Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні матеріали (хірургічні рукавички)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-04-27-001377-a 928a54e5b617477eade61853ec296b3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Бруско

+380503181155 nob1948@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київская, буд. 1
Контактна особа: Володимир Бруско
+380503181155
nob1948@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2018 14:35
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2018 14:35
Початок аукціону: 21 травня 2018 14:22
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 пара
Рукавички хірургічні, не припудрені, стерильні латексні, або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 пара
Рукавички хірургічні, не припудрені, стерильні «АнтиСНІД» , або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
86000 пара
Рукавички оглядові, нестерильні, латексні, припудрені, або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 пара
Рукавички оглядові, нестерильні, нітрилові, не припудрені, або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2018 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 14:38
Проект договору.doc
27 квітня 2018 14:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-27-001377-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 29 травня 2018 13:00
Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОМЕД» (ідентифікаційний код – 22922786), приймало участь у тендері на закупівлю: Медичні матеріали – код ДК 021:2015 – 33140000 (хірургічні рукавички), яку проводила Миколаївська обласна клінічна лікарня Миколаївської обласної ради, згідно оголошення № UA-2018-04-27-001377-а від 27.04.2018 р. на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (системи електронних державних закупівель ProZorro).

25.05.2018 р. Замовником було визначено переможця даної закупівлі - ТОВ «УкрМедСервіс». Але, документи тендерної пропозиції, подані зазначеним учасником, не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: товар, запропонований ТОВ «УкрМедСервіс» не відповідає медико-технічним вимогам.
Враховуючи вищезазначене, звертаємось до Вас переглянути рішення про визначення переможця та прийняти до розгляду документи, подані іншими учасниками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2018 15:03
Шановний учасник, згідно Вашого запиту від 29.05.2018р. щодо невідповідності медико-технічним вимогам тендерної документації, при проведенні процедури закупівлі (медичні матеріали (хірургічні рукавички)) Миколаївською обласною клінічною лікарнею, про визначення переможця, Вами акцентується увага на невідповідність товару, запропонованого ТОВ «УкрМедСервіс» медико-технічним вимогам, заявлених замовником.
Просимо Вас конкретизувати, що на Вашу думку не відповідає медико-технічним вимогам, наданих ТОВ «УкрМедСервіс» та надати більш обґрунтоване звернення в своєму запиті для можливого перегляду рішення
Номер вимоги: UA-2018-04-27-001377-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 29 травня 2018 17:55
Оскарження рішення Замовника (доповнення)
Пропозиція ТОВ «УкрМедСервіс» не відповідає медико- технічним вимогам Замовника по поз. 2 «Рукавички хірургічні, не припудрені, стерильні «АнтиСНІД». Рукавички повинні бути не припудрені, а учасником УкрМедСервіс запропоновано еквівалент - рукавички хірургічні стерильні неприпудрені “SYNTEC NEOPRENE “, з вмістом пудри- кукурудзяний крохмаль (сертифікат якості додається) , що не відповідає вимогам замовника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2018 19:35
Шановний учасник, згідно Вашого запиту щодо невідповідності пропозиції ТОВ «УкрМедСервіс» медико- технічним вимогам Замовника по поз. 2 «Рукавички хірургічні, не припудрені, стерильні «АнтиСНІД» повідомляємо наступне.
Згідно Тендерної документації Замовника Додаток №1 Медико-технічні вимоги позиція 2. Рукавички хірургічні, не припудрені, стерильні «АнтиСНІД» Учасником ТОВ «УкрМедСервіс» надано еквівалент - рукавички хірургічні стерильні неприпудрені “SYNTEC NEOPRENE “, який зазначено в «Листі-роз’яснені щодо надання еквіваленту» (Документ 38 стор. 136 тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УкрМедСервіс»). На підтвердження еквіваленту надано Декларацію про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів з Додатками (Документ 9 стор. 38 тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УкрМедСервіс») та сертифікат якості (Документ 9 стор. 50-53 тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УкрМедСервіс»). Згідно наданих документів виробника на товар, який представлено, як еквівалент, можно зробити висновок, що рукавичка представлена Учасником ТОВ «УкрМедСервіс» відповідає вимогам Замовника.
Дякуємо за порозуміння

Документи

29 травня 2018 15:03
Шановний учасник.doc

Документи подані скаржником

29 травня 2018 17:55
Сертифікат якості

Документи

01 червня 2018 19:35
Шановний учасник.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2018 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн" 433 927,80
UAH з ПДВ
433 927,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укр Мед Сервіс" 497 865,65
UAH з ПДВ
497 865,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОМЕД 499 920,00
UAH з ПДВ
499 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненко Наталія Валентинівна 499 940,00
UAH з ПДВ
499 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 13:30
Електронний підпис
18 травня 2018 13:29
Сертифікати.pdf
18 травня 2018 12:55
Електронний підпис
18 травня 2018 12:54
Відгук Фарм-Лайн .pdf
18 травня 2018 12:54
Відгук ВЧ А 2428.pdf
18 травня 2018 12:54
аналогічні договори.pdf
18 травня 2018 12:54
Договір.pdf
18 травня 2018 12:53
Декл. та сертифікати.pdf
18 травня 2018 12:53
Гарантійний лист.pdf
18 травня 2018 12:51
Довідка про ліцензію.pdf
18 травня 2018 12:46
Довідка учасника.pdf
18 травня 2018 12:45
Статут.pdf
18 травня 2018 12:44
Довіренність.pdf
18 травня 2018 12:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 10:44
32 Тендерна пропозиція.PDF
18 травня 2018 10:44
31 Проект договору.PDF
18 травня 2018 10:44
22 Довідка щодо санкцій.PDF
18 травня 2018 10:44
15 Рішення учасника №1.PDF
18 травня 2018 10:44
14 Наказ №1.PDF
18 травня 2018 10:44
13 Виписка з ЕДРПОУ.PDF
18 травня 2018 10:44
11 Рукавички 4.PDF
18 травня 2018 10:44
10 Рукавички 3.PDF
18 травня 2018 10:44
9 Рукавички 2.PDF
18 травня 2018 10:44
8 Рукавички 1.PDF
18 травня 2018 10:44
6 Довідка Стаття 17.PDF
18 травня 2018 10:44
3 Довідка працівники.PDF
18 травня 2018 10:44
1 Реєстр документів.PDF

Публічні документи

17 травня 2018 11:42
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
17 травня 2018 11:42
ОПИС ДОКУМЕНТІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн"

ТОВ "Укр Мед Сервіс"

ТОВ ЕКОМЕД

ФОП Антоненко Наталія Валентинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн"
#19299605
Відхилено 433 927,80
UAH з ПДВ
23 травня 2018 15:34
ТОВ "Укр Мед Сервіс"
#37992156
Переможець 497 865,65
UAH з ПДВ
25 травня 2018 13:41

Документи

23 травня 2018 15:34
Електронний підпис
23 травня 2018 15:32
протокол відх.doc

Документи

25 травня 2018 13:41
Електронний підпис
25 травня 2018 11:36
протокол розгляд.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2018 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укр Мед Сервіс"
#37992156
497 865,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2018 13:41
Електронний підпис
25 травня 2018 11:36
протокол розгляд.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 19:07
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 19:04
дод.угода №3 №4 договору №143.pdf зміни до договору
16 січня 2019 11:28
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 14:36
д.у. №4 до договору 143.pdf зміни до договору
02 січня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 13:47
д.у. №3 до договору 143.pdf зміни до договору
02 січня 2019 13:34
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2018 09:28
дод угода №2 договору 143.pdf зміни до договору
26 вересня 2018 09:17
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 14:03
дод угода №1 до договору 143.pdf зміни до договору
12 червня 2018 09:48
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 09:40
договір 143.pdf укладений
07 червня 2018 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 497 865,65
UAH (в тому числі ПДВ 32 570,94 UAH)