Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система діагностики і автоматичного контролю силового маслонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності для ВП ХАЕС
Automated diagnostics and control system of oil-filled power equipment belonging to the major power output scheme of SS KhNPP
Очікувана вартість
78 951 000,00 UAH
UA-2018-04-26-000467-c 9dc0b7fcae3449a094192b992b18c1b4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Вікторія Олексіївна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Лобода Вікторія Олексіївна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Loboda Viktoria
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 квітня 2018 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 17 липня 2018 11:15
Очікувана вартість: 78 951 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 951,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 789510 UAH
Publication date: 26 квітня 2018 14:39
Enquiries until: 16 червня 2018 11:00
Complaints submission until: до 22 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 78 951 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 78 951 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система діагностики і автоматичного контролю силового маслонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31160000-5 — Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів

Automated diagnostics and control system of oil-filled power equipment belonging to the major power output scheme of SS KhNPP
CPV: 31160000-5
Період постачання: з 01 січня 2019 по 31 січня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2018 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 16:22
Додаток 3 - Проект договора - 4.doc
26 квітня 2018 14:36
Додаток 3 до ТД - проект договору.pdf
11 червня 2018 16:22
5557 - ТД - 4.doc
06 червня 2018 14:56
5557 - ТД - 3.doc
30 травня 2018 14:34
5557 - ТД - 2.doc
23 травня 2018 16:01
5557 - ТД - 1.doc
26 квітня 2018 16:38
5557 - ТД.doc
26 квітня 2018 14:36
5557 - ТД.doc
11 червня 2018 16:22
5557-перелік ЗТД - 4.doc
06 червня 2018 14:56
5557-перелік ЗТД - 3.doc
30 травня 2018 14:34
5557-перелік ЗТД - 2.doc
23 травня 2018 16:01
5557 - перелік ЗТД -1.doc
26 квітня 2018 14:36
5557-оголошення англійською.docx
26 квітня 2018 14:36
Додаток 4 до ТД - ТВ.pdf
26 квітня 2018 14:36
Додаток 7 до ТД - митні платежі.docx
26 квітня 2018 14:36
Додаток 2 до ТД - інформ про тех характеристики.docx
26 квітня 2018 14:36
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx
26 квітня 2018 14:36
Додаток 5 до ТД - досвід виконання.docx
26 квітня 2018 14:36
5557 витяг з протоколу ТК 25.04.2018.pdf
26 квітня 2018 14:36
Додаток 6 до ТД - мат-тех база.DOCX

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Об авансировании закупки
Дата подання: 14 травня 2018 16:27
Дата відповіді: 11 червня 2018 16:23
Наша компания имеет намерение принять участие в открытом тендере – ДК 021: 2015 31160000-5 Части электродвигателей, генераторов и трансформаторов (Система диагностики и автоматического контроля силового маслонаполненного оборудования главной схемы выдачи мощности для ОП ХАЭС). В связи с тем, что для изготовления системы диагностики и автоматического контроля силового маслонаполненного оборудования требуется закупка значительной части комплектующих, просим Вас внести изменения в п. 2 Раздела V Тендерной документации, а именно предусмотреть авансирование закупки в размере 30%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 11.06.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги до виробника
Дата подання: 17 травня 2018 15:39
Дата відповіді: 06 червня 2018 15:00
Відповідно до вимог Розділу 5, п. 5.5 ТВтаУП №1.ЕЦ.0613.ТТ-18 виробник повинен мати «Досвід виготовлення і впровадження систем безперервного контролю вимірювальних силових трансформаторів, автотрансформаторів, шунтувальних реакторів, трансформаторів струму і вводів на класи напруги 330 кВ і вище – не менше 5 років (по кожному типу обладнання)», а також п. 5.8 «Досвід виробництва систем безперервного контролю високовольтного електрообладнання – не менше 5 років». Вважаємо дану вимогу «дискримінаційною» і такою, що суттєво обмежує участь у закупівлі підприємств і організацій які мають змогу запропонувати якісні технічні рішення, але не виконують дану «конкретизовану» вимогу. Система діагностики і автоматичного контролю силового маслонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності ВП ХАЕС, що накуповується, являє собою установку, що складається із шаф системних, приладів контролю газо-вологовмісту, блоків моніторингу та автоматизованих робочих місць. На нашу думку Замовник на етапі оцінювання має оцінити саме запропоновані технічні рішення, на не виконання «конкретизованих» вимог. Враховуючи зазначене, а також з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас внести зміни в Розділ 5 ТВтаУП та вилучити п. 5.5 та 5.8 із їх складу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Відповідно до п. 6.1.1 НП 306.2.141-2008 технічні рішення, технології, конструкції, системи і елементи, які використовуються в проекті енергоблоку АЕС, повинні бути апробовані досвідом експлуатації, або їх застосування повинно бути доказано результатами досліджень і випробувань.
