Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3021 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Закупівля персональних комп’ютерів (в комплекті з моніторами))
3021 Data-processing machines (hardware) (Procurement of personal computers (completed with monitors))
Очікувана вартість
4 700 000,00 UAH
UA-2018-04-26-001937-a 7b435edaf12e4af4953845325df2e0f1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Nesmashnyi Volodymyr Anatoliiovych
+380444228226
iliuk@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: iliuk vitaliy ivanovych
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Nesmashnyi Volodymyr Anatoliiovych
+380444228226
iliuk@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 квітня 2018 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2018 17:30
Початок аукціону: 19 червня 2018 14:41
Очікувана вартість: 4 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH
Publication date: 26 квітня 2018 16:00
Enquiries until: 25 травня 2018 17:30
Complaints submission until: до 31 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2018 17:30

Information

Estimated total value: 4 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 47 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 комплект
Закупівля персональних комп’ютерів (в комплекті з моніторами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Перемоги, 151.
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Procurement of personal computers (completed with monitors)
CPV: 30210000-4
Період постачання: з 01 липня 2018 по 25 вересня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо ПЗ
Дата подання: 27 квітня 2018 10:12
Дата відповіді: 27 квітня 2018 14:54
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення, че саме ПЗ вимагає Замовник у складі робочих станцій 5 шт: "ПЗ для роботи в термінальному режимі з медійними та графічними даними", та за яким принципом воно повинно функціонувати. Дякуємо.
Відповідь: Наведені у п.3 Додатку 2 до ТД технічні вимоги до робочих станцій відповідають характеристиці потужної та дорогої графічної станції. Тому для більш економічного використання цих робочих станцій у п.п.9 п.3 Додатку 2 до ТД вимагається постачання програмного забезпечення для роботи в термінальному режимі з медійними та графічними даними.
Термінальний режим це організація мережевої роботи, де потужність та встановлене програмне забезпечення на графічній станції буде використовуватись декількома робочими станціями з набагато меншою потужністю.
ПЗ
Дата подання: 02 травня 2018 13:54
Дата відповіді: 04 травня 2018 14:10
Доброго дня. З метою формування технічно правильної пропозиції для відкритих торгів, що відповідатиме вимогам Замовника, та з метою не відхилення пропозиції Учасника як такої, що не відповідає технічним вимогам, просимо вказати найменування (одне, або кілька, що розгядає замовник)програмного забезпечення, що вимагається Замовником у складі робочих станцій: "ПЗ для роботи в термінальному режимі з медійними та графічними даними".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прикладом такої програми є HP Remote Graphics Software або HP RGS. Це клієнт-серверна програма віддаленого доступу до робочого столу яка підтримує доступ до графічних додатків з інтенсивним використанням складних 3D-моделей. Також підтримує спільне використання екрану між декількома користувачами.

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 03 травня 2018 16:33
Дата відповіді: 04 травня 2018 14:11
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію про співпрацю. Найближчим часом фахівці Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» зв’яжуться з Вами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки за вказаним вище номером телефону.
Запитання щодо ТЗ
Дата подання: 04 травня 2018 18:08
Дата відповіді: 08 травня 2018 16:04
Запитання щодо робочі станції у кількості 5 (п’яти) штук. Просимо перевірити вимоги на предмет відсутності помилки: 12 Вага не більше 1.5 кг 13 Розміри не більше 40 x 190 x 190 мм оскільки робоча станція, оснащена повноцінною дискретною відеокартою (QUADRO P600) не може мати вказані розміри та вагу. У робочих станціях подібного розміру відсутня можливість встановлення дискретної відеокарти. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підставі звернення учасника до Тендерної документації будуть внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 червня 2018
UA-2018-04-26-001937-a7b435edaf12e4af4953845325df2e0f1
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 червня 2018 09:49
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2018 11:51
Таблиця відповідності.pdf
04 червня 2018 11:51
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 червня 2018 11:51
Підписант Вайз.pdf
04 червня 2018 11:51
Згода_проект_договору.pdf
04 червня 2018 11:51
Захист_довкілля_н_1.pdf
04 червня 2018 11:51
Licenziya.pdf.(2).P7S
04 червня 2018 11:51
Licenziya.pdf.(1).P7S
04 червня 2018 11:51
Licenziya.pdf
04 червня 2018 11:51
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf.(2).P7S
04 червня 2018 11:51
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf.(1).P7S
04 червня 2018 11:51
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf
04 червня 2018 11:51
Cт_17__Ст_50_н.pdf
04 червня 2018 11:51
Cт_17__сплата податків_н.pdf
04 червня 2018 11:51
Cт_17__Корупц_ЮО_н.pdf
04 червня 2018 11:51
BG3056-18G TOV WISE IT.pdf.(2).P7S
04 червня 2018 11:51
BG3056-18G TOV WISE IT.pdf.(1).P7S
04 червня 2018 11:51
BG3056-18G TOV WISE IT.pdf

