Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (Шкільні меблі)
Очікувана вартість
721 000,00 UAH
UA-2018-04-25-002099-a ● 5d651ffb2f684aa0b4068855e4c00ade
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Млинівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04386338 |
Вебсайт: | http://smt.mln.rv.ua |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Ватутіна, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Ладуба +380365965484 nladuba@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2018 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2018 12:19 |
Очікувана вартість: | 721 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 163,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Шкільні меблі (Шкільні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35100, Україна, Рівненська область, смт. Млинів, вул. Рівненська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2018 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2018 11:55 |
Додаток до протоколу -зміни в ТД (меблі) - 2 (від 07.05.2018).doc | |
08 травня 2018 11:54 |
Тендерна документація - нова редакція 2 (від 07.05.2018).docx | |
02 травня 2018 22:28 |
Тендерна документація - нова редакція.docx | |
02 травня 2018 22:28 |
Додаток до протоколу -зміни в ТД (меблі).doc | |
25 квітня 2018 16:42 |
Тендерна документація.docx |
08 травня 2018 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 травня 2018 11:55 |
Додаток до протоколу -зміни в ТД (меблі) - 2 (від 07.05.2018).doc
|
||||||
08 травня 2018 11:54 |
Тендерна документація - нова редакція 2 (від 07.05.2018).docx
|
||||||
02 травня 2018 22:28 |
Тендерна документація - нова редакція.docx
|
||||||
02 травня 2018 22:28 |
Додаток до протоколу -зміни в ТД (меблі).doc
|
||||||
25 квітня 2018 16:42 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікація ISO 14001
Дата подання: 26 квітня 2018 17:48
Дата відповіді: 02 травня 2018 16:38
Доброго дня, у тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів завірених мокрою печаткою учасника: Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 якому надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 22 червня 2009 р. № 225 з 2009–09–01 та копію сертифікату ISO 14001 (Тобто виробник повинен підтвердити якість продукції, що поставляється).
Стосовно сертифікату ISO 14001 - зазначений сертифікат не підтверджує якість продукції та не має відношення до продукту, що виготовляє підприємство. У данному випадку сертифікується процесс виробництва (екологіний менеджмент). Сертифікація ISO 14001 не є обов'язковою. І у данному випадку обмежує коло учасників закупівлі.
Якість та відповідність продукції, що постачається може бути підтверджена сертифікатом відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО на відповідність продукції вимогам ДСТУ ГОСТ 22046-2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови.
Звертаємось до тендерного комітету з пропозицією змінити вимогу надання копії Сертифікату ISO 14001, на лист від виробника продукції, про те, що при виробницві товару підприємство застосовує заходи із захусту довкілля, передбачені законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброї пори, доби.
Ретельно вивчивши Ваше звернення з пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
У тендерній документації присутня вимога щодо надання учасником інформації про те, що при виробництві товару застосовуються заходи із захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України.
Так, відповідно до п. 3 додатку №3 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі якою підтверджує те, що на запропонований ним товар у тендерній пропозиції під час транспортування, виробництва, тощо застосовуються заходи із захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України.
Разом з тим повідомляємо, що Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації враховані тендерним комітетом та найближчим та часом будуть внесені зміни до тендерної документації з урахуванням Вашого звернення.
Ретельно вивчивши Ваше звернення з пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
У тендерній документації присутня вимога щодо надання учасником інформації про те, що при виробництві товару застосовуються заходи із захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України.
Так, відповідно до п. 3 додатку №3 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі якою підтверджує те, що на запропонований ним товар у тендерній пропозиції під час транспортування, виробництва, тощо застосовуються заходи із захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України.
Разом з тим повідомляємо, що Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації враховані тендерним комітетом та найближчим та часом будуть внесені зміни до тендерної документації з урахуванням Вашого звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2018 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Розком |
451 080,00
UAH з ПДВ
|
399 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне мале підприємство "Геліка" |
497 580,00
UAH з ПДВ
|
399 636,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЧИМРУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
448 837,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАНАСЮК СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
588 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
589 000,00
UAH з ПДВ
|
589 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
635 000,00
UAH з ПДВ
|
635 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Розком #32210799 |
Рішення скасоване |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2018 15:29
|
ТОВ Розком #32210799 |
Відхилено |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2018 15:36
|
Приватне мале підприємство "Геліка" #13319677 |
Переможець |
399 636,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2018 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 20:17
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2018 10:42
|
договір поставки 437 від 12.06.18 (шкільні меблі).pdf | укладений |
12 червня 2018 10:37
|