Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі гуртожитку під амбулаторію ЗПСМ по вул. Гагаріна, 17 в с. Червоне Криворізького району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
7 649 145,60 UAH
UA-2018-04-25-001523-a 36b3d8c7a7834d2e8e4e493f512317bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730101
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730101,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 15 травня 2018 14:09
Очікувана вартість: 7 649 145,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі гуртожитку під амбулаторію ЗПСМ по вул. Гагаріна, 17 в с. Червоне Криворізького району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53010, Україна, Дніпропетровська область, с. Червоне, Криворізький район, вул. Гагаріна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 14:52
стаття 17 Додаток 2.doc
25 квітня 2018 14:52
Додаток 7 Технічне завдання.doc
25 квітня 2018 14:52
Форма пропозиції Додаток 5.doc
25 квітня 2018 14:52
Документи для переможця Додаток 4.doc
25 квітня 2018 14:52
Інші документи Додаток 3.doc
25 квітня 2018 14:52
Проект договору Додаток 6.doc
25 квітня 2018 14:52
стаття 16 Додаток 1.doc
25 квітня 2018 14:52
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно технічного завдання
Дата подання: 25 квітня 2018 15:19
Дата відповіді: 25 квітня 2018 15:49
Будь ласка повідомьте, при яких обставинах можна ознайомитися з проектною документацією. Чи ,можливо, за проханням висвітлення окремих частин проекту на майданчику закупівлі
Відповідь: З проектною документацією у паперовому вигляді Ви можете ознайомитися за адресою замовника
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 02 травня 2018 10:11
Дата відповіді: 02 травня 2018 12:58
З метою застосування обгрунтованих показників прибутку та адміністративних витрат просимо надати інформацію до якого класу наслідків віднесено дане будівництво
Відповідь: СС-1
Просимо надати пояснення
Дата подання: 03 травня 2018 12:43
Дата відповіді: 03 травня 2018 14:32
Згідно ч. 2 Розділ 3 Тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, але тендерні пропозиції вважаються дійсними тільки протягом 90 днів. Чи може строк дії банківської гарантії бути довшим, ніж тендерна пропозиція Учасника?
Відповідь: Відповідно ч. 2 розділу 3 тендерної документації: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно ч. 4 розділу 3 тендерної документації: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій;
Учасник має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 03 травня 2018 15:34
Дата відповіді: 03 травня 2018 16:36
В зв"язку з відсутністю прямих розцінок та з метою виконання якісного та економічно обгрунтованого розрахунку вартості робіт за даною закупівлею просимо надати інформацію щодо застосування розцінок ( за якими проведено експертизу об"єкта будівництва) по наступним роботам: Ремонт тріщін розчином церезит, площа до 1 м2, товщина шару 20 мм 100м2 0,019 Поліпшенене штукатурення цементно-вапняним розчином по каменю i бетону стін вручну 100м2 1,405 Улаштування гiдроiзоляцiї обмазувальної бiтумною мастикою в один шар товщиною 2 мм 100м2 0,5551 Улаштування протиковзкі накладок на шурупах 100м 0,297 Улаштування ганка зі сходами 100м3 0,0679 Вентиляція Установлення зонтiв, дiаметром 320 мм зонт 1 Прокладання повiтроводiв пластикових, дiаметром до 355 мм 100м2 0,00385536 Прокладання повiтроводiв пластикових, периметром до 600 мм 100м2 0,314 Прокладання повiтроводiв, периметром 800, 1000 мм 100м2 0,494 Прокладання повiтроводiв пластикових, дiаметром до 355 мм 100м2 0,00385536 Прокладання повiтроводiв, периметром 800, 1000 мм 100м2 0,257 ВЕ1, ВЕ2, ВЕ3 (І поверх) Прокладання повiтроводiв пластикових, периметром до 600 мм 100м2 0,1122 ВЕ4, ВЕ5, ВЕ6 (ІІ поверх) Прокладання повiтроводiв пластикових, периметром до 600 мм 100м2 0,0618 ВЕ1.1, ВЕ1.2 Прокладання повiтроводiв пластикових, периметром до 600 мм 100м2 0,0623 ВЕ2.1, ВЕ2.2 Прокладання повiтроводiв пластикових, периметром до 600 мм 100м2 0,0623 ВЕ3.1, ВЕ3.2, ВЕ3.3 Прокладання повiтроводiв пластикових, периметром до 600 мм 100м2 0,048 ВЕ4.1, ВЕ4.2, ВЕ4.3 Прокладання повiтроводiв пластикових, периметром до 600 мм 100м2 0,048 В1 Прокладання повiтроводiв пластикових, периметром до 600 мм 100м2 0,0082
