Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини ( гіпохлорит натрію марки А )
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2018-04-27-001768-a bdb57fc3763543daa037d9d4649a6f2a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Петрович Божок

+380673140636 watertender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03356128
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75
Контактна особа: Дмитро Петрович Божок
+380673140636
watertender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 13:45
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
213 тони
Код ДК 021:2015 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини ( гіпохлорит натрію марки А )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Прибузька , 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 15:45
Додаток 5.pdf
27 квітня 2018 15:45
Додаток 3.pdf
27 квітня 2018 15:45
Додаток 2.pdf
27 квітня 2018 15:45
Додаток 4.pdf
27 квітня 2018 15:45
ТД.pdf
27 квітня 2018 15:45
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до тендерної документації
Дата подання: 02 травня 2018 13:31
Дата відповіді: 03 травня 2018 08:11
Відповідно до вимог тендерної документації, товар повинен постачатися окремими партіями до 31.12.2019р. З метою забезпечення безперебійної поставки гіпохлориту натрію марки А та уникнення поставки товару неналежної якості, просимо надати роз`яснення чи необхідно надавати договір з виробником терміном до 31.12.2019р. в складі тендерної пропозиції тим Учасникам, які не є виробниками товару. А також просимо розглянути можливість викладення додатків до тендерної документації у форматі WORD для біль зручної підготовки тендерної пропозиції Учасниками. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини ( гіпохлорит натрію марки А ) у разі , якщо Учасник не є виробником Товару що є предметом закупівлі , такий Учасник повинен надати в складі пропозиції копію договору про поставку гіпохлориту натрію марки А між Учасником та виробником , який підтверджує відпуск (поставку) гіпохлориту натрію марки А Учаснику протягом терміну , вказаного в розділі 1 п.4.4. цієї тендерної документації , або лист в довільній формі від виробника Товару , в якому виробник підтверджує відпуск (поставку) гіпохлориту натрію марки А Учаснику протягом терміну , вказаного в розділі 1 п.4.4. цієї тендерної документації.
Розділ 1 п.4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» - до 31.12.2019 р .
Файли, що прикріплюються замовником під час оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а також файли, які подаються учасниками як пропозиція, повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення тих програм, що архівують дані. При цьому ні замовник, ні учасник не має якимось чином обмежувати перегляд таких файлів, наприклад через установлення на файлі пароля.
Замовником оприлюднено тендерну документацію з додатками у файлах з розширенням .pdf , перегляд яких доступний та не обмежений для кожного потенційного учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-27-001768-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 21 травня 2018 11:02
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2018 10:05
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ст.1 Закону орган оскарження - Антимонопольний комітет України . Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до ч. 2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону у разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.

Документи подані скаржником

21 травня 2018 11:02
Скарга
21 травня 2018 11:02
Платіжне доручення
21 травня 2018 11:02
Протокол розгляду 1.
21 травня 2018 11:02
Додаток 1
21 травня 2018 11:02
Додаток 2
21 травня 2018 11:02
Додаток 3
21 травня 2018 11:02
Додаток 4
21 травня 2018 11:02
Додаток 5
21 травня 2018 11:02
Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-27-001768-a.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 22 травня 2018 15:09
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2018 18:22
Рішення від 24.05.2018 № 4937 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 18:21
Рішення від 12.06.2018 № 5651.pdf
Дата публікації: 15 червня 2018 18:29

Документи подані скаржником

22 травня 2018 15:09
Скарга
22 травня 2018 15:09
Платіжне доручення
22 травня 2018 15:09
Протокол розгляду 1.
22 травня 2018 15:09
Тендерна документація
22 травня 2018 15:09
Додаток 1
22 травня 2018 15:09
Додаток 2
22 травня 2018 15:09
Додаток 3
22 травня 2018 15:09
Додаток 4
22 травня 2018 15:09
Додаток 5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема 2 799 965,95
UAH з ПДВ
2 133 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 2 483 510,40
UAH з ПДВ
2 240 279,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" 2 667 000,00
UAH з ПДВ
2 240 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2018 18:17
Електронний підпис
11 травня 2018 18:07
Цінова пропозиція.pdf
11 травня 2018 18:07
Установчі документи.pdf
11 травня 2018 18:07
Проект договору.pdf
11 травня 2018 18:07
Інші документи.pdf

Публічні документи

22 травня 2018 15:11
Електронний підпис
22 травня 2018 15:07
Довідка УМВС.pdf
22 травня 2018 15:07
Довідка ДПІ.pdf
22 травня 2018 15:07
Тендерна пропозіція.pdf
22 травня 2018 15:07
Реєстр документів.pdf
11 травня 2018 14:16
Електронний підпис
11 травня 2018 14:13
40 -Тендерна пропозіція.pdf
11 травня 2018 14:13
35 -Графік поставки.pdf
11 травня 2018 14:13
32 - Ліцензія_транспорт.pdf
11 травня 2018 14:13
28- Висновок СЕС марка А.pdf
11 травня 2018 14:13
24 - Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
11 травня 2018 14:13
23 - Статут копія.pdf

Публічні документи

12 травня 2018 13:54
Електронний підпис
12 травня 2018 13:51
5-11 стаття 17.pdf
12 травня 2018 13:51
4-аналогічні договори.pdf
12 травня 2018 13:51
26- тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2018 13:51
16-25 інші документи.pdf
12 травня 2018 13:51
15- статут.pdf
12 травня 2018 13:51
14-проект договору.pdf
12 травня 2018 13:51
1-реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дезсистема
#41196801
Відхилено 2 133 600,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 16:24
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
Переможець 2 240 279,99
UAH з ПДВ
22 травня 2018 14:47

Документи

16 травня 2018 16:24
Електронний підпис
16 травня 2018 16:23
Протокол розгляду 1.pdf

Документи

22 травня 2018 14:47
Електронний підпис
22 травня 2018 14:42
Протокол розгляду 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2018 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
2 240 279,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2018 14:47
Електронний підпис
22 травня 2018 14:42
Протокол розгляду 2.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 серпня 2018 15:04
Коментар щодо відміни: п.2 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тендерної документації ( замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель )
Документи:
15 серпня 2018 15:04
Електронний підпис
15 серпня 2018 15:03
Протокол (повідомлення про відміну).pdf