Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Хажинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Семенівської сільської ради Житомирської області за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с. Хажин, вул. Двірська, 42 (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
5 877 654,00 UAH
UA-2018-04-27-000742-c 52175ad1a70e4ac4988dc248590a722c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубченко Оксана Володимирівна

+380412474388 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 19:14
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 19:14
Початок аукціону: 15 травня 2018 13:36
Очікувана вартість: 5 877 654,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 388,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Хажинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Семенівської сільської ради Житомирської області за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с. Хажин, вул. Двірська, 42 (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13374, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, с.Хажин, вул.Двірська,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
умови оплати: 15%
можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 15%
можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 10%
можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 5%
відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 0%
27 квітня 2018 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 19:10
ТД Хажинська ЗОШ2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2018 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 5 855 179,00
UAH з ПДВ
5 855 179,00
UAH з ПДВ
1.1764705882 4 976 902.15 Документи
ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ 5 870 650,00
UAH з ПДВ
5 870 650,00
UAH з ПДВ
1.0588235294 5 544 502.78 Документи

Публічні документи

12 травня 2018 13:41
Електронний підпис
12 травня 2018 13:40
Реєстр.pdf
12 травня 2018 13:40
9.3. Копія статуту.pdf
12 травня 2018 13:40
5. Технічне завдання.pdf
12 травня 2018 13:40
4-2 ОПП.pdf
12 травня 2018 13:40
2.3.1 Довідка про досвід.pdf
12 травня 2018 13:40
13. Захист довкілля.pdf
12 травня 2018 13:40
12. Гарантійний строк.pdf
12 травня 2018 13:40
11-1 Проект договору.pdf
12 травня 2018 13:40
10-4 Ліцензія АВК.pdf
12 травня 2018 13:40
10-3 Сертифікат ISO.pdf
12 травня 2018 13:40
10-2 Дозволи.pdf
12 травня 2018 13:40
10-1 Ліцензія.pdf
12 травня 2018 13:39
1.2. Договірна ціна.pdf
12 травня 2018 13:39
1.12. Календарний графік.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 15:24
Статут (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 5 855 179,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 17:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2018 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
5 855 179,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:20
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:18
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 18:21
Додаткова угода 4 Хажинська ЗОШ.pdf зміни до договору
03 січня 2019 18:20
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 20:28
Договір підряду укладений
11 червня 2018 20:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи часткове фінансування в 2018 році робіт по даному об'єкту будівництва, керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити термін дії цього Договору підряду до 31 грудня 2019 року та внести зміни до пункту 18.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 855 179,00
UAH (в тому числі ПДВ 975 863,17 UAH)