Документи

12 червня 2018 16:15
Електронний підпис

Публічні документи

25 червня 2018 16:51
Електронний підпис
25 червня 2018 16:50
ACS_UA-2018-04-26-001937-a_dokumenty.pdf
25 червня 2018 16:50
Amrita_CS_cina_redukcion.pdf
04 червня 2018 17:27
Електронний підпис
04 червня 2018 17:26
IG-18417-001.pdf.p7s
04 червня 2018 17:24
Amrita_CS_UA-2018-04-26-001937-a_БГ1.rar
04 червня 2018 17:22
Amrita_CS_cinova_propoziciya.pdf
04 червня 2018 17:22
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 4 668 330,00
UAH з ПДВ
4 621 329,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ" 4 649 652,00
UAH з ПДВ
4 649 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 16:51
Електронний підпис
25 червня 2018 16:50
ACS_UA-2018-04-26-001937-a_dokumenty.pdf
25 червня 2018 16:50
Amrita_CS_cina_redukcion.pdf
04 червня 2018 17:27
Електронний підпис
04 червня 2018 17:26
IG-18417-001.pdf.p7s
04 червня 2018 17:24
Amrita_CS_UA-2018-04-26-001937-a_БГ1.rar
04 червня 2018 17:22
Amrita_CS_cinova_propoziciya.pdf
04 червня 2018 17:22
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 11:51
Таблиця відповідності.pdf
04 червня 2018 11:51
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 червня 2018 11:51
Підписант Вайз.pdf
04 червня 2018 11:51
Згода_проект_договору.pdf
04 червня 2018 11:51
Захист_довкілля_н_1.pdf
04 червня 2018 11:51
Licenziya.pdf.(2).P7S
04 червня 2018 11:51
Licenziya.pdf.(1).P7S
04 червня 2018 11:51
Licenziya.pdf
04 червня 2018 11:51
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf.(2).P7S
04 червня 2018 11:51
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf.(1).P7S
04 червня 2018 11:51
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf
04 червня 2018 11:51
Cт_17__Ст_50_н.pdf
04 червня 2018 11:51
Cт_17__сплата податків_н.pdf
04 червня 2018 11:51
Cт_17__Корупц_ЮО_н.pdf
04 червня 2018 11:51
BG3056-18G TOV WISE IT.pdf.(2).P7S
04 червня 2018 11:51
BG3056-18G TOV WISE IT.pdf.(1).P7S
04 червня 2018 11:51
BG3056-18G TOV WISE IT.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
Переможець 4 621 329,00
UAH з ПДВ
25 червня 2018 14:27

