Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Схема теплопостачання м. Києва на період до 2025 року)
Code DK 021: 2015 - 71310000-4 Consultancy services in the fields of engineering and construction (Heat supply scheme of Kyiv up to 2025)
Code DK 021: 2015 - 71310000-4 Consultancy services in the fields of engineering and construction (Heat supply scheme of Kyiv up to 2025)
Code DK 021: 2015 - 71310000-4 Consultancy services in the fields of engineering and construction (Heat supply scheme of Kyiv up to 2025)
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2018-04-25-001437-b ● 451e7303e38a4b549be150a9f41e6a22
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33695540 |
Вебсайт: | http://dzki.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, Велика Житомирська, 15А |
Контактна особа: |
Яткевич Руслан Анатолійович 380442721087 dzki.tender@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Яткевич Руслан Анатолійович 380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Communal Infrastructure |
National ID: | 33695540 |
Contact point: |
Yatkevich Ryslan 380442721087 dzki.tender@gmail.com |
Additional contacts: |
Yatkevich Ryslan 380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2018 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2018 13:23 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Publication date: | 25 квітня 2018 17:03 |
Enquiries until: | 18 травня 2018 12:00 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 20 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Відповідно до Технічного завдання на розробку схеми теплопостачання міста Києва на період до 2025 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Схема теплопостачання м. Києва на період до 2025 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Code DK 021: 2015 - 71310000-4 Consultancy services in the fields of engineering and construction (Heat supply scheme of Kyiv up to 2025)
CPV: 71310000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2018 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2018 17:26 |
Перелік змін до ТД від 17.05.2018.docx | |
17 травня 2018 17:26 |
Нова редакція Додаток 1.docx | |
25 квітня 2018 17:11 |
Додаток 8.docx | |
25 квітня 2018 17:11 |
Додаток 7.docx | |
25 квітня 2018 17:11 |
Додаток 6.docx | |
25 квітня 2018 17:10 |
Додаток 5.docx | |
25 квітня 2018 17:10 |
Додаток 4 ТЗ.docx | |
25 квітня 2018 17:09 |
Додаток 3.docx | |
25 квітня 2018 17:09 |
Додаток 2.docx | |
25 квітня 2018 17:05 |
ТД.docx |
17 травня 2018 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2018 17:26 |
Перелік змін до ТД від 17.05.2018.docx
|
|||
17 травня 2018 17:26 |
Нова редакція Додаток 1.docx
|
|||
25 квітня 2018 17:11 |
Додаток 8.docx
|
|||
25 квітня 2018 17:11 |
Додаток 7.docx
|
|||
25 квітня 2018 17:11 |
Додаток 6.docx
|
|||
25 квітня 2018 17:10 |
Додаток 5.docx
|
|||
25 квітня 2018 17:10 |
Додаток 4 ТЗ.docx
|
|||
25 квітня 2018 17:09 |
Додаток 3.docx
|
|||
25 квітня 2018 17:09 |
Додаток 2.docx
|
|||
25 квітня 2018 17:05 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги надання аналогічних договорів виконання робіт у кількості не менше 3 , з якіх 2 для міст з населенням не менше 500 тис чол.
Дата подання: 10 травня 2018 11:23
Дата відповіді: 17 травня 2018 17:07
В примітці до пункту 3 Додатку 1 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлена вимога та характеристики аналогічності договору, а саме:
* під аналогічним договором вважається договір або окремі етапи договорів на виконання подібних послуг у розробці схем оптимізації систем тепло- або водопостачання, Регіональних програм модернізації комунальної теплоенергетики або водопостачання (не менше 3 робіт, з яких 2 виконувались для міст з населенням не менше 500 тис. чол.).
Вважаємо таку вимогу такою, що обмежує коло учасників та носить дискримінаційний характер з огляду на наступне:
1. Згідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, вимога щодо надання «не менше 3 робіт» подібних до предмета закупівлі, а не одного договору є прямим порушенням закону та дискримінує потенційних учасників, які не мають можливості надати більш ніж одну роботу, що підтверджує їх кваліфікацію. То ж, вимога замовника є обмежуючою та дискримінуючою і порушує принцип закупівлі про добросовісну конкуренцію.
Такої самої думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, яка викладена у рішенні АМКУ №2240-р/пк-пз від 26.04.2017 року.
2. Схема теплопостачання має виконуватись у відповідності до вимог «Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України» затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147. Зазначений нормативний документ не містить будь-яких розмежувань щодо порядку розробки схем теплопостачання населених пунктів в залежності від кількості населення, що в ньому проживає. Так само і не встановлено якихось додаткових вимог до схем теплопостачання для населених пунктів з кількістю населення більше 500 тис. чол.
Отже, така вимога є законодавчо не обґрунтованою та такою, що обмежує коло учасників, зокрема, тих, що можуть надати лише підтвердження досвіду розробки схем теплопостачання для населених пунктів з кількістю населення до 500 тис.чол.
Вважаємо, що встановлення будь-яких додаткових законодавчо не обґрунтованих критеріїв для поняття аналогічного договору є порушенням основних принципів проведення закупівель, що закріплені у ЗУ «Про публічні закупівлі». Такої ж позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України у рішеннях: №2400-р/пк-пз від 25.04.2017р.; №1456-р/пк-пз від 23.03.2017р.; №1426-р/пк-пз від 22.03.2017р.
Зазначаємо, що Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово комунального господарства України на офіційному сайті опубліковано перелік схем теплопостачання населених пунктів та регіональних програм модернізації систем теплопостачання, зокрема, Міністерством надана інформація що за період 2016-2018 років проведено вісім засідань Комісії, разом з тим не проведено жодного засідання з приводу розроблених схем теплопостачання міст з населенням не менше 500 тис.чол.
Також звертаємо увагу, що за даними Державної служби статистики України, в Україні лише дев’ять міст мають чисельність населення не менше 500 тис.чоловік, відносно яких не було розроблено жодної схеми теплопостачання за останні 7 років.
Таким чином, встановлення обмеження за кількістю населення щодо розроблених схем теплопостачання є дискримінаційною вимогою та обмежуючою коло учасників даної закупівлі.
Зважаючи на вище викладене, просимо виключити дану вимогу зі змісту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в пункт 3 Додатка 1 до тендерної документації
Питання щодо надання матеріалів попередньої схеми теплопостачання міста
Дата подання: 10 травня 2018 11:28
Дата відповіді: 17 травня 2018 17:19
В п.п. 3.2.6 Додатку 4 до тендерної документації (ТД) «Технічне завдання на розробку схеми теплопостачання міста Києва на період до 2025 року» вказана вимога щодо врахування в аналізі існуючого стану теплопостачання міста Києва наступних даних:
3.2.6 Фактичні обсяги виконання основних технічних рішень попередньої схеми теплопостачання міста Києва;
Просимо надати роз’яснення, чи надає Замовник в повному об’ємі матеріали попередньої схеми теплопостачання міста та інформацію щодо виконаних об’ємів робіт за цією схемою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник надає матеріали попередньої схеми теплопостачання міста та інформацію щодо виконаних об’ємів робіт за цією схемою.
Питання щодо вимоги щодо розрахунку теплових навантажень та теплоспоживання, у тому числі промислових підприємств
Дата подання: 10 травня 2018 11:32
Дата відповіді: 17 травня 2018 17:02
В п.п 3.3.2 Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» вказана вимога щодо розрахунку теплових навантажень та теплоспоживання, у тому числі промислових підприємств, а саме:
3.3.2 Розрахунок витрат тепла житлово-комунального сектора та промислових підприємств міста (існуючих та на розрахунковий період) за видами споживання (технологічні потреби, опалення, вентиляція і гаряче водопостачання) та за видами теплоносія (пара та гаряча вода).
- Відповідно до ДСТУ 4713:2007 «Енергозбереження. Енергетичний аудит промислових підприємств. Порядок проведення та вимоги до організації робіт» розрахунок витрат тепла промислових підприємств є частиною енергетичного аудиту, та не може буту включений в обсяг робіт з розробки схеми теплопостачання міста згідно Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України».
З досвіду аналізу джерел теплопостачання промислових підприємств, які, як правило, не мають матеріалів енергетичного аудиту та майже всі приватні, складно визначити надійність таких джерел для системи теплопостачання житлово-комунального сектору міста.
Просимо замінити дану вимогу на необхідність одержання від промислових підприємств об’єму вільної або скидної теплової енергії для аналізу можливості її використання на потреби споживачів комунально-житлового сектору міста.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вбачає необхідності внесення змін до даного пункту Технічного завдання
Питання щодо проведення часткового технічного аудиту обладнання системи теплпостачання
Дата подання: 10 травня 2018 11:35
Дата відповіді: 17 травня 2018 17:25
Підпунктами 5.1.5 та 5.2.1 Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» встановлено вимоги щодо проведення часткового технічного аудиту обладнання системи теплопостачання, а саме:
5.1.5. Часткове проведення вибіркового технічного аудиту обладнання джерел тепла, теплових мереж.
5.2.1. Продовження робіт з вибіркового технічного аудиту обладнання джерел тепла, теплових мереж і збору необхідної інформації.
Просимо надати роз’яснення щодо конкретних обсягів вибіркового технічного аудиту та вимог щодо результатів таких робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обсяг вибіркового технічного аудиту визначається Виконавцем, в залежності від потреби для якісної оцінки обладнання джерел тепла, теплових мереж
Щодо виключення вимоги п 5.2.3. з технічного завдання додатка 4 ТД
Дата подання: 10 травня 2018 11:44
Дата відповіді: 17 травня 2018 16:58
П.п. 5.2.3 Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» встановлено вимоги щодо прогнозування соціально-економічного розвитку міста, купівельної спроможності населення і т.п., а саме:
5.2.3. Підготовка, розгляд із службами міста, теплопостачальними організаціями та затвердження службами міста:
- цільових показників і пріоритетів у розвитку систем теплопостачання і інформаційних системах управління ресурсопостачанням;
- прогнозних параметрів соціально-економічного розвитку міста, купівельної спроможності населення і перспективного попиту на комунальні ресурси та інформаційні послуги управління ресурсопостачанням.
Просимо виключити даний пункт зі змісту ТД, оскільки прогноз параметрів соціально-економічного розвитку міста не стосується компетенції спеціалістів з розробки схеми теплопостачання міста та не міститься в вимогах «Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України», що затверджені Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вбачає необхідності виключення даного пункту з Технічного завдання
Щодо виключення вимоги п 5.4.3. з технічного завдання додатка 4 ТД
Дата подання: 10 травня 2018 11:47
Дата відповіді: 17 травня 2018 16:57
Пунктом 5.4.3 Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» в зміст робіт включено: організація надання віддаленого робочого місця для роботи з моделлю перспективних схем, навчання користувачів та надання консультацій.
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації, оскільки предметом даної закупівлі є: Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Схема теплопостачання м. Києва на період до 2025 року), що виконується на підставі Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України» та Закону України «Про теплопостачання». Вказані нормативні документи не включають до етапів розробки схем теплопостачання послугу з надання віддаленого робочого місця для роботи з моделлю перспективних схем, навчання користувачів та надання консультацій. Отже, всі перелічені у п.5.4.3 Додатку 4 тендерної документації вимоги є окремими послугами та повинні бути оголошені окремо відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вбачає необхідності виключення даного пункту з Технічного завдання
Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 18 травня 2018 11:29
Дата відповіді: 18 травня 2018 14:58
Відповідно до абзацу 4 статті 6 Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005р. №2633–ІV із змінами, при наявності затверджених місцевими органами виконавчої влади схем теплопостачання, ці схеми підлягають перегляду, тобто коригуванню.
Разом з тим, Додатком 11 п.5 Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України» встановлено стадійність проектування схем теплопостачання, а саме: схема теплопостачання та коригування схеми теплопостачання.
Зважаючи на той факт, що у замовника є у наявності розроблена схема теплопостачання міста Києва, замовник має здійснювати закупівлю робіт з «Коригування схеми теплопостачання м. Києва на період до 2025 року».
Виходячи з вищенаведеного, просимо внести зміни в тендерну документацію стосовно даного питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018 рік передбачено видатки по об'єкту "Схема теплопостачання м. Києва на період до 2025 року.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 травня 2018 10:33 |
Коментар щодо відміни: | Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
25 травня 2018 10:31
|
Протокол від 25.05.2018 №30-ТК.pdf |