Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
56 653 516,80 UAH
UA-2018-04-25-001901-a 8ecf3a6899784a2487223fe59e1ce74e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730101
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730101,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 15 травня 2018 12:25
Очікувана вартість: 56 653 516,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 284 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 283000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53800, Україна, Дніпропетровська область, м. Апостолове, Апостолівський район,, вул. Визволення, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:58
Додаток 7 Технічне завдання.doc
25 квітня 2018 15:58
Документи для переможця Додаток 4.doc
25 квітня 2018 15:58
Інші документи Додаток 3.doc
25 квітня 2018 15:58
Проект договору Додаток 6.doc
25 квітня 2018 15:58
стаття 16 Додаток 1.doc
25 квітня 2018 15:58
стаття 17 Додаток 2.doc
25 квітня 2018 15:58
Тендерна документація.doc
25 квітня 2018 15:58
Форма пропозиції Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 27 квітня 2018 11:29
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:13
Відповідно до п 3.2 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає надання копій трудових книжок. Надання копій трудових книжок працівників є передачею третій особі та розголошенням персональних даних працівників Учасників торгів, оскільки сканкопії книжок можна буде побачити в системі будь-кому. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»: згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; третя особа - будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Відповідно до вищезазначеного закону роботодавцем отримується згода працівника на збір та обробку персональних даних відповідно до визначеної мети, а саме: з метою ведення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також внутрішніх документів підприємства з питань реалізації визначених законодавством і колективним договором прав та обов’язків у сфері трудових правовідносин і соціального захисту. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»: У разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних»: Особисті немайнові права на персональні дані, які має кожна фізична особа, є невід'ємними і непорушними. Суб'єкт персональних даних має право: пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних; звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду; Таким чином, Учасник не може зобов’язати працівника надати згоду на зміну мети обробки персональних даних на нову – публічне розголошення в системі «Прозорро» та передачу даних третім особам. Чи буде для Замовника торгів відмова працівника у наданні копії своєї трудової книжки для участі в тендері підтвердженням інформації про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації замовника для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати копії трудових книжок. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт. Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію. Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при працевлаштуванні громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку. Дані документи є складовою бази персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Відповідно до ч.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-17 (зі змінами) (далі – Закон № 2297-17) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника. Крім того, оскільки всі персональні дані своїх працівників надає сам учасник, відповідно у випадку поширення ним недостовірної інформації, здійснення заходів по вилученню цієї інформації, відшкодуванню моральної та матеріальної шкоди покладається також на учасника. Разом з тим, враховуючи положення ст.2 Закону № 2297-17, замовник є одержувачем персональних даних, а не їх володільцем.
Враховуючи зазначене, на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати саме копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників).
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 27 квітня 2018 11:30
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:17
Відповідно до п 3.2 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає надання копій трудових книжок (додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників). Надання копій трудових книжок працівників є передачею третій особі персональних даних працівників Учасників торгів Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних»: 1. Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону. 2. Використання персональних даних володільцем здійснюється у разі створення ним умов для захисту цих даних. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних»: Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних»: Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Відповідно до ст. 24 Закону України «Про захист персональних даних»: Володільці, розпорядники персональних даних та треті особизобов’язані забезпечити захист цих даних від випадкових втрати або знищення, від незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до персональних даних. 2. В органах державної влади, органах місцевого самоврядування, а також у володільцях чи розпорядниках персональних даних, що здійснюють обробку персональних даних, яка підлягає повідомленню відповідно до цього Закону, створюється (визначається) структурний підрозділ або відповідальна особа, що організовує роботу, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці. Інформація про зазначений структурний підрозділ або відповідальну особу повідомляється Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини, який забезпечує її оприлюднення. Просимо повідомити дані про структурний підрозділ або відповідальну особу, що організовує роботу, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці, а також надати копію повідомлення Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини про такий структурний підрозділ або відповідальну особу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до п.5.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО», останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги, здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель. При цьому, жодним нормативним документом не передбачено обов’язку замовника здійснювати охорону персональних даних працівників учасника, які розміщені самим же учасником на електронному майданчику. Крім того, оскільки всі персональні дані своїх працівників надає сам учасник, відповідно у випадку поширення ним недостовірної інформації, здійснення заходів по вилученню цієї інформації, відшкодуванню моральної та матеріальної шкоди покладається також на учасника. Разом з тим, враховуючи положення ст.2 Закону № 2297-17, замовник є одержувачем персональних даних, а не їх володільцем.
