Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МЕТАЛОПЛАСТИКОВІ КОНСТРУКЦІЇ (ВІКНА, ПІДВІКОННЯ У КОМПЛЕКТІ З ЗАГЛУШКАМИ, ВІДЛИВИ, ДВЕРІ)
Очікувана вартість
631 800,00 UAH
UA-2018-04-26-000824-b 9efee9023a20444f8a542cc5feffec85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карасевич Руслан Якович

+380385193250 ruslan7ka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІСОВОДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 05537756
Місцезнаходження: 32046, Україна , Хмельницька обл., село Лісоводи, ВУЛИЦЯ СУГЕРОВА, будинок 4
Контактна особа: Карасевич Руслан Якович
+380385193250
ruslan7ka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2018 22:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 15:05
Очікувана вартість: 631 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 318,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
179 шт
Металопластикові конструкції «ВІКНА»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32046, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, село Лісоводи, ВУЛИЦЯ СУГЕРОВА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
3 шт
Металопластикові конструкції «ДВЕРІ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32046, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, село Лісоводи, ВУЛИЦЯ СУГЕРОВА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
128 шт
Металопластикові конструкції «ПІДВІКОННЯ У КОМПЛЕКТІ З ЗАГЛУШКАМИ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32046, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, село Лісоводи, ВУЛИЦЯ СУГЕРОВА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
117 шт
Металопластикові конструкції «ВІДЛИВИ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32046, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, село Лісоводи, ВУЛИЦЯ СУГЕРОВА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2018 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 14:20
1.1 Додаток 1.doc
26 квітня 2018 14:20
1.2 Додаток 2.doc
26 квітня 2018 14:20
1.3 Додаток 3.doc
26 квітня 2018 14:20
1.4 Тендерна документація - вікна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо способу подання документів переможцем.
Дата подання: 03 травня 2018 17:04
Дата відповіді: 05 травня 2018 08:39
Прошу надати роз’яснення, в який спосіб учасник-переможець повинен подати замовнику документи: шляхом розміщення сканованих копій документів в електронній системі закупівель чи шляхом направлення документів в паперовому вигляді на адресу замовника?
Відповідь: В систему
Щодо проекту договору.
Дата подання: 03 травня 2018 17:05
Дата відповіді: 05 травня 2018 08:38
Згідно умов Тендерної документації учасникам необхідно подати у складі тендерних пропозицій заповнений проект договору. У зв’язку з цим, задля реалізації можливості заповнення учасником проекту договору, в тому числі ПРЕАМБУЛИ, РОЗДІЛУ ХІІІ проекту договору, прошу надати: 1) інформацію про реквізити замовника (в тому числі банківські реквізити, номери телефонів та інші реквізити, які зазвичай зазначаються замовником в договорі); 2) інформацію про посаду, прізвище, ім’я, по батькові керівника замовника (або іншої особи, уповноваженої на укладання договору про закупівлю); 3) інформацію про установчий документ, на підставі якого замовник здійснює свою діяльність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДНЗ "Лісоводський ПАЛ"
Хмельницька обл.
Городоцький р-н.
с.Лісоводи
р/р 35418026078113
МФО 815013
УДКСУ у Городоцькому р-ні
ЄДРПОУ 05537756
Директор Боровик Олександр Васильович
діємо на основі статуту
Щодо проекту договору (2).
Дата подання: 03 травня 2018 17:06
Дата відповіді: 05 травня 2018 08:40
Чи необхідно учасникам процедури закупівлі вказувати в проекті договору про закупівлю місце (місто/ село) укладення договору? Якщо необхідно, то яке саме місто/ село вказувати: за місцезнаходженням замовника чи за місцезнаходженням учасника?
Відповідь: Це не суттєво
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-26-000824-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з Обмеженою Власностю "Веснянка", Код ЄДРПОУ:14153463
Дата подання: 21 травня 2018 16:55
Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р.
ТОВ «Веснянка» було подано пропозицію на суму 610 000 грн. 00 коп.. Згідно Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р. засіданням тендерного комітету, було прийнято протокол, згідно якого пропозицію ТОВ «Веснянка» на суму 591046 грн. було відхилено за формальних причин. Тобто, тендерною комісією за формальних причин, було прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідної для бюджету державної установи пропозиції ТОВ «Веснянка» та збільшенню витрат на вказану категорію торгів, і, як наслідок, подальшого нецільового використання державних коштів різниці вартості пропозицій учасників.
При тому, що було вказано на невідповідність вимогам тендерної документації із-за вказання учасником ТОВ «Веснянка» в пропозиції строк її дійсності 90 робочих днів. Відповідно до Тендерної документації п.п. 3.4.1.-3.4.3.: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції. Учасник має право: погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції …».
Також було зазначено відсутність документу, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих автотранспортних засобів, при тому, що у складі своєї пропозиції учасником ТОВ «Веснянка» було надано Довідку № 43 від 03.05.2018 р. про наявність у власності ТОВ «Веснянка» достатньої кількості обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару за предметом закупівлі.
