Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
547 573,54 UAH
UA-2018-04-25-001781-a 8abcf70053c34a948f0824930168f20b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліна Ільїна

+380994578384 scpmsd-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Селидівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 37791248
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., місто Селидове, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 48
Контактна особа: Ліна Ільїна
+380994578384
scpmsd-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Централізоване постачання теплової енергії на території Селидівської міської ради здійснює лише ОКП "Донецьктеплокомуненерго". Вибір процедури підтверджується наступними документами: Закон України "Про природні монополії", розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012р. №874-р "Про затвердження Порядку про складання та ведення переліку суб’єктів природних монополій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 15:40
Оскарження наміру укласти договір: 01 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
388 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване постачання теплової енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85485, Україна, Донецька область, місто Українськ, вулиця Чапаєва,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

25 квітня 2018 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03337119
Переможець 547 573,54
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 15:40

Документи

25 квітня 2018 15:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2018 15:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03337119
547 573,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2018 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 12:46
Звіт.pdf укладений
01 червня 2018 12:45
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 12:44
Додаткова угода№2.pdf зміни до договору
01 червня 2018 12:42
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 09:43
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
15 травня 2018 09:41
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 11:26
Договір.pdf укладений
02 травня 2018 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до порядку здійснення оплати за теплову енергію.
Номер договору про закупівлю: 68/18/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/18/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 68/18/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/18/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