Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по проекту «Встановлення індивідуальних підкачувальних станцій на багатоповерхові та малоповерхові житлові будинки м. Слов'янськ (капітальний ремонт)»
Очікувана вартість
5 385 972,00 UAH
UA-2018-04-27-001601-a 228bdc92023440f9b711bd60e0de441e
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Ігорівна

+380663730677
+380626477285
iva-ois@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33838679
Вебсайт: http://donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20
Контактна особа: Олеся Ігорівна
+380663730677,+380626477285
iva-ois@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2018 15:00
Початок аукціону: 18 травня 2018 13:37
Очікувана вартість: 5 385 972,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 859,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26929.86 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по проекту «Встановлення індивідуальних підкачувальних станцій на багатоповерхові та малоповерхові житлові будинки м. Слов'янськ (капітальний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Слов'янськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45332000-3 — Водопровідні роботи та влаштування водостоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання : 5%
менш ніж 80 %: 5%
від 81 % до 90 %: 3%
більше 91 %, включно до 99%: 1%
100%: 0%
27 квітня 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 15:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
27 квітня 2018 15:16
відомість обсягу робіт підкачувальні станції.doc
27 квітня 2018 15:16
ТД Славянск підкач ЖКХ 27.04.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про надання інформації
Дата подання: 02 травня 2018 17:11
Дата відповіді: 03 травня 2018 12:08
В документації Вами надана відомість обсягів робіт. Цієї інформації недостатньо для правильного складання договірної ціни. Просимо надати дефектний акт з урахуванням обладнання та матеріалів
Відповідь: Інформація щодо обладнання та матеріалів викладена у відомості обсягів робіт. Дефектний акт не передбачений.
Відсутні матеріали та обладнання
Дата подання: 03 травня 2018 13:01
Дата відповіді: 05 травня 2018 10:29
У відомості обсягів робіт відсутні матеріали та обладнання. Повторно просимо надати повну технічну інформацію для підготовки цінової пропозиції
Відповідь: Дефектний акт у новому будівництві не передбачений чинним законодавством. З назви вбачається що це акт дефектів на інсуючому об'єкті.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-27-001601-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МАКРОТОРГ", Код ЄДРПОУ:38836902
Дата подання: 10 червня 2018 10:18
вимога Замовнику на кваліфікацію ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" [24445053] статус (переможець)
Відповідно до Протоколу № 32 від 25 травня 2018 року засідання тендерного комітету відкритих торгів: на закупівлю « Роботи по проекту «Встановлення індивідуальних підкачувальних станцій на багатоповерхові та малоповерхові житлові будинки м. Слов’янськ (капітальний ремонт)» UA-2018-04-27-001601-a, опублікованого на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАКРОТОРГ» було відхилено.
Однією з підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ «МАКРОТОРГ» було ненадання забезпечення тендерної пропозиції так як Страхова гарантія 18/242/ВФР від 10.05.2018 року ПАТ «СК «КИЙ АВІА ГАРАНТ» не відповідає умовам тендерної документації та забезпечення тендерної пропозиції вважається ненаданим, оскільки пункти Правил добровільного страхування фінансових ризиків ПАТ «СК «КИЙ АВІА ГАРАНТ», що зареєстровані Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг за № 1818054 від 06.03.2018р. (надалі – Правила ПАТ «СК «КИЙ АВІА ГАРАНТ») містять умови про зменшення відповідальності гаранта і відповідно до п. 12.10. вказаних Правил поширюються на Вигодонабувача.
Згідно п. п. 12.10. Правил ПАТ «СК «КИЙ АВІА ГАРАНТ»: якщо Договором страхування визначений Вигодонабувач, то відповідні положення цих Правил щодо виплати страхового відшкодування поширюються на Вигодонабувача, що повинно бути зазначено у Договорі страхування.
В Протоколі № 31 зазначено, що пунктами про зменшення відповідальності гаранта є п. 9.4, 14.1, 15.1, 15.2, 15.6, 15.8, 16.1 та п. 3.1.3, 3.1.5. Додатку № 2 до Правил. Крім того, вказано, що п. 4.2. Правил ПАТ «СК «КИЙ АВІА ГАРАНТ» визначає предметом Договору страхування майнові інтереси, пов’язані зі збитками.
Відповідно до Протоколу № 33 від 31 травня 2018 року засідання тендерного комітету відкритих торгів підставою відхилення учасника ТОВ «Донецький інститут води» було ненадання забезпечення тендерної пропозиції так як Страхова гарантія № 100-181-01442 від 15.05.2018 року ПАТ «СК «ПРЕСТИЖ» не відповідає вимогам тендерної документації, тому тендерне забезпечення учасника вважається ненаданим.
Відповідно до Протоколу № 46 від 06 червня 2018 року засідання тендерного комітету відкритих торгів переможцем було визнано ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА", як таке , що відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Як забезпечення тендерної пропозиції було надано Страхову Гарантію № 50/Г-2353 від 08.05.2018 р. Товариства з додатковою відповідальністю «Страхова компанія "Смарт Іншуранс"», яка містить посилання на Правила добровільного страхування фінансових ризиків (далі Правила ТДВ «СК «Смарт Іншуранс»), що були надані учасником у складі тендерної пропозиції.
Правила ТДВ «СК «Смарт Іншуранс» містять п. 2.6.3.: Договором страхування може бути передбачено, що Вигодонабувач реалiзовує права та виконує обов'язки, якi покладенi на Страхувальника, за згодою Страхувальника.
Також, у п. 3.1 Правил ТДВ «СК «Смарт Іншуранс» зазначено, що предметом Договору страхування майнові інтереси, пов’язані зі збитками, що підтверджується також пунктами 4.1. та 4.2. вказаних Правил.
Крім того, п. 9.2, 14.1, 15.1, 15.2, 15.4,15.5, 18.1 є пунктами про зменшення відповідальності гаранта, так як відповідно до п. 2.6.3. Правил ТДВ «СК «Смарт Іншуранс» Вигодонабувач реалiзовує права та виконує обов'язки, якi покладенi на Страхувальника, а отже вказані пункти поширюються на Вигодонабувача.
Отже, Правила ТДВ «СК «Смарт Іншуранс» містять аналогічні пункти, з пунктам Правил ПАТ «СК «КИЙ АВІА ГАРАНТ» про зменшення відповідальності гаранта, що були підставою про визнання тендерної пропозиції ТОВ «МАКРОТОРГ» такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та визнання забезпечення тендерної пропозиції ненаданим.

Відповідно до пункту 3 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасника тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі страхової гарантії. При цьому вимоги до страхової гарантії чітко визначені даним пунктом тендерної документації, зокрема текст страхової гарантії не може містити умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо).….. Ненадання учасником…, буде розцінене Замовником як «ненадання тендерного забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Відхилення тендерних пропозицій двох учасників та визнання третього учасника переможцем, з однаковими невідповідностями пропозицій учасників вимогам тендерної документації, може бути розцінено як вчинення корупційних дій, та несе за собою наслідки та відповідальність згідно чинного законодавства України.
На підставі вищевикладеного, вимогаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" з підстав того, що вона не відповідає умовам тендерної документації в результаті чого забезпечення тендерної пропозиції вважається не наданим.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2018 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "МАКРОТОРГ" 5 009 060,17
UAH з ПДВ
5 009 060,17
UAH з ПДВ
1.0526315789 4 758 607.16 Документи
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" 5 149 786,85
UAH з ПДВ
5 095 926,31
UAH з ПДВ
1.0526315789 4 841 129.99 Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 5 364 636,00
UAH з ПДВ
5 093 508,63
UAH з ПДВ
1.0526315789 4 838 833.20 Документи

Публічні документи

20 травня 2018 18:02
Електронний підпис
20 травня 2018 17:36
Електронний підпис
20 травня 2018 17:31
Цінова пропозиція.pdf
17 травня 2018 13:49
Електронний підпис
17 травня 2018 13:48
СТАТУТ МАКРОТОРГ.pdf
17 травня 2018 13:48
власне обладнання.pdf
17 травня 2018 13:48
диплом гл.інженер.pdf
17 травня 2018 13:48
дог и акт водопровод.pdf
17 травня 2018 13:48
кнс чапаева.pdf
17 травня 2018 13:48
кнс чапаева1.pdf
17 травня 2018 13:48
Довідка про опит робіт.pdf
17 травня 2018 13:48
станции 2.rar
17 травня 2018 13:48
Гарантія_242.rar
17 травня 2018 13:48
Ліцензія.rar
17 травня 2018 13:48
Правила.rar
17 травня 2018 13:48
Свідоцтво.rar
17 травня 2018 13:48
Цінова пропозиція _2_.pdf
17 травня 2018 13:48
довідка додаток 4.pdf
17 травня 2018 13:48
довідка додаток 8.pdf
17 травня 2018 13:48
Додаток 5.pdf
17 травня 2018 13:48
Додаток 6.pdf
17 травня 2018 13:48
довідка додаток 7.pdf
17 травня 2018 13:48
Лицензия 2017.pdf
17 травня 2018 13:48
діплом зварника.pdf
17 травня 2018 13:48
паспорт директор.pdf
17 травня 2018 13:48
Ліцензія МАКРОТОРГ.pdf
17 травня 2018 13:48
довідка про директора.pdf
17 травня 2018 13:48
витяг ЄДРПОУ.pdf
17 травня 2018 13:48
Витяг єдиний податок.pdf
17 травня 2018 13:48
баланси.pdf

Публічні документи

12 червня 2018 10:52
Електронний підпис
12 червня 2018 10:42
Довідка МВС
11 червня 2018 16:09
Довідка налогова
11 червня 2018 13:47
Довідка корупція
04 червня 2018 17:09
Електронний підпис
04 червня 2018 17:07
Кошторис
04 червня 2018 17:07
Договір
04 червня 2018 17:07
Цінова пропозиція
15 травня 2018 16:36
Електронний підпис
15 травня 2018 14:57
страхова гарантія.rar
15 травня 2018 14:57
12.Довідки.pdf
15 травня 2018 14:57
11.Баланс.pdf
15 травня 2018 14:57
10.Дозвіл.pdf
15 травня 2018 14:57
9. Довідки банк.pdf
15 травня 2018 14:57
8.Уставні документи.pdf
15 травня 2018 14:57
7.Досвід.pdf
15 травня 2018 14:57
6. Довідка працівники.pdf
15 травня 2018 14:57
4. Довідка обладнання.pdf
15 травня 2018 14:57
2.Кошторис.pdf
15 травня 2018 14:57
3.Договір.pdf
15 травня 2018 14:57
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 16:01
Електронний підпис
30 травня 2018 16:00
3. Договірна ціна.pdf
30 травня 2018 16:00
2. Проект договору.pdf
30 травня 2018 16:00
1. Цінова пропозиція.pdf
17 травня 2018 14:15
Електронний підпис
17 травня 2018 14:12
Свидетельство ФУ.rar
17 травня 2018 14:12
Ліцензія_ФінРизик_.pdf.rar
17 травня 2018 14:11
Договір_100-181-01442.rar
17 травня 2018 14:11
Гарантія_100-181-01442.rar
17 травня 2018 14:11
20. Паспорт керівника.pdf
17 травня 2018 14:11
15. Умови договору.pdf
17 травня 2018 14:11
9. Довідка банку.pdf
17 травня 2018 14:11
8. Баланс.pdf
17 травня 2018 14:11
7. Ліцензія, дозвіл.pdf
17 травня 2018 14:11
6. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 травня 2018 14:11
5. Статут.pdf
17 травня 2018 14:11
4. Довідка про досвід.pdf
17 травня 2018 14:11
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАКРОТОРГ"

ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"

ТОВ "Донецький інститут води"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАКРОТОРГ"
#38836902
Відхилено 5 009 060,17
UAH з ПДВ
25 травня 2018 12:25
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Відхилено 5 093 508,63
UAH з ПДВ
01 червня 2018 16:00
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"
#24445053
Переможець 5 095 926,31
UAH з ПДВ
06 червня 2018 16:57

Документи

25 травня 2018 12:25
Електронний підпис
25 травня 2018 12:25
протокол 32 підкачки.pdf

Документи

01 червня 2018 16:00
Електронний підпис
01 червня 2018 15:58
Протокол 33_copy.pdf

Документи

06 червня 2018 16:57
Електронний підпис
06 червня 2018 16:56
протокол 46.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2018 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"
#24445053
5 095 926,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2018 16:57
Електронний підпис
06 червня 2018 16:56
протокол 46.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 16:42
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 17:38
доп согл 4 до дог 508.pdf зміни до договору
28 березня 2019 17:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 13:02
дод уг 3 до дог 508.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 12:58
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 09:44
дод уг 2 до дог 508.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 09:43
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 14:55
дод уг 1 до дог 508.pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 14:53
Електронний підпис укладений
23 червня 2018 10:10
дог 508.pdf укладений
23 червня 2018 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 508
Договір:
Номер додаткової угоди: 508
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 508
Договір:
Номер додаткової угоди: 508
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 508
Договір:
Номер додаткової угоди: 508
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 508
Договір:
Номер додаткової угоди: 508
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2018 — 30 листопада 2018
Сума оплати за договором: 5 073 858,50
UAH (в тому числі ПДВ 845 643,08 UAH)