Також відмовою у прийнятті пропозиції вказано відсутність гарантійного листа про заміну товару на протязі терміну, що є не більше 3 робочих днів з моменту отримання повідомлення Замовника, хоча п. 5.4. проекту договору передбачено, що Замовник має право пред'явити претензію Постачальнику по кількості та якості товару. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред'являється Постачальнику по якості – в будь-який момент впродовж дії даного Договору. Листом № 41 від 03.05.2018 р. доданим до своєї пропозиції ТОВ «Веснянка» погодилось із основними умовами договору.
У своєму протоколі, комісія посилається на відсутність у складі пропозиції довіреності на посадову особу Замовника, не взявши до уваги, що відповідно до чинного законодавства, затверджена чітка форма довіреності, що включає в себе повний перелік вимог та реквізитів, в тому числі ПІБ особи, яка наділяється правами або обов`язками, посада, паспортні дані, місце її реєстрації або проживання, РНОКПП і особливе значення займає зразок підпису довірителя. Такі дані або інформація уповноваженої особи замовника у Тендерній документації були відсутні для складення такої довіреності. Також, взявши до уваги, що документообіг чітко регламентується встановленими правилами на нормативними актами України, такі документи як довіреності мають чітко визначений порядок реєстрації, надання та видачі таких документів, що передбачає проставлення особистого підпису довірителя у відповідних журналах обліку. Вимога про надання у складі пропозиції сканкопії довіреності на уповноважену особу Замовника, сканкопія довіреності, як і сама довіреність, що буде складена із порушенням чинних норм та правил, юридично буде вважатись нікчемною, і ні до яких правових наслідків призвести не може.
Також у вищевказаному протоколі було зазначено порушення учасником п 6.2.4. розділу Тендерної пропозиції, а саме ненадання копії документів, що посвідчує особу, при тому, що у складі своєї пропозиції, учасником ТОВ «Веснянка» було надано Згоду на збір та обробку персональних даних № 34 від 03.05.2018 р., Довідку про право на підпис документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю № 35 від 03.05.2018 р., копію наказу по ТОВ «Веснянка» № 15 від 27.04.2005 р., які в повному обсязі підтверджують особу, уповноважену на підписання документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 травня 2018 21:10
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСНЯНКА" (код ЄДРПОУ 36397765), не відповідає до вимогам тендерної документації (далі – ТД) та кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.1.1. Розділу ІІІ ТД та п. 3.4.1. ч. 1 Розділу ІІІ ТД Учасник повинен був надати заповнену форму "ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку № 1, вказавши в тендерні пропозиції строк дійсності пропозиції протягом не менше 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.5.2. Розділу ІІІ ТД Учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих автотранспортних засобів необхідних для виконання умов договору про закупівлю підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення), однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації;
3) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.6.5. Розділу ІІІ ТД Учасник повинен був зазначити, що вразі поставки товару неналежної якості термін Учасник повинен заміни товар на протязі терміну, що є не більше 3 робочих днів з моменту отримання повідомлення від Замовника. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист), однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації;
4) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 5.1.2. Розділу V ТД Учасник повинен був надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення та в документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації;
5) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 6.2.4. Розділу VІ ТД Учасник повинен був надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору, однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації;
Відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, щодо оформлення довіреності на посадову особу замовника, звертаємо вашу увагу на п. 2.3. розділу 1 Тендерної документації - де зазначено посадову особу замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Усі ваші доводи є надуманими та безпідставними.
Номер вимоги: UA-2018-04-26-000824-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з Обмеженою Власностю "Веснянка", Код ЄДРПОУ:14153463
Дата подання: 21 травня 2018 16:54
Оскарження протоколу
До тендерної пропозиції учасника долучено не аналогічні договори, так як згідно тендерної документації вимагається підписання "Договору про закупівлю товарів за державні кошти" і укладається із бюджетною установою а надані учасником договори абсолютно не аналогічні договору що вимагається, а саме: деякі договора поставки товару, деякі договора на виконання робіт, до того ж всі договора укладені з підприємствами приватної форми власності (відсутні аналогічні договора з установами державної форми власності). Тендерною комісією передчасно та з поверховим дослідженням оцінено надану учасником тендерну документацію, в результаті чого винесено протокол, який грубо суперечить вимогам Тендерної документації та підлагає безумовному скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 травня 2018 21:23
Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Примірна тендерна документація містить:
• обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
• інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель;
• додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.

ЗМІСТ КОЖНОГО РОЗДІЛУ ПРИМІРНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ.
Відповідно до п.3.5.2 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2016-2017 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 5-и за кожен рік).
Досвід виконання договорів за цей період повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС" (код ЄДРПОУ 37864572) повністю виконало дану вимогу та надало підтверджуючі документи.
Враховуючи вищенаведене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС" (код ЄДРПОУ 37864572) не порушило наведені умови Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВКАЗАНЕ, У ЗАМОВНИКА ТОРГІВ НЕ МАЄ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ЗМІНИ СВОГО РІШЕННЯ АБО Ж НЕ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, ОСКІЛЬКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ ДОТРИМАНО УСІ ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.

Документи подані скаржником

21 травня 2018 16:55
001.jpg
21 травня 2018 16:55
002.jpg
21 травня 2018 16:55
003.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-26-000824-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з Обмеженою Власностю "Веснянка", Код ЄДРПОУ:14153463
Дата подання: 21 травня 2018 17:04
Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р.
Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р. в процедурі закупівлі «Столярні вироби» код ДК 021:2015-44220000-8 (металопластикові конструкції (вікна підвіконня у комплекті з заглушками, відливи, двері) оголошені ДНЗ «Лісоводський професійний аграрний ліцей» (закупівля № 2403059). Апеляційну скаргу в повному обсязі долучено до цього електронного звернення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.05.2018 № 4890.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 16:27

Документи подані скаржником

21 травня 2018 17:04
001.jpg
21 травня 2018 17:04
002.jpg
21 травня 2018 17:04
003.jpg

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

24 травня 2018 16:27
Рішення від 23.05.2018 № 4890.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКОННІ СИСТЕМИ ЕМ" 625 126,64
UAH з ПДВ
624,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Власностю "Веснянка" 610 000,00
UAH з ПДВ
591 046,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС" 622 402,00
UAH з ПДВ
596 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 09:49
сертифікат склопакети.jpg
08 травня 2018 09:49
тендерна пропозиція.jpg
08 травня 2018 09:49
комерційна пропозиція.jpg
08 травня 2018 09:49
Ліцей.pdf

Публічні документи

07 травня 2018 15:22
1.3 Додаток 3.doc
04 травня 2018 08:55
9.pdf
04 травня 2018 08:55
8.pdf
04 травня 2018 08:55
7.pdf
04 травня 2018 08:55
6.pdf
04 травня 2018 08:55
5.pdf
04 травня 2018 08:55
4.pdf
04 травня 2018 08:55
3.pdf
04 травня 2018 08:55
23.pdf
04 травня 2018 08:55
22.pdf
04 травня 2018 08:55
21.pdf
04 травня 2018 08:55
20.pdf
04 травня 2018 08:55
2.pdf
04 травня 2018 08:55
19.pdf
04 травня 2018 08:55
18.pdf
04 травня 2018 08:55
17.pdf
04 травня 2018 08:55
16.pdf
04 травня 2018 08:55
15.pdf
04 травня 2018 08:55
14.pdf
04 травня 2018 08:55
13.pdf
04 травня 2018 08:55
12.pdf
04 травня 2018 08:55
11.pdf
04 травня 2018 08:55
10.pdf
04 травня 2018 08:55
1.pdf

Публічні документи

22 травня 2018 15:35
Довідка МВС.PDF
22 травня 2018 15:35
Довідка ДФС.PDF
22 травня 2018 15:35
Довідка (ліцензія).PDF
22 травня 2018 15:35
Гарантійний лист (ст.17).PDF
18 травня 2018 15:47
тендерна пропозиція.PDF
12 травня 2018 11:25
Технічне завдання.PDF
12 травня 2018 11:25
Тендерна пропозиція.PDF
12 травня 2018 11:25
Статут.PDF
12 травня 2018 11:25
Сертифікати.pdf
12 травня 2018 11:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 травня 2018 11:25
Протокол №2.PDF
12 травня 2018 11:25
Проект договору.PDF
12 травня 2018 11:25
Паспорт, код.PDF
12 травня 2018 11:25
Наказ №6.PDF
12 травня 2018 11:25
Лист (істотні умови).PDF
12 травня 2018 11:25
Договір №35 від 07.07.2017.PDF
12 травня 2018 11:25
Договір оренди ТЗ.PDF
12 травня 2018 11:25
Договір №70 від 16.05.2016.PDF
12 травня 2018 11:25
Договір №65 від 26.04.2016.PDF
12 травня 2018 11:25
Договір №5 від 09.02.2017.PDF
12 травня 2018 11:25
Договір №20 від 08.02.2016.PDF
12 травня 2018 11:25
Договір №2 від 25.01.2016.PDF
12 травня 2018 11:25
Договір №1 від 11.01.2016.PDF
12 травня 2018 11:25
Договір №1 від 09.01.2017.PDF
12 травня 2018 11:25
Довіреність.PDF
12 травня 2018 11:25
Довідка працівники.PDF
12 травня 2018 11:25
Довідка (резидент).PDF
12 травня 2018 11:25
Довідка (пропозиція).PDF
12 травня 2018 11:25
Довідка (обладнання).PDF
12 травня 2018 11:25
Гарантійний лист (ст17).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКОННІ СИСТЕМИ ЕМ"

Товариство з Обмеженою Власностю "Веснянка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКОННІ СИСТЕМИ ЕМ"
#36397765
Відхилено 624,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 20:20
Товариство з Обмеженою Власностю "Веснянка"
#14153463
Відхилено 591 046,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 20:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС"
#37864572
Переможець 596 682,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2018 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС"
#37864572
596 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 15:29
Електронний підпис укладений
13 червня 2018 18:04
ДОДАТКОВА УГОДА 1.PDF зміни до договору
13 червня 2018 18:02
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 15:51
10 Договір - вікна.pdf укладений
04 червня 2018 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 574 800,00
UAH з ПДВ