Надання роз`яснення
Дата подання: 30 квітня 2018 13:00
Дата відповіді: 02 травня 2018 10:08
Яким чином розраховувати роки/місяці/дні стажу роботи працівника від дати запису в трудовій книжці на виконання вимог п. 3.1 Додатку 1 Тендерної документації? Просимо навести приклад.
Відповідь: Стаж роботи працівника визначається з моменту першого запису до трудової книги та до моменту подачі даного документа на аукціон, зазначати стаж необхідно в числовому виразі, в залежності від відпрацьованого терміну: 20 р. або 11 міс. і т. п.
Надання роз`яснення
Дата подання: 30 квітня 2018 13:00
Дата відповіді: 02 травня 2018 10:13
На підтвердження вимог п. 3.2 Додатку 1 Тендерної документації, просимо надати приклад листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника.
Відповідь: Лист надається у довільній формі за особистим підписом працівника з посиланням на ЗУ "Про захист персональних даних"
Надання роз`яснення
Дата подання: 30 квітня 2018 13:01
Дата відповіді: 02 травня 2018 10:16
На підтвердження вимог п. 1.1. Додатку 1 Тендерної документації, а саме, найменування машин, механізмів та устаткування, просимо надати визначення терміну «найменування машин, механізмів та устаткування» та привести приклад застосування цього терміну до перфораторів, драбин, молотків тощо.
Відповідь: П. 1.1 Додатку 1 Тендерної документації зазначено: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо). Учасник повинен дотриматися усх вимог до довідку, які перелічені у даному пункті.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 02 травня 2018 10:29
Дата відповіді: 02 травня 2018 10:57
Відповідь надана Вами не по суті питання, тому, ми звертаємось ПОВТОРНО. На підтвердження вимог п. 1.1. Додатку 1 Тендерної документації, а саме, найменування машин, механізмів та устаткування, просимо надати визначення терміну «найменування машин, механізмів та устаткування» та привести приклад застосування цього терміну до перфораторів, драбин, молотків тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найменування машин, механізмів та устаткування (визначення даного предмета, марка, модель, тип, технічні характеристики тощо) - Перфоратор BOSCH PBN 2900 RE, 730 Вт; риштування будівельні рамного типу "Атлант"; відбійний молоток НМ 1203 С тощо.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-001901-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 30 квітня 2018 12:59
Скарга на дискримінаційні вимоги
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» здача в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, здійснюється ВИКЛЮЧНО Замовником будівництва. Відповідно до п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації Замовником торгів вимагається надання інформації, а саме, копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю. Даною інформацією Виконавець робіт не володіє та не повинен володіти. На отримання такої інформації, відповідно до чинного законодавства України, запитувач має звернутись до розпорядника такої інформації та отримати її протягом 30 календарних днів, що значно перевищує термін кінцевого подання тендерної пропозиції Учасника.
Вважаємо, що ця вимога Замовника є дискримінаційної та такою, що не може бути виконана Учасником. У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію у відповідності до Ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" у визначений строк. В разі не внесення відповідних змін, буде подана скарга до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2018 10:44
Відповідно до частини 3 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у вільному доступі має можливість перевірити наявність декларації або сертифікату, а саме номер та дату оформлення через офіційний веб-сайт Державної архітектурно-будівельної інспекції України, а для підтвердження даних має право вимагати у тендерній документації копії даних документів, які свідчать про виконання Учасником договору аналогічного до предмету закупівлі.
Також ч. 1 ст. 10 ЗУ №922 передбачено, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється замовником не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, що є достатнім строком для отримання учасником копій декларації про готовність об'єкта до експлуатації або сертифікату.
Умови п.2.2 Додатку 1 тендерної документації є однаковими для всіх потенційних учасників даної процедури закупівлі, тому всі суб'єкти господарювання, які бажають взяти участь у закупівлі перебувають у рівних умовах.
Однією з умов Додатку 1 Тендерної документації являється також лист-відгук до договору аналогічного до предмету закупівлі, який Учасник отримує від контрагента, за умови належного виконання договору, тому обидва документи, вимагаються Замовником з метою виявлення наявності в учасника потенціалу та спроможності на виконання робіт за даною закупівлею.

Номер вимоги: UA-2018-04-25-001901-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 30 квітня 2018 16:13
Скарга на дискримінаційні вимоги
Всупереч Закону України "Про публічні закупівлі", а саме п.4. Ст.22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Замовником встановлено дискримінаційні умови у п 2.2. Додатку 1 тендерної документації, а саме: Виконання учасником аналогічного договору укладеного за останні два роки, що безумовно обмежує конкуренцію серед можливих Учасників, які мають необхідний досвід робіт за період, що перевищує період 2 роки.
У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію у відповідності до Ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" у визначений строк. В разі не внесення відповідних змін, буде подана скарга до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2018 12:50
Критерій установлений п.2.2. Додатку 1 тендерної документації, а саме «Виконання учасником аналогічного договору укладеного за останні два роки» не несе під собою дискримінаційних засад та обмежуючих вимог, які б могли порушити п. 4 ст. 22 та суперечити ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до інформативного листа Мінекономрозвитку від 11.01.2014, щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель є примірний перелік вимог, які вважаються дискримінаційними та такими, що порушують вимоги статті 22 Закону при складанні документації конкурсних торгів:
вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платниками ПДВ;
необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником;
вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами;
вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Умови п.2.2 Додатку 1 тендерної документації є однаковими для всіх потенційних учасників даної процедури закупівлі, тому всі суб'єкти господарювання, які бажають взяти участь у закупівлі перебувають у рівних умовах.
Вищевказане підтверджується тим, що з приводу вимоги замовника надати копію аналогічного договору укладеного за певний період, замовником будь-яких звернень від учасників отримано не було, що свідчить про те що даною вимогою не дискриміновано жодного суб’єкта господарювання.

Номер вимоги: UA-2018-04-25-001901-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 30 травня 2018 13:06
Повторна вимога щодо скасування рішення замовника
Наполягаючи на скасуванні рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ПП «НВП Строймонтажналадка» щодо причин зазначених у вимозі ID 94813 від 29.05.2018р., що відбулось внаслідок системного дискримінаційного підходу до деяких постійних учасників процедур закупівель саме із Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, додатково повідомляємо про причини, щодо яких відбулась упереджена кваліфікація учасника ТОВ "Комерційний центр «Лібертон». Також наполягаємо на скасуванні рішення тендерного комітету від 22.05.2018 року про визнання переможцем, оскільки тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" було визнано переможцем процедури з порушенням вимог чинного законодавства, вимог ТД Замовника, практики рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення виходячи з наступного: Відповідно до вимог 3.1 Додатку 1 ТД, замовником вимагається надання учасником «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування професії (посади), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки/місяці/дні)». Всупереч вимогам пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації дана довідка не містить повну інформацію про стаж роботи, а саме стаж роботи вказаний без зазначення днів, а тому ТОВ "Комерційний центр «Лібертон» повинно бути дискваліфіковано за недотримання вимог ТД. Аналогічна позиція була висловлена Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (по закупівлі ідентифікатор UA-2018-02-07-000607-а) у рішенні №2733-р/пк-пз від 27.03.2018р. у пункті 2, де Замовником також виступає Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 15:46
Щодо правомірності визнання переможцем ТОВ «Комерційний центр «Лібертон».
1. Підпункт 3.1 п.3 Додатку 1 тендерної документації не вимагає від учасника одночасно надати в довідці щодо працівників відповідної кваліфікації відомостей стосовно років, місяців, днів стажу роботи працівника.
Для підтвердження учасником в цій частині відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» достатньо надати відомості щодо років або місяців або днів стажу роботи працівників, що повністю виконано ТОВ «Комерційний центр «Лібертон».
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Комерційний центр «Лібертон» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, а тому відхиленню не підлягає.
Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (по закупівлі ідентифікатор UA-2018-02-07-000607-а) у рішенні №2733-р/пк-пз від 27.03.2018 питання щодо стажу роботи працівників не розглядалося.
Номер вимоги: UA-2018-04-25-001901-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 29 травня 2018 13:47
Вимога щодо скасування рішення замовника
Тендерну пропозицію приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" було неправомірно відхилено Замовником, чим було порушено законні права та інтереси нас, як учасника закупівлі. Рішення про відхилення оприлюднене 22 травня 2018р. Стосовно першої підстави відхилення. ПП «НВП Строймонтажналадка» є постійним учасником закупівель, які проводяться Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської ОДА. Тендерна документація, що розроблена цим Замовником ідентична у закупівлях щодо «надання копій аналогічного договору, укладеного за останні два роки». Так, п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі ідентифікатор UA-2018-05-05586-a повністю ідентичний п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі ідентифікатор ідентифікаторUA-2018-04-25-001901-a. Оскільки питання, що виникають до вимог тендерної документації ідентичні, то з питаннями для надання роз’яснення ПП «НВП Строймонтажналадка» зверталась у закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a. Оскільки Замовником у ТД не конкретизовано які саме роки маються на увазі: календарні, поточні, завершені (повні), то нами було задано наступне питання: «Частиною першою статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, чи можна вважати аналогічними договори, які укладені в період, що визначаються Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме, період з 01.01.2016-01.01.2018 р. ? 10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Відповідно до п.2.2 Додатку 1 до ТД необхідно надати копію договору укладеного за останні два роки». Таким чином, Замовник не навів у тендерній документації чіткого визначення періоду, не надав зрозуміле пояснення у відповіді, чим змусив нас, як Учасника закупівель, звернутися до визначення, згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Стосовно другої підстави відхилення. ПП «НВП Строймонтажналадка» є постійним учасником закупівель, які проводяться Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської ОДА. Тендерна документація, що розроблена цим Замовником ідентична у закупівлях щодо «надання копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю». Так, п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a повністю ідентичний п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі ідентифікатор UA-2018-04-25-001901-a. Однак, Постановою КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 затверджено затвердження перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Таким чином, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю не є обов’язковими для всіх будівельних робіт. Оскільки питання, що виникають до вимог тендерної документації ідентичні, то з питаннями для надання роз’яснення ПП «НВП Строймонтажналадка» зверталась у закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області ,ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a. Так, нами було задано питання: «Просимо надати роз’яснення щодо п. 2.2. Додатку 1 ТД, а саме, які документи щодо підтвердження здачі об’єкта в експлуатацію надавати у разі, якщо об’єкт закінченого будівництва відноситься до класу наслідників (відповідальності) СС1? 10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням». Також нами було задано питання: «Чи буде вважатися підтвердженням виконання аналогічних договорів виконання Учасником договорів з капітального ремонту, реконструкції тощо об’єктів з класом наслідків СС1?» 10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням». Таким чином, Замовник ухилився від конкретної відповіді та вказав на можливість надавати інші договори з відповідними поясненнями. Нами було надано договір від 17.02.2018 №1702/18 укладений між ПП «НВП Строймонтажналадка» та ФОП Білоус М.О., та до нього було додано наступне пояснення, як того і вимагав Замовник: «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07 червня 2017 р. №406 перелік та склад виконаних робіт по договору «Капітальний ремонт приміщень квартири та заміна покриття покрівлі по вул. Катеринівська, б. 14/31, м. Кривий Ріг з класом наслідків об’єкта будівництва СС 1» входять до переліку будівельних робіт, вказаних в Постанові, не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. В зв’язку з вищевикладеним, законодавством не вимагається отримання, подання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату». Стосовно третьої підстави відхилення. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: ТД може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до п.2 розділу 5 ТД: До формальних (несуттєвих) помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. У відгуку до договору від 15.03.2016 №20/6 не було зазначено ціну договору, але така інформація була повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, а саме в договорі від 15.03.2016 №20/6, укладеному між ПП «НВП Строймонтажналадка» та КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради. В п. 2.1.Договору вказано ціну Договору – 6625272,00грн. Таким чином, не зазначення у відгуку ціни договору є несуттєвою помилкою, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації. Стосовно четвертої підстави відхилення. На виконання Закону України “Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки” Розпорядженням Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації №Р-233/0/3-16 від 19 травня 2016р. було перейменовано топоніми у населених пунктах, в тому числі в м. Кривий Ріг. Відповідно до додатку 4 вищезазначеного розпорядження вул. Косіора було перейменовано на вул. Соборності. Спеціальний Закон N 755, регулюючий процедуру держреєстрації суб'єктів господарювання та змін відомостей щодо них, також не встановлює строку подання заяви про зазначені зміни. Таким чином, жодним законом або нормативним актом не зобов’язано суб’єкта господарювання вносити зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у разі перейменування вулиці. ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації. Враховуючи викладене, зазначені підстави відхилення тендерної пропозиції є неправомірними, учасником ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" виконано вимоги документації в повному обсязі. Відповідно до рішення тендерного комітету від 22.05.2018 року переможцем визнано ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»". Вважаємо, що тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства, вимог ТД Замовника, практики рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення виходячи з наступного: 1) Відповідно до вимог 3.1 Додатку 1ТД, замовником вимагається надання учасником «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування професії (посади), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки/місяці/дні)». Всупереч вимогам пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації дана довідка не містить повну інформацію про стаж роботи, а саме стаж роботи вказаний без зазначення днів. 2) Відповідно до вимог п.3.2 Додатку 1 ТД учасник надає: «3.2. На підтвердження інформації щодо наявності працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок. Також відповідно до вимог Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» а саме абзацу 8 пункту 1: «У разі, якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа». Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»"надав копії трудових книжок, що є багатосторінковими документами, не в повному обсязі. Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 3, 5, 18, 22 ст. 28, Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо: 1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА". 2.Перевірити тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" на відповідність вимогам ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 15:28
Щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА».
1. На момент проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (далі – процедура закупівлі робіт з капітального ремонту) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначалися Законом України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон №922).
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником у Додатку 1 тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні два роки.
Згідно з ч.3 ст.10 Закону №922 тендерні процедури закупівлі не можуть проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу згідно із частиною першою цієї статті.
Таким чином, виходячи з положень ч.3 ст.10 Закону №922 початком проведення процедури закупівлі вважається дата оприлюднення оголошення про її проведення.
Враховуючи, що копію аналогічного договору укладеного за останні два роки, замовник вимагав з метою кваліфікації учасників процедури закупівлі робіт з капітального ремонту, обрахунок дворічного терміну здійснюється з дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі робіт з капітального ремонту.
Слід зазначити, що оголошення про проведення закупівлі робіт з капітального ремонту оприлюднено Департаментом в системі електронних закупівель PROZORRO 25.04.2018 (UA-2018-04-25-001901-a).
З урахуванням зазначеного, з метою кваліфікації учасника за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» йому, зокрема необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору укладеного за період з 25.04.2016 по 25.04.2018.
Проте, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» у складі тендерної пропозиції надано копію договору підряду №20/6 укладеного з КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради 15.03.2016, тобто за межами періоду з 25.04.2016 по 25.04.2018.
Враховуючи вищевикладене, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
Стосовно посилання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» на Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», то відповідно до преамбули вказаного нормативно-правового акта він визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні.
При цьому, як зазначалося вище, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом №922.
Таким чином, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» не регулює питання проведення процедур закупівель, в тому числі питання обрахунку будь-яких строків, що застосовуються під час проведення публічних закупівель.
2. Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником у Додатку 1 тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації надання учасником у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору супроводжується обов’язковим наданням копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю.
У складі тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» надано копію договору від 17.02.2018 №1702/18 укладеного між вказаним учасником та ФОП Білоус М.О.
Предметом вищевказаного договору, є зокрема зобов’язання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» виконати роботи з капітального ремонту приміщень квартири та заміни покриття покрівлі по вулиці Катеринівська, буд. 14/31 м. Кривий Ріг з класом наслідків об’єкта будівництва CC1.
Також, у складі тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» надано пояснення, згідно з яким вказаний учасник повідомляє, що роботи передбачені договором від 17.02.2018 №1702/18 укладеним з ФОП Білоус М.О. належать до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, що передбачено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» від 07.06.2017 №406 (далі – Постанова №406).
Як, вважає ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА», у разі, якщо законодавством у сфері будівництва не вимагається отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю, то учасник не повинен надавати їх у складі тендерної пропозиції, що є хибним висновком з огляду на наступне.
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Підпунктом 2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації, замовник з метою підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановив вимогу для учасника щодо обов’язкового надання без виключень копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю.
Таким чином, учасник для підтвердження своєї кваліфікації повинен надати у складі тендерної пропозиції копії вищевказаних документів.
Посилання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» на Постанову №406, як на причину не надання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату є не доцільним, адже вона не регулює питання проведення публічних закупівель та не має до закупівель жодного відношення.
Обов’язок ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» щодо надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів визначається Законом №922, зокрема пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922, а не іншими нормативно-правовими актами, які взагалі не регулюють сферу закупівель.
Враховуючи вищевикладене, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
3. Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відгук від попередніх замовників із зазначенням ціни (вартості) договору.
Проте, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» у порушення вимог пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано відгук щодо договору від 15.03.2016 №20/6 укладеного між ПП «НВП Строймонтажналадка» та КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради, який не містить відомостей стосовно ціни (вартості) зазначеного договору.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону №922 тендерна пропозиція ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» підлягає відхиленню з причини її невідповідності вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до інформації, внесеної до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) місцезнаходження ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» – 50065, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Косіора, буд.80, кв.8.
Під час розгляду тендерної пропозиції вищевказаного учасника, Департаментом з’ясовано, що згідно з інформацією, що міститься в довідці про учасника, а також на фірмовому бланку підприємства, юридичною та фактичною адресою ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» є: 50103, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 80/8.
З огляду на вищевикладене, під час розгляду тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» виникла розбіжність в інформації щодо місцезнаходження учасника, спричинена тим, що вказаним суб’єктом господарювання в документах тендерної пропозиції зазначено різні відомості стосовно свого місцезнаходження.
