Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт лікарні №9 за адресою: вул. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
19 926 248,40 UAH
UA-2018-04-26-002035-a 90bfbaacef514f128de5bc2ebee24bd9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730101
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730101,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2018 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 17 травня 2018 12:29
Очікувана вартість: 19 926 248,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт лікарні №9 за адресою: вул. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Женевська, 6 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 16:20
Документи для переможця Додаток 4.doc
26 квітня 2018 16:20
Проект договору Додаток 6.doc
26 квітня 2018 16:20
стаття 16 Додаток 1.doc
26 квітня 2018 16:20
стаття 17 Додаток 2.doc
26 квітня 2018 16:20
Форма пропозиції Додаток 5.doc
26 квітня 2018 16:20
Інші документи Додаток 3.doc
26 квітня 2018 16:20
Додаток 7 Технічне завдання.doc
26 квітня 2018 16:20
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 30 квітня 2018 16:15
Дата відповіді: 02 травня 2018 12:56
На підтвердження вимог п. 3.2 Додатку 1 Тендерної документації, просимо надати приклад листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника.
Відповідь: Лист надається у довільній формі за особистим підписом працівника з посиланням на ЗУ "Про захист персональних даних"
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 30 квітня 2018 16:18
Дата відповіді: 02 травня 2018 12:56
На підтвердження вимог п. 1.1. Додатку 1 Тендерної документації, а саме, найменування машин, механізмів та устаткування, просимо надати визначення терміну «найменування машин, механізмів та устаткування» та привести приклад застосування цього терміну до перфораторів, драбин, молотків тощо.
Відповідь: Найменування машин, механізмів та устаткування (визначення даного предмета, марка, модель, тип, технічні характеристики тощо) - Перфоратор BOSCH PBN 2900 RE, 730 Вт; риштування будівельні рамного типу "Атлант"; відбійний молоток НМ 1203 С тощо.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 30 квітня 2018 16:19
Дата відповіді: 02 травня 2018 12:57
Яким чином розраховувати роки/місяці/дні стажу роботи працівника від дати запису в трудовій книжці на виконання вимог п. 3.1 Додатку 1 Тендерної документації? Просимо навести приклад.
Відповідь: Стаж роботи працівника визначається з моменту першого запису до трудової книги та до моменту подачі даного документа на аукціон, зазначати стаж необхідно в числовому виразі, в залежності від відпрацьованого терміну: 20 р. або 11 міс. і т. п.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-26-002035-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 30 квітня 2018 16:12
Скарга на дискримінаційні вимоги
Всупереч Закону України "Про публічні закупівлі", а саме п.4. Ст.22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Замовником встановлено дискримінаційні умови у п 2.2. Додатку 1 тендерної документації, а саме: Виконання учасником аналогічного договору укладеного за останні два роки, що безумовно обмежує конкуренцію серед можливих Учасників, які мають необхідний досвід робіт за період, що перевищує період 2 роки.
У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію у відповідності до Ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" у визначений строк. В разі не внесення відповідних змін, буде подана скарга до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2018 09:51
Критерій установлений п.2.2. Додатку 1 тендерної документації, а саме «Виконання учасником аналогічного договору укладеного за останні два роки» не несе під собою дискримінаційних засад та обмежуючих вимог, які б могли порушити п. 4 ст. 22 та суперечити ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до інформативного листа Мінекономрозвитку від 11.01.2014, щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель є примірний перелік вимог, які вважаються дискримінаційними та такими, що порушують вимоги статті 22 Закону при складанні документації конкурсних торгів: вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платниками ПДВ; необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних. Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Умови п.2.2 Додатку 1 тендерної документації є однаковими для всіх потенційних учасників даної процедури закупівлі, тому всі суб'єкти господарювання, які бажають взяти участь у закупівлі перебувають у рівних умовах. Вищевказане підтверджується тим, що з приводу вимоги замовника надати копію аналогічного договору укладеного за певний період, замовником будь-яких звернень від учасників отримано не було, що свідчить про те що даною вимогою не дискриміновано жодного суб’єкта господарювання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2018 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 18 597 224,39
UAH з ПДВ
18 597 224,39
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" 19 879 430,23
UAH з ПДВ
19 879 430,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 19 899 230,78
UAH з ПДВ
19 899 230,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2018 10:35
Копія Статут.PDF
16 травня 2018 10:30
Наявність працівників.PDF
16 травня 2018 10:30
Наявність обладнання.PDF
16 травня 2018 10:30
Лист-відгук с. Вільне.pdf
16 травня 2018 10:30
Лист-відгук Ніка.pdf
16 травня 2018 10:30
Лист щодо працівників.PDF
16 травня 2018 10:30
Копія фін. звіт.PDF
16 травня 2018 10:30
Копія ліцензія.PDF
16 травня 2018 10:30
Копія лист згода.PDF
16 травня 2018 10:30
Копія Дозвіл №653.14.15.PDF
16 травня 2018 10:30
Копія Дозвіл №652.14.15.PDF
16 травня 2018 10:30
Копія витягу ПДВ.PDF
16 травня 2018 10:30
копії труд. книжок.PDF
16 травня 2018 10:30
Довідка про Учасника.PDF
16 травня 2018 10:30
Гарант. лист Додаток 6.PDF
16 травня 2018 10:30
Розрахунок заг. витрат.PDF
16 травня 2018 10:30
розрахунки.PDF
16 травня 2018 10:30
Лок. кошториси ч.2.PDF
16 травня 2018 10:30
Лок. кошториси ч.1.PDF

Публічні документи

16 травня 2018 09:04
Баланс 2017.PDF
16 травня 2018 09:04
трудові_20180504_0003.pdf
16 травня 2018 09:04
графік_20180514_0001.pdf
16 травня 2018 09:04
звіт І кв_20180514_0001.pdf
16 травня 2018 09:04
кваліфікація_20180514_0001.pdf
16 травня 2018 09:04
трудові_20180504_0001.pdf
16 травня 2018 09:04
ЛК_20180514_0001.pdf
16 травня 2018 09:04
трудові_20180514_0001.pdf
16 травня 2018 09:04
Гарантия_2857.zip
16 травня 2018 09:04
Довереность Рыжий.zip
16 травня 2018 09:04
ЛК_20180514_0002.pdf
16 травня 2018 09:03
відгуки_20180516_0001.pdf
16 травня 2018 09:03
довідки_20180514_0001.pdf
16 травня 2018 09:03
Трудові_20180503_0001.pdf
16 травня 2018 09:03
трудові_20180504_0004.pdf
16 травня 2018 09:03
трудові_20180504_0002.pdf
16 травня 2018 09:03
договір оренди.PDF
16 травня 2018 09:03
Трудові_20180503_0002.pdf
16 травня 2018 09:03
Ліцензія.zip
16 травня 2018 09:03
ДЦ_20180514_0001.pdf
16 травня 2018 09:03
ЛК_20180514_0003.pdf

Публічні документи

15 травня 2018 17:39
Графік (лікарня).pdf
15 травня 2018 16:03
Працівники (лікарня).pdf
15 травня 2018 11:24
ТК3 лікарня.pdf
15 травня 2018 11:24
ТК2 лікарня.pdf
15 травня 2018 11:24
ТК1 лікарня.pdf
15 травня 2018 11:24
ЛIЦЕНЗIЯ.zip
15 травня 2018 11:24
ДОВЕРЕНОСТЬ РЫЖИЙ.zip
15 травня 2018 11:24
ГАРАНТИЯ_2861.zip
15 травня 2018 08:54
Машини і т.п. лікарня.pdf
15 травня 2018 08:54
ЛЗ лікарня.pdf
15 травня 2018 08:54
Квал. лікарня.pdf
15 травня 2018 08:54
Відповідн. лікарня.pdf
15 травня 2018 08:48
Коштор.3 лікарня.pdf
15 травня 2018 08:48
Коштор.2 лікарня.pdf
15 травня 2018 08:48
Коштор.1 лікарня.pdf
15 травня 2018 08:48
ДЦ лікарня.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ АЛ ІНВЕСТСТРОЙ

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Відхилено 18 597 224,39
UAH з ПДВ
08 червня 2018 15:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"
#35230309
Відхилено 19 879 430,23
UAH з ПДВ
11 червня 2018 14:42
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Відхилено 19 899 230,78
UAH з ПДВ
12 червня 2018 10:38

Документи

08 червня 2018 15:48
Електронний підпис
08 червня 2018 15:46
протокол розгляду.7z
24 травня 2018 09:59
Електронний підпис

Документи

11 червня 2018 14:42
Електронний підпис
11 червня 2018 14:40
протокол розгляду2.pdf

Документи

12 червня 2018 10:38
Електронний підпис
12 червня 2018 10:33
протокол лібертон.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
12 червня 2018 10:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі