Туалетний папір
Очікувана вартість
484 000,00 UAH
UA-2018-04-26-000480-b 1c75a936ad9b460f98f123b65d77ba6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт замовника: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 02105, Україна, Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа замовника: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 15 травня 2018 13:57
Очікувана вартість: 484 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48 %

Інформація про предмет закупівлі

- Товар, що постачається, повинен відповідати технічному опису.
- В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сертифікат або паспорт якості на продукцію з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника.
- Товар, який постачається, мас буги цілий, без інших пошкоджень. Термін та умови його зберігання не порушені.
- Товар постачається в упаковці (тарі), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання. Товар повинен мати необхідні маркування.
- Постачання товару здійснюється на склад покупця транспортом Постачальника та за його рахунок.
- Учасник, який не є виробником, а виключно постачальником, надає договір з виробником товару, на підтвердження реальності правочинів, з метою уникнення податкових ризиків.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71470 штуки
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, проспект Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 27 квітня 2018 14:35
Дата відповіді: 05 травня 2018 13:13
Доброго дня! Шановний Замовнику, поясніть, будь ласка, вимоги до учасника, а саме пункти: вимоги державної санітарно-епідеміологічної експертизи чинний на дату розкриття з додатками, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на проект ТУУ та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво. СЕС дає один висновок на продукцію, яку виготовляє виробник, а інший документ це що? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, тендерним комітетом було розглянуто Ваше запитання. За результатами розгляду повідомляємо, що до тендерної документації було внесені відповідні зміни.
Продукція
Дата подання: 27 квітня 2018 14:43
Дата відповіді: 05 травня 2018 13:13
Добрий день! Шановний Замовнику, скажіть, будь ласка, за якими критеріями будете визначати переможця на туалетний папір без втулки? Папір довжиною 65 м. важить не менше 170-180г, а відповідно з вагою 105г довжина буде менша. Що буде переважати вага чи метраж? Прошу внести уточнення в документацію. Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, тендерним комітетом було розглянуто Ваше запитання. За результатами розгляду повідомляємо, що до тендерної документації було внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-26-000480-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПЕКТР СТАЙЛ", Код ЄДРПОУ:40084971
Дата подання: 21 травня 2018 11:38
Відміна закупівлі
Пропозиція ТОВ "СПЕКТР СТАЙЛ" визначена, як такою, що не відповідає вимогам. Причини зазаначені, як дискваліфікаційні не є вагомими та правильними. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Згідно ІНФОРМАЦІї ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ в п.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів є наступна інформація:
Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит».
Згідно з данними, що викладені в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит» Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ТОВ "ІНТЕР-ТРЕЙД-СЕРВІС" двічі приймало участь в конкурсних закупівлях, які було оголошено Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департаментом), а саме по закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник ” 39830000-9. Продукція для чищення (миючі засоби для малозабезпечених громадян, які не здатні до самообслуговування та перебувають на обліку в міському та районних територіальних центрах соціального обслуговування м. Києва) та 33770000-8 Папір санітарно - гігієнічного призначення (підгузники для дорослих, підгузники для дітей-інвалідів, пелюшки, урологічні прокладки). З метою підтвердження достовірності наданих учасником документів по цих закупівлях Департаментом було направлено листи-запити до ДП ”Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації“ (лист від 01.06.2017 №051-19-003-3) та до Компанії "Sevincler saglik urugnleri″ (лист від 22.05.2017 №051-16-003-3). Згідно отриманої інформації від вищевказаних організацій встановлено недостовірність документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасником конкурсних торгів ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс».
Вважаємо, що дана інформація та дуже висока ціна пропозиції є досить суттєвим фактом для відхилення пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2018 10:30
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу UA-2018-04-26-000480-b.a1 від 21-05-18. За результатами розгляду повідомляємо.
Щодо оцінки пропозиції ТОВ "СПЕКТР СТАЙЛ". Відповідно до статті 28 закону України «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм є ціна, але з тих пропозицій, які відповідають вимогам документації та не були відхилені. Також статтею 30 цього закону передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З детальним описом невідповідності пропозиції ТОВ "СПЕКТР СТАЙЛ" ви можете ознайомитись у протоколі 18/132 від 18 травня 2018 року. В зв’язку з чим розглядаючи пропозицію ТОВ «СПЕКТР СТАЙЛ» замовник керувався виключно нормами законодавства з питань публічних закупівель.
Щодо оцінки пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс». У пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надано НЕ договір з Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). В зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення пропозиції через непідтверджений досвід виконання аналогічного договору, або застосування інформації з сайту «Київаудит». Більш того дані з інтернет-порталу «Київаудит» є інформаційного характеру по відношенню до яких в Єдиному державному реєстрі відсутні будь які судові рішення, які можуть підтвердити чи спростувати розміщену там інформацію. Принципом публічних закупівель є недискримінація учасників та добросовісна конкуренція. В зв’язку з чим відповідно до статті 30 закону України «Про публічні закупівлі» є чітко визначений перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме:
1. учасник:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2. переможець:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3. наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник під час проведення процедури закупівлі повинен дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі», а відхилення пропозиції з підстав, що не передбачені законодавством можуть привести до спотворення процедури закупівлі.
На підставі вищенаведеного та враховуючи те, що учасником ТОВ «СПЕКТР СТАЙЛ» :
1) Не наведено підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» в розумінні закону України «Про публічні закупівлі»;
2) не доведено в судовому порядку достовірність інформації, що викладена на порталі «Київаудит»;
3) Не надано підтвердження інформації щодо ціни від уповноважених організацій, що займаються дослідженням та моніторингом цін (Торгово-промислова палата України, ДП «Зовнішторгвидав України», тощо)
у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги ТОВ «СПЕКТР СТАЙЛ».
Номер вимоги: UA-2018-04-26-000480-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПЕКТР СТАЙЛ", Код ЄДРПОУ:40084971
Дата подання: 23 травня 2018 08:15
Відхилення пропозиції
Шановний Замовнику! Принципом публічних закупівель є недискримінація учасників та добросовісна конкуренція. В зв’язку з чим відповідно до статті 30 закону України «Про публічні закупівлі» є чітко визначений перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме:
1. учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
4. не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
5. наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
6. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Замовник під час проведення процедури закупівлі повинен дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі», а відхилення пропозиції з підстав, що не передбачені законодавством можуть привести до спотворення процедури закупівлі.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» не надав наступні документи:
2. Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на кожне найменування Товару.
3. Паспорт (або сертифікат) якості, виданий виробником (або будь-який інший документ організації уповноваженої на проведення випробувань за показниками якості згідно чинного законодавства (лабораторія, укрметртесстандарт тощо)) на запропоновану продукцію з підтвердженням кожної складової показників встановлених в технічних вимогах замовника на партію виготовленого в 2018 році товару, в якому повинні бути зазначені:
Виробник не є уповноваженою організацією на проведення випробувань за показниками якості згідно чинного законодавства!
4. Декларацію про відповідність виробника або сертифікат відповідності виданий відповідним органом з акредитації, лист від виробника (або уповноваженого представника) виданий згідно оголошення даної закупівлі про те, що виробник гарантує своєчасне постачання товару до учасника торгів (вказати статус учасника по відношенню до виробника) в строки що визначені документацією та гарантує дотримання встановлених технічних характеристик та гарантійний термін придатності згідно умов документації.
7. В складі тендерної пропозиції на еквівалентну продукцію Учасник повинен надати сертифікат відповідності на систему управління якістю на відповідність запропонованої еквівалентної продукції ДСТУ ІSO 9001:2009 або ДСТУ ІSO 9001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту по кожному найменуванню запропонованого товару.
8. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протокол випробувань на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена В складі тендерної пропозиції надати копію свідоцтва з додатками про акредитацію лабораторії яка зробила випробування продукції. Додатками повина бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Учасником не надано документ та не надане письмове пояснення щодо причин їх відсутності!!
В пояснені відхилення нашої пропозиції Ви вказали нам на відсутність даних документів. І те, що надані нами довідки не відповідають заявленим вимогам.
У зв’язку з тим, що пропозиція конкурсних торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» не відповідає умовам документації конкурсних торгів та відповідно до пункту 2 частини першої статті 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» зазначену пропозицію відхилити.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2018 13:56
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу UA-2018-04-26-000480-b.a2 від 23-05-18. За результатами розгляду повідомляємо. У пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» наявні:
2) Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/4799 від 16.12.2016 року.
3) Сертифікати якості № 2018/12-31 та № 2018/13-17, видані виробником продукції.(Відповідно до умов документації потрібно було надати паспорт (або сертифікат) якості, виданий виробником або будь-який інший документ організації уповноваженої на проведення випробувань за показниками якості згідно чинного законодавства (лабораторія, укрметртесстандарт тощо). Тобто: або документ виробника, або документ від уповноваженого органу.)
4) Декларації про відповідність виробника №175/22, №175/23 та лист від виробника вих №071 від 08.05.2018р. виданий згідно оголошення даної закупівлі про те, що виробник гарантує своєчасне постачання товару до учасника торгів в строки що визначені документацією та гарантує дотримання встановлених технічних характеристик та гарантійний термін придатності згідно умов документації.
Усі вищенаведені документи містяться у фалі «Документи якості.pdf» в пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс». Інші документи зазначені у Вимозі, а саме пункти 7 та 8, вимагалися лише в разі надання учасником еквіваленту товару. У своїй пропозиції ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс» запропонував саме той товар, що вимагався документацією, тобто учасник не надавав еквівалент. Виходячи з цього вищезгадані документи не вимагалися від учасника та не повинні були міститись у пропозиції.
На підставі вищенаведеного та враховуючи те, що учасником ТОВ «СПЕКТР СТАЙЛ» не доведено невідповідність пропозиції ТОВ «Інетр-Трейд-Сервіс» вимогам документації у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги ТОВ «СПЕКТР СТАЙЛ»

Документи подані скаржником

21 травня 2018 11:38
Лист інформація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2018 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕПІ ЦЕНТР" 483 300,00
UAH з ПДВ
321 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕКТР СТАЙЛ" 411 901,50
UAH з ПДВ
389 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» 482 664,60
UAH з ПДВ
482 664,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2018 13:01
Статут.pdf
12 травня 2018 13:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 травня 2018 13:01
Протоколи та накази.pdf
12 травня 2018 13:01
Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2018 13:01
Витяг.pdf
12 травня 2018 13:01
4ОПП.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 09:22
посв на товар 2.pdf
14 травня 2018 09:22
посв на товар.pdf
14 травня 2018 09:22
гарант лист виробника.PDF
14 травня 2018 09:22
посв. на товар.PDF
14 травня 2018 09:00
аналогічні договори.pdf
14 травня 2018 08:53
Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2018 08:53
Спектр_Виписка_2.PDF
14 травня 2018 08:53
Спектр_Виписка_1.PDF
14 травня 2018 08:53
сертиф. на товар.PDF
14 травня 2018 08:53
реквізити тов спектр.PDF
14 травня 2018 08:53
Про якість товару.pdf
14 травня 2018 08:53
про фізичну особу.pdf
14 травня 2018 08:53
про працівників.pdf
14 травня 2018 08:53
Лист згода.pdf
14 травня 2018 08:53
договір виробн.PDF
14 травня 2018 08:53
Договір (13).pdf
14 травня 2018 08:53
Витяг ПДВ (3).PDF
14 травня 2018 08:53
Висновок СЕС тп.PDF
14 травня 2018 08:53
аналогічні договори.pdf
14 травня 2018 08:53
анал договір.PDF
14 травня 2018 08:53
анал договір 2.PDF

Публічні документи

23 травня 2018 17:39
sign.p7s
23 травня 2018 17:37
Док переможця.pdf
18 травня 2018 21:53
sign.p7s
11 травня 2018 22:13
sign.p7s
11 травня 2018 22:04
Документи якості ч2.pdf
11 травня 2018 21:40
Довідки 17 стаття.pdf
11 травня 2018 21:40
Документи якості.pdf
11 травня 2018 21:40
Технічна специфікація.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕПІ ЦЕНТР"
#38186285
Відхилено 321 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 16:23
ТОВ "СПЕКТР СТАЙЛ"
#40084971
Відхилено 389 900,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 17:07
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс»
#36283860
Переможець 482 664,60
UAH з ПДВ
23 травня 2018 14:25

Документи

16 травня 2018 16:21
sign.p7s

Документи

18 травня 2018 17:03
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23.05.2018 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс»
#36283860
482 664,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 червня 2018 14:15
Договір №28 туалетний папір.pdf укладений
13 червня 2018 14:14
Договір №27 просочення горищ.pdf укладений
13 червня 2018 14:13

Актуальні тендери

До пошуку