів – нерезидентів) передбачено надання забезпечення виконання зобов’язань за Договором, а саме п. 6.2 «Забезпечення виконання цього Договору надається Замовнику Виконавцем у вигляді оригіналу гарантії банківської установи у паперовому вигляді на вказану суму, надалі іменованої як ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ». Сума гарантії визначена в розмирі 5% від суми договору та надається не пізніше дня укладання договору (п.6.1). Текст ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ повинен бути завчасно погоджений між Сторонами до укладення договору про закупівлю. Статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (в подальшому по тексту Закон) визначені правові підстави надання забезпечення виконання договору про закупівлю а саме: «1. Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин». Тобто, в Законі не визначені підстави за яких забезпечення не повертається Виконавцю, а як слід з назви «забезпечення виконання договору про закупівлю» забезпечення (ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ) не повертається в рази не виконання договору. Замовником в п. 6.6. на власний розсуд визначені умови за яких Забезпечення виконання Договору не повертається Замовником: 1. «6.6.1. відмови Виконавця від виконання Договору в частині надання повного обсягу Послуг, та/або у разі затримки надання Послуг більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів від строків, зазначених в цьому Договорі, додатках та додаткових угодах до нього;» Слід зазначити, що в п. 18.4. проекту договору про закупівлю зазначені види порушень та санкції за них, зокрема: - за порушення строків надання Послуг, Виконавець сплачує на користь Замовника пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Послуг, з яких допущено прострочення надання Послуг, за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково сплачується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості; Тобто, затримка надання послуг понад 30 календарних днів не є ознакою не виконання договору, а свідчіть тільки про порушення строків надання Послуг, за що Виконавець сплачує пені та штраф. Пропонуємо викласти п.6.6.1 в наступній редакції: «6.6.1. відмови Виконавця від виконання Договору в частині надання повного обсягу Послуг» 2. «6.6.2. порушення зобов’язання Виконавця щодо продовження ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ, а саме не надання Замовнику чи порушення строків надання Замовнику більш як на один календарний день ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ із продовженим строком її дії, в строки та на умовах, визначених в п.6.9 цього Договору, додатками та додатковими угодами до нього.» 3. «6.9. У випадку продовження строку надання Послуг, визначеного п. 3.1 цього Договору, Виконавець у строк не пізніше дня, наступного за днем внесення змін до цього Договору в частині продовження строку надання Послуг, зобов’язаний відповідно продовжити строк дії ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ та надати Замовнику належним чином оформлену ГАРАНТІЮ ВИКОНАННЯ із строком її дії, продовженим до останнього числа календарного місяця, наступного за календарним місяцем, в якому спливає продовжений строк надання Послуг.» Вказані в п. 6.9 строки внесення змін до ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ (подовження її строку дії), а саме «не пізніше дня, наступного за днем внесення змін до цього Договору» є абсолютно не реальними. Наприклад, у разі внесення змін до Договору в частині продовження строку надання Послуг у п’ятницю наступним днем є субота, тобто не робочий день у більшості країн. Слід зазначити, що святкові та вихідні дні в України не завжди співпадають зі святковими та вихідними днями в інших країнах. Виконавець може взяти на себе зобов’язання не пізніше першого банківського дня, наступного за днем внесення змін до Договору звернутися до банку, що надав гарантію виконання договору, з проханням подовжити строк її дії, при цьому Виконавець не має права та будь якої можливості втручатися в роботу банківської установи, та вимагати від неї надати ГАРАНТІЮ ВИКОНАННЯ з новим строком дії в той ж день. Крім того, відповідно до п 6.4 «ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ, надана Виконавцем через банк-нерезидент, має бути авізована через один із зазначених банків Замовника», що потребує додаткового часу. Отримання ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ у паперовому вигляді (оригінал) від банка-нерезидента також потребує часу. Відповідно до п.6.2 «…ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ діє до останнього числа календарного місяця, наступного за календарним місяцем, в якому спливає строк надання Послуг, визначений в п. 3.1 цього Договору.». Тобто, в тій час коли Виконавець буде виконувати свої зобов’язання щодо до подовження строку дії ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ, у Замовника на руках буде діюча Гарантія виконання договору. Пропонуємо п.6.6.2 повністю вилучити з Проекту договору закупівлі, як такий що не відповідає суті забезпечення, а саме виконання договору. Викласти п.6.9 в наступної редакції: «У випадку продовження строку надання Послуг, визначеного п. 3.1 цього Договору, Виконавець у строк не пізніше першого банківського дня, наступного за днем внесення змін до цього Договору в частині продовження строку надання Послуг, зобов’язаний надати до банку копію відповідної додаткової угоди з вимогою продовжити строк дії ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ та надати Замовнику належним чином оформлену ГАРАНТІЮ ВИКОНАННЯ із строком її дії, продовженим до останнього числа календарного місяця, наступного за календарним місяцем, в якому спливає продовжений строк надання Послуг. Виконавець повинен надати Замовнику ГАРАНТІЮ ВИКОНАННЯ із новим строком її дії не пізніше п’яти днів до закінчення строку дії існуючій ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ.» Враховуючі те, що отримання гарантій в банках – нерезидентах потребує багато часу, з метою прискорення процедури узгодження тексту Гарантії, пропонуємо внести зміни до тендерної документації: додати окремі додатки зі зразками гарантій тендерної пропозиції та виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Поставлене питання враховано у змінах до тендерної документації.
початок надання послуг
Дата подання: 21 травня 2018 15:53
Дата відповіді: 23 травня 2018 09:57
З відповіді наданій на запит від 15.05.2018р. «Фінансовий план, дозволи», зрозуміло, що Замовником вже отримані необхідні дозволи на надання послуг у обсягах за предметом закупівлі. Тобто, у Замовника не існує будь-яких перешкод, щоб передати Виконавцю документи, необхідні для надання послуг та зазначені в п.8.1. Проекту договору про закупівлю, в певний термін з дати підписання договору. При цьому у Виконавця з’являється можливість більш конкретно визначити строк надання послуг, та відповідно і необхідний склад днопоглиблювального обладнання, з урахуванням дати проведення аукціону, та термінів, передбачених Законом на укладання Договору про закупівлю. З огляду на вищенаведене, чи не погодились би Ви внести відповідні зміни в розділ 8 Проекту договору про закупівлю, а саме: 1. викласти пп.8.1., 8.2.,8.4. проекту договору в наступній редакції: «8.1. Перед початком надання Послуг Замовник в термін не пізніше 10 (десяти) календарних днів від дати підписання цього Договору зобов’язаний передати Виконавцю затверджене Технічне завдання, необхідні дозволи (повний пакет документів) для проведення днопоглиблення за цим Договором, плани попередніх промірів глибин на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках.» «8.2. Виконавець зобов’язаний розпочати надання Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі документації на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення).» «8.4. За 10 (десять) календарних днів до орієнтовного завершення надання Послуг на попередній ділянці днопоглиблення, Замовник передає Виконавцю затверджене Технічне завдання та плани попередніх промірів глибин на наступне по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках.» -для можливості перевірки попередніх промірів глибин Виконавцем. 2. пункт 8.5. виключити, як не актуальний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Поставлене питання враховано у змінах до тендерної документації.
початок та закінчення надання послуг
Дата подання: 21 травня 2018 15:58
Дата відповіді: 23 травня 2018 10:33
Згідно п. 3.1. «Дата початку надання Послуг визначається відповідно до розділу 8 цього Договору». Між тим, зміст розділу 8 не дає чіткої відповіді на те, які саме події Замовник вважає «датою початку надання Послуг»: a) початок підготовки до переходу - початок мобілізації днопоглиблювального обладнання; б) початок переходу днопоглиблювального обладнання; в) початок першого циклу - початок руху днопоглиблювального обладнання від причалу або від якірного місця на першу по черговості ділянку днопоглиблення після завершення митного оформлення та підготовки до днопоглиблення; г) початок грунтозабору на першій по черговості ділянці днопоглиблення; д) або інше? Крім того, проект договору не визначає чітко що є «датою закінчення надання Послуг»: а) завершення останнього циклу – ошвартовка судна до причалу порту після останнього скиду ґрунту на звалищі; б) виконання проміру глибин ділянки днопоглиблення; в) підписання Замовником останнього Акту наданих послуг та Довідки про вартість наданих послуг; г) або інше? Отже, для виконання правильного розрахунку строку надання Послуг на підставі виробничих показників обладнання та врахування додаткового часу на дії, що не враховані у розрахунках виробничих показників обладнання, просимо чітко визначити терміни «дата початку надання послуг» та «дата закінчення надання послуг» та внести відповідні зміни до Проекту договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дата початку надання послуг визначається відповідно до умов п.8.2 проекту Договору. Дата закінчення надання послуг визначається відповідно до умов розділу 5 проекту Договору з урахуванням необхідності виконання днопоглиблення у обсязі, встановленого в п.2.3 проекту договору.
вартість послуг
Дата подання: 21 травня 2018 16:07
Дата відповіді: 23 травня 2018 10:47
У відповідності з пунктом 18.4. Додатку 2 Проект договору про закупівлю (для учасників торгів – нерезидентів) Виконавець несе відповідальність та за першою вимогою Замовника відшкодовує Замовнику в повному обсязі шкоду (у вигляді збитків, завищення цін, інших порушень чинного законодавства), розмір якої визначено в відповідному акті (довідці) за результатами зустрічних звірок Виконавця, проведених контролюючими органами щодо документального та фактичного підтвердження операцій та розрахунків з Замовником, протягом 7 (семи) календарних днів з дня отримання такої вимоги. Відповідно до частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі (UA-2018-04-27-002148-a) визначено та оприлюднено замовником у сумі 94 284 900,00 UAH без ПДВ. Відповідно до частини п'ятої статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб- порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі. Згідно частини шість статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Наша компанія є нерезидентом України і ми не розуміємо чому після завершення надання послуг вартість цих послуг, яка визначена за результатами електронного аукціону як найбільш економічно вигідна та не перевищує очікувану вартість закупівлі визначену Замовником, буде підлягати ревізії та перевірятися вдруге. Така вимога Замовника заздалегідь ставить Виконавця в умови підвищеного ризику, який неможливо оцінити, врахувати або застрахувати. Просимо видалити дану вимогу зі змісту проекту договору, оскільки Замовник має можливість перевірити пропозицію та договірну ціну з залученням контролюючих органів та провести необхідні експертизи, отримати висновки уповноваженого органу на етапі укладання договору, у тому числі для розрахунків очікуваної вартості закупівлі, та не перекладати відповідальність на Виконавця. Крім того, просимо оприлюднити розрахунки очікуваної вартості закупівлі та документи/висновки уповноваженого органу щодо відповідності очікуваної вартості закупівлі та/або її окремих складових кон’юнктурі ринку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду поставленого питання внесення змін до розділу 18 проекту договору про закупівлю не вбачається доцільним. Необхідність оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу розрахунків очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачена Законом України «Про публічні закупівлі».
Підтвердження щодо ставки оренди технічного флоту
Дата подання: 21 травня 2018 16:39
Дата відповіді: 23 травня 2018 10:51
Відповідно до пункту 2 Інша інформація Розділу Оцінка тендерної пропозиції «Переможцем торгів на стадії укладення договору надається оригінал (або нотаріально завірена копія) документу уповноваженого органу, який підтверджує, що ставки оренди технічного флоту, запропонованого для виконання послуг за предметом закупівлі, відповідають кон’юнктурі, яка склалася на ринку послуг із забезпечення функціонування морської транспортної інфраструктури (у разі оренди Учасником плавзасобів, що ходять під іноземним прапором).» Просимо надати роз’яснення чи необхідно надати таке підтвердження щодо ставки оренди технічного флоту, якщо Учасник торгів залучає днопоглиблювальні плавзасоби, що ходять під іноземним прапором, за договором Тайм-чартеру у диспонентного судновласника - резидента України, та ставка орендної плати визначена у гривнях, але кінцевим судновласником є нерезидент України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі оренди Учасником плавзасобів, що ходять під іноземним прапором, ставки оренди технічного флоту, запропонованого для виконання послуг за предметом закупівлі, повинні бути підтверджені документом уповноваженого органу відповідно до умов Тендерної документації за даним предметом закупівлі.
нерівні умови договору
Дата подання: 22 травня 2018 16:54
Дата відповіді: 25 травня 2018 11:26
Пунктом 6 частини 1 статті 3 Цивільного кодексу України передбачено, що загальними засадами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Відповідно до частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України, зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Вимогами принципів УНІДРУА (UNIDROIT) також передбачено обов’язок сторін виконувати вимоги щодо ґрунтування умов договорів на засадах добросовісності, розумності та справедливості та недопущення істотної нерівності умов договору, коли одна сторона отримує надмірну і невиправдану перевагу за рахунок іншої. Так, вимогами пункту 8.3 розділу 8 проекту Договору про закупівлю визначено, що Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня одержання акту приймання-передачі документації зобов’язаний розглянути та підписати подані Замовником документи. В разі, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з