Відповідно до вимог нормативно-правового акту - вимога щодо виробника стосовно досвіду виготовлення та впровадження систем безперервного контролю не є дискримінаційною.
З метою доступу для участі в закупівлі більш широкого кругу потенційних постачальників, надаємо роз'яснення до вимог п.5.5 та п.5.8 ТВтаУП: учасник торгів у складі пропозиції повинен запропонувати тип системи, який був успішно впроваджений на силовому маслонаповненому обладнанні.
У разі, якщо обладнання системи складається з комплектуючих інших виробників, допускається підтвердження виконання п.5.5 та п.5.8 ТВтаУП необхідним досвідом основного обладнання.
Внесення змін в ТВтаУП недоцільно".
Щодо наявності сервісного центру на території України
Дата подання: 17 травня 2018 15:43
Дата відповіді: 06 червня 2018 15:02
Відповідно до вимог Розділу 5, п. 5.9 ТВтаУП №1.ЕЦ.0613.ТТ-18 - «Якщо підприємство-виробник є іноземним, то воно повинно мати сервісний центр на території України». Однак відповідно до вимог п. 6.3.10 Додатку 3 до ТД «Проект договору» - «Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки поставленої Продукції і Покупець письмово повідомить про них Постачальника, останній зобов’язаний за свій рахунок протягом 20 днів з дня одержання повідомлення (направлене рекомендованим або цінним листом з повідомленням) здійснити заміну дефектної Продукції на Продукцію відповідної якості або усунути виявленні недоліки. У разі порушення зазначеного строку Постачальник несе відповідальність згідно із п. 7.3. Договору». Отже, вимога щодо наявності сервісного центру у іноземного підприємства-виробника на території України не може бути критерієм для вибору постачальника обладнання, тому що гарантійні зобов’язання несе Постачальник, незалежно від резидентності або наявності сервісного центру та у чітко обумовлені п. 6.3.10 Додатку 3 до ТД терміни. Вважаємо вимогу Розділу 5, п. 5.9 ТВтаУП дискримінаційною і такою, що суттєво обмежує можливість запропонувати до постачання обладнання іноземного виробництва. Враховуючи зазначене, а також з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас внести зміни в Розділ 5 ТВтаУП та вилучити п. 5.9 із їх складу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Відповідно до СОУ–НМПЕ 40.1.08.551:2009 обладнання силових трансформаторів відноситься до групи А, відновлення працездатного стану якого повинно виконуватись протягом трьох діб (72 годин). Дана вимога повинна бути забезпечена як у гарантійний термін експлуатації, так і після закінчення гарантійного періоду.
Наявність сервісного центру в Україні дає змогу оперативно вирішувати питання, пов’язані з ремонтом обладнання в зазначені терміни, з урахуванням всіх процедур, визначених законодавством та нормативно-правовими документами України на протязі всього терміну експлуатації.
Враховуючі вищевикладене, вимога п. 5.9 ТВтаУП не є дискримінаційною.
Внесення змін в ТВтаУП недоцільно".