Документи

25 червня 2018 14:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2018 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
4 621 329,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2018 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:22
Звіт по дог. №281 Амріта комплексні рішення.PDF укладений
29 грудня 2018 10:21
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 11:55
ДУ№2_Дог№281_АмрітаКомплексніРішення.PDF зміни до договору
03 жовтня 2018 11:47
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 11:44
ДУ№1_Дог№281_АмрітаКомплексніРішення.PDF зміни до договору
03 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 12:33
Дог№281_АмрітаКомплексніРішення.PDF укладений
12 липня 2018 12:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.7. частини четвертої ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4.3. та п.11.1. Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 4.4. Договору викласти у новій редакції: «4.4. Ціна за одиницю товару може бути скорегована у випадку, якщо відбулось збільшення або зменшення поточного курсу гривні, встановленого Національним банком України (далі - НБУ) по відношенню до долара США більш ніж на 5% порівняно з встановленим курсом гривні, встановленим НБУ по відношенню до долара США на момент підписання Договору. При цьому, перерахування ціни за одиницю товару оформлюється підписанням додаткової угоди. Перерахунок здійснюється із застосуванням офіційного курсу гривні, встановленим НБУ по відношенню до долара США. Вказаний перерахунок ціни за одиницю товару здійснюється за наступною формулою: Со=Сн*(К2/К1), грн., де: Со - ціна для проведення розрахунків за поставлений Товар, грн.; Сн - встановлена на момент підписання Договору ціна за Товар (згідно Додатку 1 до Договору), грн.; К2 - поточний курс гривні, встановлений НБУ по відношенню до долара США на момент звернення ПОСТАЧАЛЬНИКА про готовність здійснити поставку Товару, грн.; К1 - курс гривні, встановлений НБУ по відношенню до долара США на момент підписання Договору, грн.» 2. Умови Договору не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.7. частини четвертої ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4.4. та п.11.1. Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна сума Договору, згідно Специфікації (Додаток № 2 до Договору) складає 4 947 888 (чотири мільйони дев’ятсот сорок сім тисяч вісімсот вісімдесят вісім) грн. 64 коп., в т. ч. ПДВ 824 648(вісімсот двадцять чотири тисячі шістсот сорок вісім) грн. 11 коп.». 1.2. Додаток № 2 до Договору викласти у такій редакції: «Додаток № 2 до Договору № 281 від «11» липня 2018 року (в редакції Додаткової угоди від __.__.2018 № __) СПЕЦИФІКАЦІЯ постачання персональних комп'ютерів (в комплекті з моніторами) № з/п Назва предмета закупівлі Кіль-ть Ціна за одиницю без ПДВ, грн. Ціна за одиницю з ПДВ, грн. Загальна вартість без ПДВ, грн. Загальна вартість з ПДВ, грн. Гарантійний строк 1 Робоча станція Desktop ТС М710t_Intel KBL B250_ES_R: Intel Core І5- 7500 Processor (6MB Cache, up to 3.80GIIz); 4GB DDR4 2400 UDIMM; 1TB Hard Drive,7200 RPM,3.5”,SATA3; Slim DVD Recordable 120 31 366,16 37 639,39 3 763 939,20 4 516 727,04 36 місяців 2 Робоча станція Workstation TS P320 Q270 ES TINY R: Intel Core І7-7700Т Processor (8MB Cache, up to 3.80 GHz); 16GB DDR4 2400 SODIMM; 1TB Solid State Drive M.2 PCIe МІГ OPAL; Nvidia Quadro P600 2GB 4xMini DP Tiny 5 59 640,25 71 568,30 298 201,25 357 841,50 36 місяців 3 Монітор E24-10 23.8 inch FHD Monitor (VGA+DP) 10 6 110,01 7 332,01 61 100,10 73 320,10 36 місяців Загальна вартість: 4 947 888 (чотири мільйони дев’ятсот сорок сім тисяч вісімсот вісімдесят вісім) грн. 64 коп., в т. ч. ПДВ 824 648(вісімсот двадцять чотири тисячі шістсот сорок вісім) грн. 11 коп.»
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 947 888,64
UAH з ПДВ