дня одержання поданих Замовником для підписання документів, Виконавець не підписує та не надає обґрунтовані причини відмови від їх підписання, акт приймання-передачі вважається підписаним, а документи прийнятими. Однак пунктом 15.4 розділу 15 Договору про закупівлю передбачено, що Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дня одержання документів, що підтверджують надання Виконавцем Послуг, зобов’язаний розглянути та підписати подані Виконавцем документи, або письмово обґрунтувати причини відмови від їх підписання. Підпунктом 5.4.1 пункту 5.4 розділу 5 Договору про закупівлю визначено, що Замовник має право в односторонньому порядку, у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це його у строк 10 (десять) календарних днів до дати розірвання цього Договору. Також пунктом 19.2 розділу 19 Договору про закупівлю передбачено, що Замовник в односторонньому порядку має право розірвати цей Договір, надіславши письмове повідомлення Виконавцю не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання у разі наявних обставин. Однак відповідно до підпункту 5.2.3 пункту 5.2 розділу 5 Договору про закупівлю, Виконавець має право у разі невиконання зобов’язань Замовником ініціювати дострокове розірвання цього Договору, повідомивши про це Замовника у строк 20 (двадцять) календарних днів до запланованої дати розірвання Договору. Отже керуючись необхідними принципами добросовісності, розумності та справедливості при укладанні договорів, просимо Вас викласти у наступній редакції: - підпункт 5.4.1 пункту 5.4 розділу 5 Договору про закупівлю: «Замовник має право в односторонньому порядку, у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це його у строк 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання цього Договору». - пункт 8.2. розділу 8 Договору про закупівлю: «Виконавець зобов’язаний розпочати надання Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі документації на перше по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення).» - пункт 8.4. розділу 8 Договору про закупівлю: «За 10 (десяти) календарних днів до орієнтовного завершення надання Послуг на попередній ділянці днопоглиблення, Замовник передає Виконавцю затверджене Технічне завдання та плани попередніх промірів глибин на наступне по черговості надання Послуг коліно БДЛК та/або ХМК (ділянку днопоглиблення) у 2 примірниках.» - пункт 15.4 розділу 15 Договору про закупівлю: «Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дня одержання документів, що підтверджують надання Виконавцем Послуг, зобов’язаний розглянути та підписати подані Виконавцем документи. В разі, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з дня одержання поданих Виконавцем для підписання документів, Замовник не підписує та не надає обґрунтовані причини відмови від їх підписання, акт приймання-передачі вважається підписаним, а документи прийнятими.» - пункт 16.1 розділу 16 Договору про закупівлю: «Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами Акту наданих Послуг та Довідки про вартість наданих Послуг, в залежності від того, яка дата є більш пізньою». - пункт 19.2 розділу 19 Договору про закупівлю: «Замовник в односторонньому порядку має право розірвати цей Договір, надіславши письмове повідомлення Виконавцю не пізніше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання у разі наявних обставин».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесення змін до проекту договору не вбачається доцільним, оскільки умови проекту договору не суперечать чинному законодавству України.
зміни ТД
Дата подання: 05 червня 2018 13:31
Дата відповіді: 07 червня 2018 16:27
Пунктом 2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції вимагається До Тендерної форми «Пропозиція», наведеної у Додатку 4 до цієї Тендерної документації, Учасники торгів мають надати підтверджуючі розрахунки щодо утримання та експлуатації техніки зі статтями витрат: - Розрахунок вартості днопоглиблення – виїмки 1м3 ґрунту з подальшим транспортуванням до місця звалища згідно з технічними вимогами Замовника (обов’язково). - Розрахунок вартості добового утримання плавзасобів в режимах роботи, виробничих та невиробничих зупинок (обов’язково). - Обґрунтування виробничих показників земкараванів при виконанні днопоглиблення (обов’язково). - Обґрунтування орієнтовного ліміту витрат, пов’язаних з екологічною безпекою водного середовища, бункеровкою водою, виробничих та невиробничих зупинок, вартістю мобілізації та демобілізації земкараванів (або витрат, що відповідають названим по суті) за наявності. У разі відсутності претензій з боку Учасника торгів щодо сплати витрат, пов’язаних з: екологічною безпекою водного середовища; бункеровкою водою; виробничими та невиробничими зупинками; вартістю мобілізації та демобілізації земкараванів - Учасником надається відповідна довідка у довільній формі з наведеного питання. Просимо внести зміни до тендерної документації: 1. Замінити термін «в режимі роботи» на термін «в режимі надання послуг»; 2. Виключити обов’язкове надання Розрахунків вартості добового утримання плавзасобів в режимах виробничих та невиробничих зупинок, у разі якщо Учасник не претендує на сплату таких витрат додатково; 3. Виключити надання довідки, у разі відсутності претензій з боку Учасника торгів щодо сплати витрат, пов’язаних з: екологічною безпекою водного середовища; бункеровкою водою; виробничими та невиробничими зупинками; вартістю мобілізації та демобілізації земкараванів. Викласти зазначений текст у наступній редакції: До Тендерної форми «Пропозиція», наведеної у Додатку 4 до цієї Тендерної документації, Учасники торгів мають надати підтверджуючі розрахунки щодо утримання та експлуатації техніки зі статтями витрат: - Розрахунок вартості днопоглиблення – виїмки 1м3 ґрунту з подальшим транспортуванням до місця звалища згідно з технічними вимогами Замовника (обов’язково). - Розрахунок вартості добового утримання плавзасобів в режимі надання послуг (обов’язково). - Розрахунок вартості добового утримання плавзасобів в режимах виробничих та невиробничих зупинок (у разі якщо Учасник претендує на сплату таких витрат додатково). - Обґрунтування виробничих показників земкараванів при виконанні днопоглиблення (обов’язково). - Обґрунтування орієнтовного ліміту витрат, пов’язаних з екологічною безпекою водного середовища, бункеровкою водою, виробничих та невиробничих зупинок, вартістю мобілізації та демобілізації земкараванів (або витрат, що відповідають названим по суті) за наявності. У разі відсутності претензій з боку Учасника торгів щодо сплати витрат, пов’язаних з: екологічною безпекою водного середовища; бункеровкою водою; виробничими та невиробничими зупинками; вартістю мобілізації та демобілізації земкараванів - такі витрати Замовником окремо не оплачуються, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції і відшкодовуються за рахунок Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до РД 31.74.08-85 режим роботи це – час повного циклу роботи, витрачений земснарядами безпосередньо на днопоглиблення.
режим надання послуг - є більш ширшим поняттям і, звісно, повинен включати, як режим роботи так і виробничі та невиробничі зупинки.
Вважаючи на відмінність понять режим роботи та режим надання послуг та, відповідно склад та обсяг витрат, внесення змін до Тендерної документації вважаєм недоцільним.
2. Замовник перевіряє ціну тендерної пропозиції та в тому числі на відповідність до вимог технології днопоглиблення, якості днопоглиблення, з дотриманням діючих норм та правил виконання днопоглиблення, правил експлуатації техніки і безпечних умов праці, згідно вимог Норм на морські днопоглиблювальні роботи (РД 31.74.09-86), Технічної інструкції на виконання морських днопоглиблювальних робіт (РД 31.74.08-85) в частині раціонального складу земкараванів та часу організації виробничого процесу. В зв’язку з вищезазначеним, вимога Замовника щодо надання розрахунків вартості добового утримання плавзасобів в режимах роботи, виробничих та невиробничих зупинок є правомірною.
Враховуючи викладене, внесення змін до Тендерної документації вважаєм недоцільним.
вантажні таблиці судна
Дата подання: 05 червня 2018 16:18
Дата відповіді: 07 червня 2018 16:28
Тендерною документацією передбачено, що обгрунтування виробничих показників обладнання (земкараванів) повинно бути розраховане, виходячи з продуктивності обладнання (земкараванів), розрахованої на підставі діючих норм та правил виконання днопоглиблення, вимог РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы») або офіційних вантажних таблиць суден та технічних характеристик суден. У разі виконання розрахунку продуктивності обладнання (земкараванів) із застосуванням офіційних вантажних таблиць суден та технічних характеристик суден – надати вказані документи у складі тендерної пропозиції. Просимо визначити термін офіційні вантажні таблиці судна з зазначенням назв документів стосовно грунтовідвізних суден. Також просимо надати відповідь на питання: Чи відносяться таблиці ємності трюму до вантажних таблиць судна? У разі якщо в суднових документах замість таблиць будуть графіки, що з інженерної точки зору є еквівалентом, проте АМКУ або контролюючі державні органи можуть ухвалити рішення що вимоги замовника не виконано (надано графік, а замовник вимагав таблиці). Чи буде такий документ (з графіком) прийнято та схвалено замовником як офіційні вантажні таблиці судна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду поставленого запитання планується внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2018
UA-2018-04-27-002148-a1f37b713bc9946419ef4fd801d00a530
Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Місцезнаходження: 54001, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване технічне бюро Азімут" Документи
Відхилено
Документи
ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СМД-ІНВЕСТ Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 липня 2018 14:51
ІВ - 13.07.2018.doc
13 липня 2018 14:51
Електронний підпис

