Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокладки нашпальні ПН
Очікувана вартість
3 097 592,26 UAH
UA-2018-04-25-002451-a 7e4756f45434476d97f8f5627d2f1580
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 20:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 23 травня 2018 12:34
Очікувана вартість: 3 097 592,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 487,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92927 UAH

Інформація про предмет закупівлі

прокладки нашпальні ПН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133333 шт
Прокладки нашпальні ПН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 16:16
Зміни до тендеру_1754_14.05.2018.doc
14 травня 2018 16:16
1754 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_14.05.2018.docx
25 квітня 2018 20:09
Додаток №9.docx
14 травня 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 16:16
Зміни до тендеру_1754_14.05.2018.doc
14 травня 2018 16:16
1754 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_14.05.2018.docx
25 квітня 2018 20:09
1754 ТД прокладки нашпальні.docx
25 квітня 2018 20:09
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-002451-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 02 травня 2018 17:23
Технічні вимоги
Оскільки згідно з наказом ПАТ «Укрзалізниця» №044 від 01.02.2016р. прокладки гумові усіх типів для залізничної колії не входять в перелік продукції за виробництвом якої повинен здійснюватися інспекторський контроль, тому ВИМАГАЄМО вилучити з додатку №1, таблиця – вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, пункт 2.1, абзац 9, а саме: «Абзаци перший, другий, третій пункту 2.1 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль відповідно до п. 3.2» та з пункт 3.2.2, абзац 2, підпункт б, а саме: «б) на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль відповідно до п. 3.2», тому що абзац перший, другий та третій пункту 2.1 передбачає:
«Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності.
Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.»
Вимоги наведених абзаців не дають можливість недобросовісним виробникам приймати участь у тендерних закупівлях та постачати ПАТ «Укрзалізниця» неякісну продукцію, яка не пройшла усіх стадій поставлення на виробництво згідно ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України».
Також зазначаємо, що згідно пункту 3.2 від учасника не вимагається документальне підтвердження того, що на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль, а навпаки у даному пункті зазначено: «Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю…».
Створюючи в тендерній документації пункти-«лазівки» за допомогою, яких потенційні учасники (виробники) можуть обійтися без необхідних документів та даних, що підтверджують вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які опубліковані на офіційному веб-порталі ПАТ «Укрзалізниця» та є обов’язкові для використання усіма підрозділами (філіями) ПАТ «Укрзалізниця» при проведенні закупівель, голова та члени тендерного комітету приймають участь у проведенні закупівель на умовах недоброчесної конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 16:34
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОМГРУП" 3 089 592,28
UAH з ПДВ
3 089 592,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ 3 097 592,26
UAH з ПДВ
3 097 592,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2018 15:22
Додаток 9.pdf.(1).P7S
29 травня 2018 15:22
Додаток 9.pdf
29 травня 2018 15:22
Додаток 5.pdf.(1).P7S
29 травня 2018 15:21
Додаток 5.pdf
25 травня 2018 16:06
Інтеркомгруп 8643 - 1 p7s.7z
25 травня 2018 16:06
Інтеркомгруп 8643 - 1 medoc.7z
21 травня 2018 18:30
Інтеркомгруп 8643 p7s.7z
21 травня 2018 18:30
Інтеркомгруп 8643 medoc.7z
21 травня 2018 17:47
Фінансрвий звіт.PDF.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
Фінансрвий звіт.PDF
21 травня 2018 17:46
Статут.PDF.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
Статут.PDF
21 травня 2018 17:46
Сертифікат якості.pdf.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
Сертифікат якості.pdf
21 травня 2018 17:46
ПРОТОКОЛ 15-02-18.pdf.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
ПРОТОКОЛ 15-02-18.pdf
21 травня 2018 17:46
ПНБ-3 ДОДАТОК А..pdf.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
ПНБ-3 ДОДАТОК А..pdf
21 травня 2018 17:46
Паспорт.pdf.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
Паспорт.pdf
21 травня 2018 17:46
Додаток №4 ПНБ-3.pdf.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
Додаток №4 ПНБ-3.pdf
21 травня 2018 17:46
Додаток 10.pdf.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
Додаток 10.pdf
21 травня 2018 17:46
Довідка про санкціїї.pdf
21 травня 2018 17:46
Довідка про КВЄДи.pdf.(1).P7S
21 травня 2018 17:46
Довідка про КВЄДи.pdf
21 травня 2018 17:45
Дилерський договір.PDF

Публічні документи

16 травня 2018 09:27
Електронний підпис
16 травня 2018 09:26
забезпечення 2451-a.zip
11 травня 2018 16:24
Електронний підпис
11 травня 2018 16:23
Технічна частина.rar
11 травня 2018 16:23
Технічна частина 2.rar
11 травня 2018 16:23
Технічна частина 1.rar
11 травня 2018 16:23
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОМГРУП"

ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОМГРУП"
#33512588
Відхилено 3 089 592,28
UAH з ПДВ
06 червня 2018 14:36
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ
#41022885
Переможець 3 097 592,26
UAH з ПДВ
06 червня 2018 14:37

Документи

06 червня 2018 14:36
Електронний підпис
06 червня 2018 14:35
Протокол 1754.pdf
24 травня 2018 16:06
Електронний підпис
24 травня 2018 16:06
2451.pdf

Документи

06 червня 2018 14:37
Електронний підпис
06 червня 2018 14:37
Протокол 1754.pdf
06 червня 2018 14:37
Намір 1754.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2018 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ
#41022885
3 097 592,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2018 14:37
Електронний підпис
06 червня 2018 14:37
Протокол 1754.pdf
06 червня 2018 14:37
Намір 1754.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 11:26
ЦЗВ-05-00818-01.pdf укладений
22 грудня 2018 11:26
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 09:57
ЦЗВ-05-00818-01 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2018 09:57
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 15:30
ЦЗВ-05-00818-01.pdf укладений
18 червня 2018 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-05-00818-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-05-00818-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 927 992,68
UAH з ПДВ