Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні автобуси
School buses
Очікувана вартість
14 400 000,00 UAH
UA-2018-04-27-000926-b a0a5df73fad0449caa40aa40e8671785
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Людмила Олександрівна

380959473222 vacilek47@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 37542443
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, Морська, 13
Контактна особа: Васильєва Людмила Олександрівна
380959473222
vacilek47@ukr.net
Додаткові контактні особи: Антонішак Сергій Петрович
380552264288
cgo65@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Group centralized maintenance of schools and educational institutions of Kherson region
National ID: 37542443
Contact point: Vasilyeva Ludmila Oleksandrivna
380959473222
vacilek47@ukr.net
Additional contacts: Antonishak Sergey Petrovich
380552264288
cgo65@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2018 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2018 12:05
Очікувана вартість: 14 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 квітня 2018 14:49
Enquiries until: 18 травня 2018 00:00
Complaints submission until: до 24 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 травня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 14 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Шкільні автобуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Морська, 13
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

School buses
CPV: 34120000-4
Період постачання: з 01 липня 2018 по 20 серпня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2018 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2018 15:55
Додаток_4_тех_вимоги_змiни.docx
20 травня 2018 15:55
Тендерна_документацiя (зміни).docx
20 травня 2018 15:55
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
27 квітня 2018 14:51
Додаток 7_договір.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 6_згода.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 5_анкета.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 4_тех вимоги.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 3_квал ст17.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 2_квал ст16.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 1_пропозиція.docx
27 квітня 2018 14:50
Тендерна документація.docx
20 травня 2018 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2018 15:55
Додаток_4_тех_вимоги_змiни.docx
20 травня 2018 15:55
Тендерна_документацiя (зміни).docx
20 травня 2018 15:55
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
27 квітня 2018 14:51
Додаток 7_договір.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 6_згода.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 5_анкета.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 4_тех вимоги.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 3_квал ст17.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 2_квал ст16.docx
27 квітня 2018 14:50
Додаток 1_пропозиція.docx
27 квітня 2018 14:50
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 14 травня 2018 14:46
Дата відповіді: 15 травня 2018 10:59
Додатком 4 до тендерної документації, пунктом 11.3 передбачено: " Гарантійні умови експлуатації транспортного засобу та його систем живлення принаймні від- 200Сі менше та до + 350С і більше(підтверджується наданням копії витягу з сервісної книжки (інструкції по експлуатації тощо))." Просимо надати пояснення, що в розумінні тендерного комітету - системи живлення транспортного засобу? Це всі системи транспортного засобу, що впливають на його роботу, та належне функціонування, чи це відноситься до паливної системи (системи живлення двигуна)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантійні умови експлуатації транспортного засобу та його систем живлення принаймні від - 20 0С і менше та до + 35 0С і більше передбачають безвідмовну роботу всіх складових, деталей, механізмів, агрегатів, вузлів, скла, шин, усіх систем, у тому числі паливної, тощо у зазначеному температурному інтервалі.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 17 травня 2018 16:37
Дата відповіді: 20 травня 2018 15:52
Доброго дня. Згідно з вимогами частини першої та другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються, серед іншого, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. В додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації п. 15.1 зазначено «Інші учасники повинні надати: - копію свідоцтва про присвоєння товару штрихового коду GS1, або сертифікату продукції від виробника товару;» Згідно з наказом міністерства інфраструктури України №521 від 17.08.2012 року передбачено два типи сертифікатів при виробництві транспортних засобів в Україні: - Сертифікат відповідності, виданий виробником або його уповноваженим представником на підставі сертифікату типу транспортного засобу; - Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу. Таким чином, законодавством України передбачено не тільки сертифікати продукції від виробника, але й сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, які видаються після виробництва партії транспортних засобів та звернення до відповідного органу сертифікації та надання відповідних документів. Отже п. 15.1 додатку 4 до тендерної документації містить дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату продукції від виробника товару. Крім цього, Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України N 255 від 20.08.2002 року «Про затвердження Положення про штрихове кодування товарів» згідно ст.. 5 автотранспортні засоби не підлягають обов'язковому маркуванню штриховими кодами GS1, тобто дана вимога є безпідставною. Враховую викладене, звертаємось до Вас з проханням виключити з технічних характеристик предмету закупівлі вимогу щодо надання копії свідоцтва про присвоєння товару штрихового коду GS1, або сертифікату продукції від виробника товару, виклавши п 15.1 в наступній редакції «Інші учасники повинні надати: - копію сертифікату відповідності на запропонований товар, форма якого відповідає вимогам чинного законодавства щодо реєстрації транспортних засобів, або гарантійний лист, щодо надання сертифікату відповідності разом з поставкою автобусів; - - лист від виробника щодо можливості постачання Учаснику товарів з підтвердженням номенклатури та кількості товару, або завірену копію договору про співпрацю із виробником (договору купівлі-продажу), або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару Учаснику.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет групи централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області розглянув запитання фізичної/юридичної особи подане о 16 год 37 хв 17 травня 2018 року до процедури закупівлі шкільних автобусів (ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (оголошення UA-2018-04-27-000926-b) та інформує про наступне.
Зазначена закупівля проводиться згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник визначив процедурою закупівлі предмету закупівлі – відкриті торги та відповідно до частини четвертої статті 10 Закону додатково оприлюднив оголошення про закупівлю англійською мовою, що у повній мірі забезпечує рівні умови вітчизняним та іноземним учасникам (стаття 5 Закону).
Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до своєї потреби у закупівлі даного товару з дотриманням законодавства у цілому, у тому числі з урахуванням вимог статті 22 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Відповідно до роз’яснень Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (лист № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року) вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
При визначенні технічних критеріїв до предмету закупівлі жодним нормативно-правовим документом не визначено зобов’язання Замовника приймати до уваги технологічні можливості виробників або професійну спроможність учасників-посередників (дилерів, партнерів тощо), їх стратегічні плани розвитку виробництва або реалізації товарів з метою отримання прибутків та бажання/можливості приймати участь у процедурах закупівель за державні кошти.
У розумінні Замовника під час проведення оцінки технічної частини пропозицій учасників Замовник має засвідчитись у відповідності запропонованого транспортного засобу насамперед ДСТУ, Правилам ЄЕК ООН (єдиним технічним приписам), тощо. Дійсно згідно з наказом Міністерства інфраструктури України від 17 серпня 2012 року №521 при затвердженні конструкції колісного транспортного засобу передбачено можливо оформлення одного з двох видів сертифікатів відповідності, на підставі яких даний КТЗ може бути допущено до експлуатації на автомобільних дорогах та зареєстровано в уповноважених органах. Учасник може вибирати самостійно, які документи він надає у складі пропозиції.
Стосовно наявності маркування штрих коду GS1 Замовником буде уточнено даний пункт щодо підтвердженням присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду WМI коду.
За результатами розгляду запитання тендерним комітетом Замовника буде внесено відповідні уточнення до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2018
UA-2018-04-27-000926-ba0a5df73fad0449caa40aa40e8671785
Найменування: Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 37542443
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, Морська, 13
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БАС МОТОР Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 12:04
Протокол розгляду.pdf
04 червня 2018 12:05
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 10:48
Електронний підпис
25 травня 2018 10:47
Договор СТО.PDF
24 травня 2018 10:37
Електронний підпис
24 травня 2018 10:36
Формуляр шкільний (2).pdf
24 травня 2018 10:36
Технічна частина.PDF
24 травня 2018 10:36
Тендерна пропозиція.PDF
24 травня 2018 10:36
Статут.PDF
24 травня 2018 10:36
Ст 17 Закону.PDF
24 травня 2018 10:36
сертифікат якості .pdf
24 травня 2018 10:36
Сертифікат типу.pdf
24 травня 2018 10:36
Реєстр документів.PDF
24 травня 2018 10:36
Лист з заводу.pdf
24 травня 2018 10:36
Копія паспорту.PDF
24 травня 2018 10:36
Кваліфікація.PDF
24 травня 2018 10:36
Законодавство.PDF
24 травня 2018 10:36
Відгук.pdf
24 травня 2018 10:36
Виписка та витяг ЄДР.PDF
24 травня 2018 10:36
Виготовлення товару.PDF
24 травня 2018 10:36
Анкета учасника.PDF
24 травня 2018 10:36
Авторизація.pdf

Документи

04 червня 2018 11:55
Протокол розгляду.pdf
04 червня 2018 12:03
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 18:05
09 Сервісна книжка.pdf
24 травня 2018 18:05
04 Технічна частина.pdf

Документи

04 червня 2018 12:12
Протокол розгляду.pdf
04 червня 2018 12:12
Електронний підпис

Публічні документи

11 червня 2018 13:04
Тендерна пропозиція.PDF
25 травня 2018 09:38
Електронний підпис
25 травня 2018 09:37
Проект договору.PDF
25 травня 2018 09:33
Електронний підпис
25 травня 2018 09:31
Формуляр шкільний.pdf
25 травня 2018 09:31
photo D093S2 .pdf
25 травня 2018 09:31
Технічна частина part3.pdf
25 травня 2018 09:31
Технічна частина part2.pdf
25 травня 2018 09:31
Технічна частина part1.pdf
25 травня 2018 09:31
Відповідність part2.pdf
25 травня 2018 09:31
Відповідність.PDF
25 травня 2018 09:31
Аналогічний досвід.PDF
25 травня 2018 09:31
Відповідність ст.17.PDF

Конфіденційні документи

25 травня 2018 09:31
Тендерна пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить комерційну таємницю

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП"

ТОВ БАС МОТОР

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" 14 400 000,00
UAH з ПДВ
14 328 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП" 14 400 000,00
UAH з ПДВ
14 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2018 13:04
Тендерна пропозиція.PDF
25 травня 2018 09:38
Електронний підпис
25 травня 2018 09:37
Проект договору.PDF
25 травня 2018 09:33
Електронний підпис
25 травня 2018 09:31
Формуляр шкільний.pdf
25 травня 2018 09:31
photo D093S2 .pdf
25 травня 2018 09:31
Технічна частина part3.pdf
25 травня 2018 09:31
Технічна частина part2.pdf
25 травня 2018 09:31
Технічна частина part1.pdf
25 травня 2018 09:31
Відповідність part2.pdf
25 травня 2018 09:31
Відповідність.PDF
25 травня 2018 09:31
Аналогічний досвід.PDF
25 травня 2018 09:31
Відповідність ст.17.PDF

Конфіденційні документи

25 травня 2018 09:31
Тендерна пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить комерційну таємницю

Публічні документи

25 травня 2018 10:48
Електронний підпис
25 травня 2018 10:47
Договор СТО.PDF
24 травня 2018 10:37
Електронний підпис
24 травня 2018 10:36
Формуляр шкільний (2).pdf
24 травня 2018 10:36
Технічна частина.PDF
24 травня 2018 10:36
Тендерна пропозиція.PDF
24 травня 2018 10:36
Статут.PDF
24 травня 2018 10:36
Ст 17 Закону.PDF
24 травня 2018 10:36
сертифікат якості .pdf
24 травня 2018 10:36
Сертифікат типу.pdf
24 травня 2018 10:36
Реєстр документів.PDF
24 травня 2018 10:36
Лист з заводу.pdf
24 травня 2018 10:36
Копія паспорту.PDF
24 травня 2018 10:36
Кваліфікація.PDF
24 травня 2018 10:36
Законодавство.PDF
24 травня 2018 10:36
Відгук.pdf
24 травня 2018 10:36
Виписка та витяг ЄДР.PDF
24 травня 2018 10:36
Виготовлення товару.PDF
24 травня 2018 10:36
Анкета учасника.PDF
24 травня 2018 10:36
Авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"
#35891028
Очікує рішення 14 328 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2018 12:26

Документи

18 червня 2018 16:23
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 червня 2018 18:10
Коментар щодо відміни: Відсутність фінансування
Документи:
19 червня 2018 18:09
ПОВІДОМЛЕННЯ.docx