Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2018-04-26-000058-b ● f4668882ae2b4638b7a04d2f249bf765
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ М.ЧЕРВОНОГРАДА" |
Код ЄДРПОУ: | 41900490 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, ВУЛИЦЯ ІВАСЮКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ярмола Анна Петрівна +380636256261 BUH.CPMSD2@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2018 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2018 12:12 |
Очікувана вартість: | 29 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
принтер лазерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська обл., Червоноград, Івасюка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2018
—
31 травня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
термопринтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська обл., Червоноград, Івасюка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2018
—
31 травня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2018 10:47 |
документація для закупівлі принтерів зі змінами.doc |
26 квітня 2018 08:58 |
проект договору принтер.doc |
26 квітня 2018 08:58 |
форма пропозиції.docx |
02 травня 2018 10:47 |
документація для закупівлі принтерів зі змінами.doc
|
||||
26 квітня 2018 08:58 |
проект договору принтер.doc
|
||||
26 квітня 2018 08:58 |
форма пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-26-000058-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 16 травня 2018 16:28
Вимога до Замовника
Шановний Замовника, відповідно до протоколу розміщеного в системі електронних закупівель ProZorro, до цієї закупівлі, повідомляємо, що Ваше рішення про відхилення пропозиції учасника, ФОП Волошинова О.О., та обрання переможцем учасника ФОП Галкин О.О., різниця в ціні, якого складає, 4550,00 грн суперечить основним принципам здійснення закупівель, наведених в п. 6.2 наказу № 35 ДП "Зовнішторгвидав України". Відхилення пропозиції учасника ФОП Волошинова О.О. на підставі того, що учасник, не надала лист про авторизацію – носить дискримінаційний характер. Учасник ФОП Волошинова О.О., надала лист-звернення Замовнику, в якому вказала практику АМКУ, де було встановлено, що подібні вимоги є дискримінаційні та обмежують коло потенційних учасників.
Відповідні дії Замовника свідчать про непрозорість закупівлі, що суперечить принципами максимальної ефективності та економії бюджетних коштів, відкритості та прозорості, на засадах яких базується система публічних закупівель.
Вимагаю від Замовника керуватися принципами здійснення публічних закупівель,
У разі, якщо Ваше рішення не буде скасоване, я звернусь до громадського контролю, про виявлені порушення у сфері публічних закупівель, згідно зі ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Друге, я надішлю листа до ДАСУ, з проханням почати моніторинг данної закупівлі у відповідності до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідні дії Замовника свідчать про непрозорість закупівлі, що суперечить принципами максимальної ефективності та економії бюджетних коштів, відкритості та прозорості, на засадах яких базується система публічних закупівель.
Вимагаю від Замовника керуватися принципами здійснення публічних закупівель,
У разі, якщо Ваше рішення не буде скасоване, я звернусь до громадського контролю, про виявлені порушення у сфері публічних закупівель, згідно зі ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Друге, я надішлю листа до ДАСУ, з проханням почати моніторинг данної закупівлі у відповідності до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2018 12:26
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів.
право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі,
замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників, та не якісного товару.
Як вбачається із інформаційного листа виробника, адресованого КП "ЦПМСД м. Червонограда" в зв’язку із проведенням нашою організацією 11.05.2018 року відкритих торгів на закупівлю
принтерів згідно Ідентифікатора закупівлі UA-2018-04-26-000058-b і з метою запобігання
поставки принтерів, ввезених на територію України неофіційним шляхом,- принтери Brother HL-1112R, що поставляються в Україну через офіційні канали із сплатою податків і митних зборів повинні обов’язково містити букву «R» в назві HL1112R. На вищевказані моделі розповсюджується офіційна гарантія. На моделі без букви "R", або із будь-якою іншою буквою наприкінці назви принтера офіційна гарантія НЕ розповсюджується.
Цінова пропозиція подана на принтер Brother HL-1112 (без букви «R» наприкінці назви). Це свідчить про те, що запропонована модель не постачається на територію України офіційним шляхом.
Також керуючись наказом Зовнішторгвидав № 35 п. 6 Замовник має право на власний розсуд публікувати вимоги до предмета закупівлі з метою забезпечення безперебійної роботи медичної установи.
Серед документів, поданих для участі у відкритих торгах ФОП Волошинова О.О. не надала авторизаційного листа від виробника, як того вимагає Тендерна документація, тому є підстави вважати , що учасник має на меті здійснити поставку неофіційно ввезених на територію України принтерів.
Щодо посилання на практику АМК - то рішення АМК, про які йдеться в зверненні, адресованого КП "ЦПМСД" в складі тендерної пропозиції - винесені при розгляді скарг учасників грунтованих на вимогах замовника подати авториизаційний лист конкретного виробника.
право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі,
замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників, та не якісного товару.
Як вбачається із інформаційного листа виробника, адресованого КП "ЦПМСД м. Червонограда" в зв’язку із проведенням нашою організацією 11.05.2018 року відкритих торгів на закупівлю
принтерів згідно Ідентифікатора закупівлі UA-2018-04-26-000058-b і з метою запобігання
поставки принтерів, ввезених на територію України неофіційним шляхом,- принтери Brother HL-1112R, що поставляються в Україну через офіційні канали із сплатою податків і митних зборів повинні обов’язково містити букву «R» в назві HL1112R. На вищевказані моделі розповсюджується офіційна гарантія. На моделі без букви "R", або із будь-якою іншою буквою наприкінці назви принтера офіційна гарантія НЕ розповсюджується.
Цінова пропозиція подана на принтер Brother HL-1112 (без букви «R» наприкінці назви). Це свідчить про те, що запропонована модель не постачається на територію України офіційним шляхом.
Також керуючись наказом Зовнішторгвидав № 35 п. 6 Замовник має право на власний розсуд публікувати вимоги до предмета закупівлі з метою забезпечення безперебійної роботи медичної установи.
Серед документів, поданих для участі у відкритих торгах ФОП Волошинова О.О. не надала авторизаційного листа від виробника, як того вимагає Тендерна документація, тому є підстави вважати , що учасник має на меті здійснити поставку неофіційно ввезених на територію України принтерів.
Щодо посилання на практику АМК - то рішення АМК, про які йдеться в зверненні, адресованого КП "ЦПМСД" в складі тендерної пропозиції - винесені при розгляді скарг учасників грунтованих на вимогах замовника подати авториизаційний лист конкретного виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2018 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
21 790,00
UAH з ПДВ
|
21 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
26 340,00
UAH з ПДВ
|
26 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
28 699,38
UAH з ПДВ
|
28 699,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2981209581 |
Відхилено |
21 790,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 14:06
|
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2706919613 |
Переможець |
26 340,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір принтери.pdf | укладений |
21 травня 2018 15:43
|