Уточнення технічних вимог Замовника
Дата подання: 19 травня 2018 07:48
Дата відповіді: 07 червня 2018 10:11
1. Стор. 9, п.3.1.1 - Чи припустима поставка функціональних аналогів, або обладнання, що має не гірші характеристики? 2. Стор. 9, п.3.1.3 - Чи припустима поставка функціональних аналогів, або обладнання, що має не гірші характеристики? 3. Стор. 10, Табл.4.1 - системи діагностування не являють собою вимірувальні системе, тому можуть не мати програми/методики повірки, чи припустима поставка тільки з протоколами калібрування засобів діагностування, що виконані при виробництві пристороїв ії виробниками? 4. Стор.14, Табл.6.1 та стор. 15, Табл.6.3 та Табл.6.4 - не міститят сигнали для контролю характеристик розрядної активності в ізоляції та вимоги по необхідним адаптерам, та далі по тексту є посилання про необхідність контролю часткових розрядів, чи треба контролювати ці параметри? 5. Стор.17, п.6.2.2.1 та стор. 18, п.6.2.2.2, Стор.25, п.6.3. - який тип та принцип роботи прибору газоаналізу вимагається, судячи з комплектації ЗІП потрібні - хроматографи проточні, стаціонарні. Газоаналізатори, що мають інший принцип роботи не підходять, чи це так? 6. Стор.20, п.6.2.2.6 - «Виробник повинен встановити в опції БМ вимірювання рівня часткових розрядів чутливістю не більше 1мВ.» - часткові розряди не вимірються в мВ, уявлений заряд часткового розряду вимірюється в пКл. Прошу пояснити. Та чи потрібен цей параметр з врахуванням питання №4? 7. Стор.28, п.6.4.2 - провести випробування системи на сейсмостійкість неможливо, бо це комплексний вироб, що состоїть з багатьох елементів, чи малось на увазі блок моніторингу замість - «СБК», як по тексту? 8. Стор.32, п.6.16.6 СБК являється інформаційно-аналітичною системою, та застосовується поза сферою державного регулювання застосування засобів вимірювальної техніки, чи це так? 9. Стор.38, п.10.2 - чи припустимо використання української або російської мов?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"1.Поставка функціональних аналогів або обладнання, що має не гірші характеристики допускається.
2.Поставка функціональних аналогів або обладнання, що має не гірші характеристики допускається.
3.У відповідності до табл. 4.1 стор. 10 ТВтаУП № 1.ЕЦ.0613.ТТ-18 вимоги в частині поставки програм, методик повірки (калібрування) розповсюджується на засоби вимірювальної техніки (ЗВТ) які входять до складу системи.
4.Контроль часткових розрядів виконувати не треба.
5.Так, поставці підлягають хроматографи проточні.
6.В одиницях виміру часткових розрядів опечатка, повинно бути пКл. Наявність в блоці моніторингу опції вимірювання рівня часткових розрядів потрібно.
7.Вимоги до сейсмостійкості, визначені в ТВтаУП стосуються газоаналізаторів, блоків детектування та системних шаф.
8.СБК в цілому знаходиться поза сферою державного регулювання застосування засобів вимірювальної техніки.
9.Використання української або російської мов допускається.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 липня 2018
UA-2018-04-26-000467-c9dc0b7fcae3449a094192b992b18c1b4
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ES Group Europe s.r.o. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ŠKODA JS a.s. Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 10:23
Výpis RT_Ivanov_02.07.2018_CZ+UKR.pdf
20 липня 2018 10:23
Potvrzení o bezdlužnosti_CZ+UKR.pdf
25 червня 2018 20:59
9. проект ТЗ.pdf
25 червня 2018 20:59
6. Vypis 15.05.2018.PDF
25 червня 2018 20:59
32. ISO 9001-2009 ES Group Europe.PDF
25 червня 2018 20:59
31. ISO 9001-2015 QUALITROL.pdf
25 червня 2018 20:59
29. SERVERON® TM3™.PDF
25 червня 2018 20:59
28. SERVERON® TM8™.PDF
25 червня 2018 20:59
22. Титул ЭАРА.421451.001ТУ.pdf
25 червня 2018 20:59
18. Платіжне доручення.PDF

Публічні документи

26 червня 2018 10:27
Електронний підпис
26 червня 2018 10:27
Електронний підпис
26 червня 2018 10:19
Тех.характ.pdf
26 червня 2018 10:19
Договір_стах.pdf
26 червня 2018 10:19
Проект договору.pdf
26 червня 2018 10:19
9.8_Референція_6.pdf
26 червня 2018 10:19
9.7_Референція_5.pdf
26 червня 2018 10:19
9.6_Референція_4.pdf
26 червня 2018 10:19
9.5_Референція_3.pdf
26 червня 2018 10:19
9.4_Референція_2_ориг..pdf
26 червня 2018 10:19
9.2_Референція_1_ориг..pdf
26 червня 2018 10:19
9.10_Референція_7_ориг.pdf
26 червня 2018 10:19
9.1_Референція_1_пер..pdf
26 червня 2018 10:19
8.1_Лист-згода_Qualitrol.pdf
26 червня 2018 10:19
5.3_Виписка з протоколу.pdf
26 червня 2018 10:19
5.1_Наказ.pdf
26 червня 2018 10:19
3.2_Довідка_МТБ_Qualitrol.pdf
26 червня 2018 10:19
26_Тех.опис.pdf
26 червня 2018 10:19
25_Лист щодо ТУ.pdf
26 червня 2018 10:19
23_Довідка_санкції.pdf
26 червня 2018 10:19
2_Довідка_ст. 17.pdf
26 червня 2018 10:19
19.4_Референс лист.PDF
26 червня 2018 10:19
18_Буклет+референс.pdf
26 червня 2018 10:19
16.2_Описов.лист_2.pdf
26 червня 2018 10:19
16.1_Описов.лист_1.pdf
26 червня 2018 10:19
15_Дозвіл.pdf
26 червня 2018 10:19
14_Ліцензія.pdf
26 червня 2018 10:19
13.2_Список_корист_ориг.pdf
26 червня 2018 10:19
13.1_Список_кор_переклад.pdf
26 червня 2018 10:19
12.9_ISO_ориг_FM.pdf
26 червня 2018 10:19
12.8_ISO 9001^2008_перев.pdf
26 червня 2018 10:19
12.7_ISO_2009.pdf
26 червня 2018 10:19
12.6_ISO 9001^2015_перевод_2.pdf
26 червня 2018 10:19
12.5_ІSO^2015_ориг_2.pdf
26 червня 2018 10:19
12.4_ISO 9001^2015_перевод.pdf
26 червня 2018 10:19
12.3_ISO^2015_ориг_1.pdf
26 червня 2018 10:19
12.2_ISO 4001_перев.pdf
26 червня 2018 10:19
12.1_ISO 4001_ориг.pdf
26 червня 2018 10:19
10.1_Повноваж_Qualitor.pdf
26 червня 2018 10:19
1_Цінова.pdf
26 червня 2018 10:19
0.1_Платіжка.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 10:26
3. Доручення Ян Умпрехт.pdf
26 червня 2018 10:26
29. Qualitrol_References_KHM_EN + UKR.pdf
26 червня 2018 10:26
28. AP-G34-02A-01R_Serveron_TM8.pdf
26 червня 2018 10:26
27. AP-G34-03A-01R_SERVERON_TM3.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №5.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №4.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №3.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №2.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №1.pdf
26 червня 2018 10:26
20. Лист пояснення ЕЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ES Group Europe s.r.o.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ"

ŠKODA JS a.s.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2018 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ES Group Europe s.r.o. 78 895 623,08
UAH з ПДВ
78 895 623,08
UAH з ПДВ
Документи
ŠKODA JS a.s. 78 925 939,99
UAH з ПДВ
78 925 939,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ" 78 930 000,00
UAH з ПДВ
78 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 10:23
Výpis RT_Ivanov_02.07.2018_CZ+UKR.pdf
20 липня 2018 10:23
Potvrzení o bezdlužnosti_CZ+UKR.pdf
25 червня 2018 20:59
9. проект ТЗ.pdf
25 червня 2018 20:59
6. Vypis 15.05.2018.PDF
25 червня 2018 20:59
32. ISO 9001-2009 ES Group Europe.PDF
25 червня 2018 20:59
31. ISO 9001-2015 QUALITROL.pdf
25 червня 2018 20:59
29. SERVERON® TM3™.PDF
25 червня 2018 20:59
28. SERVERON® TM8™.PDF
25 червня 2018 20:59
22. Титул ЭАРА.421451.001ТУ.pdf
25 червня 2018 20:59
18. Платіжне доручення.PDF

Публічні документи

26 червня 2018 10:26
3. Доручення Ян Умпрехт.pdf
26 червня 2018 10:26
29. Qualitrol_References_KHM_EN + UKR.pdf
26 червня 2018 10:26
28. AP-G34-02A-01R_Serveron_TM8.pdf
26 червня 2018 10:26
27. AP-G34-03A-01R_SERVERON_TM3.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №5.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №4.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №3.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №2.pdf
26 червня 2018 10:26
24. Reference №1.pdf
26 червня 2018 10:26
20. Лист пояснення ЕЦП.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 10:27
Електронний підпис
26 червня 2018 10:27
Електронний підпис
26 червня 2018 10:19
Тех.характ.pdf
26 червня 2018 10:19
Договір_стах.pdf
26 червня 2018 10:19
Проект договору.pdf
26 червня 2018 10:19
9.8_Референція_6.pdf
26 червня 2018 10:19
9.7_Референція_5.pdf
26 червня 2018 10:19
9.6_Референція_4.pdf
26 червня 2018 10:19
9.5_Референція_3.pdf
26 червня 2018 10:19
9.4_Референція_2_ориг..pdf
26 червня 2018 10:19
9.2_Референція_1_ориг..pdf
26 червня 2018 10:19
9.10_Референція_7_ориг.pdf
26 червня 2018 10:19
9.1_Референція_1_пер..pdf
26 червня 2018 10:19
8.1_Лист-згода_Qualitrol.pdf
26 червня 2018 10:19
5.3_Виписка з протоколу.pdf
26 червня 2018 10:19
5.1_Наказ.pdf
26 червня 2018 10:19
3.2_Довідка_МТБ_Qualitrol.pdf
26 червня 2018 10:19
26_Тех.опис.pdf
26 червня 2018 10:19
25_Лист щодо ТУ.pdf
26 червня 2018 10:19
23_Довідка_санкції.pdf
26 червня 2018 10:19
2_Довідка_ст. 17.pdf
26 червня 2018 10:19
19.4_Референс лист.PDF
26 червня 2018 10:19
18_Буклет+референс.pdf
26 червня 2018 10:19
16.2_Описов.лист_2.pdf
26 червня 2018 10:19
16.1_Описов.лист_1.pdf
26 червня 2018 10:19
15_Дозвіл.pdf
26 червня 2018 10:19
14_Ліцензія.pdf
26 червня 2018 10:19
13.2_Список_корист_ориг.pdf
26 червня 2018 10:19
13.1_Список_кор_переклад.pdf
26 червня 2018 10:19
12.9_ISO_ориг_FM.pdf
26 червня 2018 10:19
12.8_ISO 9001^2008_перев.pdf
26 червня 2018 10:19
12.7_ISO_2009.pdf
26 червня 2018 10:19
12.6_ISO 9001^2015_перевод_2.pdf
26 червня 2018 10:19
12.5_ІSO^2015_ориг_2.pdf
26 червня 2018 10:19
12.4_ISO 9001^2015_перевод.pdf
26 червня 2018 10:19
12.3_ISO^2015_ориг_1.pdf
26 червня 2018 10:19
12.2_ISO 4001_перев.pdf
26 червня 2018 10:19
12.1_ISO 4001_ориг.pdf
26 червня 2018 10:19
10.1_Повноваж_Qualitor.pdf
26 червня 2018 10:19
1_Цінова.pdf
26 червня 2018 10:19
0.1_Платіжка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ES Group Europe s.r.o.

ŠKODA JS a.s.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ES Group Europe s.r.o.
#06003885
Переможець 78 895 623,08
UAH з ПДВ
19 липня 2018 09:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2018 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ES Group Europe s.r.o.
#06003885
78 895 623,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 13:50
додаткова угода №3 до контракту від 08.08.2018 №53-129-01-18-01505 (1).pdf зміни до договору
14 січня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 12:07
Додаткова угода №2 до контракту від 08.08.2018 №53-129-01-18-01505 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 11:56
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 15:27
№1 додаткова угода до 53-129-01-18-01505.pdf зміни до договору
30 січня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
09 серпня 2018 16:40
договір 53-129-01-18-01505.pdf укладений
09 серпня 2018 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п.5.12.1 Контракту (перелік супровідної документації, що надає постачальник при відвантаженні продукції вантажоодержувачу), виключення п. 2.4 Контракту, та викладення специфікації №1 в новій редакції із одиницею виміру продукції – штука.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01505
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-18-01505
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін до розділу IV контракту Порядок здійснення оплати та викладення його у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01505
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-18-01505
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо затвердження графіку платежів по погашенню заборгованості за Контрактом, зазначеному у п. 2 Угоди була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01505
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML