Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, (запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, 2 лота)
Очікувана вартість
4 208 145,00 UAH
UA-2018-04-25-001910-a ad69e1c06fc14d35aae4a63c53f204f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казберч Євгенія Анатоліївна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Казберч Євгенія Анатоліївна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2018 16:05
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2018 16:05
Очікувана вартість: 4 208 145,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

11 травня 2018 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 11:00
Перелік змін.docx
11 травня 2018 11:00
ТД нова редакція.docx
11 травня 2018 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 11:00
Перелік змін.docx
11 травня 2018 11:00
ТД нова редакція.docx
25 квітня 2018 16:00
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-001910-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:19039522
Дата подання: 27 квітня 2018 12:17
Умови поставки товару
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що Замовник в Загальних положеннях Тендерної документації п.4.4. вказує термін поставки товару - протягом 2018р. Однак, у Додатку 2 Тендерної документації (Договір поставки), розділ 3, п.3.2. Замовник вказує наступне: Строк поставки Товару – ___________ робочих днів з дати надання письмової заявки Покупцем. Тобто інформація щодо строку поставки Товару з дати надання письмової заявки Покупцем відсутня. Для підготовки комерціїної пропозиції Постачальнику необхідно чітко розуміти строки поставки Товару з дати надання письмової заявки Покупцем. Вимогаємо у Замовника вказати данну інформацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2018 09:30
Поставка товару здійснюватиметься протягом 2018 року за письмовою заявкою Покупця. Постачальник повинен поставити товар до 10 робочих днів з дати надання такої заявки.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 140 945,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64000 UAH

Аукціон

Початок: 21 травня 2018 15:10
Закінчення: 21 травня 2018 15:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

751 шт
Лот 1: ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03028, Україна, м. Київ, місто, вул. Писаржевського, 8
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2018 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Укравто-трейд» 2 106 000,00
UAH з ПДВ
2 084 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РСС ГРУП 2 136 078,90
UAH з ПДВ
2 105 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" 2 121 140,00
UAH з ПДВ
2 121 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гроут 2 140 312,95
UAH з ПДВ
2 140 312,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 10:35
Сертифікати.pdf
18 травня 2018 10:29
Пропозиція без ціни.pdf
18 травня 2018 10:28
Пропозиція.pdf
18 травня 2018 10:27
Проект договору.pdf
18 травня 2018 10:26
Модельний статут.pdf
18 травня 2018 10:25
Довідки.pdf
18 травня 2018 10:24
Гарантия 9.18-GT-5.pdf
18 травня 2018 10:24
Витяг ЄДР.pdf
18 травня 2018 10:23
Банківська ліцензія.pdf
18 травня 2018 10:21
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

11 травня 2018 14:22
Електронний підпис
11 травня 2018 14:18
Технічні умови ИБС.pdf
11 травня 2018 14:18
Статут з печаткою.pdf
11 травня 2018 14:18
Сертифікати.PDF
11 травня 2018 14:18
Протокол №2.PDF
11 травня 2018 14:18
Протокол №1.pdf
11 травня 2018 14:18
Пропозиція ИБС.pdf
11 травня 2018 14:18
Проект Договору.pdf
11 травня 2018 14:18
Наказ №1.pdf
11 травня 2018 14:18
Довідка про учасника.pdf
11 травня 2018 14:18
Довідка про договір.pdf

Публічні документи

19 травня 2018 09:06
витяг від 11.05.2018.pdf
19 травня 2018 09:06
приказ та протокол.pdf
19 травня 2018 09:06
свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2018 09:06
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Укравто-трейд»

ТОВ РСС ГРУП

ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС"

ТОВ Гроут

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Укравто-трейд»
#36449231
Переможець 2 084 600,00
UAH з ПДВ
25 травня 2018 15:21

Документи

25 травня 2018 15:21
Електронний підпис
25 травня 2018 15:17
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2018 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Укравто-трейд»
#36449231
2 084 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2018 15:21
Електронний підпис
25 травня 2018 15:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 21:12
Звіт укладений
02 травня 2019 21:11
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 14:34
Повідомлення лот 1.docx зміни до договору
20 грудня 2018 14:32
Електронний підпис укладений
14 червня 2018 15:15
Договір укладений
14 червня 2018 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі - 406 497,00 (чотириста шість тисяч чотириста дев’яносто сім грн. 00 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі - 2 084 600,00 (два мільйона вісімдесят чотири тисячі шістсот грн. 00 коп. ) в тому числі ПДВ – 347 433,33 грн. (триста сорок сім тисяч чотириста тридцять три грн. 33 коп.), укладеному в 2018 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 2 491 097,00 (два мільйони чотириста дев’ятсот одна тисяча дев’яносто сім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 415 182,83 (чотириста п’ятнадцять тисяч сто вісімдесят дві грн. 83 коп.).» 2.2. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2019 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 859/24/16-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 859/24/16-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2018 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 118 756,67
UAH з ПДВ