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використані норми доступні для застосування, та знаходяться в ресурсних елементних кошторисних нормах на ремонтно-будівельні роботи та в ресурсних елементних кошторисних нормах на будівельні роботи.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-001523-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 30 травня 2018 13:11
Повторне оскарження результатів аукціону
Наполягаючи на скасуванні рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ПП «НВП Строймонтажналадка» щодо причин зазначених у вимозі ID 94683 від 26.05.2018р., що відбулось внаслідок системного дискримінаційного підходу до деяких постійних учасників процедур закупівель саме із Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, додатково повідомляємо про причини, щодо яких відбулась упереджена кваліфікація учасника ТОВ "Комерційний центр «Лібертон». Також наполягаємо на скасуванні рішення тендерного комітету від 22.05.2018 року про визнання переможцем, оскільки тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" було визнано переможцем процедури з порушенням вимог чинного законодавства, вимог ТД Замовника, практики рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення виходячи з наступного: Відповідно до вимог 3.1 Додатку 1 ТД, замовником вимагається надання учасником «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування професії (посади), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки/місяці/дні)». Всупереч вимогам пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації дана довідка не містить повну інформацію про стаж роботи, а саме стаж роботи вказаний без зазначення днів, а тому ТОВ "Комерційний центр «Лібертон» повинно бути дискваліфіковано за недотримання вимог ТД. Аналогічна позиція була висловлена Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (по закупівлі ідентифікатор UA-2018-02-07-000607-а) у рішенні №2733-р/пк-пз від 27.03.2018р. у пункті 2, де Замовником також виступає Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 15:42
Щодо правомірності визнання переможцем ТОВ «Комерційний центр «Лібертон».
1. Підпункт 3.1 п.3 Додатку 1 тендерної документації не вимагає від учасника одночасно надати в довідці щодо працівників відповідної кваліфікації відомостей стосовно років, місяців, днів стажу роботи працівника.
Для підтвердження учасником в цій частині відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» достатньо надати відомості щодо років або місяців або днів стажу роботи працівників, що повністю виконано ТОВ «Комерційний центр «Лібертон».
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Комерційний центр «Лібертон» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, а тому відхиленню не підлягає. Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (по закупівлі ідентифікатор UA-2018-02-07-000607-а) у рішенні №2733-р/пк-пз від 27.03.2018р питання щодо стажу роботи працівників не розглядалося.
Номер вимоги: UA-2018-04-25-001523-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 26 травня 2018 13:03
Оскарження результатів аукціону
Тендерну пропозицію приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" було неправомірно відхилено Замовником, чим було порушено законні права та інтереси нас, як учасника закупівлі. Рішення про відхилення оприлюднене 22 травня 2018р.

Стосовно першої підстави відхилення.

ПП «НВП Строймонтажналадка» є постійним учасником закупівель, які проводяться Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Тендерна документація, що розроблена цим Замовником ідентична у закупівлях щодо «надання копій аналогічного договору, укладеного за останні два роки». Так, п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a повністю ідентичний п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі ідентифікаторUA- UA-2018-04-25-001523-a.
Оскільки питання, що виникають до вимог тендерної документації ідентичні, то з питаннями для надання роз’яснення ПП «НВП Строймонтажналадка» зверталась у закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a.
Оскільки Замовником у тендерній документації не конкретизовано які саме роки маються на увазі: календарні, поточні, завершені (повні), то нами було задано наступне питання: «Частиною першою статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, чи можна вважати аналогічними договори, які укладені в період, що визначаються Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме, період з 01.01.2016-01.01.2018 р. ?
10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Відповідно до п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації необхідно надати копію договору укладеного за останні два роки».
Таким чином, Замовник не навів у тендерній документації чіткого визначення періоду, не надав зрозуміле пояснення у відповіді, чим змусив нас, як Учасника закупівель, звернутися до визначення, згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Стосовно другої підстави відхилення.

ПП «НВП Строймонтажналадка» є постійним учасником закупівель, які проводяться Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. тендерна документація, що розроблена цим Замовником ідентична у закупівлях щодо «надання копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю». Так, п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a повністю ідентичний п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі UA-2018-04-25-001523-a.
Однак, Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 затверджено затвердження перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Таким чином, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю не є обов’язковими для всіх будівельних робіт.
Оскільки питання, що виникають до вимог тендерної документації ідентичні, то з питаннями для надання роз’яснення ПП «НВП Строймонтажналадка» зверталась у закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a.
Так, нами було задано питання: «Просимо надати роз’яснення щодо п. 2.2. Додатку 1 ТД, а саме, які документи щодо підтвердження здачі об’єкта в експлуатацію надавати у разі, якщо об’єкт закінченого будівництва відноситься до класу наслідників (відповідальності) СС1?
10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням».
Також нами було задано питання: «Чи буде вважатися підтвердженням виконання аналогічних договорів виконання Учасником договорів з капітального ремонту, реконструкції тощо об’єктів з класом наслідків СС1?»
10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням».
Таким чином, Замовник ухилився від конкретної відповіді та вказав на можливість надавати інші договори з відповідними поясненнями. Нами було надано договір від 17.02.2018 №1702/18 укладений між ПП «НВП Строймонтажналадка» та ФОП Білоус М.О., та до нього було додано наступне пояснення, як того і вимагав Замовник:
«Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07 червня 2017 р. №406 перелік та склад виконаних робіт по договору «Капітальний ремонт приміщень квартири та заміна покриття покрівлі по вул. Катеринівська, б. 14/31, м. Кривий Ріг з класом наслідків об’єкта будівництва СС 1» входять до переліку будівельних робіт, вказаних в Постанові, не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
В зв’язку з вищевикладеним, законодавством не вимагається отримання, подання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату».
Тобто ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації та надало аналогічний договір відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням.

Стосовно третьої підстави відхилення.

Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п.2 розділу 5 Тендерної документації: До формальних (несуттєвих) помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
У відгуку до договору від 15.03.2016 №20/6 не було зазначено ціну договору, але така інформація була повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, а саме в договорі від 15.03.2016 №20/6, укладеному між ПП «НВП Строймонтажналадка» та КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради. В п. 2.1.Договору вказано ціну Договору – 6625272,00грн.
Таким чином, не зазначення у відгуку ціни договору є несуттєвою помилкою, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації.

Стосовно четвертої підстави відхилення.

На виконання Закону України “Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки” Розпорядженням Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації №Р-233/0/3-16 від 19 травня 2016р. було перейменовано топоніми у населених пунктах, в тому числі в м. Кривий Ріг. Відповідно до додатку 4 вищезазначеного розпорядження вул. Косіора було перейменовано на вул. Соборності.
Вищезазначеним законом та розпорядженням не встановлено жодного строку для фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб у разі перейменування вулиці, районів, населених пунктів тощо для внесення відповідних змін до установчих, правовстановлюючих документів, ліцензій та іншої дозвільної документації.
Спеціальний Закон N 755, регулюючий процедуру держреєстрації суб'єктів господарювання та змін відомостей щодо них, також не встановлює строку подання заяви про зазначені зміни.
Таким чином, жодним законом або нормативним актом не зобов’язано суб’єкта господарювання вносити зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у разі перейменування вулиці. ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації.
Враховуючи викладене, зазначені підстави відхилення тендерної пропозиції є неправомірними, учасником ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" виконано вимоги документації в повному обсязі.

Відповідно до рішення тендерного комітету від 22.05.2018 року переможцем визнано ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»".
Вважаємо, що тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства, вимог Тендерної документації Замовника, практики рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення виходячи з наступного:

1) Відповідно до вимог 3.1 Додатку 1 тендерної документації, замовником вимагається надання учасником «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування професії (посади), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки/місяці/дні)».

У складі тендерної пропозиції ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" (Червоне (працівники).pdf (Документи, що підтверджують відповідність, 14 трав. 10:27)) міститься документ « Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю». Всупереч вимогам пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації дана довідка не містить повну інформацію про стаж роботи, а саме стаж роботи вказаний без зазначення днів.
Таким чином, ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" надавши інформацію про стаж роботи не в повному обсязі, порушен
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 травня 2018 13:05
Причина: Документ подано не в повному обсязі
Номер вимоги: UA-2018-04-25-001523-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 26 травня 2018 13:32
Оскарження результатів аукціону
Тендерну пропозицію приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" було неправомірно відхилено Замовником, чим було порушено законні права та інтереси нас, як учасника закупівлі. Рішення про відхилення оприлюднене 22 травня 2018р.

Стосовно першої підстави відхилення.

ПП «НВП Строймонтажналадка» є постійним учасником закупівель, які проводяться Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Тендерна документація, що розроблена цим Замовником ідентична у закупівлях щодо «надання копій аналогічного договору, укладеного за останні два роки». Так, п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a повністю ідентичний п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі ідентифікаторUA- UA-2018-04-25-001523-a.
Оскільки питання, що виникають до вимог тендерної документації ідентичні, то з питаннями для надання роз’яснення ПП «НВП Строймонтажналадка» зверталась у закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a.
Оскільки Замовником у тендерній документації не конкретизовано які саме роки маються на увазі: календарні, поточні, завершені (повні), то нами було задано наступне питання: «Частиною першою статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, чи можна вважати аналогічними договори, які укладені в період, що визначаються Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме, період з 01.01.2016-01.01.2018 р. ?
10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Відповідно до п.2.2 Додатку 1 до ТД необхідно надати копію договору укладеного за останні два роки».
Таким чином, Замовник не навів у тендерній документації чіткого визначення періоду, не надав зрозуміле пояснення у відповіді, чим змусив нас, як Учасника закупівель, звернутися до визначення, згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Стосовно другої підстави відхилення.

ПП «НВП Строймонтажналадка» є постійним учасником закупівель, які проводяться Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. тендерна документація, що розроблена цим Замовником ідентична у закупівлях щодо «надання копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю». Так, п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a повністю ідентичний п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі UA-2018-04-25-001523-a.
Однак, Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 затверджено затвердження перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Таким чином, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю не є обов’язковими для всіх будівельних робіт.
Оскільки питання, що виникають до вимог тендерної документації ідентичні, то з питаннями для надання роз’яснення ПП «НВП Строймонтажналадка» зверталась у закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області ,ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a.
Так, нами було задано питання: «Просимо надати роз’яснення щодо п. 2.2. Додатку 1 ТД, а саме, які документи щодо підтвердження здачі об’єкта в експлуатацію надавати у разі, якщо об’єкт закінченого будівництва відноситься до класу наслідників (відповідальності) СС1?
10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням».
Також нами було задано питання: «Чи буде вважатися підтвердженням виконання аналогічних договорів виконання Учасником договорів з капітального ремонту, реконструкції тощо об’єктів з класом наслідків СС1?»
10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням».
Таким чином, Замовник ухилився від конкретної відповіді та вказав на можливість надавати інші договори з відповідними поясненнями. Нами було надано договір від 17.02.2018 №1702/18 укладений між ПП «НВП Строймонтажналадка» та ФОП Білоус М.О., та до нього було додано наступне пояснення, як того і вимагав Замовник:
«Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07 червня 2017 р. №406 перелік та склад виконаних робіт по договору «Капітальний ремонт приміщень квартири та заміна покриття покрівлі по вул. Катеринівська, б. 14/31, м. Кривий Ріг з класом наслідків об’єкта будівництва СС 1» входять до переліку будівельних робіт, вказаних в Постанові, не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
В зв’язку з вищевикладеним, законодавством не вимагається отримання, подання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату».
Стосовно третьої підстави відхилення.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: ТД може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п.2 розділу 5 ТД: До формальних (несуттєвих) помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
У відгуку до договору від 15.03.2016 №20/6 не було зазначено ціну договору, але така інформація була повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, а саме в договорі від 15.03.2016 №20/6, укладеному між ПП «НВП Строймонтажналадка» та КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради. В п. 2.1.Договору вказано ціну Договору – 6625272,00грн.
Таким чином, не зазначення у відгуку ціни договору є несуттєвою помилкою, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації.
Стосовно четвертої підстави відхилення.
На виконання Закону України “Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки” Розпорядженням Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації №Р-233/0/3-16 від 19 травня 2016р. було перейменовано топоніми у населених пунктах, в тому числі в м. Кривий Ріг. Відповідно до додатку 4 вищезазначеного розпорядження вул. Косіора було перейменовано на вул. Соборності.
Спеціальний Закон N 755, регулюючий процедуру держреєстрації суб'єктів господарювання та змін відомостей щодо них, також не встановлює строку подання заяви про зазначені зміни.
Таким чином, жодним законом або нормативним актом не зобов’язано суб’єкта господарювання вносити зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у разі перейменування вулиці. ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації.
Враховуючи викладене, зазначені підстави відхилення тендерної пропозиції є неправомірними, учасником ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" виконано вимоги документації в повному обсязі.
Відповідно до рішення тендерного комітету від 22.05.2018 року переможцем визнано ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»".
Вважаємо, що тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства, вимог ТД Замовника, практики рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення виходячи з наступного:
1) Відповідно до вимог 3.1 Додатку 1ТД, замовником вимагається надання учасником «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування професії (посади), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки/місяці/дні)». Всупереч вимогам пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації дана довідка не містить повну інформацію про стаж роботи, а саме стаж роботи вказаний без зазначення днів.
2) Відповідно до вимог п.3.2 Додатку 1 ТД учасник надає: «3.2. На підтвердження інформації щодо наявності працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок. Також відповідно до вимог Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» а саме абзацу 8 пункту 1: «У разі, якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа».
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»"надав копії трудових книжок, що є багатосторінковими документами, не в повному обсязі.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 3, 5, 18, 22 ст. 28, Закону України «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА".
2.Перевірити тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" на відповідність вимогам ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 15:24
Щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА».
1. На момент проведення процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під амбулаторію ЗПСМ по вул. Гагаріна, 17 в с. Червоне Криворізького району Дніпропетровської області (далі – процедура закупівлі робіт з реконструкції) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначалися Законом України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон №922).
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником у Додатку 1 тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні два роки.
Згідно з ч.3 ст.10 Закону №922 тендерні процедури закупівлі не можуть проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу згідно із частиною першою цієї статті.
Таким чином, виходячи з положень ч.3 ст.10 Закону №922 початком проведення процедури закупівлі вважається дата оприлюднення оголошення про її проведення.
Враховуючи, що копію аналогічного договору укладеного за останні два роки, замовник вимагав з метою кваліфікації учасників процедури закупівлі робіт з реконструкції, обрахунок дворічного терміну здійснюється з дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі робіт з реконструкції.
Слід зазначити, що оголошення про проведення закупівлі робіт з реконструкції оприлюднено Департаментом в системі електронних закупівель PROZORRO 25.04.2018 (UA-2018-04-25-001523-a).
З урахуванням зазначеного, з метою кваліфікації учасника за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» йому, зокрема необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору укладеного за період з 25.04.2016 по 25.04.2018.
Проте, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» у складі тендерної пропозиції надано копію договору підряду №20/6 укладеного з КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради 15.03.2016, тобто за межами періоду з 25.04.2016 по 25.04.2018.

Враховуючи вищевикладене, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
Стосовно посилання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» на Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», то відповідно до преамбули вказаного нормативно-правового акта він визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні.
При цьому, як зазначалося вище, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом №922.
Таким чином, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» не регулює питання проведення процедур закупівель, в тому числі питання обрахунку будь-яких строків, що застосовуються під час проведення публічних закупівель.
2. Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником у Додатку 1 тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації надання учасником у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору супроводжується обов’язковим наданням копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю.
У складі тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» надано копію договору від 17.02.2018 №1702/18 укладеного між вказаним учасником та ФОП Білоус М.О.
Предметом вищевказаного договору, є зокрема зобов’язання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» виконати роботи з капітального ремонту приміщень квартири та заміни покриття покрівлі по вулиці Катеринівська, буд. 14/31 м. Кривий Ріг з класом наслідків об’єкта будівництва CC1.
Також, у складі тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» надано пояснення, згідно з яким вказаний учасник повідомляє, що роботи передбачені договором від 17.02.2018 №1702/18 укладеним з ФОП Білоус М.О. належать до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, що передбачено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» від 07.06.2017 №406 (далі – Постанова №406).
Як, вважає ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА», у разі, якщо законодавством у сфері будівництва не вимагається отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю, то учасник не повинен надавати їх у складі тендерної пропозиції, що є хибним висновком з огляду на наступне.
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Підпунктом 2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації, замовник з метою підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановив вимогу для учасника щодо обов’язкового надання без виключень копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю.
Таким чином, учасник для підтвердження своєї кваліфікації повинен надати у складі тендерної пропозиції копії вищевказаних документів.
Посилання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» на Постанову №406, як на причину не надання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату є не доцільним, адже вона не регулює питання проведення публічних закупівель та не має до закупівель жодного відношення.
Обов’язок ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» щодо надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів визначається Законом №922, зокрема пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922, а не іншими нормативно-правовими актами, які взагалі не регулюють сферу закупівель.
Враховуючи вищевикладене, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
3. Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відгук від попередніх замовників із зазначенням ціни (вартості) договору.
Проте, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» у порушення вимог пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано відгук щодо договору від 15.03.2016 №20/6 укладеного між ПП «НВП Строймонтажналадка» та КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради, який не містить відомостей стосовно ціни (вартості) зазначеного договору.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону №922 тендерна пропозиція ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» підлягає відхиленню з причини її невідповідності вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до інформації, внесеної до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) місцезнаходження ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» – 50065, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Косіора, буд.80, кв.8.
Під час розгляду тендерної пропозиції вищевказаного учасника, Департаментом з’ясовано, що згідно з інформацією, що міститься в довідці про учасника, а також на фірмовому бланку підприємства, юридичною та фактичною адресою ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» є: 50103, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 80/8.
З огляду на вищевикладене, під час розгляду тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» виникла розбіжність в інформації щодо місцезнаходження учасника, спричинена тим, що вказаним суб’єктом господарювання в документах тендерної пропозиції зазначено різні відомості стосовно свого місцезнаходження.
На сьогоднішній день відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом) регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон України «Про державну реє

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 7 037 135,46
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 7 612 732,61
UAH з ПДВ
5 612 732,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" 7 641 283,02
UAH з ПДВ
7 641 283,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 10:47
Наявність працівників.PDF
14 травня 2018 10:47
Лист щодо працівників.PDF
14 травня 2018 10:47
Копія фін. звіт.PDF
14 травня 2018 10:47
Копія Статут.PDF
14 травня 2018 10:47
Копія ліцензія.PDF
14 травня 2018 10:47
Копія лист згода.PDF
14 травня 2018 10:47
Копія Дозвіл №653.14.15.PDF
14 травня 2018 10:47
Копія Дозвіл №652.14.15.PDF
14 травня 2018 10:47
Копія витягу ПДВ.PDF
14 травня 2018 10:47
Копія аналог. договори.PDF
14 травня 2018 10:47
копії труд. книжок.PDF
14 травня 2018 10:47
Довідка про Учасника.PDF
14 травня 2018 10:47
Графік виконаня робіт.PDF
14 травня 2018 10:47
Відгук.PDF
14 травня 2018 10:47
розрахунки .PDF
14 травня 2018 10:47
Лок. кошториси ч.1.PDF
14 травня 2018 10:47
Лок. кошторис ч.2.PDF
14 травня 2018 10:47
Вiдомiсть ресурсiв.PDF

Публічні документи

24 травня 2018 12:26
53 червоне 561273261.imd
24 травня 2018 12:26
Кошторис 3 Червоне.pdf
24 травня 2018 12:26
Кошторис 2 Червоне.pdf
24 травня 2018 12:26
Кошторис 1 Червоне.pdf
24 травня 2018 12:26
ІнформаціяЧервоне.pdf
24 травня 2018 12:26
ДЦ Червоне.pdf
14 травня 2018 10:27
Червоне (працівники).pdf
11 травня 2018 16:25
ТК 3 Червоне.pdf
11 травня 2018 16:25
ТК 2 Червоне.pdf
11 травня 2018 16:25
ТК 1 Червоне.pdf
11 травня 2018 16:25
Графік Червоне.pdf
11 травня 2018 15:59
Маш. та мех. Червоне.pdf
11 травня 2018 15:59
Листи-згоди копії.pdf
11 травня 2018 15:59
ЛIЦЕНЗIЯ.zip
11 травня 2018 15:59
Кошт.2 Червоне.pdf
11 травня 2018 15:59
Кошт.1 Червоне.pdf
11 травня 2018 15:59
Кваліфікація Червоне.pdf
11 травня 2018 15:59
ДЦ Червоне.pdf
11 травня 2018 15:59
ДОВЕРЕНОСТЬ РЫЖИЙ.zip
11 травня 2018 15:59
ГАРАНТИЯ_2603.zip
11 травня 2018 15:59
Відповідність Червоне.pdf
11 травня 2018 15:59
Відгук 1296.pdf
11 травня 2018 15:59
Анал.договір Червоне.pdf

Публічні документи

12 травня 2018 13:32
баланс І кв..pdf
12 травня 2018 13:32
договір оренди.PDF
12 травня 2018 13:32
Баланс.PDF
12 травня 2018 13:32
Ліцензія.zip
12 травня 2018 13:32
Довереность Рыжий.zip
12 травня 2018 13:32
Гарантия_1863.zip
12 травня 2018 13:32
ЛК_20180511_0003.pdf
12 травня 2018 13:32
ЛК_20180511_0002.pdf
12 травня 2018 13:32
ЛК_20180511_0001.pdf
12 травня 2018 13:32
кваліфікація_20180511_0001.pdf
12 травня 2018 13:31
ДЦ_20180511_0001.pdf
12 травня 2018 13:31
довідки_20180511_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Відхилено 5 600 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 12:39
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Переможець 5 612 732,61
UAH з ПДВ
22 травня 2018 12:45

Документи

22 травня 2018 12:39
Електронний підпис

Документи

22 травня 2018 12:45
Електронний підпис
22 травня 2018 12:44
Протокол Лібертон.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2018 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
5 612 732,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2018 12:45
Електронний підпис
22 травня 2018 12:44
Протокол Лібертон.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:11
ДУ№3.pdf укладений
20 грудня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 15:11
Договор Червоне.pdf укладений
05 червня 2018 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 846 324,57
UAH (в тому числі ПДВ 307 720,76 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з істотною зміною обставин, якими сторони керувались при укладанні договору