Публічні документи

21 червня 2018 07:57
Статут ТОВ СТБ АЗІМУТ.pdf
21 червня 2018 07:57
Бербоут Gigante 2018.pdf
21 червня 2018 07:56
Статут ТОВ СТБ АЗІМУТ.pdf
21 червня 2018 07:55
Бербоут Gigante 2018.pdf

Документи

13 липня 2018 14:52
ІВ - 13.07.2018.doc
13 липня 2018 14:52
Електронний підпис

Публічні документи

22 червня 2018 16:00
Наказ Фролова.7z
22 червня 2018 15:59
Лист для клієнтів.7z
22 червня 2018 15:59
Гарантія 3905-18.7z
22 червня 2018 15:58
Банкiвська лiцензiя.7z
22 червня 2018 15:54
2.1._Стаття 17.pdf

Документи

13 липня 2018 14:52
ІВ - 13.07.2018.doc
13 липня 2018 14:53
Електронний підпис

Публічні документи

22 червня 2018 15:23
Тайм-чарт BABACAN.pdf
22 червня 2018 15:23
Суд док Параллель.pdf
22 червня 2018 15:23
Статут.pdf
22 червня 2018 15:23
Св-во про визнання РСУ.pdf
22 червня 2018 15:23
Лист судно Шторм.pdf
22 червня 2018 15:23
Лист забовязання.pdf
22 червня 2018 15:23
Лист БАБАКАН РД.pdf
22 червня 2018 15:23
Згода.pdf
22 червня 2018 15:23
Документи від ЩИТ.pdf
22 червня 2018 15:23
Довідка субвик.pdf
22 червня 2018 15:23
Довідка ст 17.pdf
22 червня 2018 15:23
Довідка санкції.pdf
22 червня 2018 15:23
Довідка працівники.pdf
22 червня 2018 15:23
Витяг ПДВ ЭДР.pdf
22 червня 2018 15:23
Бербоут BABACAN.pdf
22 червня 2018 15:23
Банковская гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване технічне бюро Азімут"

ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД

ТОВ СМД-ІНВЕСТ

Інформація про відміну

Дата відміни
13 липня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій