Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2018-04-26-000058-b f4668882ae2b4638b7a04d2f249bf765
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ярмола Анна Петрівна

+380636256261 BUH.CPMSD2@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ М.ЧЕРВОНОГРАДА"
Код ЄДРПОУ: 41900490
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, ВУЛИЦЯ ІВАСЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ярмола Анна Петрівна
+380636256261
BUH.CPMSD2@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2018 08:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 12:12
Очікувана вартість: 29 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
принтер лазерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська обл., Червоноград, Івасюка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
термопринтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська обл., Червоноград, Івасюка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-26-000058-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 16 травня 2018 16:28
Вимога до Замовника
Шановний Замовника, відповідно до протоколу розміщеного в системі електронних закупівель ProZorro, до цієї закупівлі, повідомляємо, що Ваше рішення про відхилення пропозиції учасника, ФОП Волошинова О.О., та обрання переможцем учасника ФОП Галкин О.О., різниця в ціні, якого складає, 4550,00 грн суперечить основним принципам здійснення закупівель, наведених в п. 6.2 наказу № 35 ДП "Зовнішторгвидав України". Відхилення пропозиції учасника ФОП Волошинова О.О. на підставі того, що учасник, не надала лист про авторизацію – носить дискримінаційний характер. Учасник ФОП Волошинова О.О., надала лист-звернення Замовнику, в якому вказала практику АМКУ, де було встановлено, що подібні вимоги є дискримінаційні та обмежують коло потенційних учасників.
Відповідні дії Замовника свідчать про непрозорість закупівлі, що суперечить принципами максимальної ефективності та економії бюджетних коштів, відкритості та прозорості, на засадах яких базується система публічних закупівель.
Вимагаю від Замовника керуватися принципами здійснення публічних закупівель,
У разі, якщо Ваше рішення не буде скасоване, я звернусь до громадського контролю, про виявлені порушення у сфері публічних закупівель, згідно зі ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Друге, я надішлю листа до ДАСУ, з проханням почати моніторинг данної закупівлі у відповідності до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2018 12:26
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів.
право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі,
замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників, та не якісного товару.
Як вбачається із інформаційного листа виробника, адресованого КП "ЦПМСД м. Червонограда" в зв’язку із проведенням нашою організацією 11.05.2018 року відкритих торгів на закупівлю
принтерів згідно Ідентифікатора закупівлі UA-2018-04-26-000058-b і з метою запобігання
поставки принтерів, ввезених на територію України неофіційним шляхом,- принтери Brother HL-1112R, що поставляються в Україну через офіційні канали із сплатою податків і митних зборів повинні обов’язково містити букву «R» в назві HL1112R. На вищевказані моделі розповсюджується офіційна гарантія. На моделі без букви "R", або із будь-якою іншою буквою наприкінці назви принтера офіційна гарантія НЕ розповсюджується.
Цінова пропозиція подана на принтер Brother HL-1112 (без букви «R» наприкінці назви). Це свідчить про те, що запропонована модель не постачається на територію України офіційним шляхом.
Також керуючись наказом Зовнішторгвидав № 35 п. 6 Замовник має право на власний розсуд публікувати вимоги до предмета закупівлі з метою забезпечення безперебійної роботи медичної установи.
Серед документів, поданих для участі у відкритих торгах ФОП Волошинова О.О. не надала авторизаційного листа від виробника, як того вимагає Тендерна документація, тому є підстави вважати , що учасник має на меті здійснити поставку неофіційно ввезених на територію України принтерів.
Щодо посилання на практику АМК - то рішення АМК, про які йдеться в зверненні, адресованого КП "ЦПМСД" в складі тендерної пропозиції - винесені при розгляді скарг учасників грунтованих на вимогах замовника подати авториизаційний лист конкретного виробника.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 21 790,00
UAH з ПДВ
21 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 26 340,00
UAH з ПДВ
26 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 28 699,38
UAH з ПДВ
28 699,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 11:36
ДОВІДКА_ БЕЗ ПЕЧАТКИ.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
ВИТЯГ З ЄДР.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
ІНН.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
ВИТЯГ ВІД 05.04.18.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
ДОВІДКА ПРО РАХУНОК.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
ПАСПОРТ.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
ДОВІДКА_ПІДПИС.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
ДОВІДКА ВПО.PDF.pdf
08 травня 2018 11:36
Звернення.pdf
08 травня 2018 11:36
Сертифікація.pdf
08 травня 2018 11:36
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2981209581
Відхилено 21 790,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 14:06
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Переможець 26 340,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 14:08

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
26 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір принтери.pdf укладений
21 травня 2018 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 26 340,00
UAH з ПДВ