На сьогоднішній день відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом) регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон України «Про держа

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-25-001901-a.a5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 01 червня 2018 15:48
Скарга на дії та рішення замовника по визначенню переможця публічних закупівель
Скарга щодо визнання недійсним рішення тендерного комітету Замовника (Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації), щодо визнання переможця при проведенні відкритих торгів на предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-25-001901-a, ID: 8ecf3a6899784a2487223fe59e1ce74e
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2018 18:00
Рішення від 05.06.2018 № 5339 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 18:00
Рішення від 19.06.2018 № 5965.pdf
Дата публікації: 22 червня 2018 19:17

Документи подані скаржником

01 червня 2018 15:48
скарга.PDF
01 червня 2018 15:48
Платіжний документ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2018 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 51 872 429,05
UAH з ПДВ
51 872 429,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 56 553 099,25
UAH з ПДВ
56 553 099,25
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО" 56 603 430,00
UAH з ПДВ
56 603 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 10:25
Наявність працівників.PDF
14 травня 2018 10:25
Лист щодо працівників.PDF
14 травня 2018 10:25
Копія фін. звіт.PDF
14 травня 2018 10:25
Копія Статут.PDF
14 травня 2018 10:25
Копія ліцензія.PDF
14 травня 2018 10:25
Копія лист згода.PDF
14 травня 2018 10:25
Копія Дозвіл №653.14.15.PDF
14 травня 2018 10:25
Копія Дозвіл №652.14.15.PDF
14 травня 2018 10:25
Копія витягу ПДВ.PDF
14 травня 2018 10:25
Копія аналог. договори.PDF
14 травня 2018 10:25
копії труд. книжок.PDF
14 травня 2018 10:25
Довідка про Учасника.PDF
14 травня 2018 10:25
Графік виконаня робіт.PDF
14 травня 2018 10:25
Відгук.PDF
14 травня 2018 10:25
розрахунок заг.витрат.PDF
14 травня 2018 10:25
розрахунки.PDF
14 травня 2018 10:25
локальний кошторис ч.4.PDF
14 травня 2018 10:25
локальний кошторис ч.3 .PDF
14 травня 2018 10:25
локальний кошторис ч.2 .PDF
14 травня 2018 10:25
локальний кошторис ч.1.PDF
14 травня 2018 10:25
відомість ресурсів.PDF

Публічні документи

23 травня 2018 11:23
49 шк3 Апостолово.imd
23 травня 2018 11:20
Коштор.4 (Апостолове 3).pdf
23 травня 2018 11:20
Коштор.3 (Апостолове 3).pdf
23 травня 2018 11:20
Коштор.2 (Апостолове 3).pdf
23 травня 2018 11:20
Коштор.1 (Апостолове 3).pdf
23 травня 2018 11:20
ДЦ (Апостолове 3).pdf
11 травня 2018 16:35
Графік Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
Тр.3 Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
Тр.2 Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
Тр.1 Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
Листи-згоди копії.pdf
11 травня 2018 16:35
ЛIЦЕНЗIЯ.zip
11 травня 2018 16:35
Коштор.4 Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
Коштор.3 Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
Коштор.2 Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
Коштор.1 Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
ДЦ Апостолове №3.pdf
11 травня 2018 16:35
ДОВЕРЕНОСТЬ РЫЖИЙ.zip
11 травня 2018 16:35
ГАРАНТИЯ_2601.zip
11 травня 2018 16:35
Відгук 1297.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 09:56
ДЦ.pdf
14 травня 2018 09:56
4. Довідки.PDF
14 травня 2018 09:56
3. Техніка.PDF
14 травня 2018 09:56
1. Рішення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Відхилено 51 872 429,05
UAH з ПДВ
22 травня 2018 13:02
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Переможець 56 553 099,25
UAH з ПДВ
22 травня 2018 13:05

Документи

22 травня 2018 13:02
Електронний підпис

Документи

22 травня 2018 13:05
Електронний підпис
22 травня 2018 13:04
Протокол Лібертон.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2018 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
56 553 099,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2018 13:05
Електронний підпис
22 травня 2018 13:04
Протокол Лібертон.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 червня 2018 16:29
Коментар щодо відміни: відкриті торги з закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відмінено на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
26 червня 2018 16:29
Електронний підпис
26 червня 2018 16:27
протокол відміни.pdf