Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини ( гіпохлорит натрію марки А )
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2018-04-27-001768-a ● bdb57fc3763543daa037d9d4649a6f2a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Дмитро Петрович Божок +380673140636 watertender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2018 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2018 13:45 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,71% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
213 тони
Код ДК 021:2015 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини ( гіпохлорит натрію марки А )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Прибузька , 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2018 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2018 15:45 |
Додаток 5.pdf | |
27 квітня 2018 15:45 |
Додаток 3.pdf | |
27 квітня 2018 15:45 |
Додаток 2.pdf | |
27 квітня 2018 15:45 |
Додаток 4.pdf | |
27 квітня 2018 15:45 |
ТД.pdf | |
27 квітня 2018 15:45 |
Додаток 1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до тендерної документації
Дата подання: 02 травня 2018 13:31
Дата відповіді: 03 травня 2018 08:11
Відповідно до вимог тендерної документації, товар повинен постачатися окремими партіями до 31.12.2019р. З метою забезпечення безперебійної поставки гіпохлориту натрію марки А та уникнення поставки товару неналежної якості, просимо надати роз`яснення чи необхідно надавати договір з виробником терміном до 31.12.2019р. в складі тендерної пропозиції тим Учасникам, які не є виробниками товару.
А також просимо розглянути можливість викладення додатків до тендерної документації у форматі WORD для біль зручної підготовки тендерної пропозиції Учасниками. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини ( гіпохлорит натрію марки А ) у разі , якщо Учасник не є виробником Товару що є предметом закупівлі , такий Учасник повинен надати в складі пропозиції копію договору про поставку гіпохлориту натрію марки А між Учасником та виробником , який підтверджує відпуск (поставку) гіпохлориту натрію марки А Учаснику протягом терміну , вказаного в розділі 1 п.4.4. цієї тендерної документації , або лист в довільній формі від виробника Товару , в якому виробник підтверджує відпуск (поставку) гіпохлориту натрію марки А Учаснику протягом терміну , вказаного в розділі 1 п.4.4. цієї тендерної документації.
Розділ 1 п.4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» - до 31.12.2019 р .
Файли, що прикріплюються замовником під час оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а також файли, які подаються учасниками як пропозиція, повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення тих програм, що архівують дані. При цьому ні замовник, ні учасник не має якимось чином обмежувати перегляд таких файлів, наприклад через установлення на файлі пароля.
Замовником оприлюднено тендерну документацію з додатками у файлах з розширенням .pdf , перегляд яких доступний та не обмежений для кожного потенційного учасника.
Розділ 1 п.4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» - до 31.12.2019 р .
Файли, що прикріплюються замовником під час оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а також файли, які подаються учасниками як пропозиція, повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення тих програм, що архівують дані. При цьому ні замовник, ні учасник не має якимось чином обмежувати перегляд таких файлів, наприклад через установлення на файлі пароля.
Замовником оприлюднено тендерну документацію з додатками у файлах з розширенням .pdf , перегляд яких доступний та не обмежений для кожного потенційного учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-27-001768-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 21 травня 2018 11:02
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2018 10:05
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ст.1 Закону орган оскарження - Антимонопольний комітет України . Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до ч. 2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону у разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-27-001768-a.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 22 травня 2018 15:09
Дата подання: 22 травня 2018 15:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2018 18:22
Рішення від 24.05.2018 № 4937 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 18:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2018 № 5651.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 17:22
Рішення від 12.06.2018 № 5651.pdf
Дата публікації: 15 червня 2018 18:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2018 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Дезсистема |
2 799 965,95
UAH з ПДВ
|
2 133 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НПП Лаваль" |
2 483 510,40
UAH з ПДВ
|
2 240 279,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" |
2 667 000,00
UAH з ПДВ
|
2 240 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дезсистема #41196801 |
Відхилено |
2 133 600,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 16:24
|
ТОВ "НПП Лаваль" #36839655 |
Переможець |
2 240 279,99
UAH з ПДВ
|
22 травня 2018 14:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 серпня 2018 15:04 |
Коментар щодо відміни: | п.2 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тендерної документації ( замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ) |
Документи:
15 серпня 2018 15:04
|
Електронний підпис |
15 серпня 2018 15:03
|
Протокол (повідомлення про відміну).pdf |