Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (моноблоки)
Очікувана вартість
1 215 000,00 UAH
UA-2018-04-25-002312-a fc641be74a2c4a12bbc7665e73362ede
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Свиридонова

+380666127524 marinasmv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39394856
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Сімферопольська, 17-А
Контактна особа: Марина Свиридонова
+380666127524
marinasmv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 15 травня 2018 11:35
Очікувана вартість: 1 215 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штука
Машини для обробки даних (моноблоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 17:37
ТД моноблок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін постачання
Дата подання: 26 квітня 2018 14:01
Дата відповіді: 27 квітня 2018 16:32
Доброго дня, згідно з проектом договору термін постачання складає 45 днів з дати підписання договору, поясніть будь ласка 45 днів яких робочих, чи календарних?
Відповідь: 45 робочих днів
Питання по місцю приймання та передачі товару
Дата подання: 02 травня 2018 15:28
Дата відповіді: 02 травня 2018 15:58
Пункт приймання Товару - Україна, м. Дніпро, вул. Симферопольська, 17А. Прошу пояснити, чи співпадає місце приймання Вами Товару, з місцем його передачі Вам?
Відповідь: Співпадає
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 03 травня 2018 14:45
Дата відповіді: 05 травня 2018 14:01
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше повідомлення щодо верифікації програмного забезпечення Microsoft було розглянуто та взято до уваги.
Закупівля комп’ютерів здійснюється в обов’язкову порядку тільки з ліцензійними попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Начальник управління інформаційних технологій ГУ ДФС у Дніпропетровській області зв’язувався (за вказаним у Вашому запиті телефоном) з представником Вашої компанії та обговорив особливості процесу верифікації ліцензій операційних систем, які будуть поставлятися переможцем торгів. Було досягнуто домовленості щодо процесу перевірки всіх комп’ютерів, які будуть поставлені ГУ ДФС у Дніпропетровській області, на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows.




Лещенко

Ангелевич ( 056) 3743177
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2018 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 1 214 868,00
UAH з ПДВ
1 211 220,96
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ 1 214 984,00
UAH з ПДВ
1 211 339,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 17:15
док-ти переможця 18-05-18.pdf
11 травня 2018 11:44
Електронний підпис
11 травня 2018 11:43
сервис реестр.pdf
11 травня 2018 11:43
пропозиція.pdf
11 травня 2018 11:43
Проект договору.pdf
11 травня 2018 11:43
UKRAINE - UkrTest - OP5250AIO.PDF
11 травня 2018 11:43
UKRAINE - DoC - OP5250AIO.PDF
11 травня 2018 11:43
dell-worldwide-iso9001.pdf
11 травня 2018 11:43
dell-iso14001-worldwide.pdf
11 травня 2018 11:43
авторизац письмо.pdf

Публічні документи

08 травня 2018 12:48
реестр васин.pdf
08 травня 2018 12:47
фін звіт Васін 2017.pdf
08 травня 2018 12:47
паспорт + инн.pdf
08 травня 2018 12:47
виписка васин.pdf
08 травня 2018 12:47
UKRAINE - UkrTest - OP5250AIO.PDF
08 травня 2018 12:47
UKRAINE - DoC - OP5250AIO.PDF
08 травня 2018 12:47
dell-worldwide-iso9001.pdf
08 травня 2018 12:47
dell-iso14001-worldwide.pdf
08 травня 2018 12:47
Договор + лист відгук.pdf
08 травня 2018 12:47
Справки_ Васин.pdf
08 травня 2018 12:47
Проект договору.pdf
08 травня 2018 12:47
васин авториз ДЕЛЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 1 211 220,96
UAH з ПДВ
18 травня 2018 16:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

18 травня 2018 16:56
Електронний підпис
18 травня 2018 16:55
сервис.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2018 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
1 211 220,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2018 16:56
Електронний підпис
18 травня 2018 16:55
сервис.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:46
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2018 09:29
сканирование0004.pdf зміни до договору
05 червня 2018 09:28
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 09:37
Договор 39.pdf укладений
31 травня 2018 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу 1 «Предмет договору» викласти в наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов'язується поставити та передати Замовнику ДК 021-2015: 30210000-4Машини для обробки даних (моноблоки)(далі - Товар) відповідно до специфікації (додаток 1 до цього Договору), а Замовник зобов'язується прийняти Товар та оплатити його вартість згідно із умовами цього Договору». 2. Пункт 3.1. розділу 3 «Порядок поставки» викласти в наступній редакції: «3.1. Постачальник поставляє весь Товар, зазначений в додатку 1, протягом 45 робочих днів з дати укладання цього договору, але не пізніше 31 грудня 2018 року».
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 211 220,96
UAH з ПДВ