Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція (Хлоргексидин (Chlorhexidine); Хлоргексидин (Chlorhexidine); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride) — складний розчин; Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride) — складний розчин; Калію хлорид (Potassium chloride) Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію гідрокарбонат (Sodium hydrogen carbonate); Натрію гідрокарбонат (Sodium hydrogen carbonate); Засіб на спиртовій основі для протирання рук ( Alcohol based hand rub))
Очікувана вартість
3 078 881,40 UAH
UA-2018-04-26-000235-c c3014859ff944c32b9e4e98e8fb801a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2018 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 23 травня 2018 14:47
Очікувана вартість: 3 078 881,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 244,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 флакон
Розчин хлоргексидину 0.05 % стер. (Chlorhexidine) 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
АТХ: chlorhexidine
1200 флакон
Розчин хлоргексидину 0.05 % стер. (Chlorhexidine)400 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
АТХ: chlorhexidine
450 флакон
Розчин глюкози 5 % стер. (Glucose)100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: glucose
15000 флакон
Розчин глюкози 5 % стер. (Glucose)200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: glucose
15000 флакон
Розчин глюкози 5 % стер. (Glucose)400 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: glucose
1200 флакон
Розчин глюкози 10 % стер. (Glucose)200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
АТХ: glucose
3500 флакон
Натрію хлорид;Калію хлорид ; Кальцію хлорид(Sodium chloride Potassium chloride ;Calcium chloride) - складний розчин 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
АТХ: electrolytes
18000 флакон
Натрію хлорид;Калію хлорид ; Кальцію хлорид(Sodium chloride ; Potassium chloride ;Calcium chloride) - складний розчин 400 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
АТХ: electrolytes
1320 флакон
Розчин калію хлориду 7.5 % стер. (Potassium chloride) 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Potassium chloride
АТХ: potassium chloride
60000 флакон
Розчин натрію хлориду 0.9 % стер. (Sodium chloride)200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: sodium chloride
52000 флакон
Розчин натрію хлориду 0.9 % стер. (Sodium chloride)400 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: sodium chloride
3500 флакон
Розчин натрію хлориду 0.9 % стер. (Sodium chloride)100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
АТХ: sodium chloride
200 флакон
Розчин натрію гідрокарбонату 4 % стер.(Sodium hydrogen carbonate)100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium bicarbonate
АТХ: sodium bicarbonate
2400 флакон
Розчин натрію гідрокарбонату 4 % стер. (Sodium hydrogen carbonate)200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium bicarbonate
АТХ: sodium bicarbonate
3000 л
Засіб на спиртовій основі для протирання рук ( Alcohol based hand rub)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
АТХ: chlorhexidine

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 16:42
пелелік змін від 14.05.doc
14 травня 2018 16:42
ТД від 14.05.2018.doc
14 травня 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 16:42
пелелік змін від 14.05.doc
14 травня 2018 16:42
ТД від 14.05.2018.doc
26 квітня 2018 11:18
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-26-000235-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 27 квітня 2018 16:48
Запит на зміни
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (15 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.

Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.


Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2018 15:57
Відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до норм чинного законодавства України.
Необхідно зазначити, що застосування процедури закупівлі за принципом одне найменування – один лот буде вимагати укладання не одного договору із одним переможцем, а з кожним із переможців по кожному найменуванню (лоту), а це 15 (п’ятнадцять) позицій, що в свою чергу ускладнить доставку ліків пацієнтам та лікарні з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику.
Враховуючи вищенаведене, з метою вчасного отримання якісного товару на економічно вигідних умовах Замовником було прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому, без поділу предмету закупівлі на окремі лоти.

Документи

03 травня 2018 15:57
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2018 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР" 3 052 955,78
UAH з ПДВ
3 052 955,78
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "САНА КО" 3 071 935,23
UAH з ПДВ
3 071 935,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2018 09:47
цінова переможця.docx
05 червня 2018 09:47
документи переможця.pdf
23 травня 2018 15:26
пропоз за рез аук.pdf
22 травня 2018 09:35
ценовое пр-ние 1.pdf
21 травня 2018 15:35
ценовое пропоз.pdf
21 травня 2018 15:35
тех часть.pdf
21 травня 2018 15:35
ком часть 2.pdf
21 травня 2018 15:35
ком часть 1.pdf
21 травня 2018 15:35
ком часть3.pdf

Публічні документи

22 травня 2018 11:34
Новофарм ООКЛ..pdf
22 травня 2018 11:26
8. Аналогічні договора.pdf
22 травня 2018 11:25
10. Св_во НДС.pdf
22 травня 2018 11:25
11. .Статут.PDF
22 травня 2018 11:25
12. Ліцензія.PDF
22 травня 2018 11:25
1. Реєстр.pdf
22 травня 2018 11:24
2. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"

Приватне підприємство "САНА КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"
#30028905
Переможець 3 052 955,78
UAH з ПДВ
31 травня 2018 14:49

Документи

31 травня 2018 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2018 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"
#30028905
3 052 955,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2018 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 10:53
Додаткова 4.pdf зміни до договору
01 березня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:45
Додаткова 3.pdf зміни до договору
02 січня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:42
Додаткова 2.pdf зміни до договору
02 січня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 14:55
Додаткова 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:53
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 10:01
підписаний контракт укладений
12 червня 2018 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.. 651-654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 110/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 110/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст 36 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 110/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 110/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 110/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 110/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «покращення якості предмета закупівлі» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 110/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 110/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 2 397 662,43
UAH з ПДВ