Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 "09130000-9 Нафта і дистиляти" (Бензин А-92, Дизельне паливо (Євро 5) талони, Дизельне паливо (Євро 5) налив)
DK 021:2015 "09130000-9 Oil and distillates" (Petrol A-92, diesel fuel (Euro-5) per coupons), diesel fuel (Euro-5) bulk)
DK 021:2015 "09130000-9 Oil and distillates" (Petrol A-92, diesel fuel (Euro-5) per coupons), diesel fuel (Euro-5) bulk)
Очікувана вартість
10 650 000,00 UAH
UA-2018-04-27-001738-a ● ac1bc30f04d342d69db82aed0e3c1f39
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380983896631 avtodor.potichnaya@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE KOMERTSIYNE PIDPRIEMSTVO "MARIUPOLAVTODOR" |
National ID: | 40940113 |
Contact point: |
Potichna Hanna +380983896631 avtodor.potichnaya@mariupolrada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2018 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 10 650 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 27 квітня 2018 15:39 |
Enquiries until: | 18 травня 2018 16:00 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2018 16:00 |
Information
Estimated total value: | 10 650 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ДК 021:2015 "09130000-9 Нафта і дистиляти" (Бензин А-92, Дизельне паливо (Євро 5) талони, Дизельне паливо (Євро 5) налив)
DK 021:2015 "09130000-9 Oil and distillates" (Petrol A-92, diesel fuel (Euro-5) per coupons), diesel fuel (Euro-5) bulk)
Тендерна документація
27 квітня 2018 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2018 15:39 |
Оголошення про проведення на английском.doc | |
27 квітня 2018 15:39 |
Додаток №5 закупки ГСМ наливом (итог).docx | |
27 квітня 2018 15:39 |
ТД ГСМ.doc | |
27 квітня 2018 15:39 |
Договір забезпечення Мариупольавтодор.docx | |
27 квітня 2018 15:39 |
ТД ГСМ.doc | |
27 квітня 2018 15:39 |
Договір додаток №5 закупки ГСМ по талонам.docx | |
27 квітня 2018 15:39 |
Договір забезпечення Мариупольавтодор.docx | |
27 квітня 2018 15:39 |
Оголошення про проведення на английском.doc | |
27 квітня 2018 15:39 |
Оголошення про проведення на английском.doc | |
27 квітня 2018 15:39 |
ТД ГСМ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 травня 2018 08:50
Дата відповіді: 08 травня 2018 13:57
Згідно Тендерної документації у кваліфікаційних критеріях Учасників встановлено, що Учасник повинен підтвердити досвід роботи з комунальними підприємствами або іншими бюджетними установами, шляхом надання договорів, специфікацій до них, актів виконаних робіт та відгуків. Звертаємо Вашу увагу, що встановлення Замовником вимоги, що аналогічні договори повинні бути укладені з комунальними підприємствами або іншими бюджетними установами, порушує принципи вільної та ринкової економіки. Ця вимога замовника є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями АМКУ. Переконливо рекомендуємо привести тендерну документацію у відповідність з вітчизняним законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши зауваження , щодо можливих дискримінаційних умов для учасників повідомляємо наступне :
ст. 22 ЗУ « Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Указана в тендерної документації вимога щодо наявності аналогічних договорів з комунальними підприємствами або іншими бюджетними установами, обумовлена наступним.
Учасником закупівлі згідно ст.1 ЗУ може бути юридична особа або фізична особа незалежно від того чи є вона виробником предмета закупівлі або здійснює купівлю – продаж ( перепродажу) предмета закупівлі. Згідно Закону України « Про підприємництво» поняття підприємництво – діяльність з метою отримання прибутку. То б то кожна юридична або фізична особа, яка не є виробником, при здійснені своєї діяльності з продажу продукції, враховує свої інтереси ( маржа) та закладає їх у вартість продукції. О тож вартість продукції у підприємства – виробника є нижчою, чим вартість продукції у підприємств, які здійснюють перепродаж продукції.
Відповідно до ст.3 ЗУ « Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є – максимальна економія та ефективність.
Таким чином виникають можливі ризики, що підприємства не виробники продукції у разі перемоги з найменшою ціною можуть здійснити шахрайські дії, а саме поставка недоброякісної продукції собівартість якої значно нижче чим вартість якісної продукції, що може привести до зіпсування механізмів та агрегатів транспортних засобів, та відповідно додаткові витрати на ремонт. Наявність досвіду роботи з бюджетними підприємствами говорить про те, що підприємство розуміє принцип максимальної економії – то б то співвідношення вартості предмета закупівлі та його якості; та знижує ризики щодо участі підприємств, які здійснюють постачання недоброякісної продукції.
ст. 22 ЗУ « Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Указана в тендерної документації вимога щодо наявності аналогічних договорів з комунальними підприємствами або іншими бюджетними установами, обумовлена наступним.
Учасником закупівлі згідно ст.1 ЗУ може бути юридична особа або фізична особа незалежно від того чи є вона виробником предмета закупівлі або здійснює купівлю – продаж ( перепродажу) предмета закупівлі. Згідно Закону України « Про підприємництво» поняття підприємництво – діяльність з метою отримання прибутку. То б то кожна юридична або фізична особа, яка не є виробником, при здійснені своєї діяльності з продажу продукції, враховує свої інтереси ( маржа) та закладає їх у вартість продукції. О тож вартість продукції у підприємства – виробника є нижчою, чим вартість продукції у підприємств, які здійснюють перепродаж продукції.
Відповідно до ст.3 ЗУ « Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є – максимальна економія та ефективність.
Таким чином виникають можливі ризики, що підприємства не виробники продукції у разі перемоги з найменшою ціною можуть здійснити шахрайські дії, а саме поставка недоброякісної продукції собівартість якої значно нижче чим вартість якісної продукції, що може привести до зіпсування механізмів та агрегатів транспортних засобів, та відповідно додаткові витрати на ремонт. Наявність досвіду роботи з бюджетними підприємствами говорить про те, що підприємство розуміє принцип максимальної економії – то б то співвідношення вартості предмета закупівлі та його якості; та знижує ризики щодо участі підприємств, які здійснюють постачання недоброякісної продукції.
Кваліфікаційні критерії 2
Дата подання: 08 травня 2018 17:35
Дата відповіді: 10 травня 2018 12:36
Дякуємо за роз'яснення законодавства у сфері підприємницької діяльності, проте воно жодним чином не стосується зауваження щодо порушення принципів здійснення публічних закупівель у Тендерній документації Замовника. Згідно Тендерної документації у кваліфікаційних критеріях Учасників встановлено, що Учасник підтверджує досівд роботи шляхом надання договорів, специфікацій до них, актів виконаних робіт та відгуків. Саме у відгуку міститься вся необхідна інформація щодо якісного та повного виконання Договору. Проте обмеження щодо кола підприємств та установ свідчить про дискримінаційність та упередженість Тендерної докуметації. Ще раз зазначимо, що рішення АМКУ щодо аналогічних справ мали позитивний результат для Скаржників, отже - довели порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь не роз'яснює поняття підприємницької діяльності, а пояснює наявність ризиків пов'язаних з участю підприємств не виробників даного виду продукції. І наявність відгуків від підприємств бюджетної сфери буде підтвердженням того, що підприємство є сумлінним постачальником і правильно орієнтоване на поняття "ціна-якість". Тобто відповідно підприємство-постачальник вірно розуміє поняття максимальної економії
Договора
Дата подання: 15 травня 2018 08:21
Дата відповіді: 17 травня 2018 16:47
Добрый день. Исходя из названия справки об исполнении аналогичного договора, достаточно загрузить 1 аналогичный договор со всеми подтверждающими документами?
Відповідь: Добрий день, наявність одного аналогічного договору не суперечить вимогам тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 "09130000-9 Нафта і дистиляти" ЛОТ 1 (Бензин А-92, Дизельне паливо (Євро 5) талони |
Опис предмету закупівлі: |
ДК 021:2015 "09130000-9 Нафта і дистиляти" ЛОТ 1 (Бензин А-92, Дизельне паливо (Євро 5) талони
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 4 650 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 46 500,00 UAH з ПДВ |
Title: DK 021:2015 "09130000-9 Oil and distillates" LOT 1 (Petrol A-92, diesel fuel (Euro-5) per coupons)
Description: DK 021:2015 "09130000-9 Oil and distillates" LOT 1 (Petrol A-92, diesel fuel (Euro-5) per coupons)
Current status: Cancelled
Estimated total value: 4 650 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 46 500,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 03 липня 2018 11:32
Auction planned date: 03 липня 2018 11:32
Позиції
160000 л
ДК 021:2015 "09130000-9 Нафта і дистиляти" ЛОТ 1 (Бензин А-92, Дизельне паливо (Євро 5) талони
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м Марiуполь, м. Маріуполь пер. Навчальний 3а або зазначається в заявках Покупця
Дата доставки:
31 грудня 2018
DK 021:2015 "09130000-9 Oil and distillates" LOT 1 (Petrol A-92, diesel fuel (Euro-5) per coupons)
CPV: 09130000-9
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2018 15:39 |
Договір забезпечення Мариупольавтодор.docx |
27 квітня 2018 15:39 |
ТД ГСМ.doc |
27 квітня 2018 15:39 |
Оголошення про проведення на английском.doc |
27 квітня 2018 15:39 |
Договір додаток №5 закупки ГСМ по талонам.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Параллель-ОПТ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 червня 2018 15:29 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.1 статті 31 Закону Ураїни «Про публічні Закупівлі» «Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій |
Документи:
01 червня 2018 15:29
|
Електронний підпис |
01 червня 2018 15:28
|
126-18.pdf |