Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2018-04-25-001440-a 0703ee7e257645b48c5fd9a4c93e5639
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Муха Валентина Олександрівна

+380362230236 RSHEU@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Код ЄДРПОУ: 13974620
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Контактна особа: Муха Валентина Олександрівна
+380362230236
RSHEU@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 11:39
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6190 л
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Д. Галицького, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 14:35
Бензин А-95 ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо Замовника надати пояснення встановлення такого нецінового критерію оцінки тендерної документації як вимога «наявності в учасника АЗС на відстані в межах не більше 3 (трьох) км. що знаходяться від Замовника»
Дата подання: 27 квітня 2018 14:35
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:57
У п.1 додатку 4 до тендерної документації Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг (далі – Замовник) встановлена вимога наявності в учасника АЗС на відстані в межах не більше 3 (трьох) км. що знаходяться від Замовника (м.Рівне, вул.Д. Галицького, 25). Така вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників та порушує принципи здійснення публічних закупівель, встановлені у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Потенційні учасники, які зможуть запропонувати нижчу ціну ніж учасники, що відповідають критерію наявності АЗС на відстані в межах не більше 3 (трьох) км. від Замовника, але не відповідають вищевказаному дискримінаційному критерію, не зможуть згідно із вимогами тендерної документації, взяти участь у закупівлі (так, як будуть відхилені, як такі що не відповідають вимогам тендерної документації), що матиме, як наслідок зменшення кількості потенційних учасників які зможуть запропонувати найнижчі ціни за результатами аукціону, що порушує один із принципів здійснення публічних закупівель, встановлених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» - максимальна економія та ефективність. При зміні такого критерію збільшиться коло потенційних учасників, що у свою чергу збільшить конкуренцію між ними що буде відповідністю ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Залишивши такий технічний критерій замовник максимально знижує коло потенційних Учасників торгів, що в свою чергу не сприяє економічній конкуренції та економії бюджетних коштів. Тому просимо Замовника надати пояснення встановлення такого нецінового критерію оцінки тендерної документації як вимога «наявності в учасника АЗС на відстані в межах не більше 3 (трьох) км. що знаходяться від Замовника».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку із специфікою роботи машин і механізмів Рівненського ШЕУ, що приймають участь у санітарному утриманні міста та потребують щоденної (а у певних випадках і двохразової) дозаправки пальним, відстань до найближчої заправної станції не повинна перевищувати 3 км від бази стоянки та ремонту, оскільки при її збільшенні значно зменшується рентабельність виконуваних робіт, що не є допустимим і збитковим для підприємства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 171 401,10
UAH з ПДВ
169 420,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 170 225,00
UAH з ПДВ
170 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 15:51
Електронний підпис
18 травня 2018 15:42
Кучабська_08.05.pdf
18 травня 2018 15:42
Кучабська_05.05.pdf
18 травня 2018 15:42
ДФС до 25 травня.pdf
14 травня 2018 12:26
Електронний підпис
14 травня 2018 12:23
Щодо рівня цін.jpeg
14 травня 2018 10:30
Електронний підпис
14 травня 2018 10:29
Кучабська_08.05.pdf
14 травня 2018 10:29
Кучабська_05.05.pdf
14 травня 2018 10:29
ДФС від 10.05.2018 до 19.05.2018.pdf
14 травня 2018 10:29
Цінова(оновлена).pdf
10 травня 2018 11:02
Цінова.pdf
10 травня 2018 11:02
Фінзвітність 2017.7z
10 травня 2018 11:02
Технічна частина.pdf
10 травня 2018 11:02
Проект договору.pdf
10 травня 2018 11:02
Опис А-95.pdf
10 травня 2018 11:02
Довідка - довкілля.pdf
10 травня 2018 11:02
АЗС.pdf
10 травня 2018 11:02
4_Довідка - довкілля.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 16:22
Електронний підпис
10 травня 2018 16:21
ШЕУ 95.doc
10 травня 2018 16:21
Фінансовий звіт.pdf
10 травня 2018 16:21
Статут.pdf
10 травня 2018 16:21
Списки АЗС.pdf
10 травня 2018 16:21
Проект договору.pdf
10 травня 2018 16:21
Зразки скретч-карт.pdf
10 травня 2018 16:21
Витяг ПДВ.pdf
10 травня 2018 16:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 169 420,30
UAH з ПДВ
14 травня 2018 14:08

Документи

14 травня 2018 14:08
Електронний підпис
14 травня 2018 14:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
169 420,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 14:08
Електронний підпис
14 травня 2018 14:07
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 11:46
додаткова угода.PDF зміни до договору
25 вересня 2018 11:45
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 14:03
додаткова угода.PDF зміни до договору
31 травня 2018 14:00
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 10:57
Договір укладений
25 травня 2018 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ринкових цін на Товари
Номер договору про закупівлю: ПО-001977
Договір:
Номер додаткової угоди: ПО-001977
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ринкових цін на товари
Номер договору про закупівлю: ПО-001977
Договір:
Номер додаткової угоди: ПО-001977
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 169 103,70
UAH з ПДВ